Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2005, 19:50
Benteknol
Benteknol is offline
sonic 2 de eindbaas en lemmings

en net nog nfsu2 voor de ds de laatse race (ik stond op het punt me ds te gooien en sloeg tegen alles aan)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2005, 20:11
Verwijderd
Alle uren waarin ik Castlevania speelde op de Game Boy. Houterige beweging waardoor je steeds mis sprong, achterlijk moeilijke bazen, weinig levens, bleh
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:28
McCaine
McCaine is offline
Dat de NES versie van Robin Hood geen save-functie had
Oud 15-09-2005, 20:47
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ironforge en oggromar
Oud 15-09-2005, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-09-2005 @ 21:47 :
oggromar
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:55
ExVaal
ExVaal is offline
Het keer op keer uitstellen van de PSP in Europa. Het keer op keer uitstellen van vette games zoals Juiced en Stalker (Waarvan die eerste ook nog eens compleet verneukt is)

Pimpen met HL2 2,5 jaar voor de launch. Ja, TOEN was het écht revolutionair ja!

Vanmiddag nog, een multiplayer Burnout Legends hosten op m'n PSP en dan een battery drain hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 22:10
Spoonie
Spoonie is offline
het nu niet kunnen gamen
Oud 15-09-2005, 23:24
Big Boi
Big Boi is offline
Dat ik 80-90 uur aan Final Fantasy IX had besteed en ik net op disc 4 was (ik heb de hele tijd Dragons geslayed om tot level 60 characters te komen, ik wou de endboss pwnen). En toen heeft m'n moeder de playstation met een iets te vochtig doekje afgenomen. Memory card was kapot.
Oud 16-09-2005, 08:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 16-09-2005 @ 00:24 :
Dat ik 80-90 uur aan Final Fantasy IX had besteed en ik net op disc 4 was (ik heb de hele tijd Dragons geslayed om tot level 60 characters te komen, ik wou de endboss pwnen). En toen heeft m'n moeder de playstation met een iets te vochtig doekje afgenomen. Memory card was kapot.
Baldurs Gate 2 spelen en dan ineens een kras op de 4e disc zodat ik niet meer verder kon
Oud 16-09-2005, 08:57
Verwijderd
dat ik dat kutspel nfsu1 nog steeds verdomme niet uit kan spelen omdat ik de hele fucking tijd die kloterace niet kan winnen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 09:30
T_ID
T_ID is offline
doodgaan in het laatste level van mario 2 op de NES terwijl het kreng geen save functie had.
Oud 16-09-2005, 11:06
Frank
Frank is offline
me DS al een week kwijt zijn
Oud 17-09-2005, 07:12
MazeMouse
MazeMouse is offline
Onze laatste potjes Free for All Alien vs Predator 2 op schoolnetwerk toen iemand predalien was en blijkbaar de megajump heel goed beheerste en mij 2 keer binnen 4 secondes wist te hakken (eerst gewoon en meteen daarna toen ik net gespawned was...)
Oud 17-09-2005, 08:42
Stefanie
Stefanie is offline
Resident Evil Sommige monsters waren echt te moeilijk Gelukkig wel gehaald later!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 10:43
Verwijderd
Jakarta 001, die altijd boven mij weet te staan online op de xbox met ColinMcRae 05.
En dan vooral toen we een keer aan het racen waren, ik voor stond, en 2e in de ranglijsten, en vervolgens tegen een boom aan knalde om ingehaald te worden door vier andere racers (waaronder Jakarta) en weer veel punten en plaatsen gezakt ben.

En toen de save game van GT4 kapot ging terwijl ik nog maar een paar races hoefde te rijden om het uit te spelen.

Toen ik er na ongelooflijk vaak proberen achter kwam dat psycho in MSG 1 veel makkelijker verslagen kon worden door gewoon een andere controller in de 2e port te stoppen en daarmee snake besturen.

En ook wel een klein beetje het ontbreken van save punten op sommige stukken in Ninja Gaiden.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 14:00
Rob
Rob is offline
Lufia II, versus de spin in de Apple Cave, of iets dergelijks. Ik wist toendertijd dat Gades eraan kwam en ik wou hem verslaan dus ik gebruikte wat cheats. >_>
Door de cheats was die spin dus ook redelijk onverslaanbaar geworden en ik was dus minimaal twee uur bezig met het vechten tegen een boss die ik nooit kon verslaan.

Cheats uitgedaan en ik won. =P
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 15:11
Verwijderd
FF-X. Dat je in die bergen Seymour (sp?) moet verslaan, 5x geassicked wordt en elke keer zo'n $@&@# filmpje moet bekijken die je niet kan skippen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 17:10
maximeus
maximeus is offline
die missie in gta 3, waarbij je 7 kraampjes in 9 minuten moet mollen, terwijl je geen map hebt, en je die kraampjes pas ziet als je in dat eigenlijke gebied bent (en de kraampjes zijn verspreid over de 3 eilanden) AAAAAAAAAAAAAAARGHHHH
Oud 17-09-2005, 17:50
BlackWolf
BlackWolf is offline
Need for speed III hot pursuit. Moet je keiveel rondjes gaan rijden, 12 ofzo, sta je altijd eerste.. Ben je in de laatste lap, maak je in klein foutje, kun je weer een half uur gaan racen Zelfde principe met nfsu, daar heb je gelukkig alleen maar 7 laps maximaal.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 21:57
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Saaie wedstrijden met Topspin waarbij je een tournooi niet tussentijds kan saven en dan de laatste wedstrijd net verliezen. Dangerous Dave niet uit kunnen spelen. De demo van Half-Life 2 spelen en beseffen dat het me tegen valt .
Oud 17-09-2005, 23:23
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
maximeus schreef op 17-09-2005 @ 18:10 :
die missie in gta 3, waarbij je 7 kraampjes in 9 minuten moet mollen, terwijl je geen map hebt, en je die kraampjes pas ziet als je in dat eigenlijke gebied bent (en de kraampjes zijn verspreid over de 3 eilanden) AAAAAAAAAAAAAAARGHHHH
die was poepsimpel...
Oud 18-09-2005, 00:30
D@mien
D@mien is offline
valsspelende auto's in racegames...bij de races in GTAA zijn de tegenstanders onverwoestbaar..al landen ze op hun dak, ze rijden zo weer op je reet...en hoe groot je voorsprong ook is, de tegenstander haalt je op een onmogelijke manier toch in...
en in GT3(nu mee bezig) die auto's rijden gloofik op een onzichtbare rail...en et zijn net stormrammen...als je tegen je aanrijden->jij snelheidsverlies...als jij ze kijhard van opzij ramt in een bocht oid -> jij snelheidsverlies+lancering, de tegenstander geen milimeter verschoven..nou hoeven ze geen Burnout 3-achtige dingen te doen, maar een beetje goede physics verwacht ik wel...
Oud 18-09-2005, 09:43
Vice
Vice is offline
Mario kart voor de snes. Het is gewoon niet eerlijk dat je tegenspelers continu voorwerpen kunnen gooien.
Oud 18-09-2005, 10:01
ikbenroy
ikbenroy is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-09-2005 @ 21:47 :
ironforge

En in Eternal Darkness toen het scherm ineens uitviel. (wat dus achteraf gewoon een sanity-effect was. I love that game )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 10:18
Virender
Virender is offline
Pro Evolution Soccer 4. Frusterend heerlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2005, 11:53
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
D@mien schreef op 18-09-2005 @ 01:30 :
valsspelende auto's in racegames...bij de races in GTAA zijn de tegenstanders onverwoestbaar..al landen ze op hun dak, ze rijden zo weer op je reet...en hoe groot je voorsprong ook is, de tegenstander haalt je op een onmogelijke manier toch in...
Daar merkte ik nu niks van, als je gewoon de voorbumper tegen hun achterwiel zet gaan ze 180 graden om en zie je ze zelden of nooit meer terug.
Oud 18-09-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 17-09-2005 @ 16:11 :
FF-X. Dat je in die bergen Seymour (sp?) moet verslaan, 5x geassicked wordt en elke keer zo'n $@&@# filmpje moet bekijken die je niet kan skippen.
irritant, ja.
enige advies: levellen en terugkomen.
goeie kans dat je hem dan best hard neerspankt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 15-09-2005 @ 21:11 :
Alle uren waarin ik Castlevania speelde op de Game Boy. Houterige beweging waardoor je steeds mis sprong, achterlijk moeilijke bazen, weinig levens, bleh
Dat springen was echt klote ja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 10:28
Wammus
Wammus is offline
Doodgaan met Diablo 2 op hardcore door lag als je eindelijk na veel pijn en moeite je druid naar lvl 76 hebt getraind en je even niet oplet en meteen door een tp gaat.

GTA San Andreas met al z'n bugs is frustratie aan een stuk door. M'n Windows is er laatst op gecrasht .
Oud 19-09-2005, 11:00
Vice
Vice is offline
Citaat:
Rob schreef op 17-09-2005 @ 15:00 :
Lufia II, versus de spin in de Apple Cave, of iets dergelijks. Ik wist toendertijd dat Gades eraan kwam en ik wou hem verslaan dus ik gebruikte wat cheats. >_>
Door de cheats was die spin dus ook redelijk onverslaanbaar geworden en ik was dus minimaal twee uur bezig met het vechten tegen een boss die ik nooit kon verslaan.

Cheats uitgedaan en ik won. =P
Ik had ooit bij Lufia II een bug. Zo was er een toren of grot waarbij je bommen moest plaatsen en als de volgorde goed was, ging er een brug omhoog. Alleen bleef bij mij die brug omhoog gaan, waardoor ik niks meer kon doen, behalve dan het spel opnieuw opstarten. En het erge is nog dat ik pas na die brug kon opslaan.
Oud 19-09-2005, 12:47
mepsteen
mepsteen is offline
harry potter 1, het sluipgedeelte
Oud 21-09-2005, 11:36
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hoog character diablo 2 op hardcore die doodgaat
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:20
skeleton
skeleton is offline
op het moment sof 2 online spelen met 40 fps omdat die bagger radeon kaart na een half jaar al naar de haaien is gegaan

owja en onlangs nog een bug in metal gear solid ofzo.. ?

ik kom de kamer niet uit bij de tempratuurkaarten ..

dan word er gas losgelaten in een gesloten kamer, moet je otacon bellen, belt ie terug dat ie de deur opent.. maar vervolgens gaat de deur niet open ...
Oud 21-09-2005, 20:54
MazeMouse
MazeMouse is offline
No offence maar 40fps gaat toch prima?
Oud 21-09-2005, 21:30
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-09-2005 @ 21:54 :
No offence maar 40fps gaat toch prima?
niet als je 120 fps gewend bent..... =/ =/

( en dan nog.. die 40 FPS is dus niet constant... bij veel spelers dropt het echt vet snel naar 25-30 fps, en als je een x een m203a nade naast je neergeschoten krijgt en die explodeert drop je ineens naar 12 fps... , ik bedoel maar )
Oud 21-09-2005, 21:54
Jolt
Jolt is offline
Drops zijn kut, en zowizo FPS moet je met hoge framerates spelen. Speel UT maar eens met 30 of met 60.

Wereld van verschil.

Ik ben niet sterk genoeg in Dungeon Siege II, ga vaak dood.
Oud 21-09-2005, 22:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Goed, ik ben mijn spellen altijd gewend in een stabiele 35 (in drukke gebeurtenissen)
Oud 21-09-2005, 22:33
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-09-2005 @ 22:54 :
Drops zijn kut, en zowizo FPS moet je met hoge framerates spelen. Speel UT maar eens met 30 of met 60.

Wereld van verschil.

Ik ben niet sterk genoeg in Dungeon Siege II, ga vaak dood.
idd true...

merk je nu wel... met de helft minder fps own je ook zo'n beetje de helft minder...

sad but true xD
Oud 21-09-2005, 22:55
Verwijderd
Mohaa: Pacific Assault.

Die klotemissie in dat bos, s'nachts. Redelijk in het begin, maar zo frustrerend als je het op "Realistic" speelde.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 11:09
Daboman
Daboman is offline
Alle momenten dat m'n teammates weer s niet willen luisteren/communiceren in battlegrounds in world of warcraft. En dat we dan vervolgens in 5 minuten verliezen.
Oud 25-09-2005, 12:14
Muzzle
Muzzle is offline
Met je LVL 87 Hardcore Ladder Assassin met lvl 40 lightning traps doodgaan omdat je in een monsterinfested TP wordt gelokt...

('Safe?' 'Yes') en dan ben je dood .
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 21:55
Verwijderd
Daikatana PUNT

En de 500 unit limit in Total Annihilation
En Day Of The Tentacle en andere abandonware games waarvan ik nu het geluid aan de praat heb, maar waarvan de save functie niet werkt vanwege NTFS.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 02:35
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 25-09-2005 @ 22:55 :
En Day Of The Tentacle en andere abandonware games waarvan ik nu het geluid aan de praat heb, maar waarvan de save functie niet werkt vanwege NTFS.
Voor DOTT: http://www.scummvm.org/
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 05:52
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
hppa schreef op 27-09-2005 @ 03:35 :
Voor DOTT: http://www.scummvm.org/
overigens ook voor meerdere Lucasarts games
Oud 27-09-2005, 08:27
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 17-09-2005 @ 16:11 :
Het verslaan van Seymour is zeer makkelijk met een aantal truukjes.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 11:51
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Als je je hele leven al gamet, en je komt erachter dat je favoriete genre je niet meer boeit.
Je zoekt een bepaald spel maar die is nergens meer origineel verkrijgbaar.
Je bent op zoek naar een nieuw genre en er schijnen weinig van dit soort spellen te zijn.

Qua games?;
Metal Gear Solid 2 Solid Substance
Je doet uren over een missie en komt na veel frustaties erachter dat je een deur over het hoofd hebt gezien
Welke missie dat is weet ik niet precies.
Oud 27-09-2005, 12:20
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mijn vader die met z'n bureaustoel over m'n competitiemanager 98/99 CD-ROM heen reed terwijl ik net op het punt stond een fantastische prestatie te leveren met mijn favoriete clubje.
Oud 27-09-2005, 14:03
Rob
Rob is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 27-09-2005 @ 09:27 :
Het verslaan van Seymour is zeer makkelijk met een aantal truukjes.
Het verslaan van Seymour is sowieso makkelijk.
Net als de rest van FFX.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 14:07
Jolt
Jolt is offline
Juist, helaas te makkelijk.

Vooral het einde, viel zwaar tegen.

Dark Aeons die waren wel wat pittiger.
Oud 29-09-2005, 15:46
Sarscel
Sarscel is offline
WHHAAAAAH!!!

Het alsmaar duurder worden van games en alsmaar laater worden van releases... met als voorbeeld the movies!!

is die frustratie er ook weer uitgeschreeuwd
Reageren

Regels voor berichten