Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dankje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik wil er ook zo bij lopen en wapens hebben en en en |
![]() |
|
Verwijderd
|
LARP: Live Action Roleplaying
![]() De wapens zijn overigens van Latex ^^ En je kunt genezer zijn en magiër, je mag een Elf-character maken of een dwerg. En er lopen Goblins en Orcs rond. (de rechterfiguur in zijn zwarte gewaad is overigens een Goblin met een groen uiterlijk en een groene lange neus. Ik ben een Fremen). www.vortex.bene.ws |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ooh, ik heb altijd al aan zo'n gevecht mee willen doen, kan ik is mijn gevechtssport ervaring in praktijk brengen ![]() ![]()
||
Citaat:
Aaah wauw zeg! Ik vind je mooi met kort haar! Heb je echt lef voor nodig zeg, ik vind super van je ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zepp ik vind jou leuk. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu waren er zo'n 350 mensen, op het grootste evenement, de Summoning, zijn er zo'n 600-800 mensen, het schijnt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar 350 is ook veel, laat staan 800 ![]() Mooie foto's staan er weer hier. Disintegration met band! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en je ziet er niet uit als 13
|
Foto uploaden:
Ga naar PhotoBucket.com, maak een account aan en host daar je foto's. Ze moeten wel kleiner zijn dan 250kb. Je kan je foto's verkleinen met programma's zoals IrfanView, sla ze dan op als .JPG of verlaag het detail met 5-10% (wat heel veel kan schelen aan ruimte). Foto posten: Als je je foto op PhotoBucket.com heb gehost, kan je daar gelijk een link kopieeren. Het moet er zo ongeveer uit zien: ![]()
||
Citaat:
kijk dan helemaal onderste link, die copieëren. dan hier reageren en klikken op het icoontje IMG en dan die link daar plakken.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *gooit tomaat* ![]() En je moet je haar zo lang laten, dat vind ik veel mooier!! ![]() die gangsterfoto vind ik op de een of andere manier eng |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar mooie krullen ja <3333 en een mooi prooi voor mijn kantklospraktijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |