Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nu komen ze zelfs aanzetten dat Dido omgebouwd is omdat ze een grote adamsappel heeft en omdat ze nogal mannelijk lijkt op deze foto.
![]() ![]() |
![]() |
|
http://www.talpa.tv/web/show/id=9026...peofpage=51230
daar staan jeugdfoto's van Dido, en ze is daar toch duidelijk een meisje vind ik...dus btje raar waarom die mensen bij Thuis dat denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kleine kinderen hebben toch nog niet echt kenmerken van jongetjes/meisjes? ![]() Ik zou niet kunnen zeggen of dit een jongetje of meisje is hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En verder heeft Talpa niet beweerd dat Ingrid een transeksueel is. Er is puur gezegd dat er dit jaar weer een transeksueel in het huis zit; over wie of wat is niks gezegd. En als het waar is, vind ik het volkomen terecht dat ze daarmee kijkers proberen te lokken. Ze vertellen niks wat onwaar is, alleen houden ze nog even geheim over wie het gaat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
MAAR ik zou het denk ik ook niet doen met al die dollende zogenaamde zwangere lui om me heen die zitten te lachen en te tieren ![]() Ik word btw helemaal gek van Ingrid in combinatie met die mogelijke verbouwing.....nu zei ze iets van "Ik weet wel zeker dat er straks iemand is met een heel groot geheim dat ie anders is dan die is" of weet ik veel hoe....en dan denk ik "Got YA, you little basterd" ![]() Maar pfff weet ik veel |
![]() |
||
Citaat:
Eergister hadden ze een discussie over transseksuelen (en nog een aantal zwaardere onderwerpen) en ik dacht steeds: kom d'r nou maar voor uit ingrid! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en lange nagels hebben wel meer vrouwen hoor. echt danwel nep.
||
Citaat:
paupertelevisie, nuff said
||
Citaat:
![]() Hoezo irritant met dat geknipper ![]() Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 20:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Big Brother is bedrog! BrunetJuh | 22 | 02-01-2006 17:57 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother? Carpe Diem | 12 | 23-09-2002 06:35 | |
Films, TV & Radio |
Big Brother 4 Main | 9 | 07-06-2002 11:25 | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Films, TV & Radio |
Big Brother wimmeke | 16 | 26-12-2001 13:26 | |
Films, TV & Radio |
big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van Lieverd17 | 5 | 30-11-2001 16:47 |