Advertentie | |
|
![]() |
|
Het kan aan mij liggen, maar ik zie niets verkeerd. Die System Idle Processes betekent gewoon dat 99% van je processor niet gebruikt wordt op dat moment.. Daar mmoet wat aan gedaan worden
![]() En 4 mb per seconde? Waar haal je dat vandaan? Installeer anders eens DU Meter dan kun je realtime in kb/s zien wat je aan dataverkeer hebt. ps. Ik zie dat je 2 netwerkkaarten in je syst tray hebt staan, haal je je interne verkeer misschien niet in de war? |
![]() |
||
Citaat:
probeer statbar eens te installeren. je kunt hem hier krijgen. let dan wel ff op dat je bij de instellingen het netwerkverkeer niet laat weergeven anders krijg je brakke resultaten die kunnen leiden tot die 4 MB per seconde waar je t over hebt. die 4MB is dus waarschijnlijk én het internetverkeer én het netwerkverkeer.
||
Citaat:
zelfs XS4all opgebeld wat het probleem kon zijn... en die d8-en ook al aan zo iets... Maar het is onmogelijk om zoveel data zo snel te verzenden... het maximale is namelijk 25 Kb/s en meer staat mijn lijn niet toe... Heel vreemd...
||
Citaat:
hij doet het soms al gelijk als ik internet opstart dan doet ie niks ontvangen maar alleen verzenden... dus internet doet het dan niet ![]()
|
hoe weet je dat ie 4 MB aan het verwerken is zonder ander proggy...hou er ook rekening mee dat alles te lezen is in bits en niet in bytes...8 megabit is slechts een megabyte, daarvan
![]() Maar zelfs als er ook daar niets mee aan de hand zou zijn kan ik dat crashen niet verklaren Laatst gewijzigd op 20-08-2002 om 14:16. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop beveiligen MC Bobie | 24 | 11-08-2006 18:43 |