![]() |
||
Citaat:
de h320 en h10 hebben volgens mij beiden een ingebouwde mic. de h320 is natuurlijk helemaal ultiem met zn (goed klinkende!) mic-/line- input ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net zoals ik een mooie telefoon wil hebben. Niet alleen voor de show, maar ook gewoon voor mezelf. Ik vind het iig een punt om bij stil te staan, en het kan in het geval iRiver - iPod zeker mijn keus bevestigen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Balen Of ik kan natuurlijk voor de Ipod gaan met video...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ken ik ook niet...
Dit is wat een cnet review zegt over iriver H10 Like the H320, the iRiver H10 is a capable recording device that dynamically displays the time recorded and time available. FM and voice recordings are easy to capture and sound excellent, especially at the highest MP3 bit-rate setting of 128Kbps. Unfortunately, the H10 can record line-in sources only if used in concert with an optional docking cradle--one that iRiver plans to release but wasn't available at the time of this writing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() I miss my gadgets ![]() Maar ik zit er nu dus erg aan te denken om de X5 van iAudio te kopen, is alleen beetje duur... ![]() |
![]() |
|
![]() |
En de opvolger van de M3, de M5, is dat wat?
http://www.mp3man.nl/product/18493 Ik wil nog steeds een X5, maar duur duur duur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit]Perongeluk M5 ipv M5L besteld.. oops[/edit] Laatst gewijzigd op 16-10-2005 om 17:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou morgen moeten komen maar msgn woensdag.. spannend ^_^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen je hebt clickjes als je bepaalde dingen veranderd :\ Opname kwaliteit via mic is wel ok, maar je moet niet aan de achterkant van dat ding gaan zitten kloten ![]() Hij is mooi en licht en verder weet ik t nog niet, heb em pas half uur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Opname kwaliteit is ook goed (alleen moet je niet met dat ding ondertussen frutselen) Batterij gaat lang mee (heb de M5L). Simple interface, duidelijk beeld. En meest geweldig: geen software nodig. USB, pc. > net een usb stick. echt, zo blij mee! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|