Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2005, 16:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hier zit ik dan... In één van de computerzalen van de UU, te wachten tot de theatervoorstelling van vanavond begint... om 20.00 uur!! En het college was om 15.00 al afgelopen, ja. En nee, heen en weer naar huis met de trein was geen optie. Vanavond hier maar ergens eten, in m'n eentje. Tja, de voorstelling is verplicht. We moesten kiezen uit 3 voorstellingen. Dit is de laatste. En de enige die nog speelde toen ik er achter kwam dat we een voorstelling moesten bezoeken. De mensen waarmee ik omga hier, zijn óf naar één van de andere twee voorstellingen gegaan, óf gaan een andere keer in Den Haag of Amsterdam, omdat dat voor hen dichterbij is, óf gaan met de trein naar huis en keren vanavond pas terug. Dus hier zit ik dan. En eet vanavond wel in m'n eentje.

Sowieso ontbreekt het groepsgevoel hier wel erg in vergelijking met Geschiedenis, vorig jaar. Maar goed, daar waren ook al twee mensen die dezelfde kant op moesten als ik met de trein, dus dan reis je al samen. Bovendien kregen we toen alle ict-colleges en werkcolleges met dezelfde groep, terwijl dat nu dus steeds in verschillende smaenstellingen is. Ik spreek wel vaak dezelfde mensen, we gaan ook meestal als groepje naar het één en het ander, maar dan moeten we elkaar maar toevallig tegenkomen, anders niet. En aan het eind van college stuift iedereen weg om de eerstvolgende trein te halen, want ze willen zo snel mogelijk naar huis. Nooit eens samen eten of de kroeg in.

Ah well, misschien komt dat nog. En anders moet ik me maar in m'n eentje redden.
Advertentie
Oud 12-10-2005, 16:10
Verwijderd
Wat beteken ik nou voor jou?
Weet je dan niet dat ik je heel erg mis?
En bang ben om je kwijt te raken...
Oud 12-10-2005, 16:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 12-10-2005 @ 17:10 :

owww to much herkenning...

*big hug voor jou*
Oud 12-10-2005, 16:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-10-2005 @ 17:08 :
knip
eey.. welke voorstelling is er voor jou te zien?
wel jammer dat je daar nu alleen zit.. ik herken t wel een beetje hoor, dat gevoel. maar dat komt denk ook een beetje omdat ik 4 jaar op een opleiding heb gezeten en daar een leuke groep vriendinnen om me heen heb gekregen die weten hoe ik daadwerkelijk ben.
waar ik problemen mee heb en hoe ik me vaak voel.
Oud 12-10-2005, 16:31
Touché
Touché is offline
Kippenvel van ellende.
Oud 12-10-2005, 16:44
Dolores
Dolores is offline
Ik voel me dik en walgelijk. Ik zie en voel alleen maar blubber. Sommige mensen zijn mooi dik, maar ik ben vies dik. Lelijke proporties, achterlijk breed en niet strak. Het tegenovergestelde van wat ik wil zijn zeg maar. En het is nog m'n eigen schuld ook. Ik wil terug naar m'n oude gewicht van 1,5 jaar geleden. Al vond ik mezelf toen ook al wel te dik. Vergeleken met nu was het toen nog wel te overzien. Toen liet ik iig m'n leven niet zo beheersen door het eten als nu. Ik wil niet meer naar school, ik wil niet dat andere mensen m'n zien. Ik word er echt paniekerig van, bang dat anderen net zo van mij walgen als dat ik zelf doe.
Oud 12-10-2005, 16:54
coopergirl
coopergirl is offline
@ Dolores; probeer 'ns wat liever voor jezelf te zijn Kun je niet (vaker) stilstaan bij iets wat je wel mooi aan jezelf vind (haren, ogen, vingers....??)/ of een vaardigheid die je goed beheerst..
Succes!
Oud 12-10-2005, 16:59
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-10-2005 @ 17:54 :
@ Dolores; probeer 'ns wat liever voor jezelf te zijn Kun je niet (vaker) stilstaan bij iets wat je wel mooi aan jezelf vind (haren, ogen, vingers....??)/ of een vaardigheid die je goed beheerst..
Succes!
M'n haren vind ik stom, want ik wil mooie krullen, maar die heb ik niet. M'n ogen vind ik niet mooi, want m'n ene oog draait wel eens weg. M'n vingers vond ik altijd wel oké, maar 't lijken nu wel worstjes.
Maar je hebt wel gelijk ja, ik moet wat positiever worden. Lukt ook wel steeds meer, alleen nu heb ik een terugval. Nou ja, 't zal de verveling ook wel zijn, dan ga ik altijd piekeren.
Oud 12-10-2005, 17:14
Dolores
Dolores is offline
En nu heb ik ook nog ruzie met m'n broer.
Ik ben gewoon een kutwijf.

When the tears fall, still I will sing to You

En nu houd ik op met zeuren. Het is gewoon een kutdag, en morgen is 't over. Vannacht gewoon goed slapen en dan kan ik er morgen weer tegenaan. Sommige dagen zijn moeilijk, maar andere dagen zijn weer heel mooi. Alles komt goed.
Oud 12-10-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 12-10-2005 @ 17:12 :
owww to much herkenning...

*big hug voor jou*
Niet erg hoor
Ik heb gewoon last van een soort liefdesverdriet...
Oud 12-10-2005, 18:10
Louel
Louel is offline
Ik haat m'n dyslectie.. -_-
Oud 12-10-2005, 18:15
Verwijderd
*Gaap* De laatste dagen loop ik een chronisch slaapgebrek op, vanaf volgende week is het allemaal iets relaxter. Dan kan ik ook weer wat sociale dingen gaan doen en gaan sporten, daar kom ik nu echt niet aan toe en ik mis het best wel.
Oud 12-10-2005, 18:25
gewoonik
gewoonik is offline
ik herken t verhaal van dolores wel.
voel me ook dik en eet ook te veel. bah k walg ervan en wil t liefst thuisblijven of gewoon weg zijn.
ik heb te veel tijd om te eten en na te denken waardoor ik me zo ga voelen..
Oud 12-10-2005, 18:32
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hier word ik zo zenuwachtig van...
Oud 12-10-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 12-10-2005 @ 17:10 :
Herkenning...
Love sucks
Oud 12-10-2005, 18:55
Verwijderd
*zucht* oke, stoppoging mislukt. Maar niet getreurd, binnenkort ga ik dat boek uitlezen en dan stop ik echt.

Nog twee daagjes en dan heb ik vakantie. Nog heel even hard werken. *schop onder kont geeft* ik kan het wel!
Oud 12-10-2005, 19:16
Lilium
Lilium is offline
Waar maak ik mezelf altijd zo druk over? Ik heb hoofdpijn, eigen schuld. Telefoontje gemist, nieuwe bewoner gemist.
Ik luister al de hele dag naar Purple Rain van Prince en nu begrijp ik dat nummer. Waarom kom ik mezelf zo vaak tegen?
Vanavond pijnstiller en vroeg naar bed. Ik heb ontspanning nodig, afleiding, slaap.
Oud 12-10-2005, 19:31
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 12-10-2005 @ 19:55 :
*zucht* oke, stoppoging mislukt. Maar niet getreurd, binnenkort ga ik dat boek uitlezen en dan stop ik echt.

Nog twee daagjes en dan heb ik vakantie. Nog heel even hard werken. *schop onder kont geeft* ik kan het wel!
Lees je het boek van Allen Car? Dat heb ik ook gelezen.. Het zou heel bijzonder zijn als je naderhand nog weer zin in een sigaret zou krijgen.. yeah right O_o

Oud 12-10-2005, 19:51
Lilium
Lilium is offline
Nee, ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Oud 12-10-2005, 20:26
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 12-10-2005 @ 20:31 :
Lees je het boek van Allen Car? Dat heb ik ook gelezen.. Het zou heel bijzonder zijn als je naderhand nog weer zin in een sigaret zou krijgen.. yeah right O_o

ja dat boek... een vriend en zijn moeder zijn erdoor gestopt, maar voor mij klopt het verhaal niet helemaal. maar wie weet, als ik het boek helemaal uit heb...
Oud 12-10-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 12-10-2005 @ 20:51 :
Nee, ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Theo maassen... geniaal!
Oud 12-10-2005, 20:47
Roosje
Roosje is offline
Eind volgende week, dat is nog wel lang, hoor. Dan is het al vakantie. Morgen verwijsbrief? Alsjeblieft?

Kom maar, ik sta klaar. Denk ik. Hoop ik. Weet niet of ik het aankan. Bang.
Oud 12-10-2005, 20:50
Nona
Nona is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-10-2005 @ 17:08 :
Hier zit ik dan... In één van de computerzalen van de UU, te wachten tot de theatervoorstelling van vanavond begint... om 20.00 uur!! En het college was om 15.00 al afgelopen, ja.
Jij moet meer aan spot de forummer doen, ik heb daar tot 4 uur gezeten. ^^

Zo, dat was weer een dagje. Bekaf, maar ik loop op schema en ga het allemaal redden. Alleen die ene opgave kwam ik niet uit, maar dat doen we dan vrijdag wel samen.
*zucht* En morgen weer acht uur werken, dat overleven we dan ook wel weer.
Oud 12-10-2005, 20:50
JaJ
JaJ is offline
<maniakale lach> whuhahahahmahahaha </maniakale lach>
wat is het toch mooi hier overal, ik ben hartstikke gek, maar wat is het leven toch prachtig. ik ben geneigd te vragen waarom niemand dat ziet, maar ik heb jullie door, jullie zijn ook niet gek, je weet het heel goed. Maar ik heb zo'n honger, dus ik zal wel ongelukkig zijn ^^

tja, zo voel ik me... boeiend, ik zou ook liever wat te zeuren hebben, maar het enige wat ik krijg is verwondering. tijd genoeg om nog wel te zien
Oud 12-10-2005, 20:54
Louel
Louel is offline
Ik wil slapen..
Oud 12-10-2005, 20:56
Halflight
Halflight is offline
Aaaah wat een vervelende dag zeg. Zes uur op, kwart voor 8 op school, beste vriendin stort in door haar reuma, toneel is super zwaar, hoor dat een meisje dat ik ken zware anorexia heeft en ben pas om kwart voor 8 weer thuis. Maar ik moet positief zijn.

Lekker gedoucht, nu zsm mn geschiedenisessay afmaken en dan lekker mn nest in. Morgen weer om zes uur op, gelukkig vroeg thuis, ga sporten en morgen gezond eten. Dat heeft mijn lichaam nodig. Ja. Ja. Ja.
Oud 12-10-2005, 21:22
Minami
Minami is offline
Citaat:
Dolores schreef op 12-10-2005 @ 18:14 :
En nu heb ik ook nog ruzie met m'n broer.
Ik ben gewoon een kutwijf.

When the tears fall, still I will sing to You

En nu houd ik op met zeuren. Het is gewoon een kutdag, en morgen is 't over. Vannacht gewoon goed slapen en dan kan ik er morgen weer tegenaan. Sommige dagen zijn moeilijk, maar andere dagen zijn weer heel mooi. Alles komt goed.
Mooie tekst he
Je bent zoals je bent, en je bent goed Klaar, punt.
*Hug*

Ik heb net 67 minuten met hem aan de telefoon gezeten Als mijn moeder dat ontdekt op de rekening.. oelala Maar was wel heeeeeeel leuk *zucht* Morgen zie ik hem weer Nu voel ik me echt een puber
Oud 12-10-2005, 21:39
Touché
Touché is offline
Citaat:
Dolores schreef op 12-10-2005 @ 17:44 :
Ik wil niet meer naar school, ik wil niet dat andere mensen m'n zien. Ik word er echt paniekerig van, bang dat anderen net zo van mij walgen als dat ik zelf doe.

Ja. Ik voel me zo lelijk dat ik bang ben dat ze me achter mijn rug om uitlachen. Als ik in de spiegel kijk krimp ik in elkaar. Mijn kleren lijken als lompen om me heen te zitten, te strak op de plaatsen waar het niet moet. Het is een eeuwige strijd en ik voel me oppervlakkig dat ik zoveel waarde hecht aan hoe ik eruit zie, maar onder de les droom ik weg over cosmetische chirurgie en Hoe Het Leven Zou Zijn Als Ik Waanzinnig Mooi was.
Het zou vast veel leuker zijn. Kon ik me maar verstoppen op een plek waar niemand me zag.
Oud 12-10-2005, 21:43
Verwijderd
Damn. Ik hoop voor je dat dat snel goedkomt, want als ik die foto's in je fotoboek zie dan heb je echt totaal niets te klagen.

Ik weet dat je hier echt geen flikker aan hebt en dat je 't wel vaker zult horen, maar toch. Wees blij met jezelf
Oud 12-10-2005, 21:45
rare kwast
rare kwast is offline
net naar klaas van der eerden geweest..
mezelf ff voor lul laten zetten en wat gelachen..
ik merk alleen wel dat ik lach maar niet echt meer helemaal oprecht..
volgens mij ben ik t lachen verleerd
Oud 12-10-2005, 21:56
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
ontkenningsfase de gekste.
Oud 12-10-2005, 22:00
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Dolores schreef op 12-10-2005 @ 17:59 :
M'n haren vind ik stom, want ik wil mooie krullen, maar die heb ik niet. M'n ogen vind ik niet mooi, want m'n ene oog draait wel eens weg. M'n vingers vond ik altijd wel oké, maar 't lijken nu wel worstjes.
Maar je hebt wel gelijk ja, ik moet wat positiever worden. Lukt ook wel steeds meer, alleen nu heb ik een terugval. Nou ja, 't zal de verveling ook wel zijn, dan ga ik altijd piekeren.
Ik vind je een mooie meid
En dat piekeren heb ik ook, als ik me ga vervelen... heb jij komende week ook vakantie(als in veel vrije tijd )?
Oud 12-10-2005, 22:07
rare kwast
rare kwast is offline
*zucht*
ga naar bed, morgen weer vroeg in de bus naar school (moet nu 3 uur reizen ) alphen -> enschede

ik mis iets in me, die leegte verteerd me en ik kan t niet onder woorden brengen
mijn hoofd maakt me gek, tis een chaos daar boven..
wilde dat t stil stond..al was t maar voor 1 minuut gewoon stilte
Oud 12-10-2005, 22:09
Verwijderd
Mijn buik doet zeer van de stress, en ik hoop dat dat alles is. Morgen weten we het. Blegh en ik zit er nu al mee. Maar nu durf ik ook niet.
E, B, Z & N nog even geknuffeld. Vanaaf bij J. Was gezellig, alleen maar lopen klieren. Ach ja, weer enorm gelachen. Morgen wordt alles beter.

Oh, Romeo en Julia zijn eindelijk in het echt ook een stel geworden

I'll make you banana pancakes and pretend like it's the weekend now
Oud 12-10-2005, 22:17
Verwijderd
Ik probeer mezelf op alle mogelijke manieren af te leiden. Ik stort me op ik weet niet hoeveel dingen tegelijk. Ik heb mezelf nu best wel vol gepland. Maar ik vind het niet erg. Ik ben wel blij dat ze op school nu weer iets meer weten over wat er op dit moment speelt. Morgen weer praten.
Ik maak me zorgen om een aantal vriendinnen van me; de één staat op instorten door haar situatie, de ander heeft een eetprobleem...

Your little piece of heaven turns too dark
Oud 12-10-2005, 22:18
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 12-10-2005 @ 23:07 :
ik mis iets in me, die leegte verteerd me en ik kan t niet onder woorden brengen
mijn hoofd maakt me gek, tis een chaos daar boven..
wilde dat t stil stond..al was t maar voor 1 minuut gewoon stilte
Hier nog zo één. *geeft huge hug*

En ik ben bang, voor alles wat er komen gaat. Ik hoop dat al mn zorgen voor niks zijn...
Oud 13-10-2005, 00:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-10-2005 @ 17:15 :
eey.. welke voorstelling is er voor jou te zien?
'Democraten' van Het Nationale Toneel, over de voormalige West-Duitse bondskanselier Willy Brandt. En hoewel dit een verplichte voorstelling was, lag het helemaal in mijn interessegebied; lucky me! Maar ook mensen die zich niet voor politiek interesseren, raad ik aan het te gaan zien! Het zit behalve politiek gekrakeel ook vol met humor en drama, omdat ook de mens Brandt wordt getoond, met al z'n privéperikelen en onhebbelijkheden erbij. Ook de personages rondom komen goed uit de verf. Het is vooral heel goed en levendig geacteerd.

Toen de voorstelling afgelopen was, stoof iedereen meteen weer uiteen om zo snel mogelijk weg te kunnen. Terwijl ik nog, met zowat de hele zaal, stond te applaudiseren voor de acteurs, waren m'n 'kameraadjes' alweer verdwenen. Snel naar buiten, niet wachten op de ander, ook niet als die ander even vráágt of je kunt wachten, nee, meteen wegwezen en niet eens gedag zeggen. Dus slenterde ik alleen naar buiten. Alleen in de bus. Het was al 11 uur. Nachtelijk Utrecht. Wat mooi, maar ook leeg. Utrecht leeg en rustig; ik wist niet wat ik meemaakte. Ook Hoog Catharijne en Utrecht Centraal waren leeg en bijna verlaten. De winkels dicht, de perrons verlaten, geen gehaaste reizigers, geen gejoel en geschreeuw. Ik werd er zowaar poëtisch en melancholisch van.

Ik weet niet waarom, maar een groot gevoel van 'alleen-heid' overviel me. Een somberheid die ik lang niet had gevoeld. Met dat gevoel kwam ik pas om 1 uur thuis. Gelukkig morgen vrij.

Tot dusver heel normaal; iedereen wordt eenmaal groot
Het overkomt ons allemaal, en ieder sterft z'n kinderdood
Je wordt een trage vent
Je wordt een grote lange jongen, die Tacitus en Wolkers kent
En al z'n dromen netjes heeft verdrongen

Ik krijg dat meisje van vorig jaar, die ik gister terugzag, ook niet meer uit m'n hoofd. Moet de hele dag aan d'r denken.

Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 01:01.
Oud 13-10-2005, 06:55
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 12-10-2005 @ 23:00 :
Ik vind je een mooie meid
En dat piekeren heb ik ook, als ik me ga vervelen... heb jij komende week ook vakantie(als in veel vrije tijd )?
Dank je.
Ehm nee, Zwolle valt onder 't noorden. Dus een week later pas..

En vandaag ga ik gewoon naar school, zin of geen zin. 't Moet.
Oud 13-10-2005, 07:07
WolterB
WolterB is offline
Helemaal bijgeslapen, werd uit mezelf heel vroeg wakker. Heeft het vroeg naar bed gaan toch zin gehad.
Gisteren de hele dag met het verslag in/aan mn hoofd gezeten en alles was ruim optijd af.

Vandaag inleveren. Ik hoop dat ik goed werk geleverd heb, maar op zo'n moment begint toch de onzekerheid weer. Het zal allemaal wel goed zijn, zo ontzettend hoog ligt het niveau niet in vergelijking met vorig jaar, dus dat zal allemaal wel goedkomen.

En het lijkt wel alsof ik het de laatste weken te druk heb gehad, waardoor ik bepaalde dingen vergeten ben, ook twijfelen. Maar volgens mij ben ik nu van een paar dingen zeker. De goede studie gekozen, nieuwe mensen leren kennen, maar ook de oude mensen niet vergeten, vooral daar wil ik erg goed op letten, want het gaat zo (te) makkelijk.

Gelukkig heb ik schatten van vrienden die er voor me zijn
Oud 13-10-2005, 07:08
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Dolores schreef op 13-10-2005 @ 07:55 :
Dank je.

Jammer
Nouja, ik heb volgende week vrij, dus bergen tijd. Als je je een keer verveelt... laat het me dan weten. Of anders in jouw vakantie, als je niet weg gaat. Ik heb normaal gesproken dinsdag en woensdag vrij

Ik moet ook naar school, maar ik blijf aan het hoesten
Begin er al keelpijn van te krijgen
Oud 13-10-2005, 07:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Muh. Gooide ik gister per ongeluk de tennisbal op het dak van t schuurtje bij mn vriend thuis. Moest ik deze eraf halen met hulp van zn vader. Ging ik weer terug blijf ik hangen aan hun buitenlamp met scherpe randen. Was er gewoon een stuk vlees weg! En diep! Jakkes! Het zag er zo ranzig uit dat ik flauwviel (en het deed geen pijn). pleister erop gedaan. Heb ik deze 2 keer moeten verwisselen, viel ik weer 2 keer bijna om. Misselijk, suizende oren, warmte en zweet aanval... Ging ik maar even langs mn moeder om van die zwaluwstaartjes oid erop te doen zodat de wond dicht groeit. Moest dus weer die pleister eraf, viel ik weer bijna flauw! En haar man zat me maar aan te kijken alsof ik me aanstelde Mn vriend vet medelijden met me hebben en steeds een koud washandje in mn nek te leggen

Haha naja, nu zie ik er heel zielig uit want er zit verband omheen zodat die grote pleister over de zwaluwstaartje er niet af gaat Maar 4 keer bijna flauwgevallen Ik was er helemaal doodop van en s avonds laat kreeg ik opeens hele erge honger Ik weet niet of je veel calorieen verbruikt bij t flauwvallen?
Oud 13-10-2005, 07:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm ik vind t eng... Toen ik net het verbandje eraf haalde zag ik dat t vannacht toch nog wat wel gebloed heeft... Maar even in de gaten houden dus... Bah.
Oud 13-10-2005, 08:31
Gothic
Gothic is offline
ik heb lekker geslapen en werd goed wakker... dat beloofd veel goed voor vandaag hopelijk ...
Oud 13-10-2005, 10:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dolores schreef op 13-10-2005 @ 07:55 :
Dank je.

Zit je op het Windesheim of de GH?
Oud 13-10-2005, 10:11
Stefanie
Stefanie is offline
Morgen zie ik haar weer Kheb r gemist
Oud 13-10-2005, 10:21
Gothic
Gothic is offline
bah, het lijkt wel alsof ik faalangst heb... Ik blijf tegen iedereen de hele tijd maar positief, dat het wel zal lukken, dat het allemaal wel meevalt, dat ik het best wel haal en zij ook, dat we alles gedaan hebben wat we konden, alle lessen gevolgt, alle opdrachten gemaakt, goed geleerd.
Maar langzaam krijgen m'n eigen woorden minder kracht, word ik steeds banger en ik blijf relativeren, ik blijf mezelf positief toespreken, maar het wordt steeds moeilijker, de woorden worden steeds zachter en m'n angsten komen steeds meer op de voorgrond. Ik wil het loslaten, maar het lukt niet. Ik ben bang dat het straks zo'n teleurstelling is als toch blijkt dat het me niet gelukt is, terwijl ik eigenlijk verwacht dat het me wel lukt. Wil me aan de ene kant indekken en voorbereiden, maar wil aan de andere kant gewoon positief blijven en in mezelf geloven. Het is zo moeilijk een middenweg te vinden, er is niet eens een midden weg.
De oefententamens kan ik niet eens voldoende halen . En ik kan nog wel leren, maar ik weet niet goed wat. Maak mezelf gek...

edit ben nu iets positiever, laatste oefententamen ging redelijk, volgens mij net voldoende, dus stijgende lijn, dus voldoende op tentamen morgen vind ik

Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 11:17.
Oud 13-10-2005, 10:42
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 13-10-2005 @ 11:10 :
Zit je op het Windesheim of de GH?
Windesheim
Oud 13-10-2005, 10:47
Verwijderd
Vanmorgen vroeg autogereden, mét examinator vandaag. Toch wel spannend, maar het viel me mee. Ik ben dat lessen echt zat nou. Maar goed. Ik ga straks even de stad in, ik ga mezelf trakteren op wat nieuwe shirts. Als ik ze vind natuurlijk. En ikw il nog steeds een spijkerrokje, maar ze zijn altijd te lang of te kort *gromt*. Oh, en ik heb vakantie. en genoeg te doen En nu ga ik lunchen en dan de hond uitlaten en dan foetsie

@Mushu: niet Romeo en Julia...bah
Oud 13-10-2005, 11:06
Louel
Louel is offline
Vandaag erom 6 uur uit, naar school gegaan. Kotsmisselijk + rugpijn. Weer naar huis na 1 uurtje. Echt zinloos.

En nu! krijg ik m'n nieuwe cam niet geinstalleerd..
Oud 13-10-2005, 11:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 13-10-2005 @ 11:47 :
Vanmorgen vroeg autogereden, mét examinator vandaag. Toch wel spannend, maar het viel me mee. Ik ben dat lessen echt zat nou. Maar goed. Ik ga straks even de stad in, ik ga mezelf trakteren op wat nieuwe shirts. Als ik ze vind natuurlijk. En ikw il nog steeds een spijkerrokje, maar ze zijn altijd te lang of te kort *gromt*. Oh, en ik heb vakantie. en genoeg te doen En nu ga ik lunchen en dan de hond uitlaten en dan foetsie

@Mushu: niet Romeo en Julia...bah
als ze te lang zijn, knip er een stuk af of laat hem korter maken in de lengte die jijw il

Regels voor berichten