![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Misschien kun je hier voedingsmiddelen posten waarvan je denkt wat problemen kan veroorzaken? Mss kunnen we je dan nog helpen. ![]()
||
Citaat:
Natuurlijk is het wel onverstandig om bepaalde dingen te eten. Mars bijvoorbeeld, zitten netzoveel koolhydraten in als in een normale avondmaaltijd. Je mag het wel hebben, alleen betekent het wel dat je een hele maaltijd moet overslaan. Verder veel dingen zelf maken. Jam bijvoorbeeld, is ook best te eten als er minder suiker in gaat. Toetjes hetzelfde verhaal. Gewoon minder suiker gebruiken dan voorgeschreven (kan echt vaak een stuk minder) Zoetstoffen kan best, maar niet teveel. (maar dat is met alles zo) Zoetstoffen kan je ook gebruiken als je dingen zelf maakt, gewoon een beetje in doen. Hoeft echt niet zo zoet. Pastasaus kan je net zo goed zelf maken. Ik die het meestal met een pakje omdat ik ontzettent lui ben, maar mijn vader maakt hem thuis helemaal zelf. Nog lekkerder ook.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij is rietsuiker (zowel in de natuurvoedingswinkel als de gewone supermarkt te krijgen) minder slecht. Net als oersuiker (natuurwinkel, dat komt volgens mij ook niet van suikerbieten, maar is wel heeeeeeeeel lekker in bijv. yoghurt en op brood of beschuit, vind ik dan. Smaakt een beetje naar ehm... stroop ![]()
||
Citaat:
![]() maar ze gebruiken het iig. in oosterse landen als suiker, het is een plant, je kunt ook de bladeren ervan als zoetstof gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: