Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2005, 00:47
Angmar
Angmar is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-08-2005 @ 22:16 :
minder vaak wassen zodat het wat vetter wordt en een milde cremespoeling gebruiken.

en ed ik wil je haar wel knippen hoor
maar ik probeer m'n haar nu juist meer te wassen met die speciale shampoo voor droog en beschadigd haar, omdat als ik het minder waste het direct begon te breken en te splitsen.. echt kuthaar
Oud 27-08-2005, 10:03
Verwijderd
Ik ga maandag naar de kapper en ik wil eigenlijk zoiets:

..maar ik ben bang dat ik dan bakken geld uitgeef aan gel e.d., iemand ervaring mee?
Oud 28-08-2005, 10:11
grandmommy
grandmommy is offline
nee, valt best mee. gewoon stijlen + direct gladmakende creme van andrelon in de punten heeft bij mij hetzelfde effect. gewoon warrig maken met je handen en het blijft net zo staan. als dat niet werkt wax gebruiken. gel is met zo'n kapsel zowiezo niet zo mooi want het wordt er snel nogal ranzig van, wax en gladmakende creme geven een wat droger effect, alsof je er dus niks mee hebt gedaan.
Leuk kapsel trouwen
Oud 02-09-2005, 13:14
Verwijderd
Ik wil dat kapsel ook. Maar ik heb te weinig volume daarvoor waarschijnlijk.. Of lukt het ook zonder?
Oud 02-09-2005, 16:02
Roos
Roos is offline
Ik heb mn haar zelf geknipt: nu heb ik weer een pony die vrij recht over mn voorhoofd gaat en dan schuin naar links.
De linkerkant van mn haar heb ik korter geknipt dan rechts.

Ik vind juist altijd dat er heeeel veel haar in de wasbak ligt, terwijl ik nu alleen de voorkant heb geknipt
Oud 02-09-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 27-08-2005 @ 11:03 :

[afbeelding]

..maar ik ben bang dat ik dan bakken geld uitgeef aan gel e.d., iemand ervaring mee?
zit trouwens niet echt een bijzonder model in, gewoon flik getoupeerd
Oud 04-09-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 28-08-2005 @ 11:11 :
nee, valt best mee. gewoon stijlen + direct gladmakende creme van andrelon in de punten heeft bij mij hetzelfde effect. gewoon warrig maken met je handen en het blijft net zo staan. als dat niet werkt wax gebruiken. gel is met zo'n kapsel zowiezo niet zo mooi want het wordt er snel nogal ranzig van, wax en gladmakende creme geven een wat droger effect, alsof je er dus niks mee hebt gedaan.
Leuk kapsel trouwen
beetje raar, wax en gladmakende creme zijn juist vet en ranzig en gel is op water/alcoholbasis dus dat zie je niet als het opdroogt

en idd dat is geen kapsel maar er is gewoon van alles mee gedaan
Oud 04-09-2005, 16:29
grandmommy
grandmommy is offline
bij mij ziet dat er niet vet uit, als je te veel gaat gebruiken, dan wel ja. maar als je gewoon een klein kneepje of likje gebruikt en dit heel goed verdeelt over je handen gaathet prima. bij mij zie je nooit wat zitten en toch zit het er.
Oud 04-09-2005, 18:51
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik had ook een vraagje, ik heb een jaartje geleden mijn haar donkerbruin-met-rode gloed geverfd (bij de kapper), mijn natuurlijke haarkleur is lichtblond.
Probleem bij mijn haar is, is dat het er na 3 maanden helemaal uit is . Nu wil ik het weer verven, maar heb geen zin om telkens veel geld uit te geven aan de kapper.
Dus wil ik het zelf verven, maar nu hoor ik de hele tijd dat je dat niet moet doen als je lichtblond bent omdat het dan knalrood/oranje uit kan slaan? Is dit waar?
Oud 06-09-2005, 20:45
Verwijderd
ik gah et bij een vriendin zwart met blauw verven. Maar ze wilt dus blauwe plukjes. Kan ik beter eerst alles zwart verven of eerst plukjes en dan zwart.
Oud 06-09-2005, 20:46
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Crystall Girl schreef op 04-09-2005 @ 19:51 :
Ik had ook een vraagje, ik heb een jaartje geleden mijn haar donkerbruin-met-rode gloed geverfd (bij de kapper), mijn natuurlijke haarkleur is lichtblond.
Probleem bij mijn haar is, is dat het er na 3 maanden helemaal uit is . Nu wil ik het weer verven, maar heb geen zin om telkens veel geld uit te geven aan de kapper.
Dus wil ik het zelf verven, maar nu hoor ik de hele tijd dat je dat niet moet doen als je lichtblond bent omdat het dan knalrood/oranje uit kan slaan? Is dit waar?
na een tijdje wordt het ranzig verwassen
Oud 07-09-2005, 08:15
11
11 is offline
Citaat:

[afbeelding]

ja..
Oud 07-09-2005, 15:11
phensicske
phensicske is offline
Citaat:

[afbeelding]

Ik denk dat je gewoon veel te veel werk zult hebben om het in model te krijgen. Denk ook aan het weer...
Oud 07-09-2005, 16:40
idontcare
idontcare is offline
volgens mij kan je dan echt niet normaal fietsen zeg maar
oh en ik ben ook net naar de kapper geweest.. en ik durfde weer eens geen major verandering
Oud 07-09-2005, 20:26
D-sire
D-sire is offline
Weet iemand hier of Team Kapsalon duur is? Ik wil morgen gaan en het hoeft alleen gewassen en geknipt te worden. Wil graag weten hoeveel ik er ongeveer aan kwijt ben...

Thnx
Oud 08-09-2005, 08:38
Verwijderd
Citaat:
kwebbel schreef op 06-09-2005 @ 21:45 :
ik gah et bij een vriendin zwart met blauw verven. Maar ze wilt dus blauwe plukjes. Kan ik beter eerst alles zwart verven of eerst plukjes en dan zwart.
eerst de plukjes want blauw en zwart gaat niet zo lekker samen
Oud 09-09-2005, 14:11
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
argh het moet echt sneller groeien, zit nu op 45 cm, EN IK WIL 90!!!
Oud 09-09-2005, 17:42
Verwijderd
i kzit te twijfelen of ik t gewoon helemaal zwart moet maken of dat ik gewoon de uitgroei bijwerk, ben mn oranje plukken zat
Oud 11-09-2005, 13:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
koekjes schreef op 08-09-2005 @ 09:38 :
eerst de plukjes want blauw en zwart gaat niet zo lekker samen
Blauw eerst.. Lijnen trekken, stuk keukenfolie eronder, blauw erover heen, de blauw gekleurde pluk in het keukenfolie samenvouwen.. en dan telkens een laag verder werken op dezelfde manier. Folie erin laten zitten, en dan zwart erover heen (dan loopt het niet in elkaar over.. ) Na het intrekken, eerst het zwart eruit spoelen en tijdens het spoelen de folies eraf halen en dan dus het blauwe gedeelte eruithalen. Voila.
Oud 11-09-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 11-09-2005 @ 14:06 :
Blauw eerst.. Lijnen trekken, stuk keukenfolie eronder, blauw erover heen, de blauw gekleurde pluk in het keukenfolie samenvouwen.. en dan telkens een laag verder werken op dezelfde manier. Folie erin laten zitten, en dan zwart erover heen (dan loopt het niet in elkaar over.. ) Na het intrekken, eerst het zwart eruit spoelen en tijdens het spoelen de folies eraf halen en dan dus het blauwe gedeelte eruithalen. Voila.
dankje maar heb het allang gedaan
het blauw werd maar paars omdat je het anders niet zou zien. en het is gelukt
Oud 11-09-2005, 13:31
woezel
woezel is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 09-09-2005 @ 15:11 :

snoeien doet groeien
Oud 11-09-2005, 20:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hoe kom je aan lichte krullen in stijl haar zonder steeds met een vlecht te slapen of de krultang te gebruiken? (dat laatste blijk ik niet te kunnen, want die tang blijft steeds in m'n haar vastzitten )
Kan je bij de kapper ook een lichte permanent ofzo laten zetten zodat je maar een paar krullen hebt, of is dat niet mogelijk?
Oud 12-09-2005, 17:02
Maija
Maija is offline
foto , van die plukjes
Oud 13-09-2005, 12:47
Verwijderd
als je haar bruin, zwart rood, blond en oranje door elkaar is en je flikkert er zwart op word t dan ook zwart?
Oud 13-09-2005, 14:59
_Starlet
_Starlet is offline
Weet er iemand goeie sites voor mij met echt veel kapsels voor lang haar?
Of zo'n ding waarmee je verschillende kapsels op je eigen hoofd kan zetten, maar dan zonder er schandalig veel voor te betalen?
Oud 13-09-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
meid toch kom maar bij pappa uithuilen!
Oud 13-09-2005, 16:00
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Angmar schreef op 23-08-2005 @ 15:53 :
vraagje: ik heb zeer dun en droog "strohaar" ... Als ik m'n haar gewoon laat drogen door de lucht begint het te bollen en te krullen langs alle kanten, en voelt het zeer droog (als stro) aan... Als ik het met de haardroger droog heb ik dit wat minder, maar toch nog altijd... Ik heb halflang haar, vanvoren komt het een paar cm over m'n ogen. Heeft er iemand tips voor mij?! Wat kan ik doen om m'n haar dikker en steviger te maken, of het zo te laten lijken, zonder dat het begint te bollen en te krullen?!

... Ik gebruik nu al een speciale shampoo, Fructis voor droog, beschadigd haar-shampoo, 2 in 1 met conditioner erbij...

thx!
Ik vind Fructis echt kutshampoo. Mijn haar wordt idioot zacht en gaat hangen en ik kan er echt niks meer mee! Wat dat betreft neem ik liever een shampoo van John Frieda, mn haar wordt daar heel wat handelbaarder en alsnog zacht en glanzend van.

PS: die tubes zijn dan wel duurder, maar je doet er erg lang mee!
Oud 13-09-2005, 18:39
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
geduld hebben! ik heb een kort haar trauma... ben 4 jaar niet meer naar de kapper gweest en heb nu een meter haar.

Ben nu compleet radeloos wat ik ermee wil, Heb veel, dik en dus heel lang haar en het is donkerbruin/zwart, met een slag erin.
Wat moet ik ermee doen!?! Heeft iemand tips?
Ik wil het niet kort, of steil...

maar ik ben echt wanhopig, want ben nu 4 maanden op zoek naar HET perfecte kapsel....
Oud 13-09-2005, 19:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-09-2005 @ 21:49 :
Hoe kom je aan lichte krullen in stijl haar zonder steeds met een vlecht te slapen of de krultang te gebruiken? (dat laatste blijk ik niet te kunnen, want die tang blijft steeds in m'n haar vastzitten )
Kan je bij de kapper ook een lichte permanent ofzo laten zetten zodat je maar een paar krullen hebt, of is dat niet mogelijk?
Grove krulspelden werken waarschijnlijk wel, maar dat is niet echt iets voor elke dag
Oud 13-09-2005, 20:18
_Starlet
_Starlet is offline
Citaat:
_Starlet schreef op 13-09-2005 @ 15:59 :
Weet er iemand goeie sites voor mij met echt veel kapsels voor lang haar?
Of zo'n ding waarmee je verschillende kapsels op je eigen hoofd kan zetten, maar dan zonder er schandalig veel voor te betalen?
Nog eens,help?
K moet dinsdag naar de kapper!
Oud 13-09-2005, 20:41
schimmel
schimmel is offline
ik wil kim wilde haar maar durf niet naar de kapper en degene die misschien kan knippen is niet online. hier, hier, hier en hier.
(edit: foto's)

Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 20:45.
Oud 13-09-2005, 21:23
Roos
Roos is offline
Citaat:
_Starlet schreef op 13-09-2005 @ 21:18 :
Nog eens,help?
K moet dinsdag naar de kapper!
Dat doe ik gewoon in Paint. Een fotootje van jezelf en dan een kapsel tekeken.
Oud 14-09-2005, 05:39
adri1200
adri1200 is offline
Oke k heb effe een stomme vraag ik heb een hanekam van ongeveer 15 centimeter. Maar hij wil niet normaal staan , hij zakt telkens in iemand tips voor rotzooi .Waardoor hij normaal en makkelijk te doen is . Dus niet meer inzakt of omvalt als ik me haar net gedaan heb.
Oud 14-09-2005, 12:09
schimmel
schimmel is offline
touperen, haarlak, lak droogföhnen. OEFENEN
Oud 14-09-2005, 17:38
Verwijderd
Als je vandaag een permanent laat zetten, would it be wise om het er morgen terug uit te laten halen?

Stomme kapster

Ik had lang haar en wou daar grote krullen in. Nu heb ik kort haar met kleine krulletjes. Alle poedels in de straat jaloers, en ik ben ràààààà-zend!!
Oud 14-09-2005, 18:38
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
koekjes schreef op 13-09-2005 @ 13:47 :
als je haar bruin, zwart rood, blond en oranje door elkaar is en je flikkert er zwart op word t dan ook zwart?
Ja.
Oud 14-09-2005, 18:55
_Starlet
_Starlet is offline
Citaat:
adri1200 schreef op 14-09-2005 @ 06:39 :
Oke k heb effe een stomme vraag ik heb een hanekam van ongeveer 15 centimeter. Maar hij wil niet normaal staan , hij zakt telkens in iemand tips voor rotzooi .Waardoor hij normaal en makkelijk te doen is . Dus niet meer inzakt of omvalt als ik me haar net gedaan heb.
Mijn vriendje heeft erg dik haar, en toen hij een hanekam had gebruikte hij wax en ultra-strong-gel
Oud 14-09-2005, 20:01
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 14-09-2005 @ 18:38 :
Als je vandaag een permanent laat zetten, would it be wise om het er morgen terug uit te laten halen?

Stomme kapster

Ik had lang haar en wou daar grote krullen in. Nu heb ik kort haar met kleine krulletjes. Alle poedels in de straat jaloers, en ik ben ràààààà-zend!!
Volgens mij gaat dat poedelige er na een tijdje (week ofzo) al behoorlijk uit. Niet uit eigen ervaring, dat niet.
Oud 14-09-2005, 20:34
adri1200
adri1200 is offline
Citaat:
schimmel schreef op 14-09-2005 @ 13:09 :
touperen, haarlak, lak droogföhnen. OEFENEN

Dat oefenen zou niet nodig moeten zijn. Na er 2 jaar er mee rond te lopen. Het lijkt wel of me haar slapper geworden is ofzo
Oud 15-09-2005, 11:08
RockaholiC
RockaholiC is offline
nou ik ga woensdag eindelijk naar de kapper en het moet een stuk korter. nou heb ik dit plaatje van danique gepikt:

het zou in ieder geval zoiets ongeveer moeten worden, alleen moeten die lange plukken iets korter.

heeft iemand trouwens misschien plaatjes van kapsels die hierop lijken want ik kan niets vinden
Oud 16-09-2005, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 14-09-2005 @ 19:38 :
Ja.
half dus ik moet t nog n x verven er zit nog rood tussen
Oud 16-09-2005, 13:37
Jules
Jules is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 14-09-2005 @ 18:38 :

Stomme kapster

fotooo
Oud 20-09-2005, 16:50
Haligh
Haligh is offline
mijn haar zit zo verlept, ik ga het morgen maar eens laten knippen.
Oud 22-09-2005, 09:51
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 15-09-2005 @ 12:08 :
nou ik ga woensdag eindelijk naar de kapper en het moet een stuk korter. nou heb ik dit plaatje van danique gepikt:
[afbeelding]
het zou in ieder geval zoiets ongeveer moeten worden, alleen moeten die lange plukken iets korter.

heeft iemand trouwens misschien plaatjes van kapsels die hierop lijken want ik kan niets vinden
nice
Oud 22-09-2005, 13:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
ben gister btw naar de kapper geweest en het is best kort. post binnenkort wel foto.
Oud 22-09-2005, 15:59
Haligh
Haligh is offline
ok, nu is het geknip.
en verneukt !
Oud 22-09-2005, 18:47
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-09-2005 @ 16:59 :
ok, nu is het geknip.
en verneukt !
Oh als je bram's haar hebt gezien dan valt alles mee

Ik heb ook nieuw haar, geen dreads maar kort roodbruin haar.
Oud 22-09-2005, 18:47
Jules
Jules is offline
fotooos fotooooos
Oud 22-09-2005, 19:18
Gadje
Gadje is offline

Oud 22-09-2005, 20:11
little_devotion
little_devotion is offline
ik vind het leeuuuk! maar dat wist je al hm.
en ik wil ook nieuw haar maar ik wat niet wat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten