Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2005, 11:37
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-10-2005 @ 02:43 :
Nou ja, 'jammer'... Je vraagt ons naar onze favoriete acteurs . Blijkbaar zijn er veel mensen die dezelfde acteurs goed vinden en gezien hun status en werk is dat niet zo verwonderlijk.
Het is ook wel goed om je af te vragen wat dan nu het gevolg van wàt is.
Oud 28-10-2005, 11:42
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 28-10-2005 @ 12:37 :
Het is ook wel goed om je af te vragen wat dan nu het gevolg van wàt is.
Wat verwacht je dan van ons? Dat we 2e rangs acteurs/actrices gaan opnoemen omdat we 'anders' willen zijn?

En die status hebben ze natuurlijk verdiend door de prestaties die ze geleverd hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
How2Pk schreef op 28-10-2005 @ 12:42 :
Wat verwacht je dan van ons? Dat we 2e rangs acteurs/actrices gaan opnoemen omdat we 'anders' willen zijn?

En die status hebben ze natuurlijk verdiend door de prestaties die ze geleverd hebben.
Eens.

Wat een gezeur hier
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
gezweetwel schreef op 27-10-2005 @ 20:10 :
Het valt me wel op dat hier vooral bekende namen genoemd worden, en bovenal mooie mensen. Om maar eens tegendraads te zijn en het patroon te breken:
Eh, de genoemde Robin Williams, Steve Buscemi, Christopher Walken of Humphrey Bogart zijn anders ook niet de mooiste mensen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 14:36
DanielC
DanielC is offline
Bogart is volgens mij alles behalve lelijk hoor...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 15:01
Floris_22
Floris_22 is offline
Steve McQueen

Zijn droge en coole manier van acteren. En ook de rollen die hij speelt zijn vaak hard en recht door zee, daar hou ik wel van.

Sean Connery

Vooral door zijn accent en natuurlijk zijn typische humor.

Roger Moore

Door zijn vaak overtuigde manier van acteren, en cynische humor. Vooral in The Persuaders komt daar na voren.

John Wayne

Speelt natuurlijk in de beste westerns, maar kan grappige rollen geloofwaardig spelen, maar ook wat serieuze rollen kan hij goed aan. Maar in praktisch alle films die ik van hem gezien heb heeft hij een stuk arrogantie over zich, wat hem juist een acteur maakt om naar te blijven kijken.

Cary Grant

Mijn favoriete acteur, die man kan alles fantastisch spelen! Drama, actie, komedie, of alles tegelijk het maakt niet uit. En hoe slecht de film en verdere acteurs zijn, zijn prestaties zijn altijd goed. En hij heeft iets ondeugends en kwajongensachtigs in zich. Altijd ernergiek in elke film. En hij heeft natuurlijk veel geluk gehad met zijn tegenspelers en speelsters. Marilyn Monroe, Ingrid Bergman, Irene Dunne, Katherine Hepburn, Sophia Loren, Frank Sinatra, Grace Kelly, Audrey Hepburn, Tony Curtis.

Jack Lemmon en Walter Matthau

Ik noem ze samen omdat ze vooral samen enkele hilarische films hebben gemaakt Apart hebben ze ook enkele hele goede films gemaakt. Maar samen hebben ze iets aparts.
Oud 28-10-2005, 17:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-10-2005 @ 10:13 :
Jij natuurlijk niet, hè. Jij moet weer eens rebelleren.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 17:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 28-10-2005 @ 16:01 :
Cary Grant

Mijn favoriete acteur, die man kan alles fantastisch spelen! Drama, actie, komedie, of alles tegelijk het maakt niet uit. En hoe slecht de film en verdere acteurs zijn, zijn prestaties zijn altijd goed. En hij heeft iets ondeugends en kwajongensachtigs in zich. Altijd ernergiek in elke film. En hij heeft natuurlijk veel geluk gehad met zijn tegenspelers en speelsters.
Ik neem aan dat jij wel het één en ander zal weten over Cary Grant, dus vraag ik het jou: klopt het dat Grant homosexueel was? Mijn moeder beweert heel stellig van wel, en ook dat hij dat pas na zijn fimcarriére heeft toegegeven. In een documentaire over hem in Close-Up werd gezegd van niet, maar wel dat veel mensen dat dachten omdat hij een tijd samen heeft gewoond met een goede vriend van 'm. Weet jij hoe het zit?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 18:36
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
N00dles schreef op 28-10-2005 @ 15:28 :
Eh, de genoemde Robin Williams, Steve Buscemi, Christopher Walken of Humphrey Bogart zijn anders ook niet de mooiste mensen.
Valt toch ook onder de categorie "bekend"
Oud 28-10-2005, 19:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 28-10-2005 @ 19:36 :
Valt toch ook onder de categorie "bekend"
Who fucking cares?

Ik kan wel zeggen dat ik Appie Jansen uit Lutjebroek een goeie acteur vind, maar daar schiet ook niemand wat mee op.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 19:18
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-10-2005 @ 20:01 :
Who fucking cares?

Ik kan wel zeggen dat ik Appie Jansen uit Lutjebroek een goeie acteur vind, maar daar schiet ook niemand wat mee op.
je hoeft je niet persoonlijk aangevallen voelen hoor, omdat jij toevallig allemaal bekende mensen hebt opgesomd
Oud 28-10-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
gezweetwel schreef op 28-10-2005 @ 20:18 :
je hoeft je niet persoonlijk aangevallen voelen hoor, omdat jij toevallig allemaal bekende mensen hebt opgesomd
Maar jij hoeft ook niet zo te zeuren.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:32
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-10-2005 @ 22:18 :
Maar jij hoeft ook niet zo te zeuren.
Hey joh, ze heeft gewoon gelijk hoor en geeft bovendien een superaanzet tot minder bekende acteurs die bovendien nog lelijk zijn ook door James Nesbitt te noemen....
Oud 29-10-2005, 00:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 28-10-2005 @ 22:32 :
Hey joh, ze heeft gewoon gelijk hoor en geeft bovendien een superaanzet tot minder bekende acteurs die bovendien nog lelijk zijn ook door James Nesbitt te noemen....
Als iemand minder bekende acteurs supergoed vindt, zal diegene ze vast noemen. Dus wat bedoel je met 'gelijk'? Ja, er worden bekende namen genoemd. Is dat erg dan? Als dat toch iemand's favoriete acteurs zijn? We zijn on-topic hoor, dus ik zie echt de big fucking deal niet.

Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 00:36.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 00:36
Dinalfos
Dinalfos is offline
De poster in kwestie maakt een paar kwalijke aannames. Dat is dom.
Oud 29-10-2005, 10:20
gezweetwel
gezweetwel is offline
Ah ja, laat dan maar hoor, wil geen ruzie of zo
Oud 29-10-2005, 12:24
Verwijderd
Cary Grant

Philip Seymour Hoffman

Charlotte Rampling

Natalie Portman

Monica Bellucci

Vincent Cassel

Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 15:52
Verwijderd
Hoe kon ik hen vergeten?

Marion Cotillard.

en Julie Delpy en Ethan Hawke natuurlijk (die ik -heel slecht- alleen maar uit Before sunrise en Before sunset ken).

Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 16:46
Muchacha
Muchacha is offline
Johnny Depp (en niet omdat ie mooi is )

Leonardo DiCaprio (ook niet omdat ie mooi is, in The Man in the Iron Mask vind ik hem super )

Kevin Bacon (een geweldige slechterik met een karakterkop)

Sandra Bullock (ze is zo naturel)

Tammin Sursock (speelt gewoon heel echt)

Gael Garcia Bernal (die jongen kan elke rol aan, en oke, hij is lekkerrrr)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 19:24
Luna
Luna is offline
ja johnny depp, omdat hij gewoon zó goed een typetje kan wórden. zoals in fear and loathing en jack sparrow in pirates(etcetc). echt geniaal

verder, edward norton. hem vond ik geweldig in fight club, primal fear, american history x.. hem vind ik ook echt geloofwaardig.
Oud 29-10-2005, 21:02
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-10-2005 @ 01:22 :
Als iemand minder bekende acteurs supergoed vindt, zal diegene ze vast noemen. Dus wat bedoel je met 'gelijk'? Ja, er worden bekende namen genoemd. Is dat erg dan? Als dat toch iemand's favoriete acteurs zijn? We zijn on-topic hoor, dus ik zie echt de big fucking deal niet.
Wat ik bedoel met 'gelijk'? Dat sommige mensen niet op de puntjes ^ van een verhaal letten en gelijk tot voorbarige conclusies overgaan. Een onderliggende toon bijvoorbeeld niet vatten...
Oud 29-10-2005, 21:06
Morda
Morda is offline

Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 22:12
Daangerous
Daangerous is offline
Daniel Day-Lewis en Robert De Niro (en dan heb ik het over de De Niro in de jaren '70 en '80, met uitzonderingen als Heat en Jackie Brown, heeft hij er daarna begrijpelijk (maar helaas) een beetje een soepje van gemaakt) vind ik acteurs die er bovenuit stijgen, ik apprecieer ze om hun ongelofelijke veelzijdigheid (iets wat je echt maar zelden ziet), hun inlevingsvermogen, hun techniek en ga zo maar door. complete acteurs.

Acteurs als Willem Dafoe, John Malkovich, Al Pacino, Kevin Spacey, Edward Norton komen op een zeer mooie tweede plaats. en op het gebied van Nederlandse acteurs ga ik voor Jeroen Willems, Pierre Bokma en Jacob Derwig
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 23:24
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-10-2005 @ 18:49 :
Ik neem aan dat jij wel het één en ander zal weten over Cary Grant, dus vraag ik het jou: klopt het dat Grant homosexueel was? Mijn moeder beweert heel stellig van wel, en ook dat hij dat pas na zijn fimcarriére heeft toegegeven. In een documentaire over hem in Close-Up werd gezegd van niet, maar wel dat veel mensen dat dachten omdat hij een tijd samen heeft gewoond met een goede vriend van 'm. Weet jij hoe het zit?
Hij heeft een goede vriendschap gehad met een man, maar dat hij homosexueel zou zijn is tot nu toe alleen een gerucht gebleken. En lijkt mij persoonlijk ook erg sterk, omdat hij 5x getrouwd is geweest, en meerdere vrouwen heeft gedated en een zwak voor Sophia Loren heeft gehad.
Het is nooit bewezen, alleen maar vage geruchten. En een normaal denken mens moet geruchten niet geloven.

Edit: Actrice vergeten in mijn lijstje.

Sandra Bullock

Omdat het zo´n verdomd mooie vrouw is. En omdat ze veel goeie films heeft gemaakt en die films erg verschillend zijn. Of het nou humor, drama, actie of thriller is. Zij kan het.

Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 23:26.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 00:08
Auryn
Auryn is offline
Mannen:
Al Pacino
Russel Crowe
Elija Wood
Jim Carey
Guillaume Canet

Vrouwen:
Winona Ryder
Angelina Jolie
Marion Cotillard
Dakota Fanning
Kate Hudson
Oud 30-10-2005, 00:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 29-10-2005 @ 22:02 :
Wat ik bedoel met 'gelijk'? Dat sommige mensen niet op de puntjes ^ van een verhaal letten en gelijk tot voorbarige conclusies overgaan. Een onderliggende toon bijvoorbeeld niet vatten...
Snap je zelf nog wel wat je zegt?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:09
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Mannen: Brad Pitt, Chad michael murray, ryan philippi( vroeger dan)
vrouwen: Sarah michelle Gellar, reese witherspoon vast wel meer alleen kom er zo even niet op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten