Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 08:40
Stefanie
Stefanie is offline
Vorige keer kwam de politie mijn kind terugbrengen omdat hij was weggeslopen. Toen probeerde mijn vrouw de politieman te versieren maar toen ie een aantal minuten bij ons huis stond kon ie ineens niet meer naar huis Er stond wel een politie-auto, maar daar gaat ie niet in. Hij gaat naar de wc en eet bij ons, maar hij hóórt niet bij ons thuis.
Advertentie
Oud 17-09-2005, 10:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-09-2005 @ 08:56 :
Niemand nog nightlife ervaringen?
Had niet door dat die al uit was. Ik ben gelijk begonnen met 'm te kopen.
Oud 17-09-2005, 14:14
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-09-2005 @ 08:56 :
Niemand nog nightlife ervaringen?
Het is best leuk . Je kunt dus een auto kopen en daarmee naar plekken toe (wat sneller gaat, je kunt gelijk klikken waar je heen wilt, en gaat dus niet éérst naar het overzicht en daarna weer laden om ergens heen te gaan)
Elke sim heeft 2 turn-ons en 1 turn-off.. Je krijgt een toverdrankje zodat je die bij elke sim een keer kan veranderen..

Er zijn vooral veel nieuwe dingen waar je heen kunt gaan. &je kunt dus op date gaan, je krijgt een aantal minuten, en hoe als je het leuk genoeg hebt krijg je meer tijd. Daar kun je ook zien wat de ander wil, en je kunt vragen stelen over de skills ofzo, zo kun je meer over iemand te weten komen.
Oud 18-09-2005, 21:27
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm ik vind het erg tegenvallen moet ik zeggen. Maar weinig nieuwe objecten enzo, en de nieuwe dingen die er dan wel zijn, vind ik niet mooi. Daarnaast zijn er ook amper nieuwe interacties. Het enige dat ik echt leuk vind, is dat je een auto hebt, maar ook daar kun je niet heel veel mee. Ik vind het de aankoopprijs niet waard.
Oud 18-09-2005, 21:58
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 17-09-2005 @ 09:40 :
Vorige keer kwam de politie mijn kind terugbrengen omdat hij was weggeslopen. Toen probeerde mijn vrouw de politieman te versieren maar toen ie een aantal minuten bij ons huis stond kon ie ineens niet meer naar huis Er stond wel een politie-auto, maar daar gaat ie niet in. Hij gaat naar de wc en eet bij ons, maar hij hóórt niet bij ons thuis.
Vermoorden!
Oud 19-09-2005, 07:15
Miek
Miek is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 15-09-2005 @ 10:11 :
Je kunt toch de deur vervangen door een gewone deur? Of is het in een studentenhuis?
ja het was een studentenhuis
Oud 20-09-2005, 09:48
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 18-09-2005 @ 22:58 :
Vermoorden!
Ja en hoe Ik krijg hem gewoon niet meer weg. Ik denk dat ik hem dan moet versieren zodat ie bij me in huis komt wonen. En daarna hem uit huis laten gaan
Oud 20-09-2005, 14:18
miekmuis
miekmuis is offline
Jamaar al woont hij bij je in huis, dan zit hij nog vast achter die deur.
Oud 20-09-2005, 16:16
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 18-09-2005 @ 22:27 :
Hmm ik vind het erg tegenvallen moet ik zeggen. Maar weinig nieuwe objecten enzo, en de nieuwe dingen die er dan wel zijn, vind ik niet mooi. Daarnaast zijn er ook amper nieuwe interacties. Het enige dat ik echt leuk vind, is dat je een auto hebt, maar ook daar kun je niet heel veel mee. Ik vind het de aankoopprijs niet waard.
Juist door de auto ga ik ergens heen, want taxi bellen vond ik maar gedoe.
Oud 20-09-2005, 16:32
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 20-09-2005 @ 17:16 :
Wat is er zo'n gedoe aan een taxi bellen?

Omg. dan is eten bereiden zeker een hele uitdaging voor jou en je Sim?
Oud 20-09-2005, 20:34
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-09-2005 @ 17:32 :
Wat is er zo'n gedoe aan een taxi bellen?

Omg. dan is eten bereiden zeker een hele uitdaging voor jou en je Sim?

In je auto kun je ten minste gelijk weg, ik had geen zin om taxi te bellen, wachten op taxi, eerst naar de stad, dan nog een keer laden om ergens heen te gaan waar het eigenlijk niet zo boeiend is. Nu ga je gelijk weg, je bent gelijk waar je moet zijn etc.
Oud 21-09-2005, 08:12
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 20-09-2005 @ 17:16 :
Ik vind de auto ook wel de aankoopprijs waard, maar de nieuwe expansionpack niet
Oud 21-09-2005, 18:27
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 21-09-2005 @ 09:12 :
Ik vind de auto ook wel de aankoopprijs waard, maar de nieuwe expansionpack niet
oh op die manier Daar ben ik het zeker mee eens
Oud 21-09-2005, 19:44
Ilsch
Ilsch is offline
Hahaha Mijn sim heeft een "grilled cheese aspiration"
Oud 21-09-2005, 21:19
Verwijderd
En toch valt het ''Nachtleven" behoorlijk tegen. Ik verwacht altijd teveel van die uitbreidingen :/
Oud 22-09-2005, 14:36
Balance
Balance is offline
Dus met die auto hoef je niet zo lang te laden en te wachten als bij een taxi? Dat zou wel een verbetering zijn dan
En zijn er nog leuke nieuwe objecten?
Oud 22-09-2005, 21:49
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 21-09-2005 @ 20:44 :
Hahaha Mijn sim heeft een "grilled cheese aspiration"
Wat houdt dat in?
Oud 22-09-2005, 22:05
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 22-09-2005 @ 22:49 :
Wat houdt dat in?
Haar levenswens is 200 van die broodjes eten, en ze wil alleen nog maar die broodjes eten, er over praten, het aan andere mensen geven etc
Oud 23-09-2005, 07:10
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 22-09-2005 @ 23:05 :
Haar levenswens is 200 van die broodjes eten, en ze wil alleen nog maar die broodjes eten, er over praten, het aan andere mensen geven etc
OMG.
Oud 23-09-2005, 12:17
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Are you kidding?
Oud 23-09-2005, 18:24
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 23-09-2005 @ 13:17 :
Are you kidding?
Nee (:

je kunt een nieuw ding kopen van je wenspunten oid, een soort bol? En daar je hoofd in stoppen voor een andere aspiration.. Toen kreeg ik deze
Oud 24-09-2005, 22:38
freakinaround
freakinaround is offline
yay kheb nachtleven gekregen voor mn verjaardag van mn broer kga m morgen installen Zijn er nog dingen waar k moet op letten bij de installatie? Net zoals studentenleven niet de patch herkent van sims 2? (kheb geen patch voor studentenleven geïnstalleerd)
Oud 25-09-2005, 18:32
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 24-09-2005 @ 23:38 :
yay kheb nachtleven gekregen voor mn verjaardag van mn broer kga m morgen installen Zijn er nog dingen waar k moet op letten bij de installatie? Net zoals studentenleven niet de patch herkent van sims 2? (kheb geen patch voor studentenleven geïnstalleerd)
hij doet t super Alleen kheb al meteen een bug ontdekt
Oud 25-09-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ilsch schreef op 23-09-2005 @ 19:24 :
Nee (:

je kunt een nieuw ding kopen van je wenspunten oid, een soort bol? En daar je hoofd in stoppen voor een andere aspiration.. Toen kreeg ik deze
Was je wensniveau niet platina ofzo huh
Oud 26-09-2005, 11:46
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-09-2005 @ 21:44 :
Was je wensniveau niet platina ofzo huh
Nee.. Dan kan het dus "mis" gaan
Oud 01-10-2005, 18:01
Miracle
Miracle is offline
Ik heb een mevrouw opnieuw tot leven gebracht (met die telefoon). Ze was zwanger, maar nu wil ze maar niet bevallen. Weet iemand iets wat ik kan doen? Ik ga nog ff kijken naar cheats, maar ik denk niet dat ik daar wat kan vinden.

Mijn tweelingjongetje was een meisje geworden. Nou heet mijn meisje Benny.
Oud 02-10-2005, 12:03
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Is dat met of zonder dat uitbreidingspakket? Ik heb dat nog nooit gezien
Oud 02-10-2005, 13:24
Miracle
Miracle is offline
Wha, er klopt geen snars meer van mijn spel. Die mevrouw die zwanger was, was gewoon schijn-zwanger ofzo. Ze kon gewoon met een andere man een kind maken en toen was alles weer normaal. Maar, nu is er een meisje uit gekomen wat donker is, terwijl ze lichte ouders heeft. Ik ben alleen vergeten te kijken wat haar stamboom is, misschien is ze toch van een ander? Lekker vaag, maar wel leuk. Hun huisje is mooi.
Oud 02-10-2005, 15:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 02-10-2005 @ 14:24 :
Wha, er klopt geen snars meer van mijn spel. Die mevrouw die zwanger was, was gewoon schijn-zwanger ofzo. Ze kon gewoon met een andere man een kind maken en toen was alles weer normaal. Maar, nu is er een meisje uit gekomen wat donker is, terwijl ze lichte ouders heeft. Ik ben alleen vergeten te kijken wat haar stamboom is, misschien is ze toch van een ander? Lekker vaag, maar wel leuk. Hun huisje is mooi.
haha, apart

ikzelf heb nu het probleem dat ik om één of andere reden geen eten meer kan bestellen
Als ik naar de telefoon ga staan de boodschappen er simpelweg niet bij... Ik koop nu dus maar steeds een nieuwe koelkast, maar echt handig is het niet.
Oud 02-10-2005, 16:58
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-10-2005 @ 16:02 :
haha, apart

ikzelf heb nu het probleem dat ik om één of andere reden geen eten meer kan bestellen
Als ik naar de telefoon ga staan de boodschappen er simpelweg niet bij... Ik koop nu dus maar steeds een nieuwe koelkast, maar echt handig is het niet.
En via internet kun je ook geen boodschappen bestellen? Of naar de winkel gaan?
Oud 02-10-2005, 17:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 02-10-2005 @ 17:58 :
En via internet kun je ook geen boodschappen bestellen? Of naar de winkel gaan?
allebei nog niet geprobeerd
Ik heb geen computer, maar die zal ik wel even aanschaffen.

Naar de winkel ga ik nooit, want dat duurt een eeuwigheid op mijn computer
Oud 02-10-2005, 18:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-10-2005 @ 18:59 :
allebei nog niet geprobeerd
Ik heb geen computer, maar die zal ik wel even aanschaffen.

Naar de winkel ga ik nooit, want dat duurt een eeuwigheid op mijn computer
Ik gebruik altijd de computer en eigenlijk nooit de telefoon
(mijn sims hebben allemaal gsm's zodat ik geen telefoons meer in huis heb en sindsdien gebruik ik de telefoon eigenlijk vrijwel niet meer )
Oud 02-10-2005, 18:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 02-10-2005 @ 19:01 :
Ik gebruik altijd de computer en eigenlijk nooit de telefoon
(mijn sims hebben allemaal gsm's zodat ik geen telefoons meer in huis heb en sindsdien gebruik ik de telefoon eigenlijk vrijwel niet meer )
haha gsm's
maar die moet je ook kopen in een winkel toch? Mijn sims hebben die iig nog nooit gehad, ze zullen vast uitgelachen worden op school

Ik vind de computer altijd maar vervelend, want ze laten hem constant aanstaan wat geld kost. Daarnaast gaan ze ook steeds zo'n spel spelen als ik even niet op let
Oud 02-10-2005, 19:01
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-10-2005 @ 19:15 :
haha gsm's
maar die moet je ook kopen in een winkel toch? Mijn sims hebben die iig nog nooit gehad, ze zullen vast uitgelachen worden op school

Ik vind de computer altijd maar vervelend, want ze laten hem constant aanstaan wat geld kost. Daarnaast gaan ze ook steeds zo'n spel spelen als ik even niet op let
Dan moet je de free will uitzetten. Dat is altijd het eerste dat ik doe bij een nieuw gezin.
Oud 02-10-2005, 19:04
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 02-10-2005 @ 20:01 :
Dan moet je de free will uitzetten. Dat is altijd het eerste dat ik doe bij een nieuw gezin.
Ow, ik wist niet dat dat kon. Maar is dat niet nadelig, mbt werk enzo?
Oud 02-10-2005, 19:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Miracle schreef op 02-10-2005 @ 20:04 :
Ow, ik wist niet dat dat kon. Maar is dat niet nadelig, mbt werk enzo?
Nee, paar dingen doen ze toch wel automatisch geloof ik.

En dan nog maakt dat niet erg veel uit. Ik speel zelf heel veel met 'eigen wil" aan zodat ik niet continu alles op pauze zit te rammen om iedereen in de gaten te hoeven houden

(en ik kan mijn "ouders" inmiddels al helemaal zelf laten rondracen zonder dat ze alles in de fik zetten )
Oud 02-10-2005, 19:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 02-10-2005 @ 20:01 :
ja maar dat vind ik ook weer niet helemaal handig, want als iemand een beetje vies is vind ik het ook wel prettig als ie uit zichzelf naar de douche gaat ofzo.
Oud 04-10-2005, 08:51
M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik krijg binnekort van een vriend van me de uitbreiding Studentenleven en het Nachtleven.. Hij vond ze niet meer leuk..

Zijn de uitbreidingen wel leuk dan? Wat voor nieuwe dingen kun je er mee en heeft iemand nog tips??
Oud 04-10-2005, 10:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 04-10-2005 @ 09:51 :
Ik krijg binnekort van een vriend van me de uitbreiding Studentenleven en het Nachtleven.. Hij vond ze niet meer leuk..

Zijn de uitbreidingen wel leuk dan? Wat voor nieuwe dingen kun je er mee en heeft iemand nog tips??
Ik heb alleen het studentenleven, dus alleen daar kan ik wat over zeggen. Je hebt daarbij wat extra banen en carrièrebeloningen en een paar extra objecten (niet heel veel). Verder heb je een apart gedeelte wat de university is. Als je sim een tiener is kan hij/zij daarheen. Daar vertoefd hij 4 jaar waarin hij moet studeren (opdrachten maken, paper schrijven), colleges volgen en evt. contacten met andere sims opdoen. Je hebt daar echte studentengebouwen met enkele kamers, maar als je sim rijk is kan hij ook een eigen appartementje maken. Je hebt ook studentenverenigingen, waar je sim bij kan als hij genoeg vrienden heeft gemaakt in die vereniging.
Het is op zich wel leuk, maar ik vind zelf die 4 simsjaren echt te lang. Je kan je kamer niet vergroten dus je kan weinig met je geld. Daarbij is mijn computer vrij traag in het university gedeelte. Maar voor een keer uitproberen is het gewoon de moeite waard, zeker als je die krijgt.
Oud 04-10-2005, 12:10
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-10-2005 @ 11:49 :
Ik heb alleen het studentenleven, dus alleen daar kan ik wat over zeggen. Je hebt daarbij wat extra banen en carrièrebeloningen en een paar extra objecten (niet heel veel). Verder heb je een apart gedeelte wat de university is. Als je sim een tiener is kan hij/zij daarheen. Daar vertoefd hij 4 jaar waarin hij moet studeren (opdrachten maken, paper schrijven), colleges volgen en evt. contacten met andere sims opdoen. Je hebt daar echte studentengebouwen met enkele kamers, maar als je sim rijk is kan hij ook een eigen appartementje maken. Je hebt ook studentenverenigingen, waar je sim bij kan als hij genoeg vrienden heeft gemaakt in die vereniging.
Het is op zich wel leuk, maar ik vind zelf die 4 simsjaren echt te lang. Je kan je kamer niet vergroten dus je kan weinig met je geld. Daarbij is mijn computer vrij traag in het university gedeelte. Maar voor een keer uitproberen is het gewoon de moeite waard, zeker als je die krijgt.
En bij het Nachtleven kan je nu je eigen auto kopen + je eigen garage bouwen. Ook zijn er meer uitgaansgelegenheden zoals de bowlingbaan. Je kan met je auto overal heen; uitgaan, je kind naar school brengen, plezierritje, naar je werk etc.
Ook kan je nu sommige interacties zittend doen, zoals een handkus geven ofzo, eerst moest je daarvoor speciaal opstaan..
Ook zijn er wat nieuwe voorwerpen, zoals nieuw behang enzo en een portable gamecomputer (die je in de winkel moet kopen).

Mja..verder..? Ik vind hem iig wel leuk Je hebt ook nu minder lange laadtijden als je naar een openbare kavel gaat, want je gaat meteen met je auto erheen..je kiest meteen al waar je heen gaat.
Oud 12-10-2005, 07:40
Marcade
Marcade is offline
"Om te zorgen dat je Sims ook kerst kunnen vieren brengt EA een kerst-bonus uitbreiding uit. Deze is niet zo groot als de andere uitbreidingen. Het Christmas Party Pack zal op 18 november in de winkels liggen en bevat ruim 40 nieuwe objecten die allemaal met kerstmis te maken hebben."
Oud 12-10-2005, 11:52
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-10-2005 @ 08:40 :
"Om te zorgen dat je Sims ook kerst kunnen vieren brengt EA een kerst-bonus uitbreiding uit. Deze is niet zo groot als de andere uitbreidingen. Het Christmas Party Pack zal op 18 november in de winkels liggen en bevat ruim 40 nieuwe objecten die allemaal met kerstmis te maken hebben."
En de prijs?
Oud 12-10-2005, 12:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-10-2005 @ 12:52 :
En de prijs?
Dunno.
Oud 12-10-2005, 14:47
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-10-2005 @ 12:52 :
En de prijs?
Zal wel rond de 25 euro liggen (30 EA kennende )

Maar het is wel uber melkie melkie als je bedenkt dat er waarschijnlijk in de community ook wel honderden kerst-themed items te vinden zullen zijn gemaakt door users
Oud 12-10-2005, 19:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 12-10-2005 @ 15:47 :
Zal wel rond de 25 euro liggen (30 EA kennende )

Maar het is wel uber melkie melkie als je bedenkt dat er waarschijnlijk in de community ook wel honderden kerst-themed items te vinden zullen zijn gemaakt door users
En de makers kennende, zullen ze er weinig nieuwe objecten in stoppen, maar vooral veel nieuwe themes ja. Dan is d'r al helemaal niks aan.
Oud 12-10-2005, 19:25
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-10-2005 @ 20:13 :
En de makers kennende, zullen ze er weinig nieuwe objecten in stoppen, maar vooral veel nieuwe themes ja. Dan is d'r al helemaal niks aan.
Idd, veel nieuwe wallpapers en floortiles en dan enkele prutitems die je eigenlijk NOOIT zult gebruiken
Oud 12-10-2005, 19:53
Miracle
Miracle is offline
EA Games moet niet zo afgekraakt worden. The Sims hebben zij gemaakt en dat is leuk.
Oud 15-10-2005, 10:08
Lilything
Lilything is offline
Ik heb nog steeds de eerste versie en ik heb er nog steeds lol van
een gsm zou btw wel ideaal zijn om de vrienden enzow op peil te houden (ik heb vaak gezinnen met 7-8 mensen) dan is die phone niet constant bezet!

Waar kun je die kopen in versie 1? Of kan dat niet?

Laatst verfikte een man en een vrouw finaal (ze waren net met zn 2-en begonnen) en de vrouw was hoogzwanger en die werd middels mob contact van magere hein met god? gespaard. Toch maar opnieuw beginnen, want die man hadden we toch echt nodig om a big family te maken
Oud 15-10-2005, 10:26
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Lilything schreef op 15-10-2005 @ 11:08 :
Ik heb nog steeds de eerste versie en ik heb er nog steeds lol van
een gsm zou btw wel ideaal zijn om de vrienden enzow op peil te houden (ik heb vaak gezinnen met 7-8 mensen) dan is die phone niet constant bezet!

Waar kun je die kopen in versie 1? Of kan dat niet?

Laatst verfikte een man en een vrouw finaal (ze waren net met zn 2-en begonnen) en de vrouw was hoogzwanger en die werd middels mob contact van magere hein met god? gespaard. Toch maar opnieuw beginnen, want die man hadden we toch echt nodig om a big family te maken
Versie 1? Ik geloof dat je mobieltjes pas bij de university versie van the sims 2 kunt kopen. Maar ik vraag me trouwens wel af of je dan wel door elkaar kunt bellen. Eigenlijk is zo'n mobiele telefoon een draagbare telefoon van het vaste net geloof ik...
Oud 21-10-2005, 08:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Mortification schreef op 06-05-2005 @ 14:09 :
Ben ik de enige die The Sims saai vind?
Wat doe je dan in godsnaam op zo'n topic!
Ik ben verslaafd aan cheats, ik vind het niet leuk om te werken voor je geld, haha

Regels voor berichten