![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was 195 km, maar paar keer verkeerd gereden, dus ongeveer 240km(we moesten soms een end omrijden want de route van de routeplanner was voor wegen waar wij niet altijd op mochten en in lelystad was er een bordje Dronten geskapt op een cruciale plaats ![]() Maar 240km, 90 hasj, is 90/240=37,5cent per kilometer. Maar dat is met 2 man 18,75 cent per kilometer per persoon ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat gaat hem worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De genialiteit ![]() ![]() ![]() Zegmaar net thuis van werk en presentaties over iets wat je al wist zijn saai ![]() ![]() Racoon - Laugh about it ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
feli |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Een vrije dag! zalig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil ook. Ik zit hier op mijn werk naar 3 servers te kijken die een contstante belasting van 100% hebben en ik heb géén idee meer wat het zou kunnen zijn... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hou dit in de gaten; als dit positief uitpakt is het een enorme klap voor de RIAA
This is the case peer-to-peer file sharers have been waiting for. Tanya Andersen, a 41 year old disabled single mother living in Oregon, has countersued the RIAA for Oregon RICO violations, fraud, invasion of privacy, abuse of process, electronic trespass, violation of the Computer Fraud and Abuse Act, negligent misrepresentation, the tort of "outrage", and deceptive business practices. Ms. Andersen's counterclaims demand a trial by jury. http://recordingindustryvspeople.blo...back-sues.html |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Zometeen sporten en dan nog wat minder nuttige dingen doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en morgen uitslapen ![]() om dan tot 23:00 te moeten, en vrijdag weer om 07:00 te beginnen ![]() GODVERDOMD TERINGROOSTER
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt helemaal dood zegmaar. Ik heb van 8 tot 8 (teringvakkenvullers ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |