Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik kan dan ook geen gesprek beginnen want dan wordt hij agressief ![]() We hebben al veel ruzie gemaakt wat dat betreft en we blijven op een andere golflengte. Maar ik heb me er wel al bij neergelegd. Als hij zo graag bij z'n broer is, dan laat ik hem indd doen, ik kan hem niks verbieden. Maar het is een gigantisch vervelend gevoel. Als het dan eens moet dat ik zijn broer zie bv. op familiefeesten (btw hij is de vriend van m'n zus) dan toon ik niet wat ik voel maar soms heb ik een gigantische drang in mezelf om hem helemaal verrot te schelden, ik kan er niets aan doen, ik heb nog nooit iemand op zo'n punt gehaat. Ik haat niemand maar hem haat ik wel, misschien omdat ik hem zie als een bedreiging, ik weet het niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu moet je gewoon slikken wat die broer doet. Je hoeft het niet te slikken wat je vriend doet. Als je vindt dat ie teveel zuipt, moet ie rekening met je houden,, want het is voour JOUW een probleem. Anders is het maar een egoïst. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij beseft het niet en begrijpt dan ook niet dat ik een avond verdrietig ben omdat hij zich volledig egoistisch opstelt tov mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar geloof ik niet in, ik zeg alleen niet dat je op de zaken vooruit moet lopen door te zeggen dat hij toch wel voor zn broer kiest en dat er genoeg van gaat krijgen. Sommige dingen moet je nou eenmaal op zn beloop laten gaan, of de keuze maar alvast voor hem maken... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net belde ik hem, hij was weer bij z'n broer, gisteren ook en de dag voorheen ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is het altijd al zo geweest? |
![]() |
||
Citaat:
- Of je moet het leren accepteren - Of je ziet met lede ogen aan hoe je relatie aftakelt. Zwartwit, maar het is niet anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als hij zich verontschuldigt, heb ik een goed gevoel alsof het uitgepraat is maar eigenlijk besef ik achteraf dat het steeds opnieuw gebeurt... het is net een vicieuze cirkel. Soms denk ik echt wel dat ik me aanstel en wil ik het goedmaken en relativeer ik en probeer ik onverschillig te doen maar keer op keer besef ik dat ik daar niet gelukkig mee ben... Misschien is het pas nu, na 3 j. dat ik besef dat hij me toch niet zo gelukkig maakt als ik toen dacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
* Je moet NOOIT dreigen om het uit te maken, als je zelf helemaal niet wil dat het uitgaat. * Dat hij sowieso voor zijn broer zou kiezen, lijkt me normaal. Het blijft familie, en het is enorm absurd om familie t.o.v. lief in een schaal te gaan gooien. Ik zou ook nooit mijn familie opgeven. Voor niks of niemand, dus zelfs niet voor de best mogelijke relatie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|