Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 30-09-2005 @ 08:36 :
Ik hoop dat iemand hier snel op reageert want ik ben bijna ten eind raad.
Het zit zo; Ik heb dinsdagavond een 2de lippiercing laten zetten, deze zit net 2 a 3 mm onder mijn lip. Sinds gister wordt ie alleen maar dikker. Ik heb al een paar keer gespoeld met sodawater en gekoeld met een bevroren koelelement maar het lijkt nix te helpen.
Ik heb er een vrij klein bolletje op zitten en ik ben bang dat t staafje te kort is, want vannacht is het bolletje er bijna ingegroeit. Ik ben blij dat ik wakker werd..
Anyway, ik ga zo snel mogelijk 'mijn' piercer bellen, maar mocht hij niet kunnen vandaag/tot ik er terecht kan, wat kan ik het beste doen om te zorgen dattie niet helemaal ingroeit? Want dan heb ik een groter probleem.
Iemand ideeën?
Khoop t..

*fiepje is*

Niet meer nodig.
Advertentie
Oud 30-09-2005, 13:44
MissTake
MissTake is offline
@nps: op 1,6 kan je 3mm(hebben ze lang niet overal), 4mm en meer opdraaien
op1,2 kan je 2mm, 3mm, 4mm, maar die hippe meisjes willen allemaal net een kelin glinstertje dus dan kan het niet als je 1.6 hebt he. Maar dat is voor ieder voor zich he maar net wat ze erop willen

@metaldready: hele verzameling maar lijkt dat alleen maar zo of zitten je neuspiercings op verschillende hoogtes?
Oud 30-09-2005, 15:08
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 30-09-2005 @ 10:37 :
meestal stond er toch

tragus zowiezo 1,2, en labret bij meisjes meestal 1,2 vanwege de bolletjes die ze erop kunnen draaien, omdat veel meisjes kleine bolletjes willen met een steentje of 2 mm balletjes en die passen niet op 1.6 he.
Nog nooit niemand gezien die tragus om 1,2mm heeft laten piercen
Oud 30-09-2005, 15:17
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 29-09-2005 @ 19:17 :
Ik zit te denken om van die buffalo dingen te nemen, maar hoe gaat dat precies in zijn werk?
Oud 30-09-2005, 15:54
Verwijderd
Ehm, wat bedoel je precies met Buffalo-dingen?

Oud 30-09-2005, 16:06
Mandarijntje
Mandarijntje is offline

Dit, in je oor.
Oud 30-09-2005, 16:08
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 30-09-2005 @ 17:06 :
[afbeelding]
Dit, in je oor.
Ik heb zulk soort, nouja had...eentje is kwijtgeraakt tijdens een wilde zoenpartij

En hoe dat in z'n werk gaat? Je moet je oor oprekken. Kijk maar eens in dit topic terug, dan vind je er veel over.
Oud 30-09-2005, 17:02
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 30-09-2005 @ 14:44 :

@metaldready: hele verzameling maar lijkt dat alleen maar zo of zitten je neuspiercings op verschillende hoogtes?
nee gelukkig niet, moest alleen zo een scheve bek trekken want anders kreeg ik me smiley en tonque webbing er niet op haha
Oud 30-09-2005, 19:06
Maija
Maija is offline
Zaterdag rijden geen treinen naar maastricht , Nu kan ik wel nog langer gaan wachten, want ik heb de koemnde tijd geen tijd, mischien wel in de herfstvakantie.
Dan komt mijn heup-surface (H)
Oud 01-10-2005, 16:34
Verwijderd
Het is toch geen heup piercing geworden, maar één op m'n rug. Geen idee hoe dat heet Hij zit zeg maar in het midden, net boven mijn broekrand. Deed echt fucking zeer maar ben er wel blij mee
Oud 01-10-2005, 16:47
blazin'
blazin' is offline
klinkt tof. fotooooo?

maar daar zit toch bijna geen vel/vet? groeit het dan niet extreem snel uit?
Oud 01-10-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
blazin' schreef op 01-10-2005 @ 17:47 :
klinkt tof. fotooooo?

maar daar zit toch bijna geen vel/vet? groeit het dan niet extreem snel uit?
zit idd amper vel/vet, hij kon het ook maar heel moeilijk beetpakken maar van dat uitgroeien geen idee, hij zit opzich wel diep. maar ik zal binnenkort even een foto maken
Oud 01-10-2005, 17:45
Maija
Maija is offline
dat is wel stoer
Oud 01-10-2005, 17:55
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Urm schreef op 01-10-2005 @ 18:00 :
zit idd amper vel/vet, hij kon het ook maar heel moeilijk beetpakken maar van dat uitgroeien geen idee, hij zit opzich wel diep. maar ik zal binnenkort even een foto maken
Ja, dat wil ik zien!
Oud 01-10-2005, 18:57
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Maija schreef op 30-09-2005 @ 20:06 :
Zaterdag rijden geen treinen naar maastricht , Nu kan ik wel nog langer gaan wachten, want ik heb de koemnde tijd geen tijd, mischien wel in de herfstvakantie.
Dan komt mijn heup-surface (H)
treinen reden gewoon hoor, hoe moest ik anders op men werk komen, alllen laatste 10 minuutjes met een bus

ik ben ook nieuwsgierig naar je rug, bij ons inde shop had meisje die ook tijdje etrug laten zetten, echt een hele lange, dus uit de hand gezet, gaat ook goed, maar is altidj afwachten he...
snel showen
Oud 01-10-2005, 19:40
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
he cherry...
t ging weer de goede kant op met mn piercing, maar nu weer iets minder. dat wil zeggen, hij is wat gevoeliger aant worden. hij ziet er niet slechter uit. maar ik heb geen tijd om langs te komen
gewoon doorgaan met wassen en die waterstofperoxide dan?
Oud 01-10-2005, 20:12
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-10-2005 @ 20:40 :
he cherry...
t ging weer de goede kant op met mn piercing, maar nu weer iets minder. dat wil zeggen, hij is wat gevoeliger aant worden. hij ziet er niet slechter uit. maar ik heb geen tijd om langs te komen
gewoon doorgaan met wassen en die waterstofperoxide dan?
gewoon goed schoon blijven maken ja, heeft ook paar weekjes de tijd nodig he....
kom maar weer langs als je niks te doen hebt ofzo
Oud 01-10-2005, 20:28
Maija
Maija is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 01-10-2005 @ 19:57 :
treinen reden gewoon hoor, hoe moest ik anders op men werk komen, alllen laatste 10 minuutjes met een bus

ik ben ook nieuwsgierig naar je rug, bij ons inde shop had meisje die ook tijdje etrug laten zetten, echt een hele lange, dus uit de hand gezet, gaat ook goed, maar is altidj afwachten he...
snel showen
Ja?
O, had ik dat eerder geweten, dan had ik nu niet wat anders gedaan vandaag,
Nouja, hij komt er wel ,
Rug lijkt me ook stoer (H)
Oud 02-10-2005, 13:19
nps
nps is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 30-09-2005 @ 14:44 :
@nps: op 1,6 kan je 3mm(hebben ze lang niet overal), 4mm en meer opdraaien
op1,2 kan je 2mm, 3mm, 4mm, maar die hippe meisjes willen allemaal net een kelin glinstertje dus dan kan het niet als je 1.6 hebt he. Maar dat is voor ieder voor zich he maar net wat ze erop willen

vragen jullie dat dan voordat je 'm pierced? Ik ken alleen maar mensen met 1.6 piercings, ik dacht dat dat de stadaard was
Oud 02-10-2005, 13:21
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
nps schreef op 02-10-2005 @ 14:19 :
vragen jullie dat dan voordat je 'm pierced? Ik ken alleen maar mensen met 1.6 piercings, ik dacht dat dat de stadaard was
1,6mm is de standaart maat
maar soms wordt 1,2mm ook wel eens gebruikt.. En normaal gezien vragen ze het je voordat ze je piercen.
Oud 02-10-2005, 13:58
Verwijderd

Tadaaa
Oud 02-10-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 02-10-2005 @ 14:58 :
[afbeelding]

Tadaaa
vet
Oud 02-10-2005, 14:50
Verwijderd
Beetje rare vraag, maar hoelang blijft een piercing pijn doen? Ik heb nu eentje sinds maandag, en de ander sinds woensdag en als ik ze draai ga ik echt door een hel van de pijn. Is dat normaal de eerste week(weken)?
Oud 02-10-2005, 14:55
Verwijderd
geschoten oorgaatjes moeten 6 weken helen en doen de eerste paar weken pijn. Vooral (geschoten) kraakbeen piercings kunnen soms weken pijnlijk zijn en ontsteken, en soms wel maanden lastig doen.
Mijn geschoten kraakbeen oorbel (al wel 7 jaar terug ofzo ) is zelfs nooit echt geheeld en deed altijd pijn dus toen ik hem er een keer per ongeluk uitkamde heb ik hem er maar uigelaten want ik was blij dat ik er vanaf was.
Oud 02-10-2005, 15:08
Luna
Luna is offline
ik heb in barcelona mn eerste (zelfgetekende) tatoeage laten zetten en ik ben er superblij mee. binnenkort fotooo hopelijk
Oud 02-10-2005, 15:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
wat danique zegt, ik ben ook zo dom en gierig dat ik gaatjes bovenin mn oor laat schieten. eentje is nu helemaal genezen (na 3 jaar ofzo) en de andere twee heb ik een paar maanden en ik kan er nog niet echt lekker op slapen
Oud 02-10-2005, 15:30
Gadje
Gadje is offline
Ik heb m laten piercen, door mn kraakbeen. En nu doet ie eigenlijk helemaal geen pijn meer en is ie ook goed aan t helen. Ik heb m nu een week. Dus piercen lijkt mij idd ook beter.
Oud 02-10-2005, 15:58
Verwijderd
hoeveel was je daarvoor kwijt?
Oud 02-10-2005, 18:06
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Danique schreef op 02-10-2005 @ 15:55 :
geschoten oorgaatjes moeten 6 weken helen en doen de eerste paar weken pijn. Vooral (geschoten) kraakbeen piercings kunnen soms weken pijnlijk zijn en ontsteken, en soms wel maanden lastig doen.
Mijn geschoten kraakbeen oorbel (al wel 7 jaar terug ofzo ) is zelfs nooit echt geheeld en deed altijd pijn dus toen ik hem er een keer per ongeluk uitkamde heb ik hem er maar uigelaten want ik was blij dat ik er vanaf was.
Sommige geschoten helix piercings helen nooit... Ik wil je geen schrik aanjagen, maar je zal er toch altijd wel iets van voelen. Ikzelf had er ook 2. En heb ze beide moeten uitdoen na 4 jaar omdat ze nooit heelde, en toen heb ik ze laten piercen en na een 2 weken was alles goed.. en na een paar maanden volledig genezen en geheeld.
Oud 02-10-2005, 18:26
Maran
Maran is offline
om eens niet negatief te doen, ik heb jaren terug toen ik nog geen benul had van piercings in 1 oor 10 gaatjes laten schieten en de ander 13. nooit problemen gehad, nu zijn ze er al een aantal jaar bijna allemaal uit (op 6 na) en je ziet er niks meer van. Piercen is veel beter dat is zo maar het hoeft niet fout te gaan.
Oud 02-10-2005, 18:56
MissTake
MissTake is offline
er zijn genoeg zaken die tragus met 1.2 zetten hoor, en bij sommige piercings maakt de maat uit ivm uitgroeien e.d dat is bij deze niet zo dus wat maakt het uit.....?

je rug ziet moooi uit, wel niet echt wat langer gelaten voor tijdens de genezing of wel? hoop dat ie blijft zitten
Oud 02-10-2005, 19:36
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 02-10-2005 @ 16:58 :
hoeveel was je daarvoor kwijt?
voor mn anti tragus 39 euro
Oud 02-10-2005, 20:57
*is gek*
*is gek* is offline
Heb gisteren een ringetje door twee gaatjes in mijn oor laten steken. Dus eigenlijk een lobe orbital. Nu doet dat bovenste gaatje soms beetje pijn en is het wat dikker geworden.
Is het normaal dat dat de eerste dagen tegentrekt? Of heb ik gewoon een te klein ringetje?
Oud 03-10-2005, 08:09
blazin'
blazin' is offline
je ringetje zal wel oke zijn, als het een grotere zou zijn en dalijk de zwelling af neemt, dan zou eralleen maar meer druk op staan denk ik zo.

@ cherryme: Ik zit te twijfelen tussen heupsurfaces, een madison (maar dan iets lager) en eh twee surfaces schuin boven mijn borsten, onder mijn nek. kan even geen foto vinden.
Welke groeit denk jij het snelste uit?
Oud 03-10-2005, 09:13
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
blazin' schreef op 03-10-2005 @ 09:09 :
je ringetje zal wel oke zijn, als het een grotere zou zijn en dalijk de zwelling af neemt, dan zou eralleen maar meer druk op staan denk ik zo.

@ cherryme: Ik zit te twijfelen tussen heupsurfaces, een madison (maar dan iets lager) en eh twee surfaces schuin boven mijn borsten, onder mijn nek. kan even geen foto vinden.
Welke groeit denk jij het snelste uit?
zijn allemaal surface piercings dus gewoon evenveel kans op uitgroei hoor en ik weet welke je bedoeld op bme staan er fotos van trouwens *daar staan echt fotos van alle piercings zowat*
Oud 03-10-2005, 11:35
blazin'
blazin' is offline
oh ja, ik dacht dat er op mijn heupen bijvoorbeeld meer vet/vel zat en het daar bijv minder snel uit zou groeien dan bij mijn nek.

En wat is beter een speciale surface bar of teflon?
En hoe brengen ze zo'n surface bar erin, want die heeft toch zo'n raar hoekje?
al die vragen haha
Oud 03-10-2005, 13:25
Luna
Luna is offline

nieuw. (en zelfgetekend)
(aan de binnenkant van mn onderarm dus.)
edit: de foto is nogal lelijk eigenlijk. :/
Oud 03-10-2005, 16:24
Alkyone
Alkyone is offline
heb net mijn tunnel(5mm) in me oor gedaan, maar tis gaan bloeden, omdat er volgens mij een stukje vel is meegeschoven. dit is toch niet erg ofzo? of is dit enigszins normaal, omdat de tunnel aan de uiteinden groter is dan het middenstuk?
Oud 03-10-2005, 17:24
Verwijderd
Was het een "stretch" naar 5mm, of zat je daar al? Als je te snel/ruw oprekt, kan je oor inscheuren, goed verzorgen! Ik doe het altijd met een zeezoutoplossing, precieze oplossing moet je even googlen. Daarmee je oor schoonmaken. En als je tunnels hebt met "flared" uiteindes (ik ken alleen de Engelse termen ), groter dan het middenstuk dus , is het slim om glijmiddel als aloe-gel oid te gebruiken.
Oud 03-10-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 02-10-2005 @ 14:58 :
[afbeelding]

Tadaaa
oh wat gaaf maar is dat niet enorm lastig met schoonmaken?
Oud 03-10-2005, 17:33
Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 03-10-2005 @ 18:24 :
Was het een "stretch" naar 5mm, of zat je daar al? Als je te snel/ruw oprekt, kan je oor inscheuren, goed verzorgen! Ik doe het altijd met een zeezoutoplossing, precieze oplossing moet je even googlen. Daarmee je oor schoonmaken. En als je tunnels hebt met "flared" uiteindes (ik ken alleen de Engelse termen ), groter dan het middenstuk dus , is het slim om glijmiddel als aloe-gel oid te gebruiken.
ik zat al wel op de 5mm, dus in principe zou hij niet in moeten scheuren lijkt mij. aha dat van dat glijmiddel is slim, had ik aan moeten denken, maar nu weet ik het voor de volgende keer. danku
Oud 03-10-2005, 18:01
Verwijderd
Misschien was je 5mm stretch nog niet helemaal geheeld en scheurde het dus toen je een plug erin wilde proppen, kan'beuren.

En idd soort van glad spul erop doen helpt wel.
Oud 03-10-2005, 18:27
Apomes
Apomes is offline
Wat vinden jullie een mooie plaats voor een piercing (en wat voor een piercing?) voor een jongen? niet in het gezicht, want ze mogen het niet zien als ik lesgeef .
Oud 03-10-2005, 18:34
merels
merels is offline
Ik vind eigenlijk niets mooi bij jongens dat niet in het gezicht is.
Oud 03-10-2005, 19:23
George
George is offline
Hoi zeg, ik dus vrijdag een ringetje door m'n lip laten pluggen, blijkt dat ringetje te klein te zijn ofzo. Anyway, ik heb dus een soortvan glip in de binnenkant van m'n onderlip zitten nu, is dat logisch en kunnen ze er als ik nou terugga gewoon een andere inzetten of is het daar te snel voor? Ik heb er verder geen last van ofzo, het lijkt niet te gaan ontsteken al kan dat ook aan mijn wazige pijngrens liggen dat ik er niets van merk, maar er komt ook geen ranzig spul uit ofzo.
Oud 03-10-2005, 20:06
saturday
saturday is offline
Citaat:
Apomes schreef op 03-10-2005 @ 19:27 :
Wat vinden jullie een mooie plaats voor een piercing (en wat voor een piercing?) voor een jongen? niet in het gezicht, want ze mogen het niet zien als ik lesgeef .
tepelpiercing, als je een beetje getinte huidskleur hebt
http://home.planet.nl/~kravitz/tourbooks/02/026.jpg is wel een beetje teveel van het goed mja..
Oud 03-10-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 03-10-2005 @ 20:23 :
Hoi zeg, ik dus vrijdag een ringetje door m'n lip laten pluggen, blijkt dat ringetje te klein te zijn ofzo. Anyway, ik heb dus een soortvan glip in de binnenkant van m'n onderlip zitten nu, is dat logisch en kunnen ze er als ik nou terugga gewoon een andere inzetten of is het daar te snel voor? Ik heb er verder geen last van ofzo, het lijkt niet te gaan ontsteken al kan dat ook aan mijn wazige pijngrens liggen dat ik er niets van merk, maar er komt ook geen ranzig spul uit ofzo.
je bedoelt zo'n soort bobbeltej aan de binnenkant van je lip, het lijkt alsof het ringetje je vel uitrekt ofzo? Had ik ook een beetje terwijl ik toch wel een groot ringetje had. De ring moet gewoon z'n vorm en plaats vinden in je huid. Alleen als het te erg wordt zou ik er wat aan doen. maar je kan hem natuurlijk altijd even laten checkn, maar bij mij zeiden ze dat sommige mensen dat gewoon hebben ofzo, heel vaag. In ieder geval, ik heb nu weer een staafje en dat "bobbeltje" is weer helemaal weg.
Oud 03-10-2005, 20:48
George
George is offline
Citaat:
Danique schreef op 03-10-2005 @ 21:24 :
je bedoelt zo'n soort bobbeltej aan de binnenkant van je lip, het lijkt alsof het ringetje je vel uitrekt ofzo? Had ik ook een beetje terwijl ik toch wel een groot ringetje had. De ring moet gewoon z'n vorm en plaats vinden in je huid. Alleen als het te erg wordt zou ik er wat aan doen. maar je kan hem natuurlijk altijd even laten checkn, maar bij mij zeiden ze dat sommige mensen dat gewoon hebben ofzo, heel vaag. In ieder geval, ik heb nu weer een staafje en dat "bobbeltje" is weer helemaal weg.
Nee m'n vlees ligt echt half open aan de binnenkant ofzo. En het doet fakking pijn, sinds een paar uur, daarvoor had ik er helemaal geen last van. Ik ga er maar gewoon even langs morgen want dit voelt niet zo relaxed, en als het gewoon zo hoort laat ik hem gewoon zodra het kan door een staafje vervangen want dit is kut.
Oud 03-10-2005, 23:12
Verwijderd
jaaa sorry dat ik zoveel vraag maar ik maak me een klein beetje zorgen , ik heb nu dus een week 2 helixxen (laten schieten btw) zou ik maar zeggen en oké, die zijn nog heel gevoelig maar dat is vrij normaal.. maar nu begint er achter mijn oor, dus echt een eind weg van mn piercings een gevoelige bobbel te vormen.. mijn oor zelf is helemaal niet rood of opgezwollen, integendeel, die ziet er vrij normaal uit... kan die bobbel achter mijn oor iets te maken hebben met die helixxen of is t gewoon iets anders en moet ik even langs de huisarts?

en jaaa ik ben een piercing n00b maar niemand in mijn omgeving heeft er verstand van en jullie wel lifestyle poepjes
Oud 03-10-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 04-10-2005 @ 00:12 :
jaaa sorry dat ik zoveel vraag maar ik maak me een klein beetje zorgen , ik heb nu dus een week 2 helixxen (laten schieten btw) zou ik maar zeggen en oké, die zijn nog heel gevoelig maar dat is vrij normaal.. maar nu begint er achter mijn oor, dus echt een eind weg van mn piercings een gevoelige bobbel te vormen.. mijn oor zelf is helemaal niet rood of opgezwollen, integendeel, die ziet er vrij normaal uit... kan die bobbel achter mijn oor iets te maken hebben met die helixxen of is t gewoon iets anders en moet ik even langs de huisarts?

en jaaa ik ben een piercing n00b maar niemand in mijn omgeving heeft er verstand van en jullie wel lifestyle poepjes
als je het hebt laten schieten is mijns inziens ook geen piercing. ik heb daar ook wel eens een oorbel laten schieten en bij mij kwam er ook zo'n bult, die trok gewoon weer weg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten