![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een restje. ^_^
5 cm ofzo, maar et is vieze vodka, goedkope poolse. Ecchi neko says: http://forum.scholieren.com/showthre...6#post19280716 Ecchi neko says: ![]() cha0s - config.sys - says: ik zag 't cha0s - config.sys - says: ![]() cha0s - config.sys - says: knoeierd ![]() Ecchi neko says: -.- Ecchi neko says: spunk op m'n wth-trui. p cha0s - config.sys - says: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Juh, vervelende katers van gehad, maar leuke mixen mee gemaakt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik dan 3 uur achter elkaar Vertigo van U2 aanzet met een flinke bass en het geluid zo hoog mogelijk staat ze voor m'n deur te schreeuwen dat het zachter moet omdat ze zichzelf niet kan horen nadenken. Ik wou bijna zeggen leer eens nadenken voordat je zelf van dat soort dingen doet maar dat heb ik maar niet gedaan anders had ik waarschijnlijk een ros voor m'n bek gehad ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deze buren houden de muziek aan voor de honden, maar das klassiek en dat vind ik ook wel chill. anders blaffen de beesten. Deze is depressief en zit de hele dag binnen, maar af en toe sleept d'r vriend haar mee naar buiten, op vakantie ofzo. Ik hoop dat ze nog beter wordt, maar het is een kleine kans. 't Is een lief mens tho, ze was vroeger gezellig en hartelijk. En ze luistert naar gigi d'agostino. Doe es in je nakie open, kijken hoe ze dan reageert. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze gaan waarschijnlijk naar een buurt vol tuig? Het is zielig voor d'r, ik hoop dat ze beter wordt. Ik heb marsepijnen eik0ls. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nog steeds geen peuk gerookt sinds vrijdagavond. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stoppoging aan het doen? Ik wel, en veel ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet het lipje rechtop zetten, de rechterwijsvinger achter het lipje zetten, dan je mond over het eerste voorste gedeelte van de opening. Je drukt zegmaar met je vinger het lipje tegen je bovenlip. Er is best uit te drinken, je moet alleen een goede manier vinden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hopelijk is het en stomme, lamme verkoudheid. hoelang rook je al? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gehehe zo triest. ik was nogal dronken gister ![]() de hele avond gratis drank in de kantine van de voetbalclub omdat we onze stadsgenoot hebben verslagen gehehe
Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 10:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb eindelijk internet op mijn eigen computer thuis. Tralala. En nog 2 dagen vakantie. En vanavond begint mijn nieuwe jaar... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je liever hersentjes zetten dat om in geile morfeine. Neem er drie, drink een slok booze en. Yayness. ![]() Maar okay, dat is netjes, alleen een bacterie. Hoelang gaat het duren, je hebt een ab-kuur van een week gekregen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |