Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
owww ![]() *big hug voor jou*
||
Citaat:
wel jammer dat je daar nu alleen zit.. ik herken t wel een beetje hoor, dat gevoel. maar dat komt denk ook een beetje omdat ik 4 jaar op een opleiding heb gezeten en daar een leuke groep vriendinnen om me heen heb gekregen die weten hoe ik daadwerkelijk ben. waar ik problemen mee heb en hoe ik me vaak voel.
||
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk ja, ik moet wat positiever worden. Lukt ook wel steeds meer, alleen nu heb ik een terugval. Nou ja, 't zal de verveling ook wel zijn, dan ga ik altijd piekeren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gewoon last van een soort liefdesverdriet... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Love sucks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo, dat was weer een dagje. Bekaf, maar ik loop op schema en ga het allemaal redden. Alleen die ene opgave kwam ik niet uit, maar dat doen we dan vrijdag wel samen. *zucht* En morgen weer acht uur werken, dat overleven we dan ook wel weer.
||
Citaat:
![]() Je bent zoals je bent, en je bent goed ![]() *Hug* ![]() Ik heb net 67 minuten met hem aan de telefoon gezeten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ja. Ik voel me zo lelijk dat ik bang ben dat ze me achter mijn rug om uitlachen. Als ik in de spiegel kijk krimp ik in elkaar. Mijn kleren lijken als lompen om me heen te zitten, te strak op de plaatsen waar het niet moet. Het is een eeuwige strijd en ik voel me oppervlakkig dat ik zoveel waarde hecht aan hoe ik eruit zie, maar onder de les droom ik weg over cosmetische chirurgie en Hoe Het Leven Zou Zijn Als Ik Waanzinnig Mooi was. Het zou vast veel leuker zijn. Kon ik me maar verstoppen op een plek waar niemand me zag.
||
Citaat:
![]() En dat piekeren heb ik ook, als ik me ga vervelen... heb jij komende week ook vakantie(als in veel vrije tijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben bang, voor alles wat er komen gaat. Ik hoop dat al mn zorgen voor niks zijn... |
![]() |
||
Citaat:
Toen de voorstelling afgelopen was, stoof iedereen meteen weer uiteen om zo snel mogelijk weg te kunnen. Terwijl ik nog, met zowat de hele zaal, stond te applaudiseren voor de acteurs, waren m'n 'kameraadjes' alweer verdwenen. Snel naar buiten, niet wachten op de ander, ook niet als die ander even vráágt of je kunt wachten, nee, meteen wegwezen en niet eens gedag zeggen. Dus slenterde ik alleen naar buiten. Alleen in de bus. Het was al 11 uur. Nachtelijk Utrecht. Wat mooi, maar ook leeg. Utrecht leeg en rustig; ik wist niet wat ik meemaakte. Ook Hoog Catharijne en Utrecht Centraal waren leeg en bijna verlaten. De winkels dicht, de perrons verlaten, geen gehaaste reizigers, geen gejoel en geschreeuw. Ik werd er zowaar poëtisch en melancholisch van. Ik weet niet waarom, maar een groot gevoel van 'alleen-heid' overviel me. Een somberheid die ik lang niet had gevoeld. Met dat gevoel kwam ik pas om 1 uur thuis. Gelukkig morgen vrij. Tot dusver heel normaal; iedereen wordt eenmaal groot Het overkomt ons allemaal, en ieder sterft z'n kinderdood Je wordt een trage vent Je wordt een grote lange jongen, die Tacitus en Wolkers kent En al z'n dromen netjes heeft verdrongen Ik krijg dat meisje van vorig jaar, die ik gister terugzag, ook niet meer uit m'n hoofd. Moet de hele dag aan d'r denken. ![]() Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 01:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ehm nee, Zwolle valt onder 't noorden. ![]() En vandaag ga ik gewoon naar school, zin of geen zin. 't Moet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jammer ![]() Nouja, ik heb volgende week vrij, dus bergen tijd. Als je je een keer verveelt... laat het me dan weten. Of anders in jouw vakantie, als je niet weg gaat. Ik heb normaal gesproken dinsdag en woensdag vrij ![]() Ik moet ook naar school, maar ik blijf aan het hoesten ![]() Begin er al keelpijn van te krijgen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|