![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En gefeliciteerd! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ook zo lekker gezond voor je hersenen ![]() als daar nu nog iets van over is tenminste ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Indien dingen daadwerkelijk naar de hersenen zouden gaan bij het snuiven zouden er heel wat meer mensen dood zijn tegenwoordig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ XQseMe2, gelukkig heb ik nog redelijk wat hersenen zodat ik dit ook had beredeneerd ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maarja um maak vaak mee dat ik vrouwen/meisjes zie janken als ze flink hebben gezopen. Irritant en overdreven. Net als mensen die in een complementaire fase raken als ze bezopen zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
^^ maar dat zegt ook niet veel ![]()
||
Citaat:
Geweldig ![]()
||
Citaat:
![]() en ohja niet ik maar een puberend joch stond over zijn nek te gaan in de metro onder aanmoedigend gejoel en geschreeuw van zijn vrienden. gat-ver-damme.
Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 11:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Meehelpen in de kroeg & vervolgens alles uit je klauwen laten vallen - Fietsen met een goede vriendin achterop, ik merk niks maar zij werd genadeloos door het paaltje van de fiets af gesmeten ... (waar ik dan ook pas weer na 20 sec achter kwam) - 'Wodka-night' organiseren bij je beste maat & vervolgens om 05:30 wakker te worden helemaal NIKS meer weet van de avond/nacht, compleet naakt zittend in een lopende douche, je beste vriend op de trap terug te vinden met z'n onderbroek over zijn hoofd, het bed van zijn ouders compleet ondergekotst & die moesten we om 09:30 van schiphol ophalen - Stoeprandjes missen - Glazen voorpui van een autodealer compleet missen met de legendarische tekst: " Nou jaaaaaaaaaaaaa, staat die Cabrio zo open en bloot gewoon buiten om 04:30 ???!!!! Kom jongens, ff kij .. *&%")" --> BAF - BAM - Met je fietsband compleet vast komen te zitten in een tramgleuf in A'dam - Discussie met de Turk van Chef's Burger (Haarlem) waarom de shoarma om 06:30 op is - Discussie met (voor mijn gevoel op dat moment) dezelfde Turk van *griekse naam* (Maastricht) waarom de shoarma om 06:30 alweer op is - Op je oude kutfiets 20 km heuvelop gaat fietsen omdat je denkt dat nog wel te kunnen. Vervolgens midden in de nacht mensen tegenkomt die je de weg vragen ( ![]() - Bij een groot feest al redelijk lam binnen komen, na 30 strontlazures & al kotsend: "Het is een nacht" meezingen - Na dat feest hierboven een taxi naar huis nemen, helemaal de verkeerde aanwijzingen geven aan die chauffeur & dan thuiskomen zonder dat je geld hebt: Dat is dan € 48,80 ... Ik: ik heb ehm ... € 3,56 ![]() ![]() ![]() ![]() Ach ... ik denk dat jullie zo wel een redelijk beeld hebben ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 11:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik: Maja niet echt erg, kan veel drinken en aardig aangtikt zijn maar weet mn grenzen wel: Gekotst na een fles rum Cacique achterover geslagen te hebben in de wc van een vriend. Er IN, er weer uit, en op naar de volgende fles. |
![]() |
|
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
Die gast zit live over zn nek te gaan. Voelde zich depri omdat ie in dat gekke huis zn verjaar vierde, bezoop zich te pleuris, zit vervolgens een half uur keihard te janken als een mongool en kotst live (nu klikken dus) de hele boel onder. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
leukste (dronken) feestjes nigelgein | 12 | 20-08-2013 23:30 | |
Drugs & Alcohol |
Dronken en weten wat je doet... Verwijderd | 34 | 16-05-2004 16:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Opnieuw rijexamen na dronken rijden' Gatara | 39 | 28-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Dronken vriendje mausi | 21 | 07-04-2002 00:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderzoekje: Eerste keer dronken(volgende dag kater) Raymond S | 37 | 04-11-2001 11:40 |