Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
S T A N D A A R D
En volgens mij heb je em gewoon expres zo gedaan om even te showen wat nou precies een standaard gedicht is, zo van zo moet et nie ![]() ![]() *gaat in een hoekje zitten nadat ie kwaad aangestaard is door het hele forum* ![]()
||
Citaat:
![]() waaaaah
||
![]() |
Citaat:
jij bent mijn echte hartendief Kus Kus Kus ik hoop da'k daar je gedachten wat mee sus Clear Clear Clear a lovepoem,I can hear .... ![]() ![]() ....hoe vinjedie..? ![]() ![]() ![]() Special4you ![]() mariamnetje
|
hm, neejj sorry, heb wel eens wat beters van je gelezen.. Je bent altijd sterk in het typisch verwoorden van je gedachten, en dit is te algemeen, te standaard, zoals je zelf ook al wel een beetje aangaf, en ik vind dat een minpunt..
Dan de afsluiting: 'dus niet voor even' Die vind ik niet echt mooi.. ik zou niet weten wat er dan wel zou moeten staan, maar borduurt niet verder op het ritme, en is dus een geforceerde afsluitende zin, die niet past in de rest van het gedicht.. das ook een beetje jammer.. Veel succes met je volgende creatie ![]() Genesis |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmz tegenstrijdig dit...
Aan de ene kant ben ik super blij want jij bent blij! ![]() Maar aan de andere kant, ik hoop niet dat je alleen maar van dit soort gedichten blijft schrijven als je blij bent want om eerlijk te zijn... Ik vind het nix. Zoals Edwin al zei, te standaard en te normaal. Alles veels te letterlijk terwijl jij normaal zo beeldend kan schrijven. het loopt verder wel goed, maar idd, dat laatste zit niet echt fijn (regen, leven even.) Maja Dennis, houd dat gevoel vast! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameld werk van Etmakas Verwijderd | 134 | 20-07-2012 00:01 | |
De Kantine |
Blaat #77 Promillage | 500 | 26-11-2007 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Op zoek naar: een gedicht over slapen, de nacht, ... Verwijderd | 34 | 22-08-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
En toch chatje80 | 4 | 22-10-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Zwart, gedicht van Monrath Vogelvrij | 12 | 09-11-2002 10:29 |