Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 18:26
Verwijderd
In your unwanted smile,
A language unspoken.
Whispers, as dead as me.
Whispers 'till it's broken.

In the rapture by the lies,
A language unrevealed.
Whispers, in torment like myself.
Whispers with voices sealed.

Ever has the cry,
Like the stigmata upon you
A simple rotten lie.
A simple rotten smile.

unwanted

like you

[Dit bericht is aangepast door Ulfheidin (22-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2002, 18:47
murwari
murwari is offline
mooi maar ...
Oud 22-01-2002, 18:48
murwari
murwari is offline
Het gevoel ... komtme zwaar triest over

Hoe komt je dr aan ...
aan de woorden die het gevoel zo beschrijven dat het pijn kan doen

Prachtig maar ik word erg angstig van ...

Oud 22-01-2002, 19:34
Shackles
Shackles is offline
Oud 22-01-2002, 20:50
prinsesje
prinsesje is offline
woorden die een gevoel zo beschrijven dat het pijn kan doen...

vond ik wel mooi gezegd
ik voel hem
...
brrrrr
Oud 23-01-2002, 11:59
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Je hebt me altijd gefascineerd, altijd heel diep geraakt en dat probeer ik je bij elk gedicht met een standaard antwoord uit te leggen. Dit gedicht is echter anders, het geeft me een angstgevoel wat ik nooit bij jou heb gehad. je bent weer gegroeid, je blijft groeien, zoals je laatst al tegen mij hebt gezegd. Mensen zo hard raken, op wat voor manier dan ook, dat is het doel van dichten en dat heb jij zeker bereikt. Laat dit niet het einde zijn van jou dichtersroute, maar alleen het begin een andere inslag. Je houdt de magie erin, die verdwijnt geen seconde. je houdt de woorden mooi en jouw gedichten lijken in de verre verste niet op elkaar, terwijl je ze tussen duizenden uit kan pikken. Ze worden niet saai, nooit eentonig en ik kan er uren aan lezen als het moet. Prachtig. Zoals altijd.
En ik denk dat ook dat het geplaatst is om hierbij te melden dat je me voor het eerst een zetje hebt gegeven om dit te proberen te evenaren. Ook al weet ik nu al dat ik daar niet in ga slagen
ga zo door en nooit stoppen.

Kuzz ik. (you know who.. )

Ps: ik zie je wel bij de meeting

[Dit bericht is aangepast door Princess Vampiria (23-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 08:47
Verwijderd
ik zie dat ik er bij moet zetten dat dit gedicht voor niemand persoonlijk was. Integendeel, ik kan niet eens zeggen waar dit vandaan kwam behalve van een soort trans.

uhm... , ik had al aan je naam door dat jij het was hoor Maar dit was geen indicatie van mij om jou enig steuntje in de rug te geven mij te overtreffen. Dit heb je al enige tientallen keer gedaan, meis Maar als het je zodanig steunde om een maar iets beter gedicht (hiermee bedoel ik dus niet de mijne) te schrijven dan gun ik je dat van harte

over die meeting: mail me dan wat informatie, ik kan niets met een topic van vijf bladzijdes

Laatst gewijzigd op 17-07-2013 om 07:29. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten