Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en de kat zit nu al letterlijk een minuut of 40 naast de monitor en me strak aan te kijken. Tis maar goed dat ik nuchter ben anders zou ik rare dingen gaan denken ![]() Ik denk dat hij eten wil ofzo, maar hij wacht nog maar mooi een uurtje |
![]() |
||
Citaat:
wel mooi: het deel wat ik de eerste dag geoogst heb begint al rookbaar te worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankjewel Coornhert Haarlem! WE HOUDEN VAN JOU, OOH GEWELDIGE KLOOTZAKKERIGE ROOSTERMAKER. Die de SE-week plant in de Meeting-week. Maar goed, maandag word ik EINDELIJK ook eens 18. En zaterdag heb ik al een pre-verjaardagsfeestje. En maandag krijg ik kadoooootjes. Veeeeel kadooooootjes. En toen er mensen achterkwamen dat ik 18 werd: "Mooi, dan haal jij dus voortaan onze wiet". ![]() En mijn shiftknop doet het nog. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja ik had vandaag om 9 uur moeten beginnen maar colleges zijn toch zo saai ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ken dr ook een die heette Bierman.. en dr was er nog een en die heette Borstje. Goed. En er zullen vast wel mensen zijn die het erger hebben dan ik. blabla. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wie doet er dan ook zomerkleertjes aan in de herfst?
||
Citaat:
![]() @ Viporizer: Lang leve de Windows herstelpunten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() laat ze een beetje heel aldaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nederland licht alcoholische dingen 16+ en sterke drank 18+, échter nergens staat dat iemand van 14 geen bier mag drinken. Op straat drinken mag niet, maar dan maakt het niet uit of je 4 of 40 bent In de kroeg mag je niet komen omdat je geen 16 bent, maar onder begeleiding van ouders mogen kinderen in Nederland mee naar binnen (in de UK mag je je pasgeboren baby dus niet meenemen), échter de meeste uitgaansgelegenheden willen ook dit niet hebben en hebben daarom 16 en 18+ borden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |