Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2005, 09:16
mira_love
mira_love is offline
IK werd vannacht wakker en kon mijn rechterbeen helemaal niet meer buigen, probeerde ik dat wel te doen dan deed het redelijk veel pijn. Ik voelde dat er een spier wel heel erg hard aanvoelde en de pijn kwam ook van die spier vandaan. Het duurde wel even voordat ik mijn been weer een beetje kon buigen en dat de pijn bij het buigen verdween.
Ik heb wel vaker dat ik mijn been even niet kan buigen omdat mijn spier zeg maar niet meewerkt, hard is, maar dat was dan maar voor een paar seconden. Deze keer duurde het wel even wat langer.
IK weet dat het heel vaag is wat ik hier nou net heb opgeschreven, maar ik vind het moeilijk om het goed uit te leggen. Wie herkent dit en weet misschien ook wat het is?

Groetjes,
M.
Oud 16-09-2005, 09:28
Gothic
Gothic is offline
ik heb dit ook wel eens gehad... soort overdreven spierpijn of helemaal verkrampt. Het duurde bij mij een tijdje voordat ik weer kon lopen en bewegen en moest het een beetje oprekken en forceren voordat de spier weer wat losser was...

als het hierop lijkt, de dokter zei dat het geen kwaad kon en dat je evt maar pijnstillers moest nemen... (dan kan de spier namelijk wat ontspannen)
Oud 16-09-2005, 11:04
Verwijderd
Ik herken dat wel ja, Charleyhorse, zo noemen ze dat hier. (In Canada)
Ik heb het regelmatig, word ik dan midden in de nacht mee wakker. Vervelend, maar niet dodelijk ofzo, en pijn dat het doet!
Het is dacht ik gewoon een spasme van de spier. En zoals Gothic zei duurt het idd een tijdje voor het niet echt pijn meer doet, en is het ook helemaal stijf e.d.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 21:14
LiqqY
LiqqY is offline
Heb ik ook gehad, heel rustig blijven liggen, werkt bij mij maar gelukkig heb ik het niet regelmatig
Oud 18-09-2005, 12:03
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
is dat niet gewoon kramp :--) ik heb weleens een half uur lang kramp gehad aan me been snachts, kon ik hem ook niet bewegen niks enzo, en pijn dat het deed
Oud 20-09-2005, 20:16
heleen1
heleen1 is offline
gelukkig vat je het goed op (je "" , haha als iedereen met helse pijnen zo reageert zouden er geen dokters nodig zijn )
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 21:16
MTpower
MTpower is offline
Als je erbij had gezet dat het sowiezo veel pijn deed was het denk ik kramp... zijn meerdere mensen die vooral in de ochtend/nacht last hebben van kramp
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 21:21
Verwijderd
Ik heb dat soms in mn kuit. Dan word ik wakker en dan schiet het zeg maar er in. Het doet wel zeer. Ik trek dan mn tenen naar me toe en dan verdwijnt het. Het kan overbelasting zijn geweest van de dag ervoor of je hebt misschien met 1 been uit bed geslapen en dat het te koud was.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten