Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2005, 12:39
gewoonik
gewoonik is offline
pff
alles is nog steeds t zelfde als gister, met t verschil dat ik nu buikpijn heb van al t eten van gister denk ik en nu dus ziek thuis ben.
wel komt mn vriendje zo.. wel lief dat hij komt terwijl ik ziek ben en suf en ongezellig.
Advertentie
Oud 13-10-2005, 12:43
Halflight
Halflight is offline
Wat een week. Ga pogen dit gezeik achter me te laten en door te stormen. Geschiedenis maken, denk ik. Boe.
Oud 13-10-2005, 13:20
Verwijderd
Ik voel me er niet lekker bij.
Weet je wel zeker dat dit is wat je wilt?
Maak me niet nog een keer kapot... Ik kan niet zonder jou
Oud 13-10-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 13-10-2005 @ 12:17 :
als ze te lang zijn, knip er een stuk af of laat hem korter maken in de lengte die jijw il
heb ik ook al aan zitten denken, maar dan kan ik net zo goed niet een heel duur rokje kopen, als ik er toch meteen aan ga sleutelen. ik ben dus net terug en ik echt, ik kan gewoon niks vinden. stomme stad *moppert*. en dan zie je een mooie, goede, lang genoeg: is hij van een of ander poepieduur merk dus 90 euro. voor iets wat alleen mn kont en mn bovenbenen zou moeten bedekken. dank je de koekoek.

maar de zon schijnt, het is warm, dus ik geniet
Oud 13-10-2005, 15:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 12-10-2005 @ 22:58 :

Ik ben echt een onmogelijk mens.
Soms vind ik jou gewoon grappig Bén jij eigenlijk grappig, vinden mensen jou vaker grappig?
En nu ben ik bang dat je dit helemaal verkeerd opvat, maar dat moet dus niet want ik bedoel het lief

Het gaat op zich wel goed, maar heb beetje chronisch slaaptekort of zo. En het gewricht van mijn rechter wijsvinger doet echt pijn. Volgens mijn vader is het normaal. Maar dat vindt hij alleen maar omdat hij dat ook heeft.

Leuk detail: volgens een of ander astrologie boek hebben 22 mei mensen qua lichamelijke problemen vooral last van hun handen.
Oud 13-10-2005, 15:33
WolterB
WolterB is offline
Eerst cijfer terug van mn nieuwe studie, een 9

En aangezien ik het nog leuk vond om deze opdracht te doen, denk ik dat ik hier wel goed zit
Oud 13-10-2005, 15:35
Verwijderd
Het schiet ook echt niet op met mij. En ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Oud 13-10-2005, 15:58
Verwijderd
Dat zulke kleine dingen je blij kunnen maken
Oud 13-10-2005, 16:23
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 12-10-2005 @ 21:27 :
Theo maassen... geniaal!
Juist

OT: Waarom heeft die jongen van college gelijk?

Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 16:41.
Oud 13-10-2005, 17:25
Anno2007
Anno2007 is offline
wat was die voorlichting op school onmogelijk saai!!!!!
Oud 13-10-2005, 17:27
Halflight
Halflight is offline
Kut waarom zit ik er doorheen. Ik voel me gewoon kut en ik weet niet waarom. Of misschien wel ja. Omdat ik verdomme gisteren haar de hele dag uit de put heb proberen te slepen en ze me vandaag gewoon de hele dag negeert en ja ik voel me kut want ik wil echt leven en niet half met allemaal halve dingen en ja ik voel me kut want ik ben dik en semilelijk en onpopulair en op school gaat het ruk en alles gaat gewoon zo kut. En ik stress en ik heb haast en ik heb er zo'n hekel aan op dit moment dat ik haast moet huilen en dan te bedenken dat ik morgen ook nog verdomme naar een stomme schooldag moet en savonds uit eten naar de film BAHBAHBAH
Oud 13-10-2005, 17:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Duidelijk Halflight, t gaat niet geweldig dus? Sterkte in ieder geval

Het bloedt nog steeds een beetje Hmm...
Oud 13-10-2005, 17:54
moon
moon is offline
Morgen ben ik alweer 20 jaar oud!
Oud 13-10-2005, 17:56
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Keiharde frustraties
Oud 13-10-2005, 17:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eerste tentamen ging wel redelijk. Was wel lastiger dan ik verwacht had. Het was meerkeuze en heel vaak zat het antwoord wat ik wou er niet tussen Tweede helft ging wel beter dan de eerste helft en ik hoop dat ik het gehaald heb, anders doe ik het maar over maar ik hoop toch zo dat ik het gehaald heb

Best een gezellig dagje op school, koffie gedronken met een vriendin (was niet te zuipen maar goed, weten we dat ook weer ) en daarna aan ons verslag gewerkt, was best gezellig

Mijn oudoom en oudtante vonden het ook leuk en mijn oom en tante ook en ik krijg een sleutel en ben altijd welkom Scheveningen - Rotterdam is toch wel lekkerder dan Goes - Rotterdam elke dag

Alleen die onsteking Het doet zo'n pijn en ik hoop dat het vanzelf overgaat want ik ben al zo vaak bij de huisarts geweest en heb echt geen zin om dit weer aan mijn moeder te vertellen en nog een keer langs te moeten gaan Ga maar duimen dat het vanzelf overgaat en morgen al minder dik en pijnlijk is, t leek vandaag ook al wat beter te gaan.
Oud 13-10-2005, 18:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-10-2005 @ 12:48 :
Dingen zonder je vriend ondernemen. Ga bij een club, vereniging of een studentenvereniging oid.
Ik heb vanmiddag koffie gedronken met een klasgenootje

En ze wil in de kerstvakantie een keer met me naar Leuven om daar nog eens te kijken want daar is ze nog nooit geweest en dat leek haar leuk voor mij

Misschien wordt het toch nog wel wat
Oud 13-10-2005, 18:06
Verwijderd
Over een dag vakantie! Gelukkig wel ja, want mijn aversie tegen 6vwo begint schrikbarende vormen aan te nemen.
Oud 13-10-2005, 19:36
Verwijderd
Geeeelukkig. Ik zat al bijna tegen het plafond. Nougoed. Alles moet je een keer meegemaakt hebben zullen we maar zeggen. Oh, en ik heb er zelfs over gedroomd. Dat is nog wel het ergste geloof ik. Nougoed, nu ben ik er klaar mee.

Zometeen naar Scapinoballet en het is echt wel leuk hoor, maar ik kan me er even niet toe zetten zegmaar. Blegh, ik wil alleen maar lekker in mijn bed liggen. Nougoed.
En ze zijn als achterlijken aan het schreeuwen hier buiten, sterf!

Here comes the sun, dudududu
Here comes the sun, and I say:
it's alright.
Oud 13-10-2005, 20:31
w
w is offline
jij slaat hem toch alleen maar uit, jij bent lui, jij slaat niet goed op.... waarom doe ik zo mijn best maar kán ik het gewoon niet. Waarom faal ik overal bij....
Oud 13-10-2005, 20:34
MTpower
MTpower is offline
Dat zulke kleine dingen ervoor kunnen zorgen dat je je kut voelt
Oud 13-10-2005, 20:43
J'Landa
J'Landa is offline
Morgen vaaaaaaaaaaaaaaaakantie
Is duidelijk nodig.
Pfoee.
2de fase is rottiger dan ik dacht.
Oud 13-10-2005, 20:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-10-2005 @ 20:43 :
Ik heb mijn propedeuse. Had de uitreiking vanavond. Hihi
Gefeliciteerd meis
Oud 13-10-2005, 20:48
Dolores
Dolores is offline
Keelpijn.. en morgen gaan we stemoefeningen doen, dus dat wordt nog wat. En weer die klote ademhalingsoefeningen, ik kan echt niet vanuit m'n buik ademen. Ik houd m'n buik altijd in, al jaaaaren, dus ik kan/durf niet goed vanuit m'n buik te ademen, waarbij je (bij de oefening iig) goed kan zien dat de buik uitzet tijdens de inademing. En verder kom ik ook nooit van m'n 'bekakte' /r/ af geloof ik, dus 't gaat weer geweldig. Maar ik vind het wel leuk/ interessant.
Oud 13-10-2005, 20:57
Louel
Louel is offline
Ook keelpijn. Zoals gewoonlijk..

En ik haat m'n haar.. Het is gewoon hopeloos. -_-
Nog een paar dagen flink voor lul lopen.
Oud 13-10-2005, 20:58
coopergirl
coopergirl is offline
godverdomme, chagrijnig
Oud 13-10-2005, 21:29
MTpower
MTpower is offline
Dat kleine dingetje is nu alweer uitgegroeid tot een groter ding, voel me nu nog meer down
Oud 13-10-2005, 21:45
Anno2007
Anno2007 is offline
ff heel vrolijk is eindelijk (ook voor me gevoel) helemaal geaccepteert in team
Oud 13-10-2005, 21:50
Gothic
Gothic is offline
hehe, eindelijk was sporten weer gewoon leuk ... en ze waren me niet vergeten en ondanks dat ik er 3 weken niet was, mag ik meteen weer meedoen .

Nu lekker douchen, ontspannen, lekker slapen en dan morgen ontspannen voor m'n tentamen een 10 halen ... of gewoon minimaal een 5.5 !
Oud 13-10-2005, 21:56
Miracle
Miracle is offline
Hé wat gemeen dat iedereen al vakantie heeft. Volgende week vrijdag is jullie vakantie lekker al afgelopen en heb ik het nog tegoed.

Ik heb niet echt het gevoel dat ik toe ben aan vakantie. Ik heb een aardig ritme gevonden en zo kan ik het best uithouden. Ik heb niet het gevoel dat ik verder achterloop dan dat ik op de middelbare school altijd liep, dus dat moet ook goedkomen. Vanaf de herfstvakantie moet ik gewoon flink met die twee vakken aan de slag en dan gaat het tentamen helemaal goed komen.

Vandaag weer een laatste EHBO les gehad. Stomste van dit jaar, maar het is weer voorbij voorlopig.

Bijna bedtijd, gelukkig was ik vanavond op tijd thuis, dan kan ik nog ff rustig aan doen.
Oud 13-10-2005, 22:15
Halflight
Halflight is offline
Zo kan een bijzonder saaie en vervelende dag uitmonden in een sociaal actieve, geslaagde dag.

Rond zessen sprak ik Sanne op msn en ze moest de hond uitlaten en ik ben mee gegaan. We gingen gewoon kletsen en toen over sport en eten en besloten samen naar de sportschool te gaan, gezond te eten enzovoort. Heel leuk, heb er onwijs veel zin in. Daarna bij haar thuis kleren geruild en naar mijn huis geweest. Was onwijs gezellig, heb het idee dat we steeds closer worden en dat geeft me een heel erg lekker gevoel. Hoop dat dit doorzet, zie dr zaterdag al weer.

Net vriendin even gebeld. Ze is ziek en voelt zich miserabel dus heb ik mn best gedaan om haar wat op te vrolijken door gewoon wat in het wilde weg te kletsen. Denk dat het wel gelukt is. Was wel een leuk gesprek. Wel kut van mezelf dat ik niet langs geweest, was voldoende tijd opzich. Maargoed, morgen maar even lekker bijkletsen.

Morgen lange dag op school waar ik nou niet bepaald veel zin in heb maar hopelijk wel gezellig. Daarna uit eten met de classe en naar de film. Gelukkig zit ik met 5 vriendinnies in de klas dus dat gaat gewoon leuk worden ondanks de nerdies in mn klas. Laat thuis, en een vriendin blijft slapen. Zaterdag Sanne meeten en naar de sportschool, tenniskrantjes rondbrengen, huis opruimen en filosofie essay in elkaar knutselen. Ohmy, straks krijg ik nog een druk leven. (Wauw)
Oud 13-10-2005, 22:18
Wintran
Wintran is offline
Ook al doe ik mijn best, ik ben erg bang om te falen. Niet aan de verwachtingen van de mensen uit mijn omgeving kunnen voldoen. Dat beangstigt mij. Maar aan de ene kant geeft het me wel veel motivatie om ervoor te gaan. Ik heb het er zeker voor over. Al gaat het wel ten koste van andere leuke dingen die ik graag zou willen doen. Verder wordt mijn doel nog eens bemoeilijkt door het feit dat het samenwerken niet wil vlotten en dat we achterliggen op schema. Ik hoop dat dit tijdelijk is. Het zou anders gewoon oneerlijk zijn.. Ik wil het zó graag.
Oud 13-10-2005, 22:25
Xonzo
Xonzo is offline
bijna morgen, bijna morgen. Wat een kutdag wordt het, maar toch, het moet zaterdag worden, en dan zondag enzo, ofnee, de tijd mag stil staan op zaterdagavond, al was het maar voor eventjes.
Ik wou dat het voorbij was, voorbij.
Ik wou dat ze het eindelijk eens begreep.
Eigenlijk kan je niet anders dan wachten, wachten wachten wachten wachten, altijd maar wachten tot je ooit eens doodvalt.
Oud 13-10-2005, 22:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-10-2005 @ 21:50 :

Nu lekker douchen, ontspannen, lekker slapen en dan morgen ontspannen voor m'n tentamen een 10 halen ... of gewoon minimaal een 5.5 !
Ik wou dat ik dat kon, blij zijn met een 5,5. Maar dat lukt me gewoon niet. Ik ben zelfs nog niet blij met een 7 . Ik heb dan ook echt een laag-cijfer-fobie. Wil ook echt nooit een toets terug krijgen. Daarom vind ik het ook vreselijk om met andere mensen samen te moeten werken die eigenlijk onder jouw niveau presteren omdat ik dan bang ben dat mn cijfer lager wordt. Pff... Vermoeiend.

Ik heb trouwens ook pas na volgende week vakantie... Maar ik heb zo weinig les dat ik het verschil niet eens zal merken En ook dat vind ik vreselijk irritant en saai.
Oud 13-10-2005, 22:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Heerlijk ontspannen met vriendje foto's gekeken van 'vroeger' van hem. Leuk!
En nu weet ik het echt niet meer... Hij vindt langer haar mooier, ik wil liever korter haar... En daar valt natuurlijk geen compromis in te vinden. Ik denk dat ik het toch maar weer wat korter laat doen, ik moet er ten slotte iedere dag mee rondlopen. Gelukkig nog bijna 2 weken om daar over te denken.
Oud 13-10-2005, 23:00
WolterB
WolterB is offline
Vanavond was ouderwets gezellig met de flat
Oud 13-10-2005, 23:26
Verwijderd
Door die man die ik vanavond zag, ben ik weer vreselijk aan het denken. Want hij deed me denken aan hem. Vreselijk veel zelfs, daarom draai ik zijn liedjes, zijn muziek. Denk ik zijn dingen.
En ik zou zo graag nu even willen kunnen huilen.

Lord, here comes the flood...

Toch wordt komend weekend een vreemd weekend, met vreemde dagen. Eigenlijk grappig. Eigenlijk raar. Niet te lang over denken. Een raar weekend, ik denk er al de hele week aan.
Oud 13-10-2005, 23:52
Verwijderd
oehh gaat lekker
ben nu bekaf, de hele dag heen en weer gerend, mar morgen lekker op vakantie, doet me goed.
Oud 14-10-2005, 08:12
Verwijderd
Ik ben blij, en trots, omdat ik ziek ben. Klinkt raar maar woei, ik loop eindelijk eens op tot 40 graden en ziek eindelijk eens goed uit. Normaal blijf ik kwakkelen met een kuchje een kriebeltje en koppijn dat soms wel weken kan duren, ik word gewoon niet ziek - ziek zegmaar. Ik moet het dan zelf opknappen door te gaan slikken en mezelf in bed af te zweten en te hopen dat het werkt. Maar nu heb ik écht koorts, en ik ben blij!

Erg raar, maar daar moet je bij zijn wil je het begrijpen
Oud 14-10-2005, 09:09
Stefanie
Stefanie is offline
Waarom heb ik toch van die boze dromen en hoe kom ik er vanaf?
Oud 14-10-2005, 09:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-10-2005 @ 22:57 :
Ik wou dat ik dat kon, blij zijn met een 5,5. Maar dat lukt me gewoon niet. Ik ben zelfs nog niet blij met een 7 . Ik heb dan ook echt een laag-cijfer-fobie. Wil ook echt nooit een toets terug krijgen. Daarom vind ik het ook vreselijk om met andere mensen samen te moeten werken die eigenlijk onder jouw niveau presteren omdat ik dan bang ben dat mn cijfer lager wordt. Pff... Vermoeiend.
Dit had ik zelf kunnen schrijven. Maar door maar vaak genoeg tegen mezelf te zeggen dat ik blij ben met een 5.5 ga ik het misschien geloven, dat hoop ik iig...
Oud 14-10-2005, 10:12
Lilium
Lilium is offline
Samen is twee keer alleen.

Waarom past dit rotzinnetje niet gewoon in mijn verhaaltje?
Oud 14-10-2005, 10:29
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Lilium schreef op 14-10-2005 @ 10:12 :
Samen is twee keer alleen.

Waarom past dit rotzinnetje niet gewoon in mijn verhaaltje?
ah, je schrijft alweer? ^^

grrr, ik verveel me dood, somme parcticum proef. tenzij dit radioactieve frietje NU gaat tapdansen, vrees ik dat ik over acht uur, dood naar huis fiets.

maar hij wil niet
Oud 14-10-2005, 10:40
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
JaJ schreef op 14-10-2005 @ 10:29 :
ah, je schrijft alweer? ^^

grrr, ik verveel me dood, somme parcticum proef. tenzij dit radioactieve frietje NU gaat tapdansen, vrees ik dat ik over acht uur, dood naar huis fiets.

maar hij wil niet
Zie letteren, dat wil ik kwijt-topic
Oud 14-10-2005, 10:44
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Lilium schreef op 14-10-2005 @ 10:40 :
Zie letteren, dat wil ik kwijt-topic
september IS een mooie maand.
dat zinnetje dat niet pastte doet me trouwens denken aan een liedje van Klein orkest "De eenzaamheid is nog erger met zijn twee"

zucht, en nu begin ik aan de voohlgende meting van 500 seconden. de meting daarna duurt maar liefst een half uur . dat dat wil ik kwijt topic is een leuk idee trouwens, wie weet staat er over acht uur wel een mooi verhal, want ik heb echt niks te doen
Oud 14-10-2005, 10:49
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
JaJ schreef op 14-10-2005 @ 10:44 :
september IS een mooie maand.
dat zinnetje dat niet pastte doet me trouwens denken aan een liedje van Klein orkest "De eenzaamheid is nog erger met zijn twee"

zucht, en nu begin ik aan de voohlgende meting van 500 seconden. de meting daarna duurt maar liefst een half uur . dat dat wil ik kwijt topic is een leuk idee trouwens, wie weet staat er over acht uur wel een mooi verhal, want ik heb echt niks te doen
Succes met je meting. Ik ben ook aan de studie, over bronnengebruik in geschiedenis. Ben benieuwd naar je verhaal.
Oud 14-10-2005, 11:49
Gothic
Gothic is offline
het moment van de waarheid is bijna gekomen... ben zenuwachtig. Vorig jaar haalde ik voor m'n 1e tentamen een 1 . Maar dit is dus niet meer m'n 1e tentamen dus in theorie zou ik niet nogmaals een 1 moeten halen toch . Even mezelf overtuigen. Ben overal geweest, goed geleerd, opdrachten gemaakt en ben niet de domste. Als 50% van mijn groepje het niet zuo halen, kan ik in principe de helft wegstrepen en zou ik over moeten blijven bij de 50% die het gehaald heeft... ik hoop dat ik mezelf niet overschat, dat ik straks niet teveel zelfvertrouwen blijk te hebben, want anders blijft er verdomd weinig over straks...

maar ja, na het tentamen lekker uit eten, daarna lekker slapen bij mn vriend. Gewoon ontspannen en genieten .
Oud 14-10-2005, 12:01
Verwijderd
ik ben ook maar een mens
ik help tot het uiterste: tot waar het mogelijk is
maar meer kan ik logischerwijs ook niet

*knuf* voor mijn meiske
we can do this girl
Oud 14-10-2005, 12:11
Verwijderd
Bah, ik voel me niet lekker, slaap tot 11 uur en ben alsnog moe, heb keelpijn en hoofdpijn... maar even paracetamol nemen en dan toch nog proberen iets aan mn huiswerk te doen.. maar het is moeilijk...
Oud 14-10-2005, 12:19
cagie
cagie is offline
Na nog geen 3 uurtjes slaap ben ik eigenlijk niet eens zo moe. Werken gisternacht was leuk . Alleen jammer dat twee collega's het nodig vonden om steeds pogingen te wagen om mij te versieren. Op het eind kon ik het echt niet meer waarderen. Maar verder was het een leuke avond. Gezellige "klanten" en een goede sfeer.
Oud 14-10-2005, 14:08
rare kwast
rare kwast is offline
Anou deze nacht waS niet wat .. ik haat het leven, wilde gister echt niet meer..
ik kan gewoon niet meer, ademhalen doet pijn...plezier maken lukt amper
ik heb gister gehuild, ge **** en uiteindelijk toch in slaap gevallen..
ik mis thuis niet ofzo ik mis iets anders in mijn leven..
bang dat de vriendschap die ik zo hard probeer te houden toch ten onder gaat...
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
just need some one to holld me

Regels voor berichten