Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Textbook Traitors integreert wel erg knap screamo in al het math geweld. Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 16:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
raein is uit elkaar
![]() ![]() draaien die hap dan nog maar een keer ! http://www.raein.it/mp3/Raein%20-%20Tigersuit.mp3 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar je was opeens offline ![]()
|
over compilaties gesproken:
![]() #14 emo armageddon 7inch compilation feat. LA QUIETE. UTARID. SHIKARI. DANSE MACABRE. A FINE BOAT THAT COFFIN. LOUISE CYPHRE. JUNE PAIK. DASEIN. CEASE UPON THE CAPITOL. DAITRO. RAEIN. BOA NARROW. SL-27. AM I DEAD YET. ZANN. THE MOCK HEROIC. WHAT PRICE WONDERLAND. YOSARRIAN IS DROWNING. http://www.reactwithprotest.org Code:
þ ßÛÛÛ²Û۱߱ ± :: TRACKLiST :: ± ±ß±ÛÛ²ÛÛÛß þ Üß Û ßßß ° ± ± ° ßßß Û ßÜ ßÜÜÜÜß ° ° ° ° ßÜÜÜÜß ßß ° ° ßß Ü³ß ß³Ü Û 01 louise cyphre - seelenhalme 00:23 Û Û 02 boa narrow - you guys vs. each other 00:29 Û Û 03 the mock heroic - at your disposal 00:28 Û Û 04 va - spoken word 00:33 Û Û 05 what price wonderland - fronts 00:29 Û Û 06 utarid - to heal and to kill# 00:33 Û Û 07 danse macabre - merci beaucoup, warenfo 00:38 Û Û 08 zann - durch die blume 00:29 Û Û 09 am i dead yet - monk vs. mingus 00:30 Û Û 10 va - spoken word 00:20 Û Û 11 dasein - odis 00:17 Û Û 12 va - spoken word 01:30 Û Û 13 cease upon the capitol - paralysis 00:28 Û Û 14 june paik - cocoon (evolution) 00:30 Û Û 15 va - spoken word 00:38 Û Û 16 a fine boat that coffin - lasst uns den 00:30 Û Û 17 sl-27 - dude, your are sooo black metal 00:29 Û Û 18 la quiete - une vite veloce 00:30 Û Û 19 shikari - gegen geigen 00:13 Û Û 20 daitro - vivre ici 00:27 Û Û 21 yossarian is drowning - a message of di 00:26 Û Û 22 raein - armento zo bota 00:34 Û ß³Ü Ü³ß ÜßßßÜ ÜßßßÜ Û²± ²Û Û °±²Û Û²±° Û Û ° ±²Û gave plaat zitten ook wat spoken word statements over de DIY scene in. en het langste nr. duurt 40 seconden ofzo Laatst gewijzigd op 14-10-2005 om 12:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
postrock bandje dat iets met raein te maken heeft
neil on impression http://neilonimpressi.altervista.org/mp3/02.mp3 http://neilonimpressi.altervista.org/mp3/04.mp3 kan alleen de jazzy invloed hier niet in terugvinden, heb ook coole nummers van hen gehoord met blazers |
![]() |
||
Citaat:
![]() MENSEN Love Lost but not forgotten hoe hard is die band.\m/ ik ga kijken of ik een mp3 online kan zetten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ga heen en val neer
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb een brede muzieksmaak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb trouwens een keer rompeprop gekeken, wat een kloteband is dat zeg! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo vet Hoe hard zijn de cameron opnames geworden!!!! http://www.myspace.com/xcameronx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als überskram moet ik me hier vanzelfsprekend even zien tussen wringen.
Zojuist door 'n nieuwe Franse band, genaamd Aussitôt Mort, geadd op MySpace. Rockend en episch, met leden van o.a. The Apollo Program en Amanda Woodward. Demo zal binnenkort verschijnen. Mihai Edrisch komen ook uit Frankrijk en zijn (als band) al wat langer actief. Ze hebben onlangs hun tweede album uitgebracht en het is nu al een topper binnen zijn genre, ondanks het ietwat repetitieve gevoel dat ik ervan krijg. Sterk beïnvloed door Envy. Ik heb ze overigens afgelopen zomer het podium zien delen met Gantz in Luik (B). Harde show waarin d.m.v. het mooie lichtgebruik een melancholische sfeer werd neergezet. Four Hundred Years. Helaas alweer sinds 2001 uit elkaar. Een van de weinige bands die de mid 90's emo-stijl wist te behouden in het nieuwe millenium. Heerlijke groove. Nog steeds het feit dat Orchid er niet meer is aan 't betreuren? Niet nodig, want hier is 'n band die Orchid nu al wegblaast. Ampere, met Will Orchid op de gitaar, spelen 'n potje emo-violence zoals 't hoort: snel, kort, chaotisch, intens en met de nodige portie emotie. Denk aan Orchid meets de A new set of lungs EP van Hot Cross. La Quiete, het broertje van Raein. Misschien nog zelfs wel beter. De La fine non è la fine 10" was voor mij het zomeralbum van 2004. Ze hebben een tijdje terug met de Duitse helden Louise Cyphre een split uitgebracht. Eaves heeft onlangs helaas vermeld dat ze 't voor gezien houden. Nog één laatste show zal er in Aken worden geleverd (5 nov., CHE-Haus). Marc en Felix hebben wel al gelukkig, met leden van Engrave, een nieuwe band gevormd. Hoe zot gaat dat worden? En dat is voor nu wel even welletjes. Zodra me weer wat cruciaals te binnenschiet, laat ik het weten ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 20:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga waarschijnlijk dan maar naar eaves ipv municipal waste dan, moet ik even kijken ivm vervoer tegen die tijd |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nog meer bandjes ala "The scene aesthetic" Ghost (NL) | 1 | 03-11-2005 06:30 | |
Muziek |
Indian Summer. Snuitermans | 17 | 12-10-2005 20:58 |