Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2005, 16:20
Minami
Minami is offline
Omdat ik die andere heb volgeklad
Oud 12-10-2005, 17:50
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Als die ex (dode vrouw in kist) de moeder was van Dana, en de vriendin was van Mike, is Dana dan niet het dochtertje van Mike?
Nee, die vrouw aan de deur was niet de moeder van Dana. Dat was een detective oid.

maar ik snap het nog steeds niet... Mary-Alice steelt een baby, een jongetje.
Zach denkt dat hij zijn zusje Dana heeft vermoord, maar later blijkt dat hij Dana zelf is.
Was er dan stiekem toch nog een meisje? of is Zach omgebouwd? Ikke niet begrijp...
Oud 12-10-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 12-10-2005 @ 18:50 :
Nee, die vrouw aan de deur was niet de moeder van Dana. Dat was een detective oid.

maar ik snap het nog steeds niet... Mary-Alice steelt een baby, een jongetje.
Zach denkt dat hij zijn zusje Dana heeft vermoord, maar later blijkt dat hij Dana zelf is.
Was er dan stiekem toch nog een meisje? of is Zach omgebouwd? Ikke niet begrijp...
Ze hebben denk ik gewoon gezegd dat het een meisje was en dat hij dr vermoord heeft enzo.. Want hij vertelde dat toen ook en dan is het nog niet de grootste ramp, maar als hij weet wie hij is/was dan gaan mensen dingen in verband brengen denk ik. Want dan willen ze ook weten waarom hij zn naam heeft verandert etc... Dus ik denk dat dat iets is wat ze aangepraat hebben.

Citaat:
En met die pillen; Rex krijgt nu dus gewoon andere pillen (tenminste dat begreep ik uit de ep van gister), die helemaal niet een hartaanval tegengaan. Dus eigenlijk slikt ie gewoon pillen voor niks...ofzo.
Ja, en ze wilden naar een andere apotheker en de dokter zei dat ze de dosis zouden verhogen, dus als die wel de goede geeft gaat er wat gebeuren!!!
Oud 12-10-2005, 22:29
Briseïs
Briseïs is offline
Of die drugsverslaafde moeder was achterlijk en had r zoon Dana genoemd.
Oud 13-10-2005, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 12-10-2005 @ 23:29 :
Dat. Plus dat Zach een naamverandering moest ondergaan, en dat niet alleen, hij moest een heel nieuw mens worden. Denk ik. Dan zouden ze best ergens een nieuw paspoort vandaan kunnen toveren, en dan lekker roddels verspreiden over dat er een ene Dana dood is.

..ik stop maar. Naar mate ik schrijf geloof ik mezelf steeds minder hehehe
Oud 13-10-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 12-10-2005 @ 23:29 :
Dana is ook een jongensnaam hoor.
Oud 13-10-2005, 11:21
Verwijderd
Test in de veronica gids? Die ga ik maken als ik weer bij vriendje ben
Oud 13-10-2005, 13:06
Verwijderd
Ik vind Dana nog steeds een meisjesnaam eigenlijk ( ), en ze houden ook nog in het midden of het wel een jongen of meisje was, er werd alleen 'hebben ze een tiener' gevraagd.
Oud 13-10-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
nezzen schreef op 13-10-2005 @ 14:06 :
Ik vind Dana nog steeds een meisjesnaam eigenlijk ( ), en ze houden ook nog in het midden of het wel een jongen of meisje was, er werd alleen 'hebben ze een tiener' gevraagd.
Dana kan ook een meisjesnaam zijn hoor, maar 't kan dus allebei.
Oud 13-10-2005, 14:01
Blubje
Blubje is offline
Naar aanleiding van alle afgelopen episodes denk ik dat het zo zit:

- Vrouw/Junkie krijgt kind. Een zoon. Noemt hem Dana.
- Angela (=Mary Alice) en Paul (die waarschijnlijk ook geen Paul heet) stelen de baby.
- Gaan ervandoor, veranderen al hun namen en worden dus Mary Alice, Paul en Zach.
- Na een tijdje komt die junk hen op t spoor en komt haar kind opeisen.
- M.A en Paul vinden dat niet leuk, dus vermoorden haar en stoppen haar in een speelgoedkist en begraven haar in de tuin waar ze later een zwembad overheen laten bouwen
- M.A pleegt zelfmoord en er komt teveel aan het licht (mede door het briefje), waardoor Paul de kist opgraaft en hem ergens dumpt.
- Mike zoekt zijn ex vriendinnetje. Deirdre. Is dood gevonden in een kist. Dus Deirdre is de moeder van de baby, dus van Zach.

En dat hele gedoe met dat zusje en die vrouw van de kinderbescherming heeft Paul gewoon vezonnen. Hij heeft Zach gewoon iets aangepraat zodat hij snapt waarom hij van die rare herinneringen aan vroeger heeft.

Dat is dus mijn idee
Lekker ingewikkeld allemaal zeg. En ik denk dat t nog niet eens gaat kloppen uiteindelijk

Iets anders:
Wie denken jullie dat de vader van de baby van Gabrielle is?? Ik ga duidelijk voor John!!
Oud 13-10-2005, 14:17
Hyphen
Hyphen is offline
Maar hoe kom je erbij dat Deidre die junk is en dus de moeder van Zack/Dana?? Is op zich wel waarschijnlijk, maar ik heb het niet uit de eps kunnen halen!

Ik denk trouwens ook dat John de vader is.. leuk drama-element. Of dat ze dat de hele tijd denken en dat het dan toch Carlos is.. (inspiratiebron: het Sil-verhaal van gtst.. is het Robert? Of is het Dennis?)
Oud 13-10-2005, 15:30
Minami
Minami is offline
@ Blubje,
Ik snap hoe je denkt, en ik denk dat er ook iets in de richting aan de hand is. Maar die Dana is dus van de ex van Mike, is dan die Dana niet van Mike? Want dat kan toch.. als ze elkaar al een tijd kenden.. of ..

Trouwens ik denk dat Gabrielle toch binnenkort een miskraam krijgt, kan me niet voorstellen dat ze echt een kind krijgt dat van John is en hoe moet het als Carlos dan uit de gevangenis komt? Ik ga voor een miskraam

Ik vond het trouwens wel raar dat Carlos tegen iedereen op die bbq zei dat hij naar de gevangenis zei, ik wist niet dat iedereen dat wist. Of wist niet iedereen dat? Want wil niemand weten waarom? Of weten ze dat al? Volgens mij heb ik iets gemist
Oud 13-10-2005, 15:30
Minami
Minami is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 13-10-2005 @ 15:17 :
"..."

Ik denk trouwens ook dat John de vader is.. leuk drama-element. Of dat ze dat de hele tijd denken en dat het dan toch Carlos is.. (inspiratiebron: het Sil-verhaal van gtst.. is het Robert? Of is het Dennis?)
Lijkt idd erg op dat gtst verhaal
Alle dramaseries zijn in principe hetzelfde, maar ze blijven leuk
Oud 13-10-2005, 15:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm ja, is het wel al eens in de serie gezegd dat de moeder van Dana een junk was/is? Kan me ook niet herinneren nml...
Oud 13-10-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe kom je erbij dat Deidre die junk is en dus de moeder van Zack/Dana?? Is op zich wel waarschijnlijk, maar ik heb het niet uit de eps kunnen halen!
De vader van Mike's ex heeft toch gezegd dat ze gevonden was (in een kist)?

Ik denk ook dat 't zo zit
Oud 13-10-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-10-2005 @ 16:42 :
Hm ja, is het wel al eens in de serie gezegd dat de moeder van Dana een junk was/is? Kan me ook niet herinneren nml...
Dat werd eergisteren gezegd in een flash-back met Martha Huber en haar zus (toch?). Die zus had een foto met Angela erop, Martha vroeg toen waar ze Mary-Alice van kende. En toen vertelde die zus dat zij Angela kende van een kliniek. Op een dag was ze ineens weg, en was een klein jongetje (wiens moeder verslaafd aan drugs was) ook spoorloos... Ze vroeg of die Mary-Alice een kind had. Ja hoor, een zoon, een tiener
Oud 13-10-2005, 16:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-10-2005 @ 16:47 :
Dat werd eergisteren gezegd in een flash-back met Martha Huber en haar zus (toch?). Die zus had een foto met Angela erop, Martha vroeg toen waar ze Mary-Alice van kende. En toen vertelde die zus dat zij Angela kende van een kliniek. Op een dag was ze ineens weg, en was een klein jongetje (wiens moeder verslaafd aan drugs was) ook spoorloos... Ze vroeg of die Mary-Alice een kind had. Ja hoor, een zoon, een tiener
Oh, dan heb ik echt een stuk gemist! Weird, kan me niet herinneren
Oud 13-10-2005, 16:41
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-10-2005 @ 11:34 :
Dana is ook een jongensnaam hoor.

Maar Zach dacht dat hij zijn jongere ZUSJE Dana had vermoord... In werkelijkheid werd Deirdre toen vermoord.
Hoe komt Zach erbij dat er ooit een zusje was? En hoe kan Zach Dana zijn, als hij dacht dat dat z'n zusje was?
Oud 13-10-2005, 17:08
Verwijderd
Zach wordt echt met de dag gestoorder.

Ik hoop dat Julie veilig voor hem is.
Oud 13-10-2005, 17:10
BCR
BCR is offline
Nee, hij gaat haar stalken en vermoorden

En neee, die Deidre is niet die junkie! Deidre was toch gewoon de detective ingehuurd door die junkie? Hm, klinkt ook niet echt plausibel, maar toch. Dus Zach is niet de zoon van Mike

T wordt wel erg ingewikkeld hoor.
Oud 13-10-2005, 17:12
Verwijderd
Ik vond Zach toch al een creep.
Oud 13-10-2005, 17:40
Verwijderd
Volgens mij is Deirdre ook alleen detective, en helemaal niks junkie.

Gabrielle kan toch ook abortus plegen?
Had ze wel niks tegen Carlos moeten zeggen natuurlijk. Of wel gewoon, hij kan haar toch niks maken..

Dit is wel echt een gave serie voor mysteries enzo Leuk voor het topic ook, mysteries ontrafelen
Oud 13-10-2005, 17:43
Verwijderd
Had Deirdre dan geen drugsverleden? Ik weet alleen nog zeker dat ze vermoord is..
Oud 13-10-2005, 17:46
Verwijderd
Zijn Mike en Deirdre eigenlijk niet te jong om een zoon van Zach's leeftijd te hebben?

Het kan natuurlijk wel..

En elke keer als Mike praat met Deirdre's vader, hebben ze het over Deirdre, en nooit over een kind. Dat is toch ook raar als het wel Mike's zoon zou zijn?
Oud 13-10-2005, 18:01
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-10-2005 @ 18:40 :
Gabrielle kan toch ook abortus plegen?
Had ze wel niks tegen Carlos moeten zeggen natuurlijk. Of wel gewoon, hij kan haar toch niks maken..
abortus is een beetje not done in de VS... zal dus niet gebeuren.
Oud 13-10-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 13-10-2005 @ 19:01 :
abortus is een beetje not done in de VS... zal dus niet gebeuren.
zo'n vermoeden had ik eigenlijk ook al ja
Oud 13-10-2005, 20:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Nou, dat DENK ik dus
Aangezien de dode vrouw in de kist Deirdre is. En ik denk dus dat zij naar paul en MA is gegaan om dat kind op te eisen. Niet omdat ze van de kinderbescherming was maar omdat ze de moeder was.
Ik denk niet dat Zach/Dana van Mike is overigens.
Oud 13-10-2005, 23:21
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-10-2005 @ 18:46 :
Zijn Mike en Deirdre eigenlijk niet te jong om een zoon van Zach's leeftijd te hebben?

Het kan natuurlijk wel..

En elke keer als Mike praat met Deirdre's vader, hebben ze het over Deirdre, en nooit over een kind. Dat is toch ook raar als het wel Mike's zoon zou zijn?
Susan heeft toch ook een kind van die leeftijd.

Maar het lijkt me sterk dat Deirdre de moeder is.
Oud 14-10-2005, 10:49
Verwijderd
Dana is dus een allebei-naam, daardoor kan Zach Dana hebben geheten én kan een verzonnen zusje Dana hebben geheten.
Oud 14-10-2005, 15:49
Verwijderd
Erover speculeren heeft geen zin. Niemand weet hoe het zit en zal er ook niet achter komen totdat hij of zij de aflevering gezien heeft.
Oud 14-10-2005, 16:06
Verwijderd
DH: di was ep 20; seizoen gaat tot ep 23. IN vs zijn ze bij seizoen 2 ep 3

Lost: vrij (vandaag) is ep 18;seizoen gaat tot ep 24. In vs zijn ze bij seizoen 2 ep 4.
Oud 14-10-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 14-10-2005 @ 16:49 :
Erover speculeren heeft geen zin. Niemand weet hoe het zit en zal er ook niet achter komen totdat hij of zij de aflevering gezien heeft.
jamaar het is léuk om er over te speculeren

Of Deirdre een drugsverleden heeft las ik net trouwens; dat weten we niet, maar we weten wel dat Mike is opgepakt wegend drugs dealen. Dus het zou niet héél vreemd zijn. Maar op de foto's lijkt ze me bepaald geen echte junkie.
Oud 14-10-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 14-10-2005 @ 17:06 :

Lost: vrij (vandaag) is ep 18;seizoen gaat tot ep 24. In vs zijn ze bij seizoen 2 ep 4.
zouden ze dan doorgaan?

Meestal zit er wel een tijd tussen voordat net nieuwe afleveringen in de VS in Nederland uitgezonden mogen worden..

En idd, speculeren is juist leuk
Oud 14-10-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 14-10-2005 @ 17:06 :

Zijn ze in de VS met seizoen 2 begonnen?
Oud 14-10-2005, 23:15
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 14-10-2005 @ 22:43 :
Zijn ze in de VS met seizoen 2 begonnen?
Al 3 weken hoor
Oud 15-10-2005, 10:21
Verwijderd
Krijg je als je 2 maanden zonder internet zit, je mist gelijk allemaal belangrijke dingen.

Maargoed, de afleveringen zijn binnen dus dat wordt vanavond kijken.
Oud 18-10-2005, 21:42
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-10-2005 @ 17:57 :
Of Deirdre een drugsverleden heeft las ik net trouwens; dat weten we niet,
Nu weten we dat wel.. Volgens mij hebben we nu ook niets meer om over te speculeren? Of wel?
Waar gaat seizoen 2 in godsnaam over? Alles is dan wel duidelijk lijkt me.. maar je weet het nooit..
Oud 18-10-2005, 22:37
PV
PV is offline
Al die verhaallijnen die door elkaar lopen met zoveel verschillende personages, ik vind het een beetje veel geworden om goed te kunnen volgen
Oud 18-10-2005, 22:50
Verwijderd
Ben ik trouwens de enige die dat voorfilmpje nergens op vindt slaan?
Oud 19-10-2005, 09:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Voorfilmpje heb ik niet gezien. Maar ik vond het een leuke aflevering, juist doordat er zoveel gebeurde!
Oud 19-10-2005, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-10-2005 @ 10:16 :
Voorfilmpje heb ik niet gezien. Maar ik vond het een leuke aflevering, juist doordat er zoveel gebeurde!
Naja, voorfilmpje.. Bedoel zeg maar dat introgebeuren..
Oud 19-10-2005, 09:26
Verwijderd
Heb het eind niet gezien. Vind het altijd zo mooi in deze serie dat ze allemaal zo lief lachen en tegelijkertijd dreigen met eea Echt prachtig
Oud 19-10-2005, 09:29
Lyne
Lyne is offline
Ik heb het niet gezien gister.

Iemand een korte samenvatting, want veel kan ik er niet van volgens.
Oud 19-10-2005, 09:48
Verwijderd
Hmrpf, vond het niet zo'n spannende aflevering. Lynette wordt steeds zieliger, misschien waren de stukken dat Susan naar Deidre's vader ging en Edie het leukste..
Oud 19-10-2005, 10:08
Blubje
Blubje is offline
Ik blijf erbij dat Deirdre de moeder van Zach is. En Mike dus niet de vader, maar dat die agent (die Mike 'vermoord' heeft) de vader is. Ben alleen maar zekerder van mijn zaak geworden

Die zus van Martha (weet nog steeds d'r naam niet) is toch wel een erg cool wijf Vond haar eerst maar irritant. Nu doet ze toch wel iets heel cools. Maar ik denk niet dat Paul zich erbij neerlegt. Hij gaat heus niet zoveel moeite doen z'n hele leven om dat kind te houden en dan vervolgens op de vlucht gaan zonder. Geloof ik niks van. Mja hij gaat haar ook niet vermoorden ofzo, dat zou nergens op slaan. Hij bedenkt vast wel iets.

Ik vind Bree maar een beetje zielig Maar die George is ook een sukkel, dus daar moet ze ook geen affaire mee beginnen ofzo hoor.

Ik heb besloten dat ik Rex en Tom eikels vind.

Waarom heeft Gabrielle tegen de John gezegd dat ze zwanger is???? Als ze niet wil dat hij er iets mee te maken heeft en ze hem er absoluut niet bij wil betrekken, dan is dat toch niet eerlijk. Nu weet ie dat ie eventueel een kind op de wereld heeft gezet. Als ze nou gewoon niks had gezegd, dan was ze gewoon zwanger geweest van Carlos en dan was er niks aan de hand geweest. Ok, John had hooguit argwaan kunnen krijgen, maar als ze zou volhouden dat het van Carlos is, was er niks aan de hand. Beetje vreemde actie van d'r
Oud 19-10-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 19-10-2005 @ 11:08 :
Die zus van Martha (weet nog steeds d'r naam niet)
Felicia geloof ik. Tsja, maar aan de andere kant is Zach niet het meest vrolijke persoon om in Wisteria Lane te laten blijven.
Oud 19-10-2005, 11:50
Solid
Solid is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-10-2005 @ 11:08 :
Ik blijf erbij dat Deirdre de moeder van Zach is. En Mike dus niet de vader, maar dat die agent (die Mike 'vermoord' heeft) de vader is. Ben alleen maar zekerder van mijn zaak geworden

Die zus van Martha (weet nog steeds d'r naam niet) is toch wel een erg cool wijf Vond haar eerst maar irritant. Nu doet ze toch wel iets heel cools. Maar ik denk niet dat Paul zich erbij neerlegt. Hij gaat heus niet zoveel moeite doen z'n hele leven om dat kind te houden en dan vervolgens op de vlucht gaan zonder. Geloof ik niks van. Mja hij gaat haar ook niet vermoorden ofzo, dat zou nergens op slaan. Hij bedenkt vast wel iets.

Waarom heeft Gabrielle tegen de John gezegd dat ze zwanger is???? Als ze niet wil dat hij er iets mee te maken heeft en ze hem er absoluut niet bij wil betrekken, dan is dat toch niet eerlijk. Nu weet ie dat ie eventueel een kind op de wereld heeft gezet. Als ze nou gewoon niks had gezegd, dan was ze gewoon zwanger geweest van Carlos en dan was er niks aan de hand geweest. Ok, John had hooguit argwaan kunnen krijgen, maar als ze zou volhouden dat het van Carlos is, was er niks aan de hand. Beetje vreemde actie van d'r
over het 1e; ik denk dat je gelijk hebt, op die manier klopt alles tot nu toe iig wel.
deidre was verslaafd aan drugs, werd door die agent aangerand zeg maar, mike schiet die agent dood. maar ik denk niet dat ie weet dat deidre zwanger was. anyway, hij gaat de gevangenis in. zij heeft ondertussen het kind/dana denk ik naar de kliniek gebracht. angela werkt daar en neemt het kind/dana mee, verdwijnt met haar man en noemen zichzelf mary alice en paul.
later komt deidre terug, eist kind en paul vermoord haar. buurvrouw martha komt via haar zus (die foto) erachter dat zach niet de echte zoon is van mary alice en bedreigt haar. mary alice pleegt zelfmoord. mike is uit de gevangenis en op zoek naar de verdwenen deidre. nu nog de moordernaar vinden. maar hij weet niks van zach af.

En zach heeft denk ik deidre (zijn moeder dus) vermoord zien worden door paul (zien vallen ofzo) en in zijn herinnering is dat dana...want dat is hem wijsgemaakt
Ik vraag me af wat Mike trouwens nou weet, hij zit daar al maanden voor onderzoek? en wat die vader van deidre nou echt van plan is etc

ik vind die zus ook koel ze is een beetje eng, maar vastberaden en op 't eind zag je toch ook wel dat ze bang was..maar wel goed wat ze doet

maar ik vind het allemaal ook maar ingewikkeld worden, soms wel irritant om de hele tijd te kijken met zoveel vragen..

dat Gabrielle het tegen John heeft gezegd is idd raar, ze maakte het op die manier voor zichzelf alleen maar moeilijker

en ik ben blij dat die moeder van susan nu weg is

Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 11:55.
Oud 19-10-2005, 12:42
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Waarom had die gabrielle dan ook tegen haar man Carlos verteld dat ze zwanger is? Ik bedoel ze kan ook arbortus plegen. En Toen die Carlos zijn eigen moeder de schuld gaf van de zwangerschap
Oud 19-10-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 19-10-2005 @ 13:42 :
Waarom had die gabrielle dan ook tegen haar man Carlos verteld dat ze zwanger is? Ik bedoel ze kan ook arbortus plegen. En Toen die Carlos zijn eigen moeder de schuld gaf van de zwangerschap
misschien kan ze dat wel niet, in aardig wat staten in de VS is abortus opwekken illegaal

maar dat was inderdaad wel slim van Carlos
gemeen... maar wel slim
Oud 19-10-2005, 22:35
Blubje
Blubje is offline
Ik denk ook dat Gabrielle die baby stiekem toch ook wel wil hoor. Ze blijft een vrouw natuurlijk En abortus zal geen optie zijn idd. (En ook al zou het dat wel zijn, dan nog zouden ze het niet doen, aangezien het Amerika is en ze dat natuurlijk niet gaan steunen op tv en bla)
Ik had trouwens het idee dat Gabrielle Carlos niet geloofde toen ie dat verhaal ophing dat zijn moeder t gedaan zou hebben. Ze trok namelijk zo'n hoofd van 'jaja jij met je praatjes...' maar ik kan t ook verkeerd gezien hebben

Regels voor berichten