Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hij lieyt het ook echt zien, hij kan dus als hij geconcentreerd is metale voorwerpen tegen zijn borst aanleggen en dan blijven ze zitten, zonder lijm of whatsoever. ik was er nog al sceptisch over maar hij schijnt er echt mee te oefenen enz. maarja telekinise dus, eventjes de zoekmachine op het forum: telekinese 1 klein stukje daarvan: Het kan aangeboren zijn, dat is alleen bij mensen die er sterk in zijn. Iedereen kan het, maar bij de één is het verder ontwikkeld dan bij de ander. Ikzelf kan geen telekins (omdat ik het nooit oefen), maar Kipracticier zegt zelf van wel dat hij het kan. Maar hier is een techniek. Pak een ligt voorwerp, een papiersnipper bijvoorbeeld. Leg dit op tafel en stel voor dat er fysiek tegen het blaadje word geduwt, bijvoorbeeld dat er een hand tegen het blaadje duwt. Vergeet niet om elke dag te mediteren voor beter resultaat, ik raad aan om te beginnen met een half uur, dan uren, en als het kan langer. aldus Ki-fighter.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als dat je lukt, probeer dan eens naar een papiertje te kijken en probeer het om te kreuken, dit lukte bij mij al vrij snel. Het ligt er denk ik wel aan hoe je geestelijk ben ontspannen, en hoe snel je die kan laten samenwerken. |
![]() |
||
Citaat:
Daar vergelijk ik jou nu mee. |
![]() |
||
Citaat:
en die man die ermee beroemd is geworden, ik kom nu even niet op zijn naam. die op tv lepels ging buigen. natuurlijk zijn daar ook weer allerlei tegens aan te verbinden. maar er zijn dus mensen die dat doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: mijn bron van destijds is nu overigens dood Laatst gewijzigd op 19-09-2005 om 21:50. |
![]() |
||
Citaat:
verder deel ik met x-spekkie-x dat mensen best hun mening mogen geven maar niet ten onwille van anderen. hou het beschaafd en beleefd dus.
|
Vrouw laat pen zweven door telekinese (filmpje)
AMSTERDAM - Een 22-jarige vrouw uit Amsterdam claimt dat zij over telekinetische gaven blijkt te beschikken. Het is haar naar eigen zeggen gelukt een pen te laten zweven door middel van geloven in het uitkomen van visualisatie. Ze stuurde een filmpje mee die ze met de webcam gemaakt heeft. ![]() http://www.xerson.nl/content/view/104/2/ Echt vet! ![]()
||
Citaat:
![]() hum ik denk wel dat je het kan leren. je kan alle "natuurkrachten" leren gebruiken. maar ik denk dat het erg veel van je vergd ik zou mijn energie liever in andere dingen steken |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten tweede, "de geest" kan absoluut geen dingen verplaatsen, aangezien "de geest" datgene is wat jou jou maakt, The Observer. Als telekinese bestaat, zal het wél via brainwaves/hersengolven gebeuren (die misschien origineren uit de geest maar geen geest zijn) en aldus meetbaar. Maar als je denkt dat je een lepel moet buigen, bevestig je het feit dat er een lepel ís.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Papiertje in wielvorm op een naald leggen, en dan willen dat het gaat draaien. Any idea hoe moeilijk het is als er aandacht op jou gericht is? Ik kan me dan in ieder geval slecht concentreren. Plus, het heet hier Mystiek, en het is een beetje lullig mensen af te zeiken, niet?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat voor onzin is dat nou weer papiertje in een wielvorm op een naald leggen, je kan dingen verplaatsen of niet!. Bovendien is het heel logisch verklaarbaar als het uit zichzelf gaat bewegen. Ooit gehoord van wrijving? Als ik een boek bijvoorbeeld in een beetje onhandige positie ergens neerleg kan het zou zijn dat het na een tijdje zich verplaatst. Zelfde geld voor een naald dat werkt haast als een wiel, na enige tijd zorgt bijvoorbeeld een zuchtje wind of whatever voor wrijving zodat er zich een beweging voordoet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit forum heet mystiek, als je daar niet in gelooft is dat best, maar ik heb wel graag dat je een beetje respect voor mensen die daar wel in geloven.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |