Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
-wat een afschuwelijk kromme zin-
||
Citaat:
oja freddie de vis is ook machtig |
![]() |
||
Citaat:
Mnee, maar ik was gewoon nieuwsgierig of er nog wat leuke dingen waren. Het moet voor die kinderen ook een BEETJE aantrekkelijk zijn. Misschien sims?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ot : keen ? (ja da's wel oud ondertussen, maar vroeger vond ik dat geweldig). The Incredible Machine ? (waarom maken ze tegenwoordig niet meer van die geweldige games ?). simcity ? willekeurig welk racespel ?
||
Citaat:
![]() ![]() Red cat ken ik niet. Wat is dat voor iets? ![]()
|
Red cat, freddie fish
oh! Vrrroeger vond ik dit echt leuk. Het is wel maar 1 keer leuk, maar toch. Het gaat over een hondje wat ontvoerd is, en je bent een groepje van 4 kinderen. Steeds kun je met 1 spelen, elk kind kan weer andere dingen goed. Je moet door de stad gaan om bewijzen te verzamelen (&ondertussen wisselen van kindjes, soms komen dingen pas vrij als je met iemand gesproken hebt), en uiteindelijk het hondje redden. |
![]() |
|
Wij hadden op de basisschool vroeger ook computers. Daar stonden dan van die spellen op als Dangerous Dave, Stunts, Keen, Winter Games en Ducktales. Achja die goeie ouwe tijd he...
www.abandonia.com voor al uw jeugdsentiment.
||
Citaat:
- is momenteel 429 N64 roms aan 't downe.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
The Incredible Machine stond al genoemd. Die lijkt me heel erg geschikt. Het is een puzzelspelletje, waarbij je speelt met de wet van oorzaak en gevolg. Ik weet ook niet hoe je het anders uit moet leggen
![]() Volgens mij circuleert er ergens een internetversie van, denk dat je die met google wel kunt vinden. Verder kan je even kijken op www.shockwave.com . Daar hebben wat opgepompte versies van bejeweled (ken je denk ik wel van msn) en arkanoid (een spel waarbij je met ballen alle blokken moet zien te raken. Je balletje komt steeds terug en moet je met een streep weer terugketsen. Uit de blokken die je kapot maakt komen bonussen. Volgens mij heet de shockwave versie blasterball 2. Deze heb ik ook gespeeld en vond ik erg leuk). Verder zijn er op die site meer van dat soort spelletjes te vinden, die net even wat leuker gemaakt zijn. Je kunt de demo's gratis downloaden maar die kun je geloof ik maar 10 keer opstarten. Voor 10 tot 20 euro (ligt aan het spel) kun je een code kopen die de demo update naar het echte spel. Je moet er wat voor over hebben, maar goed, andere spellen zijn ook niet gratis en dit zijn hele leuke spelletjes waar maar heel weinig geweld in zit. EDIT: Ik vergeet nog te zeggen dat er ook spellen zijn te vinden daar, waar iets meer geweld in zit. Maar het aanbod is vrij groot en je kunt dus zelf de meest geschikte spellen uitzoeken.
Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 11:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(nouja, tikje overdreven maar you get the point ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Herkennen van Beïnvloeding door Volwassenen Waterput | 40 | 30-01-2008 19:09 | |
Lifestyle |
Beschrijf je familie Pan Am | 78 | 01-09-2004 16:25 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
De Kantine |
Gaan julie naar school of werken jullie of heb je een uitkering? niceman1984 | 92 | 20-02-2004 10:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
asperger-syndroom niemand | 26 | 03-02-2002 14:40 |