Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 13-09-2005 @ 11:26 :
Heb je bio en wiskunde? Wij hebben vorig jaar serieus de stof van bio niet helemaal kunnen behandelen (we begonnen met herhalen, na kerst kregen we nieuwe stof), en met wiskunde waren we maar net op tijd klaar.
Ik heb alleen wiskunde a1, wat voor mij wel moeilijk is, maar niet veel.

Ik denk dat we we het bij ckv2 niet gaan redden, eigenlijk.
Advertentie
Oud 14-09-2005, 13:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-09-2005 @ 21:57 :

En waarom lijkt alles altijd zo moeilijk en vooral onoplosbaar als je te weinig geslapen hebt. Ik word er verdrietig van
Ik hoop dat het maar gewoon dat is.
Oud 14-09-2005, 13:47
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-09-2005 @ 10:27 :
Nou, snif... Belde mn moeder net op, vertelde ze dat mn hondje, Breezer, heel erg ziek is Overgeven, niet meer eten, zwakjes... Straks is het iets ernstigs Honden zijn al van die zwakke beesten... Vanavond gaat ze met m naar de dierenarts...

Het kleine ding is pas 4 jaar oud... En hij is zo lief
Kleine hondjes worden meestal ouder dan grote honden hoor

Sterkte!
Oud 14-09-2005, 13:48
Skilly
Skilly is offline
Nou zo te zien ga ik niet meer naar me oude school Me vriendin neem maar niet op.

Dan maar een andere keer.

Dan zie ik hem maar morgen ofzo
Oud 14-09-2005, 15:14
George
George is offline
Ik ben fucking stoned en voel me goed, maar baal van het feit dat ik blijkbaar drugs nodig heb om me goed te kunnen voelen.
Oud 14-09-2005, 15:38
Verwijderd
Ik hou nogsteeds zoveel van hem terwijl ik alle recht heb om hem te haten...
Hij houdt waarschijnlijk niet meer van mij...
Waarom krijg ik geen kans?
Oud 14-09-2005, 15:47
moisture
moisture is offline
waarom wordt er steeds van mij verwacht om met iedereen rekening houden, me aan iedereen aan te passen.. het houdt een keertje op hoor, ik kan gewoon niet met iedereen rekening houden omdat het mezelf belemmert. ik doe mijn best, en als dat zelfs niet goed genoeg is weet ik niet of ik hier wel op mijn plek ben.
Oud 14-09-2005, 15:48
wann
wann is offline
Citaat:
George schreef op 14-09-2005 @ 16:14 :
Ik ben fucking stoned en voel me goed, maar baal van het feit dat ik blijkbaar drugs nodig heb om me goed te kunnen voelen.
Als ik mag zeggen... wat drugs betreft, als je aan escapisme in drugs doet (wat meestal niet aan te bevelen is maar ik ken jouw situatie niet), hou het dan op wiet/hasj. Niet op alcohol en ook niet op andere drugs want je hangt dan gewoon te snel en te makkelijk vast in een psychologische verslaving en bij sommige middelen op den duur ook een lichamelijke. Wiet/hasj is dan nog aardig onschadelijk, zowel psychologisch als lichamelijk.
Oud 14-09-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
moisture schreef op 14-09-2005 @ 16:47 :
waarom wordt er steeds van mij verwacht om met iedereen rekening houden, me aan iedereen aan te passen.. het houdt een keertje op hoor, ik kan gewoon niet met iedereen rekening houden omdat het mezelf belemmert. ik doe mijn best, en als dat zelfs niet goed genoeg is weet ik niet of ik hier wel op mijn plek ben.
Het is de rkacht om nu terug te gaan naar jezelf en te denken: jongens, tabee. En dat is moeilijk, maar het kan. ik ben het levende voorbeeld Dit betekent overigens niet dat je nu helemaal alleen aan jezelf moet gaan denken, maar zeg een keertje nee en doe eens iets wat jij wil.

ontopic: net uit school, en het was op zich weer leuk. ik had drama. en ik merk gewoon heel erg aan mezelf dat ik steeds makkelijker contact leg en gewoon mn ding doe. en dat vind ik een prachtige vooruitgang. nu moet K nog even van zich laten horen over het vrijwilligerswerk. misschien bel ik hem vanavond even over de telefoonnummers.

ik heb vanavond even niets. ik heb nu overigens ook alw eekend. pff. vanavond maar even voetbal kijken ofzo, morgen autorijden en proberen aan de slag te gaan, vrijdag even niets, en zaterdag/zondag/maandag aan mijn theorie voor autorijden. maandag dus examen. ik hoop dat ik het in 1 keer haal. dat zou ik prettig vinden, want nu heb ik het nog niet zo druk.
Oud 14-09-2005, 16:04
nietzijweer
nietzijweer is offline
aaaaaaahhhhhhhh
ik moet me inschrijven bij de autorijschool maar ik vind het eng!
Oud 14-09-2005, 16:07
Verwijderd
Ik mis hem zo!...
Waarom moet ik hem missen terwijl hij mij niet eens mist en ik het volste recht heb om m te haten...
bahbah
Oud 14-09-2005, 16:18
Verwijderd
Nee, niet nóg meer testen
Denk je dat je eindelijk van al die ik-ga-jou-eens-helemaal-onder-de-loep-nemen-testjes af bent, krijg je op schóól weer persoonlijkheids en capaciteiten testjes. Ik wéét al wat mijn iq is en ik wéét al dat mijn persoonlijkheid verrot is. *zucht* zo maar eens een mailtje sturen of ik er onderuit kan komen.
Oud 14-09-2005, 18:24
Verwijderd
Omg mijn vriendengroep van 3/4 jaar geleden komt weer bij mekaar

de meesten heb ik sinds die tijd niet meer gezien en sommigen ook helemaal niet meer gesproken. en het contact was grotendeels verwaterd

maar nu komt er toch een reunie

hoe gaaf!!
Oud 14-09-2005, 19:42
Verwijderd
Woeh, het was vandaag weer leuk. Ik heb wel het idee dat ik op de juiste plek zit. Lekker druk bezig met dingen die ik echt leuk vind, geweldig.
Oud 14-09-2005, 20:27
Skilly
Skilly is offline
fuck

Me vriendin werk op me zenuwen. Ik ga morgen tegen haar zeggen of ze haar tanden wel poets. SOms heb ik het gevoel maar dat zal; vast mijn iedee zijn dat me boeken naar haar adem ruiken. EN die tandplak op haar tanden.

En dat ze verlieft is op die player.
Hij liep naast haar vandaag wat zeg die sukkel: HOI
Hoe droog kan je zijn HOI je kan toch wel wat meer zeggen.

Iemand tip hoe kan ik subtiel zonder haar te kwetsen zeggen dat haar adem stinkt en tandplak op haar tanden mensen afstoot?
Oud 14-09-2005, 20:30
Verwijderd
Ik wil huilen.
Mn vader ging aan tafel waar iedereen bij was vragen wat voor eetstoornis ik heb. (Tis dus officieel een es. Es nao/bn) Al die vragen, die woorden, Anorexia, Boulimia, eetstoornissen, het blijft maar door mn kop galmen. Ik wil geen es. Het maakt me verdrietig. Ik wist dat het eten niet goed ging, maar nu de woorden uitgesproken worden is het toch wel heel serieus en komt nog best hard aan. 'Hoe gaat het met eten' is een gewone vraag. 'VERTEL EENS IETS OVER JE EETSTOORNIS' knalt mn kop binnen en wil ik niet horen.
Ze vinden wel dat ik al heel hard op weg ben en de goede kant op ga! Maar wat heb ik er aan; ik heb toch wel een eetstoornis. (Noem het maar vreetstoornis.)

~
Om ook nog wat positiefs te melden; op school helpen was leuk en zeer waarschijnlijk ga ik mn stage daar ook doen en dat is ook leuk en een ander deel van de stage ga ik in de middenbouw doen, ik weet nog niet wat maar word ook leuk en ik heb er echt heel veel zin in!
Oud 14-09-2005, 20:49
Verwijderd
Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest?
Maar wat je niet hebt gehad raak je ook niet kwijt
Oud 14-09-2005, 21:41
Verwijderd
Ik voel me zoooo vreselijk dubbel op het moment. Aan de ene kant ben ik zo gelukkig met hem, zo blij, zo lief. Een noviteit had hij het over. Het voelt zo goed, maar vanaf het moment dat hij weg is, val ik helemaal terug.
En aan de andere kant, zo verdrietig, zo moe, zo kapot. Gebroken bijna. Ik zou tijden tomeloos kunnen huilen. Ik mis iets, alsof een stukje van mij is weggegaan. Tegelijk met hen. Het kamertje, ik weet van wie ik het heb. Het komt van Freud.

En ik ben daar niet blij mee, maar dat kan ik niet zeggen, niet uiten.

Het knalt weer hierboven in mijn kop. Ik kan niet nog een nacht niet slapen.

't Moment dat we begonnen lief,
werd het einde al bepaald.
En als je iets te lang op je laat wachten dan komt het zelf.
We misten jou je slaapt,
maar 't heeft mij zojuist ingehaald.
Oud 14-09-2005, 21:59
zus
zus is offline
'Wat ben je afgevallen!' Goh, zou je denken? Had ik nog niet door, hoor. Maar ja, is dit niet wat ik wil? Soms heb ik echt de neiging om het uit te roepen. Ja, ik heb een eetstoornis! Maar ik doe het niet. Het gaat ze niets aan.

Ik heb nieuw rooster gekregen. Na drie dagen les Nu mooi elke vrijdag vrij.
Oud 14-09-2005, 22:10
Verwijderd
sommige mensen kunnen echt zeiken
Oud 14-09-2005, 22:22
Verwijderd
Zo. Klootzak. je hebt tijd om te voetballen met een stel kleuters. Je hebt tijd om dag en nacht achter msn te zitten. Je hebt tijd om je ouders verrot te schelden, zodat de hele buurt het hoort. maar mij ken je niet meer. voor mij heb je geen tijd meer. Ben je godverdomme te verwend, te onvolwassen of simpelweg gewoon te dom om enige vorm van sociaal gedrag te laten zien? Ik heb het geprobeerd, dat weet je zelf ook. Godvergeten eikel. binnen no time een nieuwe hoer om aan je pik te rijgen, maar met je ex babbelen, ho maar. je woont hier om de hoek, weet je nog? Je maakt me zo verdrietig hiermee, zo woedend te gelijkertijd. maar je ziet het gewoon niet. Hufter. is het zo moeilijk te om te begrijpen dat ik niet alleen m'n vriend, maar tegelijkertijd ook een vriend kwijt ben? is dat te moeilijk? is gewoon contact teveel gevraagd? is het teveel gevraagd eens goed om je heen te kijken naar wat er met anderen, met míj, gebeurt? Het enige wat je in 6 maanden tijd tegen me kwam vertellen, met een gigantische glimlach op je kutkop, was dat je een nieuwe vriendin hebt. prima. zal best. ik weet dat je niet de juiste was voor mij. maar...zeg nou zelf. vind je je zelf nu groot?

Sorry. het spijt me heel erg. maar het zit me heel erg hoog allemaal.
Oud 14-09-2005, 22:33
George
George is offline
Ik had gehoopt, zelfs gedacht, dat het missen naarmate ik hem langer niet zag minder zou worden. Ha-ha, naïef meisje toch.
Oud 14-09-2005, 22:45
Freestyler*
Freestyler* is offline
hij is lief
Oud 15-09-2005, 06:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 14-09-2005 @ 17:18 :
Nee, niet nóg meer testen
Denk je dat je eindelijk van al die ik-ga-jou-eens-helemaal-onder-de-loep-nemen-testjes af bent, krijg je op schóól weer persoonlijkheids en capaciteiten testjes. Ik wéét al wat mijn iq is en ik wéét al dat mijn persoonlijkheid verrot is. *zucht* zo maar eens een mailtje sturen of ik er onderuit kan komen.
Hm jaa, over 2 weken krijg ik ook weer zo'n test op school. Buh! Ik haat IQ testen omdat ik altijd weer bang ben dat er opeens 20 punten oid lager uitkomt dan de vorige keer. Niet leuk... Als ik ergens faalangst van krijg, dan is het wel van zulke testen.

En dan gaat iedereen vragen: 'Wat heb jij?'
Oud 15-09-2005, 09:24
Nona
Nona is offline
Antibiotica gehad, hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken. Zelfs als het niet was (geen bloedonderzoek gedaan) is er nog niets aan de hand, want wat er ook in mijn lichaam rondzwerft wordt er nu wel uit gebrand.

Zaterdag werken, ik zou eigenlijk naar Friesland willen. Maar ja, als hij ook fulltime moet in het weekend heeft dat weinig zin. Nou ja, ik moet maar eens in bad gaan. Zat te doen nog eigenlijk.
Oud 15-09-2005, 10:31
Gothic
Gothic is offline
Gister dingen gedaan met m'n studiegroepje . Was gezellig. Mensen zijn bijna allemaal gewoon aardig enz. Heerlijk pizza gegeten, gewoon niet zuinig met de kaas enz . Daarna de pacifier weer gezien, leuke film. Daarna naar de skihut, vrouwen natuurlijk gratis coctails, ook niet verkeerd. Daarna naar het feest, maar was niet echt geweldig, maar ben er ook niet lang geweest...

en nu verrot natuurlijk. Maar wel weekend, hopelijk kan ik nog wat nuttigs doen...
Oud 15-09-2005, 10:37
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 14-09-2005 @ 23:22 :
Zo. Klootzak. je hebt tijd om te voetballen met een stel kleuters. Je hebt tijd om dag en nacht achter msn te zitten. Je hebt tijd om je ouders verrot te schelden, zodat de hele buurt het hoort. maar mij ken je niet meer. voor mij heb je geen tijd meer. Ben je godverdomme te verwend, te onvolwassen of simpelweg gewoon te dom om enige vorm van sociaal gedrag te laten zien? Ik heb het geprobeerd, dat weet je zelf ook. Godvergeten eikel. binnen no time een nieuwe hoer om aan je pik te rijgen, maar met je ex babbelen, ho maar. je woont hier om de hoek, weet je nog? Je maakt me zo verdrietig hiermee, zo woedend te gelijkertijd. maar je ziet het gewoon niet. Hufter. is het zo moeilijk te om te begrijpen dat ik niet alleen m'n vriend, maar tegelijkertijd ook een vriend kwijt ben? is dat te moeilijk? is gewoon contact teveel gevraagd? is het teveel gevraagd eens goed om je heen te kijken naar wat er met anderen, met míj, gebeurt? Het enige wat je in 6 maanden tijd tegen me kwam vertellen, met een gigantische glimlach op je kutkop, was dat je een nieuwe vriendin hebt. prima. zal best. ik weet dat je niet de juiste was voor mij. maar...zeg nou zelf. vind je je zelf nu groot?

Sorry. het spijt me heel erg. maar het zit me heel erg hoog allemaal.
Zeg raar kind met je 'sorry' in minitekst, waarom zeg je dat niet tegen hem in plaats van tegen ons? Beetje loos om dat tegen mensen te zeggen die er geen reet mee te maken hebben. Sla hem maar op z'n hoofd.
Oud 15-09-2005, 10:48
Nona
Nona is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 15-09-2005 @ 11:37 :
Zeg raar kind met je 'sorry' in minitekst, waarom zeg je dat niet tegen hem in plaats van tegen ons? Beetje loos om dat tegen mensen te zeggen die er geen reet mee te maken hebben. Sla hem maar op z'n hoofd.
Aan de andere kant is dit een plaats om je hart te luchten, zodat je even stoom af kunt blazen zonder daar iemand mee te hoeven kwetsen. Kan ze het hem misschien in subtielere bewoording vertellen.
Oud 15-09-2005, 13:13
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
gaat dit nou al weer het volgende worden wat ik moet laten vallen? Het rijden ging echt voor geen meter...na een half uur ging er steeds meer mis, om de minuut iets wat ik fout deed...kon wel janken, alst aan mij had gelegen had k die auto stilgezet en was ik weggelopen...tgaat nooit lukken...kprobeerde dit zo buiten de rest van mijn leven te zien, de onzekerheid hier uit de weg te gaan...ik hoop dat et volgende keer beter gaat...anders kan k de strijd net zo goed opgeven......
Oud 15-09-2005, 13:44
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
x_knorretje_x schreef op 15-09-2005 @ 14:13 :
gaat dit nou al weer het volgende worden wat ik moet laten vallen? Het rijden ging echt voor geen meter...na een half uur ging er steeds meer mis, om de minuut iets wat ik fout deed...kon wel janken, alst aan mij had gelegen had k die auto stilgezet en was ik weggelopen...tgaat nooit lukken...kprobeerde dit zo buiten de rest van mijn leven te zien, de onzekerheid hier uit de weg te gaan...ik hoop dat et volgende keer beter gaat...anders kan k de strijd net zo goed opgeven......
Hey meis, hoeveel rijlessen heb je nu eigenlijk gehad? Maak je niet zo druk of je het haalt of niet... Het autorijden moet een gewenning worden en dat lukt dus echt niet in een paar lessen.

Succes nog!
Oud 15-09-2005, 14:17
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 15-09-2005 @ 14:44 :
Hey meis, hoeveel rijlessen heb je nu eigenlijk gehad? Maak je niet zo druk of je het haalt of niet... Het autorijden moet een gewenning worden en dat lukt dus echt niet in een paar lessen.

Succes nog!
hey,
heb 22 gehad al (die rijschool gaat wel lang door gelukkig, tot 40 oid) en meestal gaat et wel goed, maar vandaag werd k voor mn gevoel echt afgerekend op elk foutje en dat kan k er momenteel niet bijhebben...Maar dank je voor je reactie...
Oud 15-09-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 15-09-2005 @ 11:37 :
het is net wat Kruimel zegt. we hebben geen ruzie ofzo (nog), maar het is gewoon een of ander zwijgen wat er plaats vind. en als ik dan zo ga lopen stieren tegen hem dan is het helemaal een zooitje. hij is tenslotte nog steeds mn buurjongen..
Oud 15-09-2005, 14:36
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
x_knorretje_x schreef op 15-09-2005 @ 15:17 :
hey,
heb 22 gehad al (die rijschool gaat wel lang door gelukkig, tot 40 oid) en meestal gaat et wel goed, maar vandaag werd k voor mn gevoel echt afgerekend op elk foutje en dat kan k er momenteel niet bijhebben...Maar dank je voor je reactie...
Je hebt van die zeikinstructeurs er bij zitten Ik had mijn 5de rijles met een 'hulpjongen', die zeikte over alles 'Joyce, je moet je linkerhand 1 cm hoger vastpakken aan het stuur' etc Daar word ik ook ontzettend onzeker van. Mijn 'vaste' instructeur zit een heel uur te geinen, iets wat voor mij goed werkt mbt mijn rij-onzekerheid. Ken je niet via vrienden/ kennissen een andere rijschool met leuke(re) instructeurs? Btw, mijn rijles was zojuist ook tamelijk deprimerend Ik maakte zelfs 2 keer een schakelfout dat ik van de 2 naar de 1 schakelde ipv de 3 (Ja, en ik heb al 16 lessen gehad)
Oud 15-09-2005, 14:49
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 15-09-2005 @ 15:36 :
Je hebt van die zeikinstructeurs er bij zitten Ik had mijn 5de rijles met een 'hulpjongen', die zeikte over alles 'Joyce, je moet je linkerhand 1 cm hoger vastpakken aan het stuur' etc Daar word ik ook ontzettend onzeker van. Mijn 'vaste' instructeur zit een heel uur te geinen, iets wat voor mij goed werkt mbt mijn rij-onzekerheid. Ken je niet via vrienden/ kennissen een andere rijschool met leuke(re) instructeurs? Btw, mijn rijles was zojuist ook tamelijk deprimerend Ik maakte zelfs 2 keer een schakelfout dat ik van de 2 naar de 1 schakelde ipv de 3 (Ja, en ik heb al 16 lessen gehad)
overstappen zou n optie kunnen zijn, maar in mijn geval niet echt de beste, aangezien k dan weer moet wennen en ik echt van 'verandering' houd. Jij ook s6 met je lessen, khoor et wel als je et hebt gehaald
Oud 15-09-2005, 14:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
x_knorretje_x schreef op 15-09-2005 @ 15:49 :
overstappen zou n optie kunnen zijn, maar in mijn geval niet echt de beste, aangezien k dan weer moet wennen en ik echt van 'verandering' houd. Jij ook s6 met je lessen, khoor et wel als je et hebt gehaald
vergeet niet dat de meeste rijinstructeurs constant zeggen wat je niet goed doet en niet zeggen van 'goh, dit keer schakelde je wel goed'. Dat wordt vanzelf minder. Tot het moment dat ze niets meer te zeggen hebben.
Oud 15-09-2005, 14:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Tegen mij zei hij gisteren toen ik voor de zoveelste keer niet snel genoeg op het gas trapte: "Als het zo doorgaat, kun je er maar beter mee stoppen."

Nee, daar word ik vrolijk van

Verder gaat het alweer wat beter, misschien ga ik toch gewoon wennen aan de universiteit en het ooit nog leuk vinden
Oud 15-09-2005, 15:10
Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
moisture schreef op 13-09-2005 @ 22:32 :
ik zal je jaren ver van hier misschien vertellen hoe verliefd ik op je was.
Oud 15-09-2005, 15:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-09-2005 @ 15:58 :
Tegen mij zei hij gisteren toen ik voor de zoveelste keer niet snel genoeg op het gas trapte: "Als het zo doorgaat, kun je er maar beter mee stoppen."

Nee, daar word ik vrolijk van
Jezus, wat een lul Ik heb ook wel eens verhalen van vloekende en scheldende instructeurs gehoord Alsof het express doet.. Hoeveel lessen heb je gehad? Succes!!
Oud 15-09-2005, 15:14
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Je hebt wel gelijk dat je dan weer helemaal moet wennen aan de andere lesauto + instructeur.. Voor een paar weken terug moest ik een meisje halen dat na 30 rijlessen van rijschool is gewisseld!

iig super veel succes, misschien kun je aangeven dat je er erg onzeker van wordt. Vraag anders eens wat hij wel goed vind gaan, dat geeft (even) een goed gevoel.

Enne, thanks
Oud 15-09-2005, 15:21
Nijn*
Nijn* is offline
Kut kut kut. Ik ben echt gigantisch hard in elkaar aan het storten. Ik probeer echt aan te geven dat ik hulp nodig heb maar niemand schijnt die te willen geven. Ik heb echt hulp nodig en iedereen ziet het alleen ze zijn gewoon te egoïstisch om iets om mij te geven. Ik wil godverdomme niet weer terug naar zoals het eerst was maar ik kan dit niet lang volhouden. Ik voel me zo moe en klote..
EN GDVR: WAT NOU VEEL PLEZIER?! VAL DOOD MENS!
Oud 15-09-2005, 15:31
Skilly
Skilly is offline
Ik ben het zat met die meisje. Vandaag was ik zo boos op haar bij chemie dat ik de erlenmeyer vol met siroop en wat sulfaat poeder keihard op de tafel bonste dat de hele inhoud op me blaadje viel.

Nu heb ik 2 roze blaadjes.

Die meisje commandeerd hou rekening met niemand. Ik wil zoutzuur op haar kleren gooin.

fuck
Ik praat tegen haar maar ze snap niks ze ziet niet dat ze bloeduirritant bezig is nee.

Echt duie bevolkingsgroep weer. Wil niet discimineren dus zeg niet welke dat is

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 15:39.
Oud 15-09-2005, 15:36
fractuur
fractuur is offline
Dat meisje.

En dat met dat zoutzuur vind ik wel een idee.
Oud 15-09-2005, 15:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 15-09-2005 @ 16:11 :
Jezus, wat een lul Ik heb ook wel eens verhalen van vloekende en scheldende instructeurs gehoord Alsof het express doet.. Hoeveel lessen heb je gehad? Succes!!
Hij is op zich best aardig, maar ik ben gewoon echt superslecht... Is natuurlijk ook frustrerend voor hem, zeker omdat ik helemaal niets zeg, ook niet als hij vraagt waarom ik nu dit of dat deed. Ach ja, het zij zo. Ik heb denk ik ruim twintig lessen gehad. Maar nog geen bijzondere verrichtingen of zo gedaan, voorlopig ben ik nog bezig met gas geven en schakelen en remmen te leren
Oud 15-09-2005, 15:41
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-09-2005 @ 16:36 :
Dat meisje.

En dat met dat zoutzuur vind ik wel een idee.
Ik liet al laatst vet op haar blaadje vallen kon ze niet meer opschrijven met pen. Het was : aceton+vet.

Constant met haar gecommandeerd wat heeft ze opeens rang ofzo. Ze doet alsof ze slim niet maar dta is ze niet.

Dat ze leiding is op de AH..boeiend maar op school heeft ze niet de leiding...

EN dat zoutzuur op haar kleren bedoel ik hara labjas. BPoef mocht er dan iets brandsbaar opvallen
Oud 15-09-2005, 15:51
Verwijderd
Ik voel me echt supervaag, maar ook wel redelijk goed.
Oud 15-09-2005, 16:20
Verwijderd
Mijn leventje is nogal saai nu...
Wie komt mijn leven weer "mooi" maken?
Ik haat het als mensen over me oordelen terwijl ze me niet eens kennen....
Waarom hebben sommige mensen het gevoel beter te zijn als een ander?
Oud 15-09-2005, 16:41
moon
moon is offline
Het gaat wel goed met me eigenlijk. Ik voel me wel thuis op de school waar ik nu op zit . Ik heb 3 aardige meisjes leren kennen: 1 chinees meisje, 1 surinaams meisje en 1 marrokaanse meisje. Ik zat met ze in de pauze, ze waren echt heel aardig. Helaas zit ik niet bij ze in de klas. Misschien komt het toch wel goed dit jaar.
Het enige probleem wat ik afgelopen week had was dat ik last had van paranoïde ideeën. Dat heb ik nog maar 1 keer eerder gehad. Gelukkig duurde het de afgelopen week vrijwel steeds maar een halve dag. Het heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik niet zo best slaap.
Maar verder is alles oke!
Oud 15-09-2005, 17:02
Lilium
Lilium is offline
Appeltaart

O ja, ik was ook nog student.

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 18:09.
Oud 15-09-2005, 17:07
rare kwast
rare kwast is offline
zo en weer terug vanuit wierden...
ik ga vanavond ofzo of deze week iig alles weer een beetje proberen te lezen en zal dan zelf ook weer wat dumpen...
blij weer ff online te kunnen
Oud 15-09-2005, 17:17
Verwijderd
Ik ben moe, nat en ik heb het koud...
Bah...
Vandaag was wel okeej op school . Alleen ik werd gebeld door 'thuis, echt midden in een les. Ik werd meteen zooo ontzettend bang... Dus ik naar buiten, terugbellen. Blijkt het mn moeder te zijn die zich even iets af vroeg... jeetje...
En ze klonk heel ehm.. raar... *-)... dus ik heb meteen na de les mn pa opgebeld...
Oh dit soort dingen haat ik nou zooo erg...
Ik heb er geen zin meer in... echt niet. Was er maar een onbewoond eiland waar ik heen kon en ook nog zo dat niemand me zou missen of zien dat ik weg was... zucht...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten