Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2005, 13:36
Verwijderd
Gisteren een nieuw bolletje voor m'n tongpiercing gehaald
Advertentie
Oud 11-10-2005, 17:07
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
nps schreef op 11-10-2005 @ 14:32 :
damn ik vind die ontwerpen van jou ook zo tof, waar haal je die vandaan? en dan meer die unlock my heart enzo dat soort dingen
In tattoo tijdschriften vind je vaak prentjes van tattoo's.
En dan teken je die zelf een beetje anders en naar jou smaak, en dan heb je toch zo ontwerpen...
Oud 11-10-2005, 18:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 07-10-2005 @ 12:59 :
zoek een goede tatoerder bij jou in de buurt en laat hem iets voor je tekenen...
En dat kunnen ze? Ik bedoel, ik wil wel iets abstracts... Een sierlijk teken oid waarin je een danser kunt vinden oid... Lijkt me nog best lastig
Oud 11-10-2005, 18:34
Verwijderd
als je er een danser in kan zien is het dus niet abstract
Oud 11-10-2005, 18:35
Verwijderd
Wolken zijn toch ook behoorlijk abstract, maar je kunt er wel wat in zien. Abstract betekent niet per definitie dat je er niets in hoeft te zien.
Oud 11-10-2005, 18:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 11-10-2005 @ 19:35 :
Wolken zijn toch ook behoorlijk abstract, maar je kunt er wel wat in zien. Abstract betekent niet per definitie dat je er niets in hoeft te zien.
Precies. Met abstract bedoel ik dat ik geen plaatje wil van een danseres, maar meer een "teken" van een danseres... Ik hoef geen cartoon op mn lijf.
Oud 11-10-2005, 19:44
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-10-2005 @ 19:13 :
En dat kunnen ze? Ik bedoel, ik wil wel iets abstracts... Een sierlijk teken oid waarin je een danser kunt vinden oid... Lijkt me nog best lastig
Tuurlijk.. dat is deel van hun werk!
Oud 11-10-2005, 20:12
Starsailor
Starsailor is offline
hee, ik had mijn oren opgerekt tot 6 mm, en toen heb ik er een tijd pluggen in gehad, maar ik was ze zat, en heb ik ze eruit gehaald, ze groeiden heel snel dicht, maar ik mis ze eigenlijk best wel nu, is het verstandig om ze weer overnieuw op te rekken?
Oud 11-10-2005, 20:31
Verwijderd
Zou op zich geen problemen moeten geven hoor, ik heb zelfs gelezen dat het oprekken dan sneller zou gaan.. Maar dat weet ik niet . Ik kan iig geen reden bedenken waarom je je oren niet opnieuw zou kunnen oprekken..
Oud 11-10-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-10-2005 @ 14:36 :
Gisteren een nieuw bolletje voor m'n tongpiercing gehaald
hebben ze daar ook spikes voor?
Oud 12-10-2005, 07:03
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 11-10-2005 @ 23:15 :
jawel hoor, die kun je er gewoon opdraaien denk ik.
Oud 12-10-2005, 08:52
nps
nps is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 11-10-2005 @ 18:07 :
In tattoo tijdschriften vind je vaak prentjes van tattoo's.
En dan teken je die zelf een beetje anders en naar jou smaak, en dan heb je toch zo ontwerpen...
ja ik heb er wel eens in een paar gekeken, maar die kwamen niet verder dan tijgers draken en tribals met schedels nou nee bedankt
Oud 12-10-2005, 09:18
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-10-2005 @ 23:15 :
Ja hoor, gaat zeker
Oud 12-10-2005, 16:51
Ramble On
Ramble On is offline
Op bmezine zag ik een vertical tragus. Mijn vraag is of dit nou een surface is of niet. Want bij sommige plaatjes staat het erbij en bij sommige niet. Ik bedoel dus een staafje echt door je tragus, dus niet een staafje ernaast, zoals cherry_me heeft.
Ik vind die piercing van cherry_me namelijk heel vet, maar ik vind het zonde als ik die neem en dat ie dan uitgroeit. Dus als er ook een staafje verticaal door je tragus heen gezet kan worden, zou dat heel mooi zijn.
Oud 12-10-2005, 17:10
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 12-10-2005 @ 17:51 :
Op bmezine zag ik een vertical tragus. Mijn vraag is of dit nou een surface is of niet. Want bij sommige plaatjes staat het erbij en bij sommige niet. Ik bedoel dus een staafje echt door je tragus, dus niet een staafje ernaast, zoals cherry_me heeft.
Ik vind die piercing van cherry_me namelijk heel vet, maar ik vind het zonde als ik die neem en dat ie dan uitgroeit. Dus als er ook een staafje verticaal door je tragus heen gezet kan worden, zou dat heel mooi zijn.
ik heb hem idd als surface ernaast maar ik raad die mensne ook beetje af hoor.
je kan hem*bij meeste mensen iig* ook gewoon echt door je tragus zetten hoor
Oud 12-10-2005, 17:44
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 12-10-2005 @ 18:10 :
ik heb hem idd als surface ernaast maar ik raad die mensne ook beetje af hoor.
je kan hem*bij meeste mensen iig* ook gewoon echt door je tragus zetten hoor
Thanks
Zal wel weer reteduur zijn in Amsterdam, maarja ik moet hem wel daar laten zetten aangezien ik geen OV heb. Maar even wachten tot ik weer geld heb dan.
Weet je toevallig ook of elke piercingshop die zet? Want het is niet zo gebruikelijk hem verticaal te zetten toch? Of vergis ik me?
Oud 12-10-2005, 18:11
Verwijderd
Offtopic:

Ik krijg deze dingen van mn moeder:

Oud 12-10-2005, 19:06
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 12-10-2005 @ 19:11 :
Offtopic:

[afbeelding]

wow, die zijn echt heel mooi!
Oud 12-10-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-10-2005 @ 19:44 :
Precies. Met abstract bedoel ik dat ik geen plaatje wil van een danseres, maar meer een "teken" van een danseres... Ik hoef geen cartoon op mn lijf.
dat is geabstraheert
Oud 12-10-2005, 19:16
llell
llell is offline
Citaat:
Offtopic:

[afbeelding]

WOW wat hip! Dat is wel het laatste wat mijn moeder voor mij zou willen kopen
Oud 12-10-2005, 20:05
Verwijderd
Dacht ik eerst ook, maar ik heb haar weten te overtuigen
Oud 12-10-2005, 20:08
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 12-10-2005 @ 21:05 :
Dacht ik eerst ook, maar ik heb haar weten te overtuigen
beterrr, lieve mama

*gewoon na gaan vragen, het is niet zo gebruikelijk hem verticaal te zetten, maar orgineel is gewoon goed !!!
Oud 12-10-2005, 21:09
Louel
Louel is offline
Ik droomde vanacht dat ik een lippiercing kreeg.
Jammergenoeg zijn dromen vaak bedrog en mag ik wachten totdat ik het huis uitben..
Oud 12-10-2005, 21:17
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik had laatst gedroomd dat de piercingzaak waar ik altijd kom (bodypleasures maastricht) ging verhuizen naar heerlen
en dat ze opeens supergroot werden als in een v&d-achtige piercingzaak van 6 verdiepingen hoog waar overal gepierct werd.
en dat frans zelf niet meer zou gaan piercen, maar heel veel mensen incdienst had, en hij alleen maar op zn kantoortje zat geld te verdienen en dat ik die nooit meer zou zien

ja dat was raar
Oud 12-10-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:

[afbeelding]

cool ^^

heeft er iemand ervaringen met surfacepiercings in je arm?
Oud 13-10-2005, 00:11
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 11-10-2005 @ 08:02 :
hahahahaha je wil elke week toch weer iets meer he
maar ik zou niet te ver gaan hoor want dan gaan je oren flapperen en dat is zonde
gheheheh heb de 26 al klaar liggen hahaha
Oud 13-10-2005, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:

[afbeelding]

Mooi
Oud 13-10-2005, 07:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 12-10-2005 @ 20:08 :
dat is geabstraheert
Ook goed. Het is toch niet lastig om te begrijpen wat ik bedoel, of wel?
Oud 13-10-2005, 09:04
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 12-10-2005 @ 22:17 :
ik had laatst gedroomd dat de piercingzaak waar ik altijd kom (bodypleasures maastricht) ging verhuizen naar heerlen
en dat ze opeens supergroot werden als in een v&d-achtige piercingzaak van 6 verdiepingen hoog waar overal gepierct werd.
en dat frans zelf niet meer zou gaan piercen, maar heel veel mensen incdienst had, en hij alleen maar op zn kantoortje zat geld te verdienen en dat ik die nooit meer zou zien

ja dat was raar
hahahahaha gekkie
Oud 13-10-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-10-2005 @ 08:13 :
Ook goed. Het is toch niet lastig om te begrijpen wat ik bedoel, of wel?
ik had zin om te miereneuken
Oud 13-10-2005, 16:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 13-10-2005 @ 10:22 :
ik had zin om te miereneuken
Ik merkte t
Oud 13-10-2005, 17:17
Magic1
Magic1 is offline
Jammer, vriendin van me, heeft haar 6,5cm lobes uitgedaan en laten opereren vandaag terug naar normaal oren...
Oud 13-10-2005, 18:38
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 13-10-2005 @ 18:17 :
Jammer, vriendin van me, heeft haar 6,5cm lobes uitgedaan en laten opereren vandaag terug naar normaal oren...
oef das wel groot maar kun je dus gewoon laten terug opereren? handig...
Oud 13-10-2005, 20:45
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 13-10-2005 @ 19:38 :
oef das wel groot maar kun je dus gewoon laten terug opereren? handig...
Ik denk het wel... maar zullen wel wat risico's aan zitten natuurlijk.
Oud 13-10-2005, 20:50
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 13-10-2005 @ 21:45 :
Ik denk het wel... maar zullen wel wat risico's aan zitten natuurlijk.
zoals?
Oud 14-10-2005, 07:58
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-10-2005 @ 21:50 :
zoals?
Omdat ze al in slaap wordt gedaan, dat is sowieso risico vol zal je maar zeggen.. en ik weet niet of je weet, als je 6,5cm oren hebt, hoe dat eruit ziet? Ik denk niet echt dat het prettig is, en daarna het zicht ook niet.
Oud 14-10-2005, 09:44
MissTake
MissTake is offline
op de conventie in nijmegen was ook ene amn en zag je ook dat hij zijn mega tunnels ''weg had laten halen'' en er mini tunneltjes inhad
zag er opzich niet heel lelijk uit maar je zag wel dat het normaal anders eruitziet hij had gewoon bijna geen oorlel meer
Oud 14-10-2005, 14:39
kellytje
kellytje is offline
Ik ben disndag een nieuwe piercing gaan halen voor mijn navel. Ik was niet van plan om ze al in te steken (heb ze nog maar2.5 maand en is nog niet goed genezen) maar die piercer heeft mijn oude juwel meteen vervangen, volgens hem was het van mindere kwaliteit (staal) en kon er nikkel inzitten (allergisch, vandaar het littekenweefsel) Ik heb er nu dus een van titanium. Mijn vraag was nu : kan dat wel nikkel in een piercing (dus in de originele), ik dacht dat ze piercings altijd zetten met chirurgisch staal (het is dus wel in een bekende piercingzaak gezet, dus niet bij een of andere prutser)
Oud 14-10-2005, 17:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 14-10-2005 @ 08:58 :
Omdat ze al in slaap wordt gedaan, dat is sowieso risico vol zal je maar zeggen.. en ik weet niet of je weet, als je 6,5cm oren hebt, hoe dat eruit ziet? Ik denk niet echt dat het prettig is, en daarna het zicht ook niet.
ja maar ze kunnen niet opeens in je aders snijden ofzo, het is maar een oorlel.
en als je het over narcose heb, dat zal ook best wel meevallen.
Oud 14-10-2005, 18:23
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
kellytje schreef op 14-10-2005 @ 15:39 :
Ik ben disndag een nieuwe piercing gaan halen voor mijn navel. Ik was niet van plan om ze al in te steken (heb ze nog maar2.5 maand en is nog niet goed genezen) maar die piercer heeft mijn oude juwel meteen vervangen, volgens hem was het van mindere kwaliteit (staal) en kon er nikkel inzitten (allergisch, vandaar het littekenweefsel) Ik heb er nu dus een van titanium. Mijn vraag was nu : kan dat wel nikkel in een piercing (dus in de originele), ik dacht dat ze piercings altijd zetten met chirurgisch staal (het is dus wel in een bekende piercingzaak gezet, dus niet bij een of andere prutser)
Titanium heeft heeeeel weinig allergische reacties, daarom moeten de piercers volgens de wet piercen met titanium en niet chirurgisch staal, want er is altijd kans dat het niet goed verdragen wordt...
Oud 14-10-2005, 18:26
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 14-10-2005 @ 18:22 :
ja maar ze kunnen niet opeens in je aders snijden ofzo, het is maar een oorlel.
en als je het over narcose heb, dat zal ook best wel meevallen.
Ik heb haar vandaag nog kunnen spreken effe.. ze vertelde dat ze mega pijn had, omdat ze eraan gesneden hadden, aan genaaid hadden, vel terug gestoken enzo... en dat ze nu een heel klein lelletje heeft.

Neen, ze kunnen niet echt door aders snijden, maar als je 6,5cm hebt, heb je niks oorlel niet meer, en dat hebben ze er toch terug aan moeten naaien en plakken enzo... stel het maar eens voor. Zeker niet prettig
Oud 14-10-2005, 18:27
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 14-10-2005 @ 19:26 :
Ik heb haar vandaag nog kunnen spreken effe.. ze vertelde dat ze mega pijn had, omdat ze eraan gesneden hadden, aan genaaid hadden, vel terug gestoken enzo... en dat ze nu een heel klein lelletje heeft.

Neen, ze kunnen niet echt door aders snijden, maar als je 6,5cm hebt, heb je niks oorlel niet meer, en dat hebben ze er toch terug aan moeten naaien en plakken enzo... stel het maar eens voor. Zeker niet prettig
ik ken onprettigere dingen hoor
Oud 14-10-2005, 18:43
Verwijderd
en dan nog, dan moet je je dat maar bedenken voor je je oren 6,5 cm oprekt hoor doe je toch echt zelf
Oud 15-10-2005, 12:26
kellytje
kellytje is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 14-10-2005 @ 19:23 :
Titanium heeft heeeeel weinig allergische reacties, daarom moeten de piercers volgens de wet piercen met titanium en niet chirurgisch staal, want er is altijd kans dat het niet goed verdragen wordt...
Oke thx Dat wist ik niet Daar ga ik dus ook niet meer (niet dat ik nog een piercing mag )
Oud 15-10-2005, 18:26
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Urm schreef op 14-10-2005 @ 19:43 :
en dan nog, dan moet je je dat maar bedenken voor je je oren 6,5 cm oprekt hoor doe je toch echt zelf
Ze had heel erge ontstekeningen aan haar oren, vandaar ook de operatie omdat ze niet echt meer wist wat eraan gedaan kon worden.....
Oud 16-10-2005, 17:02
Rose_85
Rose_85 is offline
ik heb een vraagje. Ik heb waarschijnlijk cystes bij mijn eierstokken die dus verwijderd moeten worden. Nu heb ik twee piercings. Een labret en een tepel piercing. Nu vraag ik me af of piercings er tijdens een operatie per sé uit moeten?
Ik kan mijn labret er na 3 jaar nog steeds niet lang uit houden dus die zal dichtgegroeid zijn en van mijn tepelpiercing vrees ik hetzelfde. Ik zou het echt heel erg vinden als ik door zo'n operatie gelijk geen piercings meer heb...
Oud 16-10-2005, 17:03
innogen
innogen is offline
Is het normaal dat ik aan de achterkant boven in mijn oor een soort bobbeltje waar mijn oorbel zit? Of is dit een teken dat het erg gaat ontsteken met pus enzo

Ik had gewoon een ringetje laten zetten en nu heb ik een leukere gedraaid achtig iets gekocht alleen die past dus niet
En nu krijg ik dat originele ringetje er wel weer terug in maar het bolletje krijg ik er niet tussen dus heb ik er niets aan Ik heb er uiteindelijk maar een gewoon knopje ingedaan maar dat vind ik saai. Iemand tips om toch die gedraaide erin te krijgen?

En omg 6,5cm? Ben benieuwd of dat er nog weer normaal uit gaat zien.
Oud 16-10-2005, 17:45
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Rose_85 schreef op 16-10-2005 @ 18:02 :
ik heb een vraagje. Ik heb waarschijnlijk cystes bij mijn eierstokken die dus verwijderd moeten worden. Nu heb ik twee piercings. Een labret en een tepel piercing. Nu vraag ik me af of piercings er tijdens een operatie per sé uit moeten?
Ik kan mijn labret er na 3 jaar nog steeds niet lang uit houden dus die zal dichtgegroeid zijn en van mijn tepelpiercing vrees ik hetzelfde. Ik zou het echt heel erg vinden als ik door zo'n operatie gelijk geen piercings meer heb...
nou zosnel groeit het niet dicht zeker niet als je hem er al zolang in hebt, maar vaak lukt hetz elf idd niet meer, in de shop kunnen ze je die er gewoon weer inzetten hoor. je kan ook teflon erin doen en plastic balletjes dat is normaal ook geenprobleem.
Oud 16-10-2005, 18:41
Rose_85
Rose_85 is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 16-10-2005 @ 18:45 :
nou zosnel groeit het niet dicht zeker niet als je hem er al zolang in hebt, maar vaak lukt hetz elf idd niet meer, in de shop kunnen ze je die er gewoon weer inzetten hoor. je kan ook teflon erin doen en plastic balletjes dat is normaal ook geenprobleem.
Ok bedankt voor je antwoord! Maar heb zelf ervaren dat ik na 3 kwartier mn labret al moest doorprikken. Misschien omdat het in de mond zit. Maar een jarenlange neuspiercing die er 's nachts uit was gevallen moest ook met geweld er terug worden doorgeprikt dus t ligt misschien wel aan mijn lichaam. Die tepelpiercing heb ik ongeveer een half jaar dus zal ook redelijk vlot dichtzitten vrees ik.
Maar als ik er teflonpiercings in zou doen zou het geen probleem moeten zijn? (mijn moeder zei nl. dat alles wat los aan je lijf zat er af/uit moest...) Ik hoop t, want zou het echt vervelend vinden als ik mijn piercings opnieuw zou moeten laten zetten.
Oud 16-10-2005, 20:18
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik moest laatst ook onder narcose en ik zou eigenlijk ook mijn piercings eruit moeten halen. ik wilde dat dan vlak voor de operatie doen, en ze meteen erna weer erin doen. maar toen ik ze eruit wilde halen, kreeg ik de balletjes met geen mogelijkheid los. en toen heb ik ze wel gewoon in kunnen houden. Ik weet niet waarom het toen wel kon maarja...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten