Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2005, 15:56
Biertank 52
Biertank 52 is offline

eigenlijk moest dat in een spoiler maar ik ben het helemaal met je eens
Oud 02-10-2005, 16:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-10-2005 @ 14:33 :
Als je daar niet tegen kunt, kun je beter tijdens het voetbal niet hier kijken, iedereen post hier namelijk dingen over wedstrijden voordat de SV's zijn geweest.
Oud 02-10-2005, 16:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Godverdomme, ze doen het altijd fantastisch tegen de "betere" clubs, maar nu zul je zien dat ze over 2 weken weer van RBC verliezen ofzo
Oud 02-10-2005, 17:14
Sandersss
Sandersss is offline
Koné is goed op dreef voor PSV
Oud 02-10-2005, 18:26
Verwijderd
Feyenoord heeft verloren, zat er al een tijdje aan te komen. Maarja die Mark Wotte heeft ook nog nooit een goede verdediger aangetrokken.
Oud 02-10-2005, 20:22
peaceflower
peaceflower is offline
Groningen
Oud 02-10-2005, 20:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 01-10-2005 @ 21:50 :
Zo je die standen volgende keer in spoiler willen zetten, vond ze niet zo grappig om te lezen
Jij bent toch geen Vitesse-supporter?

Haha, nee, volgende keer zal ik er wel rekening mee houden.
Oud 15-10-2005, 20:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Spoiler
Oud 15-10-2005, 20:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gaat het weer een beetje, heb ik een bruiloft
Oud 15-10-2005, 21:55
number9
number9 is offline
T kan aan mij liggen, maar volgens mij miste ik de 2-0 bij PSV - AZ?

lekkere regie daarzo
Oud 15-10-2005, 23:12
peaceflower
peaceflower is offline
Moet Blind niet zijn conclusies gaan trekken? Ik bedoel, 0-0 tegen Heracles Almelo!! Waar gaat dat heen met Ajax..
Oud 16-10-2005, 09:56
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
number9 schreef op 15-10-2005 @ 22:55 :
T kan aan mij liggen, maar volgens mij miste ik de 2-0 bij PSV - AZ?

lekkere regie daarzo
Ja, inderdaad. Ik vond het ook al erg vreemd.
Oud 16-10-2005, 09:56
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 16-10-2005 @ 00:12 :
Moet Blind niet zijn conclusies gaan trekken? Ik bedoel, 0-0 tegen Heracles Almelo!! Waar gaat dat heen met Ajax..
We gaan degraderen.
Oud 16-10-2005, 13:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heerlijke Ajax-reacties hier ^_^

Wat verwacht je nou van Blind met zo'n selectie?
Oud 16-10-2005, 16:01
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-10-2005 @ 14:01 :
Ik verwacht toch eigenlijk dat een club die zovaak kampioen is geworden tenminste wint van een club die net twintig jaar in de eerste divisie gespeeld heeft. En de Ajax-selectie is toch niet te vergelijken met die van Heracles
Oud 16-10-2005, 16:01
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-10-2005 @ 14:01 :
Heerlijke Ajax-reacties hier ^_^

tja veel spelers uit deze selectie hebben toch wel de kwartfinale van de Champions League gehaald.

Misschien moeten ze hetzelfde doen als Van Der Vaart.
Oud 16-10-2005, 17:23
one.
one. is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 16-10-2005 @ 00:12 :
Ik geef Blind anderhalf seizoen, ik vind het niet erg wanneer we een keertje 5de ofzo worden. Zolang er maar voruitgang in zit. Bovendien hebben we dit jaar play-offs.
Oud 16-10-2005, 17:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 16-10-2005 @ 17:01 :
Ik verwacht toch eigenlijk dat een club die zovaak kampioen is geworden tenminste wint van een club die net twintig jaar in de eerste divisie gespeeld heeft. En de Ajax-selectie is toch niet te vergelijken met die van Heracles
Tja eigenlijk slaat die zin nergens op want Arsenal is ook niet verplicht om van Chelsea te winnen, maargoed qua selectie zou Ajax natuurlijk moeten winnen van Heracles. Ze waren ook stukken beter maar als je geen aanspeelpunt voorin hebt die kansen om kan zetten in goals dan word het erg lastig, valt de coach weinig te verwijten
Oud 16-10-2005, 18:13
Verwijderd
OMG Ajax wordt gered door de playoffs

Laatst gewijzigd op 16-10-2005 om 20:40.
Oud 16-10-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-10-2005 @ 18:45 :
Tja eigenlijk slaat die zin nergens op want Arsenal is ook niet verplicht om van Chelsea te winnen, maargoed qua selectie zou Ajax natuurlijk moeten winnen van Heracles. Ze waren ook stukken beter maar als je geen aanspeelpunt voorin hebt die kansen om kan zetten in goals dan word het erg lastig, valt de coach weinig te verwijten
mwa, ik zag van de week een training van ajax op at5 en ze schoten van de middenlijn op doel. Je wilt niet weten hoe dramatisch dat was. Bijna niemand wist het lege doel te raken.
Oud 16-10-2005, 18:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ja, ligt het dan aan de coach?
Oud 16-10-2005, 19:18
Verwijderd
ik denk dat de NAC selectie vrijdagavond een flinke nacht heeft doorgehaald, want het sloeg werkelijk als kut op dirk gisteravond.. ongelooflijk PvH die wederom een kutwedstrijd speelde, net als de ganze verdediging...

BAH!
a.s. zaterdag tegen FCT, moet toch een stuk beter dan.
Oud 16-10-2005, 19:51
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 16-10-2005 @ 19:14 :
mwa, ik zag van de week een training van ajax op at5 en ze schoten van de middenlijn op doel. Je wilt niet weten hoe dramatisch dat was. Bijna niemand wist het lege doel te raken.
Volgens mij probeerde ze de lat te raken.
Oud 16-10-2005, 20:39
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 16-10-2005 @ 19:13 :
OMG Ajax wordt geredt door de playoffs
Geredt

OT: Het is niet de schuld van Blind. Het slaat nergens op om die man nu al de laan uit te sturen. Eigenlijk valt het ook allemaal wel mee. Tegen Heracles mag je thuis natuurlijk nooit verliezen. Maar daarmee is je seizoen nog niet verloren. Geef het wat tijd, kijk in de winterstop hoe het er dan voor staat.
Oud 16-10-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 16-10-2005 @ 21:39 :
Geredt

OT: Het is niet de schuld van Blind. Het slaat nergens op om die man nu al de laan uit te sturen. Eigenlijk valt het ook allemaal wel mee. Tegen Heracles mag je thuis natuurlijk nooit verliezen. Maar daarmee is je seizoen nog niet verloren. Geef het wat tijd, kijk in de winterstop hoe het er dan voor staat.
ik zat al te twijfelen
Oud 16-10-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 16-10-2005 @ 20:51 :
Volgens mij probeerde ze de lat te raken.
Dan zaten ze nog niet in de buurt.
Oud 16-10-2005, 21:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 16-10-2005 @ 21:39 :
Geredt

Dat denk ik ook, je kan Blind wel ergens verantwoordelijk voor houden maar het probleem ligt denk ik toch iets dieper dan dat. Maar bij genoeg verliespartijen is zijn positie onhoudbaar.

Over NAC wil ik het niet hebben.
Oud 16-10-2005, 22:06
peaceflower
peaceflower is offline
Nou goed, als Blind er niet veel aan kan doen, wat moet er dan gebeuren? Waarom afwachten tot de winterstop en afwachten tot Ajax nog een aantal wedstrijden verloren heeft..
Ajax moet de komende week naar Eindhoven toe. De ideale kans om weer drie punten te morsen.
Oud 17-10-2005, 15:04
Gimme more beer
NEC heeft drie punten!

Het wordt leuk, volgende week tegen Heracles, dan NAC voor de beker en dan Sparta. 6 Punten en een ronde verder, zeg ik

Maar Heracles is té onvoorspelbaar en verdedigt prima. NEC is eigenlijk het tegenovergestelde. Al hebben ze prima verdedigers, het keepen is van een zeer laag niveau momenteel.

Ik denk dat ze in de komende weken uit dit dalletje komen en dan misschien zelfs wel winnen van Ajax (tegen dat soort clubs speelt NEC beter, zeker thuis).

Slechte scheids trouwens gisteren, die tweede gele kaart had al eerder gegeven moeten worden en er werden gele kaarten gegeven aan Wielaert en vd Eede terwijl er niet eens een speler in de buurt was. Een beetje vreemd. Daarnaast floot hij heel wisselvallig, grove overtredingen werden vaak niet voor gefloten, terwijl hij bij heel onbenullige dingen ineens enorm theater maakte.

Maar goed, drie punten in een dramatisch slechte wedstrijd
Oud 17-10-2005, 16:21
Bequiristain
Bequiristain is offline
Diegene die verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid bij Ajax zal zich diep schamen toen hij zag hoe de dure spitsen van Ajax de mooiste kansen wisten te missen(tja toch Arveladze maar gekocht),Blind kan ze er zelf niet intrappen,als je zulke kansen nog mist verdien je ook niet beter,een coach staat hier machteloos in
Oud 17-10-2005, 16:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-10-2005 @ 16:04 :
Maar goed, drie punten in een dramatisch slechte wedstrijd
En een onsportieve wedstrijd. Die Niedzielan houdt ook wel van uitdagen zag ik.
Oud 17-10-2005, 16:48
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-10-2005 @ 17:25 :
En een onsportieve wedstrijd. Die Niedzielan houdt ook wel van uitdagen zag ik.
Ja, dat was de eerste keer dat hij zo over de schreef ging. Maar eerlijk gezegd verbaast het me ook niet zo. Hij is er wel het type voor. Hij ging weer eens ouderwets veel kermen van de pijn en daar zijn we in Nijmegen eigenlijk helemaal niet zo blij mee. Geef ons maar een type de Gier/van der Doelen, die gewoon iemand keihard terugpakt als hij te ver gaat in plaats van dat gehuil de hele tijd.

Onsportief was het in eerste instantie voornamelijk van de kant van RBC. Veel gemene kleine overtredingen en op een gegeven moment kwam blijkbaar de order om snel te reageren, veel theater te maken et cetera om de scheids even duidelijk te maken dat als het zo door zou gaan, het niet goed af zou lopen. Dat werkte niet, RBC werd er zelfs agressiever van, dan krijg je zo'n moment als met Niedzielan, wat eigenlijk een reactie is op wat eerder gebeurd is en daar zijn we eigenlijk niet zo blij mee. Niedzielan zal het wel te horen krijgen (Lok is er ook niet van gediend) en laten we hopen dat het niet vaker gebeurt.

Overigens was de overtreding, in tegenstelling tot wat de reporter zag, op dat moment niet van Niedzielan, maar van de RBC speler (geen idee hoe hij heet) en stapte Niedzielan gewoon handig in.
Oud 17-10-2005, 19:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 17-10-2005 @ 17:21 :
Diegene die verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid bij Ajax zal zich diep schamen toen hij zag hoe de dure spitsen van Ajax de mooiste kansen wisten te missen(tja toch Arveladze maar gekocht),Blind kan ze er zelf niet intrappen,als je zulke kansen nog mist verdien je ook niet beter,een coach staat hier machteloos in
Blind zal toch een aardige verantwoorlijkheid hebben in het aan- en verkoopbeleid. Hoewel hij niet betrokken was bij de aankoop van de huidige spitsen
Oud 18-10-2005, 17:46
Ketjing
Ketjing is offline
Ja nu Vitesse gewonnen heeft durf ik weer te posten

zonder gekheid, het is nog steeds dramatisch, al geeft de 2e helft nog een beetje hoop.

Ik ga positief beginnen, Michael Dingsdag en Ruud Knol worden een goed blok en dat betekend vd Berg op de bank, goede zaak. Verder Gill Swerts, houdt mooi Fränkel op de bank en op lange termijn kan hij Vreven (die toch dik over zn top is) eruit werken als Michael Jansen terug keert op links.

En natuurlijk is er bij Vitesse ook altijd wat te doen. De kwestie Amoah is een hele soap aan het worden en dat is verschrikkelijk voor Vitesse. Matthew loopt straks fluitend voor 0,0 weg bij Vitesse en Viteses verliest zn beste spits (dat is hij ondanks alles)

Daarna het systeem, Edward Sturing blijft vasthouden aan 4-3-3, en goede buitenspelers ontbreken. Benson is geen buitenman, Amoah ook niet en Tom de Mul is te weinig rendement vol.

Tot slot een aflevering in het Grote Geld Verhaal van Vitesse. Vitesse is koppig wil Aalbers neit, supporters willen vooral het geld en Vitesse moet nog schulden aflossen, kortom wordt vervolgd
Oud 18-10-2005, 21:33
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-10-2005 @ 17:48 :
Ja, dat was de eerste keer dat hij zo over de schreef ging. Maar eerlijk gezegd verbaast het me ook niet zo. Hij is er wel het type voor. Hij ging weer eens ouderwets veel kermen van de pijn en daar zijn we in Nijmegen eigenlijk helemaal niet zo blij mee. Geef ons maar een type de Gier/van der Doelen, die gewoon iemand keihard terugpakt als hij te ver gaat in plaats van dat gehuil de hele tijd.

Onsportief was het in eerste instantie voornamelijk van de kant van RBC. Veel gemene kleine overtredingen en op een gegeven moment kwam blijkbaar de order om snel te reageren, veel theater te maken et cetera om de scheids even duidelijk te maken dat als het zo door zou gaan, het niet goed af zou lopen. Dat werkte niet, RBC werd er zelfs agressiever van, dan krijg je zo'n moment als met Niedzielan, wat eigenlijk een reactie is op wat eerder gebeurd is en daar zijn we eigenlijk niet zo blij mee. Niedzielan zal het wel te horen krijgen (Lok is er ook niet van gediend) en laten we hopen dat het niet vaker gebeurt.

Overigens was de overtreding, in tegenstelling tot wat de reporter zag, op dat moment niet van Niedzielan, maar van de RBC speler (geen idee hoe hij heet) en stapte Niedzielan gewoon handig in.
Was dat niet Acuna
Oud 18-10-2005, 22:03
Gimme more beer
Citaat:
Bequiristain schreef op 18-10-2005 @ 22:33 :
Was dat niet Acuna
Dat was Acuña ja.

Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 22:16.
Oud 22-10-2005, 15:08
Gimme more beer
Heu, het komt weer een beetje goed.

Ik vond NEC niet bijzonder goed spelen, maar iedereen, behalve Babos, speelde naar behoren. Takak werd een beetje raar afgeschilderd door de reporter, vond ik overigens. Je ziet duidelijk dat de Maas Takak onderuithaalt en vervolgens iets tegen hem schreeuwt. Dat Takak daarop reageert, vind ik niet eens zo vreemd. Maar goed, het is een beetje een jongen met lange tenen, dat is wel waar.

Verder ben ik blij dat we met dit soort wedstrijden minder moeite lijken te hebben dan voorheen, dat scheelt ons echt veel ten opzichte van de seizoenen hiervoor. Verliezen van Heerenveen, Feyenoord en AZ is geen schande, als je dan maar wel wint van Heracles, RBC en Sparta en dat lijkt te lukken

Het commentaar van de drie critici op Lok vond ik overigens ook onterecht. Het was, als je de spelers van NEC kent, heel duidelijk wat Lok probeerde te bereiken met de wissels. Wielaert en Olsson staan regelmatig op het middenveld, dus het inbrengen van Pothuizen gaf wat meer ruimte voor die twee om naar voren te lopen en voor de inschuifacties van Wisgerhof, die nog wel eens voor de goal wil opduiken. De wissel van Niedzielan was ook duidelijk, hij was geblesseerd en we hebben weinig andere spelers om erin te zetten. Als je Boutahar erin zet, moet je opportunistischer gaan spelen en dat kun je echt niet gebruiken met een Heracles dat op dat moment erg onberekenbaar speelde. Dan liever een lang aanspeelpunt naast Grot (die overigens in positieve zin opviel in de eerste helft).

Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 15:13.
Oud 22-10-2005, 19:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tussenstanden van de wedstrijden op dit moment:
Spoiler
Oud 23-10-2005, 10:04
Verwijderd
het was weer zaad

wéér een pierre die drama speelde, op welke positie hij ook stond en 6pack durft hem maar niet te wisselen nee... haalt ie de hardst werkende en best spelende spelers eruit

en pierre weer als eerst de kleedkamers in.. waar zijn zn ideeën van voor het seizoen opeens? - band met supporters verbeteren, europees halen etc etc grrrrr
Oud 23-10-2005, 11:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Pierre die aan het meeverdedigen was..Lokhoff moet het Pierre gewoon eens verbieden om over de middellijn te komen, stond ook al op een de rat, hier kan ik mezelf goed in vinden.

Ik snap niet dat ze Lokhoff vorig jaar ( toen het al slecht ging!) een contractverlenging gaven, het zal met Pierre te maken hebben..

Een andere trainer die tactisch veel sterker is hebben we nodig, we hadden beter de eerste 4 wedstrijden kunnen verliezen en Lokhoff de zak kunnen geven, dat zou denk ik nog het beste zijn voor het puntenaantal aan het eind van het seizoen.
Oud 23-10-2005, 13:29
Anno2007
Anno2007 is offline
PSV wint van AJax met 1-0
Oud 23-10-2005, 13:32
one.
one. is offline
Ajax is anaal gepenetreerd. Hiddink mag die scheidsrechter wel een medaille geven.
Oud 23-10-2005, 13:36
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ben je als Feyenoord fan een keer voor Ajax, krijg je zo'n kont van een scheids Verdomme
Oud 23-10-2005, 13:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat heerlijk die reacties van die Ajacieden
Oud 23-10-2005, 14:08
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-10-2005 @ 14:41 :
Wat heerlijk die reacties van die Ajacieden
en terecht.

vi.nl kopt ook terecht in met "Farfán leidt PSV met schwalbe langs Ajax"
Oud 23-10-2005, 14:35
one.
one. is offline
Pienaar had verigens rood moeten krijgen.
Oud 23-10-2005, 15:15
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zal nog wel een staartje krijgen (of kreeg hij er geel voor? dat zou kut zijn)

Die jongen had 2 jaar geleden al bij Ajax moeten vertrekken, blijf het een groot talent vinden. Word alleen niet goed gebruikt bij Ajax en de frustratie straalt er vanaf
Oud 23-10-2005, 15:29
WolterB
WolterB is offline
Hij kreeg er niets voor, dus dat wordt wel een wedstrijd of 4-5 als t goed is

Verder heb ik vandaag geen behoefte aan samenvattingen, radio was genoeg vandaag, te weinig spektakel en ik versies RSCA - Club live op Sporza boven Tapla
Oud 23-10-2005, 15:47
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Jammer van Ajax inderdaad, toen ik zag dat het 1-0 was door een Penalty dacht ik meteen aan een swalbe of iets dergelijks. En warempel.

En maar goed dat Feyenoord zijn normale niveau weer behaald.
Oud 23-10-2005, 15:57
baas
baas is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 23-10-2005 @ 16:47 :

En maar goed dat Feyenoord zijn normale niveau weer behaald.
Normale niveau behaalT? Je bedoelt zijn normale niveau ontstijgt! Hoevaak zijn die gasten nou kampioen geworden de afgelopen 15 jaar?

Regels voor berichten