Oud 13-10-2005, 14:52
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Ik miste het hele subforum ineens en daardoor was het auto fototopic ook verdwenen. Dus bij deze is die weer terug.

Plaats hier dus foto's van je auto en plaats evt. erbij wat je eraan gedaan hebt en wat je er nog aan gaat doen.

Ik kocht mijn 106 rallye een jaar geleden en heb in de tussentijd het onderstaande gedaan
  • Originele Velgen terug
  • veerpootbrug
  • compleet nieuwe audioset (foto's volgen nog)
  • Andere uitlaat (Middendempervervangende pijp + Remus 2x76mm DTM style einddemper) En dat klinkt zo
Planning(misschien, kan altijd veranderen)
  • Witte Oz-Superturismo velgen
  • Kleine neon-buisjes in bij de bestuurder en bij de passagiersstoel En in de achterbak bij de (simpele) audio

Hieronder wat foto'tjes van mijn auto in willekeurige volgorde waarbij de foto met de 3spaaksvelgen zijn zoals ik em kocht









__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2005, 16:23
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
vette auto
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha, daar hebben we die duitse caravanstrepen weer
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:51
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
mijn auto: Peugeot 205 1.4XS ik heb hem ongeveer een maand geleden gekocht, eerste auto

bij aankoop was hij 100% orgineel

ik heb nu een andere radio/cd speler inzitten + andere speakers, nu ook in mn hoedenplank.
verder heb ik mijn "christenen visje" van mijn achterklep gesloopt en het nodige poetswerk verricht. (polish, wax en bumperpoets).

planning:

15 inch peugeot speedline GTi velgen, het liefst van een Griffe.

nieuwe verstralers (geel)

nieuwe koplamplampjes (geel)

K&N filter voor leuker geluid, heb ik bij een vriend liggen alleen buizenwerk nog regelen.

foto's:

bij aankoop:





vlak voor het poetsen:


turtlewax auto

na het poetsen:



__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 17:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 13-10-2005 @ 16:51 :
mijn auto: Peugeot 205 1.4XS ik heb hem ongeveer een maand geleden gekocht, eerste auto

bij aankoop was hij 100% orgineel

ik heb nu een andere radio/cd speler inzitten + andere speakers, nu ook in mn hoedenplank.
verder heb ik mijn "christenen visje" van mijn achterklep gesloopt en het nodige poetswerk verricht. (polish, wax en bumperpoets).

planning:

15 inch peugeot speedline GTi velgen, het liefst van een Griffe.

nieuwe verstralers (geel)

nieuwe koplamplampjes (geel)

K&N filter voor leuker geluid, heb ik bij een vriend liggen alleen buizenwerk nog regelen.

foto's:

bij aankoop:

[afbeelding]

[afbeelding]

vlak voor het poetsen:

[afbeelding]
turtlewax auto

na het poetsen:

[afbeelding]

Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 22:37
PV
PV is offline


Lancia Delta HPE 1.6. uit 1997 Heb er niets aan gedaan verder, hij rijdt en da's goed genoeg voor mij. Heb er zelf 10.000 km mee gereden sinds juni vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 15:57
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline


Zwart, 1994.

Val ik tenminste niet op in de buurt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 10:03
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Nog steeds de Volvo V50 2.0D.

Huidige aanpassingen:
- Installatie van pluche dobbelstenen (niet op de foto)

Te doen:
- Inbouw PC (voor MP3s en DVD)
- Inbouw TFT schermen
- Inbouw lichtkrant


__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 22:02
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-10-2005 @ 10:03 :
Nog steeds de Volvo V50 2.0D.

Huidige aanpassingen:
- Installatie van pluche dobbelstenen (niet op de foto)

Te doen:
- Inbouw PC (voor MP3s en DVD)
- Inbouw TFT schermen
- Inbouw lichtkrant


[afbeelding]
Aaaargh.. nee.. geen pluche dobbelstenen...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 23:00
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Sinds een maandje of 3 mijn kilometervreter:







156 1.9JTD

Luxepakket (o.a. houten stuur, velours bekleding etc)
Airco / Climate Control
Alpine radio/cd/mp3 + JBL sub
GPS navi

Soon:

3cm verlagen
16" origineel Alfa lichtmetaal eronder.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 09:52
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 15-10-2005 @ 22:02 :
Aaaargh.. nee.. geen pluche dobbelstenen...
Dat is satirisch bedoeld...
Zou het geloof waardig zijn?
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:09
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik heb al enkele maandjes een rode peugeot 106 (1997)

- Ik heb er een radio/cd in gestoken want met het originele radiootje kon je alleen maar cassettes beluisteren...
- En ik heb ook de achterkant laten veranderen...omdat ik een ongeval gehad heb (is eigenlijk niet veranderd hoor, gewoon hersteld )
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 17:09
nps
Avatar van nps
nps is offline




mijn blikje

hij heeft 1 nieuw wiel vanwege lekke band en een radio mp3 speler omdat ik spastisch word van rijden zonder muziek
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 19:17
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline



Auto Union (Audi) 80 type 82 uit 1977.

Na een Citroën Xantia en een Golf cabriolet dus deze oldskool fahrer.

Heb een auto van de zaak dus deze is puur voor de hobby.
Lekker ouderwets cruisen, en het ding is nog snel ook. Amper een ton gelopen en interieur in nieuwstaat, er zit nu de originele fabrieksradio met monospeaker in.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:17
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Honda Civic Sedan 5e generatie.

Gedaan:
- Verlaagd (ruim 8 cm)
- Velgen
- Camber Correction kit (Skunk2)
- Achterste draagarmen vervangen.
- Bepaalde interieurdelen vervangen voor mugen delen en onder de motorkap het 1 en ander in kleur gespoten.

Zo is hij op het moment







Nog te doen:
teveel om op te noemen. Mocht je echt geinteresseerd zijn volg mijn topic op http://s6.invisionfree.com/Tuningscene/index.php?showtopic=6

Klein lijstje:
- volledig interieur bekleden
- nette practische ice installatie
- 1 en andere "cleanen"
- En gehele nieuwe kleur paintjob
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 22:07
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Hippe wagen... Maar ik vraag me toch af betaald jouw vriend dat nou allemaal?
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 22:10
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik begrijp niet dat jonge mensen zon dure autos kunnen betalen

meesten zitten nog op school en van een bijbaantje kan je geen auto rijden, of worden er sponseringen gedaan door ouders of leningen?
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 22:29
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Alfa Romeo 147:



Niets aan gedaan, alleen klein subwoofertje voor wat extra geluid.

S2000:





Alleen andere velgen, en witte zijknippers.
__________________
:)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-10-2005, 23:47
Verwijderd
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 21-10-2005 @ 22:10 :
ik begrijp niet dat jonge mensen zon dure autos kunnen betalen

meesten zitten nog op school en van een bijbaantje kan je geen auto rijden, of worden er sponseringen gedaan door ouders of leningen?
Dat snap ik ook nog steeds niet nee. Meestal zitten die al meteen in de schulden.

Maar wat ik nog minder begrijp is, dat marokkanen of andere mensen van dat soort, dat kunnen betalen. Bij mij op school heeft zowat daar iedereen een auto. Neen, geen standaard maar een uitgebouwde.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 23:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
RolfZ schreef op 21-10-2005 @ 23:47 :
Dat snap ik ook nog steeds niet nee. Meestal zitten die al meteen in de schulden.

Maar wat ik nog minder begrijp is, dat marokkanen of andere mensen van dat soort, dat kunnen betalen. Bij mij op school heeft zowat daar iedereen een auto. Neen, geen standaard maar een uitgebouwde.
Haha, dat is hier ook bij zo'n jeugdhonk. Allemaal Marokkanen/Turken etc. allemaal jaar of 18/19, allemaal dikke BMW's, Mercedessen noem maar op.
Geloof nooit dat dat van eerlijk geld is
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 23:51
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 21-10-2005 @ 23:49 :
Haha, dat is hier ook bij zo'n jeugdhonk. Allemaal Marokkanen/Turken etc. allemaal jaar of 18/19, allemaal dikke BMW's, Mercedessen noem maar op.
Geloof nooit dat dat van eerlijk geld is
Nee, daarom vroeg ik het me sterk af.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 00:13
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 21-10-2005 @ 23:49 :
Haha, dat is hier ook bij zo'n jeugdhonk. Allemaal Marokkanen/Turken etc. allemaal jaar of 18/19, allemaal dikke BMW's, Mercedessen noem maar op.
Geloof nooit dat dat van eerlijk geld is
Een BMW 318 en een Mercedes 200 serie diesel zijn beide goedkoper dan een Golf 3
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 00:25
Q
Avatar van Q
Q is offline


Mijn auto maar weer Ik heb nieuwe velgen aangeschaft, originele BMW velgen maar die moeten er dus nog onder. Verder nieuwe koplampen dr op gezet (dit plaatje is al wat ouder dus staat er niet op). En ik ben van plan om het een en ander nog aan te passen maar niet te erg want zo'n zeer uitgebouwde pimpbak vind ik niks.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 00:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
********** schreef op 22-10-2005 @ 00:13 :
Een BMW 318 en een Mercedes 200 serie diesel zijn beide goedkoper dan een Golf 3
Het zijn voornamelijk BMW's volledig M3 uitgevoerd (wat onder de kap ligt kan je niet zomaar zien natuurlijk).
Mercedes heb ik de ballen verstand van
Het zag er duur uit iig
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 18-10-2005 @ 19:17 :
[afbeelding]
[afbeelding]

Auto Union (Audi) 80 type 82 uit 1977.

Na een Citroën Xantia en een Golf cabriolet dus deze oldskool fahrer.

Heb een auto van de zaak dus deze is puur voor de hobby.
Lekker ouderwets cruisen, en het ding is nog snel ook. Amper een ton gelopen en interieur in nieuwstaat, er zit nu de originele fabrieksradio met monospeaker in.
pure

intense

liefde.....

btw mijn pa was erbij toen die reclame van die 80-quattro werd gemaakt die die skischans opreed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2005, 01:29
Verwijderd
geen een is zo mooi als die van mutant btw
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 11:43
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-10-2005 @ 00:51 :
Het zag er duur uit iig
Dat is ook hun bedoeling. Maar wie weet is het onder al dat plastic een uitgewoond wrak.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 11:59
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Tom schreef op 22-10-2005 @ 11:43 :
Dat is ook hun bedoeling. Maar wie weet is het onder al dat plastic een uitgewoond wrak.
Dan blijft het alsnog een dure grap, dat uitbouwen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 13:46
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
over hoe studenten aan centjes komen voor een auto : goeie vraag. Helemaal lui die dan meteen een bijna-nieuwe auto oid of een 'dikke' bmw onder de kont hebben, dat snap ik ook niet.

maar een leuk autootje heb je voor rond de 1000 - 2000 euro ook wel, en daar kun je natuurlijk voor gaan sparen. da's tenminste hoe ik aan mn autootje kom.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 14:50
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-10-2005 @ 13:46 :
over hoe studenten aan centjes komen voor een auto : goeie vraag. Helemaal lui die dan meteen een bijna-nieuwe auto oid of een 'dikke' bmw onder de kont hebben, dat snap ik ook niet.

maar een leuk autootje heb je voor rond de 1000 - 2000 euro ook wel, en daar kun je natuurlijk voor gaan sparen. da's tenminste hoe ik aan mn autootje kom.
inderdaad.. mijn auto zit ook in die prijsklasse, gewoon voor gewerkt, ik kon ook van mijn eigen geld rijlessen nemen (4 keer per maand, 1.5 uur per keer) , een auto kost met normaal gebruik minder per maand..

alleen lastig dat ik nu al allemaal plannen heb voor mijn auto die veel geld kosten!

weet iemand hier trouwens hoe/waar ik aan die gele koplampjes kan komen (die vroeger in frankrijk verplicht waren) die wil ik namelijk erg graag in mijn verstralers hebben (orginele gti had dat ook).
__________________
Right or wrong... I am still the captain!

Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 14:52.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:09
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 22-10-2005 @ 14:50 :
weet iemand hier trouwens hoe/waar ik aan die gele koplampjes kan komen (die vroeger in frankrijk verplicht waren) die wil ik namelijk erg graag in mijn verstralers hebben (orginele gti had dat ook).
Lijkt me dat ze bij de lokale automaterialenhandel zoiets wel hebben?
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:12
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Tom schreef op 22-10-2005 @ 15:09 :
Lijkt me dat ze bij de lokale automaterialenhandel zoiets wel hebben?
nee Halfords en Brezan heb ik al gehad.. en verder zou ik niet zo'n zaak weten op te dure dealers na dan dus mocht je zo'n zaak weten: graag!
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:20
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 22-10-2005 @ 15:12 :
nee Halfords en Brezan heb ik al gehad.. en verder zou ik niet zo'n zaak weten op te dure dealers na dan dus mocht je zo'n zaak weten: graag!
Conrad?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:26
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 21-10-2005 @ 22:10 :
ik begrijp niet dat jonge mensen zon dure autos kunnen betalen

meesten zitten nog op school en van een bijbaantje kan je geen auto rijden, of worden er sponseringen gedaan door ouders of leningen?
Tsja, tis een kwestie van prioriteiten stellen. Ik ben student (aan het IVA), alwaar je geen OV of stufi krijgt. Ik ben dus wel gedwongen om een auto aan te schaffen, aangezien OV bijna net zo duur en veel beperkter is. Daarbij komt dat m'n vriendin in Gorinchem woont, en ik in de buurt van Amsterdam, derhalve rij ik ~50- tot 60.000km per jaar. Dan ga ik dus niet in een Polo'tje of Starletje zitten.

Qua aanschaf is mijn Alfa vrij voordelig, onderhoud valt ook reuze mee. De spookverhalen die je hoort over Alfa zijn vaak van mensen die totaal geen flauw benul hebben van hetgeen ze het over hebben.

Ik werk bij een dealer, onderhoud de website voor een andere dealer, klus wat bij met auto's (bemiddeling etc.) en krijg 2x alimentatie per maand. Zodoende kan ik mijn auto vrij goed betalen, maar echt heel veel ruimte is er niet. Tis een keuze. Je kunt ook een goedkopere auto kiezen, maar met mijn kilometrage is dat geen optie vind ik
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:28
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Timmert schreef op 22-10-2005 @ 15:20 :
Conrad?
thnx.. maar nee.. daar zie ik ze ook niet
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 15:46
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
Mijn auto

Een Peugeot 206 uit 2002 met nu 53.000 op de klok


Motorisch

1.6 16v XS
Chiptuned @ bullpower
EPS uitlaat
K&n filter

Styling buitenkant ...

zie fotos







__________________
toch?!

Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 15:51.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2005, 16:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 22-10-2005 @ 14:50 :
inderdaad.. mijn auto zit ook in die prijsklasse, gewoon voor gewerkt, ik kon ook van mijn eigen geld rijlessen nemen (4 keer per maand, 1.5 uur per keer) , een auto kost met normaal gebruik minder per maand..

alleen lastig dat ik nu al allemaal plannen heb voor mijn auto die veel geld kosten!

weet iemand hier trouwens hoe/waar ik aan die gele koplampjes kan komen (die vroeger in frankrijk verplicht waren) die wil ik namelijk erg graag in mijn verstralers hebben (orginele gti had dat ook).
autostyle (www.autostyle.nl) al geprobeerd ? stylingstuff.nl ? totaltuning.nl ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 16:46
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-10-2005 @ 16:28 :
autostyle (www.autostyle.nl) al geprobeerd ? stylingstuff.nl ? totaltuning.nl ?
thnx! aan totaltuning heb ik wel wat
ik heb daar nu lampenlak gevonden, geel.. weet iemand misschien of dit ook op H3/H7 lampen kan??
in de omschrijving staat: Geschikt voor parkeer-, knipper- en achterlicht, interieur- en instrumentenverlichting.
ben ik nu erg n00b achtig bezig??
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 16:53
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 22-10-2005 @ 16:46 :
thnx! aan totaltuning heb ik wel wat
ik heb daar nu lampenlak gevonden, geel.. weet iemand misschien of dit ook op H3/H7 lampen kan??
in de omschrijving staat: Geschikt voor parkeer-, knipper- en achterlicht, interieur- en instrumentenverlichting.
ben ik nu erg n00b achtig bezig??
afgezien van of t kan of niet, mag je je koplampen geen andere kleur geven dan wit. tis maar dat je t weet, als je je koplampen geel verft (en dat neem ik aan dat je van plan bent, gezien je vraag) is dat sowieso voor de APK niet toegestaan, maar je kan er volgens mij ook wel een boete voor krijgen, en als je bij een ongeluk betrokken raakt kan t redelijk wat consequenties hebben.

gij bent gewaarschuwd.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 18:09
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Hie is die dan:
deze lijkt er het meest op heb er alleen andere welgen onder zitten en zon happer der voor op...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-10-2005 @ 16:53 :
afgezien van of t kan of niet, mag je je koplampen geen andere kleur geven dan wit. tis maar dat je t weet, als je je koplampen geel verft (en dat neem ik aan dat je van plan bent, gezien je vraag) is dat sowieso voor de APK niet toegestaan, maar je kan er volgens mij ook wel een boete voor krijgen, en als je bij een ongeluk betrokken raakt kan t redelijk wat consequenties hebben.

gij bent gewaarschuwd.
Zomaar geel mag niet, het geel wat hij bedoeld wel net zoals het 'blauw' van die dure neon lampen ook mogen..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 18:39
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-10-2005 @ 16:53 :
afgezien van of t kan of niet, mag je je koplampen geen andere kleur geven dan wit. tis maar dat je t weet, als je je koplampen geel verft (en dat neem ik aan dat je van plan bent, gezien je vraag) is dat sowieso voor de APK niet toegestaan, maar je kan er volgens mij ook wel een boete voor krijgen, en als je bij een ongeluk betrokken raakt kan t redelijk wat consequenties hebben.

gij bent gewaarschuwd.
in eerste instantie wil ik mijn verstralers geel maken (mag, orginele GTi had dat ook, zie oude franse auto's, die hebben/hadden het ook.. en die rijden vaak nog zo rond). koplampen zie ik later wel weer
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 09:23
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 21-10-2005 @ 22:07 :
Hippe wagen... Maar ik vraag me toch af betaald jouw vriend dat nou allemaal?
Nee dat betalen we samen aangezien we sinds dit jaar een huis gekocht hebben en daar sinds 1 augustus wonen.

De auto is van onze beide alleen ik gebruik heb voor woon-werk verkeer dus ik ben de hoofdrijder.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 09:24
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
DutchTerror schreef op 22-10-2005 @ 15:46 :
Mijn auto

Een Peugeot 206 uit 2002 met nu 53.000 op de klok


Motorisch

1.6 16v XS
Chiptuned @ bullpower
EPS uitlaat
K&n filter

Styling buitenkant ...

zie fotos

Netjes heel netjes!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 12:48
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een zwarte Punto uit '97 met 77.000 op de teller.
Hij heeft geen schade/krassen op hier en daar een 'haartje' na, die nauwelijks te zien zijn.
Het is mijn eerste auto (rijbewijs onderweg) en ik ben er apetrots op, ondanks dat het maar een 1100je is!

Ik ga er nog een aantal dingen aan doen, er komt een orginele dakspoiler op (dus geen vleugel!), witte zijknipperlichten, blauwe LED-verlichting in de tellers en het middenstuk van het dashboard (waar o.a. de radio in zit) spuit ik zilver.
De velgen zouden niet mijn keuze zijn maar aangezien ik niet ruim in mijn centen zit blijven die voorlopig zo.




__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 13:34
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 21-10-2005 @ 22:10 :
ik begrijp niet dat jonge mensen zon dure autos kunnen betalen

meesten zitten nog op school en van een bijbaantje kan je geen auto rijden, of worden er sponseringen gedaan door ouders of leningen?
Mijn blik was 1700,- euro. Op zich is dat wel op te brengen.. Mijn ouders hebben het voorgeschoten en ik los dat bij hun weer af.. Met de aanschaf van een auto ben je er alleen nog niet.. Over 14 dagen ga ik mijn opleiding duaal volgen (werken combineren met leren). Een auto heb ik dan wel nodig (32 km heen en weer terug, OV is er waardeloos). Aangezien ik dan een fatsoenlijk maandinkomen heb, is het te doen.. Waar andere leeftijdsgenoten het van betalen is mij ook een raadsel. Ik weet van vriendinnen dat sommigen een auto van pa en ma hebben gekregen, weer een andere kreeg als erfenis van haar opa een auto etc..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 14:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 22-10-2005 @ 18:39 :
in eerste instantie wil ik mijn verstralers geel maken (mag, orginele GTi had dat ook, zie oude franse auto's, die hebben/hadden het ook.. en die rijden vaak nog zo rond). koplampen zie ik later wel weer
check dat wel ff (ik vraag dat soort dingen aan een apk-keurder, maar goed, anders kun je dat op internet ook wel vinden denk ik) of dat voor jouw auto wel mag. denk t wel, maar 'better safe than sorry' denk ik altijd maar.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 14:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 23-10-2005 @ 13:34 :
Waar andere leeftijdsgenoten het van betalen is mij ook een raadsel.
ik heb mijn eerste brikkie betaald van vakantiewerk, en ga binnenkort (lees : morgen) kijken voor een andere, die ik kan betalen dankzij ca. 10-20 uur werken, wat ik ook naast mn school (vorig jaar) al deed.

maar ik ken ook zat mensen van mijn leeftijd die t echt niet kunnen betalen hoor, vooral mensen die (alleen) studeren of enkel op zaterdag in een cafe werken of zo kunnen de aanschaf niet opbrengen, of als ze dat wel kunnen de maandelijkse kosten niet idd. (ik reken standaard op 200 euro per maand; minder is leuk, als t regelmatig meer wordt gaat de auto weg.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 14:11
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-10-2005 @ 14:07 :
check dat wel ff (ik vraag dat soort dingen aan een apk-keurder, maar goed, anders kun je dat op internet ook wel vinden denk ik) of dat voor jouw auto wel mag. denk t wel, maar 'better safe than sorry' denk ik altijd maar.
ja daar heb je een goed punt sowieso gewoon witte lampjes erin voor apk enzo zo veel werk is dat niet, wel meer zekerheid
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 15:16
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Waar andere leeftijdsgenoten het van betalen is mij ook een raadsel.
Ik zit niet op school maar werk al 2 jaar 20-30 uur per week dus van mijn spaargeld heb ik nu mijn eerste bakkie kunnen kopen.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Dieren in gevangenschap
Boebsie
50 18-04-2007 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.