Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is niets. Het is dan misschien wel je gevoel, maar volgens mij heb je dit niet echt serieus in elkaar gezet en is het gewoon onzin. Ik kan het niet bewijzen en als jij zegt dat het niet zo is, dan is het jouw woord tegen het mijne, maar ik heb hier sterke twijfels over..
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn bedoeling was een slecht gedicht waar mensen over zouden klagen ![]() I've done it SWAAY
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
maar tog die crap die ik hier zie is van een lage kwaliteit eve laag als die van mezelf
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zijn is een keer gedichten waarom je kan laggen en niet van dit soort gedichten hierboven lees maar ff mijn gedichten in de bundel in het forum
|
het lijkt aan je reply te lezen dat je alleen maar uit bent op negatieve reacties. en daar schieten we hier niks mee op.
als je het niet met het slotje eens bent, mag je me mailen, msn'en (klaagpaal@hotmail.com) of icq'en. groet'n
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #3 Blubje | 500 | 15-09-2003 15:22 | |
Seksualiteit |
De ultieme stelling:hoe hoog is het slettengehalte van het gemiddelde ned.meisje? superman888 | 92 | 26-07-2002 22:22 | |
Liefde & Relatie |
Je vriend / vriendin dumpen Sletjes | 14 | 09-07-2002 22:52 |