Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Lees je af en toe de opiniepagina van de krant? Ik ken jammer genoeg maar erg weinig goede opinieschrijvers. Het glijdt te vaak uit naar stemmingmaker in plaats van het god weergeven van een duidelijke opinie. Volkskrant heeft goede editorials, Knack ook, De Morgen vaak ook (De Smet). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook nog iets ontopisch, want ik ben sinds kort lid van de SP. Ik volg de belangrijkste debatten, lees geen krant want mijn ouders zijn armoezaaiers die er geen willen hebben en ik ken 't SP promo-lied in z'n geheel uit m'n hoofd. (Ja. ![]() ![]() Dit omdat ik graag enige onderbouwing toevoeg aan mijn gekanker. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens jullie moeten ook nog steeds die politiek verantwoorde suckie suckie shirts maken. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het overgens wel goed als jongeren sociaal zijn/denken. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik doe het nu pas 1,5 week ![]() wel erg interessant allemaal, alleen is het vooruitzicht dat je bij de overheid komt, weet niet of ik daar nou echt zo blij mee moet zijn? ![]()
||
Citaat:
Dat hoeft helemaal niet hoor. In mijn klas wil bijna niemand bij de overheid gaan werken. Net omdat het zo'n ruime studierichting is, heb je er later zoveel mogelijkheden mee. Sociologen zijn zeer gegeerd de laatste jaren, dus het is bijna zeker dat je onmiddellijk werk zult vinden als je afgestudeerd bent. Dan kan je idd onderzoek bij de overheid doen, maar evengoed journaliste worden, lesgeven, voor een of andere organisatie (bijvoorbeeld holebi/migranten-organisaties) of bedrijf werken, freelancen, wetenschappelijk onderzoek aan de uni doen, enz enz enz. Echt oneindig veel mogelijkheden, omdat je je ook in zoveel soorten sociologie kan verdiepen: gezondheidssociologie, demografie, seksualiteitssociologie, sportsociologie, arbeidssociologie, rechtssociologie, politieke sociologie, gendersociologie, etnische en seksuele minderheden sociologie,.... Mooi promo-praatje he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nah mooi dan, ik hoorde van veel mensen dat je eigenlijk gedoemd was bij de overheid terecht te komen, maar niet dus ![]() ik heb 'ff' snel de keuze sociologie gemaakt omdat dat 1 van de weinige dingen was die me interessant leken, en ik heb toen niet echt gelet op het vooruitzicht (moest snel kiezen, ik kon alleen vorige week nog switchen haha). maar volgens mij heb ik wel een goede keus gemaakt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarbij is zo'n SP-pas natuurlijk überstoer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Voorstel tot hervormingen, mbt vooral F&L en Mystiek en ook A&N en Lifestyle Beryll | 33 | 27-10-2003 22:04 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 15-09-2003 23:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Lifestyle |
Politieke voorkeur en je Lifestyle rodina | 69 | 17-01-2003 14:28 | |
Lifestyle |
verzuiling? Verwijderd | 18 | 02-08-2002 13:06 |