Advertentie | |
|
![]() |
|
wenkbrauwen epileren
haar met conditioner (?) wassen, want als je het moet in laten trekken zo'n koud hoofd ![]() ehm o ja nagels schoonhouden (ben altijd die knipper dingetjes kwijt) scheren vin ik niet zo'n probleem eigenluk.
||
Citaat:
![]()
|
SCHEREN......ik heb daar echt nooit zin in......ik doe het echt al best lang(dat krijg je van dat pikzwarte haar) en ik probeer het echt zo min mogelijk te doen.....maarja, dat ziet er op een gegeven moment ook niet meer uit.
En lenzen, in en uitdoen en schoonmaken. M'n tanden poetsen als ik ben uitgeweest. En ik poets m'n schoenen minstens 1x in de 2 weken(meestal minstens 1x in de week), vroeger moest het en haatte ik het, nu doe ik het omdat ik het mooier vind om m'n zwarte leren schoenen zwart te houden en zonder vlekken en vuil. Maar t blijft nietleuk |
![]() |
|
oww ik dacht dat je bijvoorbeeld opruimen bedoelde..
![]() maaruehmzz.. alles wat ik doe vind ik niet echt vervelend.. maarja zoveel doe ik eigenlijk ook niet.. gewoon tanden poetsen, gezicht boenen, douche, klein beetje make up, en 's avonds de make-up weer removen en gezicht wassen en weer tandjes poetsen.. vind het allemaal niet zo vervelend.. owww wel vervelend; benen scheren.. het klusje opzich vind ik niet zo erg om te doen, maar het neemt toch best weer wat tijd in beslag..
|
- benen, oksels, bikinilijn scheren
- medicijnen slikkuh! *KOTS* - mijn haar fohnen - make-up eraf halen als ik net ben uitgeweest - kamer opruimen (deed ik eik nooit omdat ik dat niet zocht en dan deed ons mam het wel anders werd het gewoon nie gedaan maar aangezien ik nu een nieuwe kamer heb met nieuwe dinguh enzo wil ik het toch wel bij gaan houden) jaggg.... epileren laat ik doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
- oksels/benen/bikinilijn scheren
- haren wassen/verven - bodylotion/dagcreme opsmeren - Make-up eraf halen - Nagels vijlen(kkan het geluid niet uitstaan, maar tis wel mooier dan knippen dus tja) - Tas inpakken(gewoon als je ff weggaat(of voor school ![]() Dat was het denkk wel ![]()
|
![]() |
|
|