Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2005, 09:58
Nona
Nona is offline
*omhoog kijk*

*kusje geef*

<3
Oud 30-10-2005, 10:29
Verwijderd
spierpijn . Maar het was wel leuk gister, heerlijk geklommen. Uiteindelijk waren we maar met z'n drieën en we hadden 6 klimbroekjes bij ons . Het ging wel redelijk. ok, ik ben nou eenmaal niet zo lenig en sterk als M. en ook niet zo lang als R. dus ik was wel de slechtste van het groepje, maar hé, ik heb toch mijn best gedaan en het was super gezellig! Vier uur in de trein zitten vond ik een beetje saai aangezien de batterij van mijn mp3-speler leeg was en ik niks te lezen bij me had, maar ook daar was overheen te komen.

Het wordt dringend tijd dat ik dat eetplan met mijn therapeut op ga stellen want de kilo's vliegen eraan, niet normaal. Ik kan gewoon niet van die snickers-automaat afblijven . Maargoed, vanaf nu kan ik weer wat meer bewegen. Ik ben afgelopen week weer op de fiets naar school geweest en dat ging goed, dus dat kan ik weer blijven volhouden, misschien dat dat ook wel helpt in de strijd tegen het vet.
Oud 30-10-2005, 10:49
Roosje
Roosje is offline
KutFrans.

En ik ga nu eerst maar eens wat schrijven en over tweeëntwintig minuten spring ik op m'n fiets en ga ik weg, maar eerst schrijven. Moet.
Oud 30-10-2005, 10:56
snoopy
snoopy is offline
Bwugh... ik voel me zo'n sukkel! Heb morgen een heel moeilijk/belangrijk tentamen, maar ik kan niet leren! Mevrouw is namelijk zo slim geweest om dr boeken bij dr vriend in Utrecht te laten liggen
Aargh! hoe dom kun je zijn...
Oud 30-10-2005, 11:31
Ruudje
Ruudje is offline
dan bekijk het je ook maar fijn
Oud 30-10-2005, 11:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-10-2005 @ 11:56 :
Bwugh... ik voel me zo'n sukkel! Heb morgen een heel moeilijk/belangrijk tentamen, maar ik kan niet leren! Mevrouw is namelijk zo slim geweest om dr boeken bij dr vriend in Utrecht te laten liggen
Aargh! hoe dom kun je zijn...
Kan je ze niet gaan halen dat je dan alsnog wat kunt leren?
Oud 30-10-2005, 13:02
Verwijderd
Het is oke. Het gaat. Het was enorm gezellig, ik heb enorm gelachen met allemaal mensen die ik maar heel erg weinig ken. Maar het was geweldig. Ik deed gewoon of hij er niet bij was. Hoewel dat ook niet klopt. Verder is het echt heeeerlijk weer. En ga ik zo sportief op de fiets naar Schellinkhout. Ghe. Mooi iPod op en harde muziek. Ik heb er wel weer zin in. Morgen veel weer doen en ik moet hoognodig eens vreselijk veel gaan sporten. Baggerlijf. Dus, en nu ga ik, en het wordt enorm gezellig zometeen

Jammer van die kerstliedjes in mijn hoofd.

Laaast christmas, I gave you my heart..
Oud 30-10-2005, 14:51
Fides
Fides is offline
Ik mis haar. Bwuh hoe ga ik dit volhouden tot vrijdag?
Oud 30-10-2005, 14:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou ja, het gaat beter dan gisteren.

Morgen wordt walgelijk.
Niet eens zozeer het tentamen, als wel de rijles. Om zeven uur ´s avonds, dus mijn dag is mooi verpest. En ik ga gillen als mijn oma nog een keer vraagt wanneer ik op examen mag. Zij betaalt het en ik maak al haar geld op, hoera, hoera.
Oud 30-10-2005, 16:16
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik ben echt totaal niet productief.
Oud 30-10-2005, 16:56
Roosje
Roosje is offline
Zie je wel?
Oud 30-10-2005, 17:04
moon
moon is offline
Ik vind het moeilijk dat hij vaak zegt: "We hebben nog een lang leven samen voor ons!". Ik hou er niet van om me op dingen vast te leggen. Ik heb het gevoel dat ik nog zo ontzettend kan veranderen en dat mijn stemming ook een enorme invloed heeft op de manier waarop ik mijn leven in de toekomst zal leven. Ik kan me niet vastleggen op dingen. Hij daarintegen is een controlefreak en wil de hele toekomst al geplant zien.
Ik haat het dat hij de laatste tijd zo precies van mij wil weten wie ik ben en wat ik voel, ik kan niet eerlijk zijn. Ik....ik ben stom bezig. laat maar.
Oud 30-10-2005, 17:13
Verwijderd
Ik mis hem, ik doe helemaal niets voor school.
Hij lijkt mij totaal niet te missen. Sms ik eens een keer, krijg ik een kortaf berichtje of helemaal niets terug.
Mijn computer doet het amper, morgen school.. Bah.
Waarschijnlijk zou ik hem deze week vaker kunnen zien, maar dat wil ik niet.
Ik wil dat hij het ook eens voelt, hoe het is om iemand te missen.
Ik wil tegen hem vertellen hoe ik me voel.
Ik kan het ook tegen iedereen zeggen, behalve tegen de persoon die het moet weten. Hij dus.
Ik ben gewoon ook veels te bang hem kwijt te raken
Oud 30-10-2005, 17:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-10-2005 @ 12:57 :
Kan je ze niet gaan halen dat je dan alsnog wat kunt leren?
naja... dan ben ik 3 uur onderweg, terwijl ik wel samenvattingen op de computer heb staan. Ik heb dus de samenvattingen geleerd, maar ja... t blijft stom
Oud 30-10-2005, 18:59
Verwijderd
Bah, ik heb veel te weinig gedaan deze vakantie! En vandaag ook... Ik weet echt niet hoe ik het allemaal moet gaan doen...
Morgen weer naar school, heb ik wel zin in. Maar toch ook weer niet. Ik voel me niet zo fantastisch en ik krijg de hele tijd ruzie hier... bah.
Oud 30-10-2005, 19:16
ST*R
ST*R is offline
ik voel me dom..
moet voor morgen een wetenschappelijk betoog inleveren, en ik kwam er vanmiddag achter dat mn argumenten eigenlijk helemaal niet wetenschappelijk zijn... dom, en ik heb nu geen tijd meer om nieuw onderwerp te kiezen en info te zoeken...
nouja ik lever m wel gewoon in, en herkans m dan wel..
(nu slaat het betoog alleen nergens op maargoed)
Oud 30-10-2005, 19:24
Verwijderd
Het zou leuk zijn als ik ook in nuchtere toestand zou weten wat ik wil. Of in aangeschoten toestand wat meer naar mijn ratio zou luisteren en wat minder naar mijn hart. Een van de twee, in ieder geval...
Oud 30-10-2005, 19:30
Gothic
Gothic is offline
jeetje wat ben ik moe zeg... zo maar naar bed. Wel leuk weekend gehad gelukkig .
Oud 30-10-2005, 19:32
Verwijderd
Ik zeg 'Goed bezig, Minke!'
Ik heb echt goed gehuiswerkt vandaag, vind ik.

En ik heb alwéér mijn zusje bij surprise (Sinterklaas) thuis. Dat is al de 4e keer (van 6 keer surprise doen).

Morgen weer stage..
..maar gelukkig komt er geen docent kijken.
Oud 30-10-2005, 19:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Druk weekend gehad, wel veel huiswerk gedaan, ben best tevreden

Net een planning gemaakt voor de komende tentamens en ik heb echt veel te doen in weinig tijd wist niet dat het zo erg was maar het komt wel goed hoop ik Alleen biochemie daar zie ik echt tegenop en dat heb ik ook uitgerekent als eerste maar de rest komt wel goed denk ik (hoop ik), het moet gewoon maar eens lukken

Verder een leuk weekend gehad met mijn vriend. Hij blijft lekker tot morgenvroeg dus we hebben gezellig nog een nachtje samen en het is echt lekker om zo samen te zijn en gewoon bezig te zijn enzo
Oud 30-10-2005, 20:20
George
George is offline
Ze negeert me meer dan twee maanden zonder ook maar te laten weten waaróm ze me eigenlijk negeert, en nu krijg ik opeens een mailtje.
'Ik weet niet precies hoe het komt dat het zo raar gelopen is, maar ik wil gewoon met elkaar om kunnen gaan. Ik zou het leuk vinden als je naar mijn feestje kwam dat 12 november is.'
Grapjas.
Oud 30-10-2005, 20:53
Verwijderd
Ik heb alleen nog maar zin om te slapen.
Leven in dromen waar je niks voelt.
Nooit angst dat je verlaten zult worden en geen verplichtingen.
Oud 30-10-2005, 21:07
JaJ
JaJ is offline
huh?
Oud 30-10-2005, 21:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik wilde dat er iemand is die mij wel begrijpt... en die mij dan een knuffel geeft..
Oud 30-10-2005, 21:21
kroot
kroot is offline
concert vandaag, sjesus wat kan ik slecht spelen zeg....

En ik heb koppijn omdat ik dit weekend geen medicijnen had, hoe dom kun je zijn
Oud 30-10-2005, 21:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Echt weer enorm verlie-hiefd!!!
Verder baal ik ervan dat ik morgen weer niks te doen heb op mijn stage, omdat een van mijn stagebegeleidsters niet de moeite neemt om op do/vr/za/zo haar e-mail te beantwoorden (en dat terwijl ze do/vr gewoon moet werken!). Heel fijn. Zo leer ik dus nooit iets (behalve dan mijn tentamen, want dat ga ik dan maar leren morgen op kantoor, achter de computer, ofzo).
Nu heerlijk slapen, met heel fijne gedachten...
Oud 30-10-2005, 22:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb niks te luchten! Hoera!
Oud 30-10-2005, 22:28
ST*R
ST*R is offline
nou betoog af zal wel niks zijn, maar heb t iig
eindelijk weer even lekker niksen (en dan over 2 weken weer tentamen, maar dat duurt nog even)
en morgen wordt een leuke dag!
had net weer een gesprek met een vriendin die ik eerst dagelijks sprak op de middelbare school, en nu nog erg weinig, en dat gesprek was weer zo grappig, zoals eerst ik mis die school best wel nu.. lekker vertrouwd, leuke mensen, gezellige school.. hmm jammer dat het voorbij is (terwijl ik die tijd zelf niet kon wachten tot ik kon gaan studeren )
Oud 30-10-2005, 22:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik wil iets tegen de verveling, en een knuffel.

Ik heb totaal geen zin in de kerstvakantie en om dan langs te gaan bij vrienden zoals afgesproken. Evenmin heb ik zin in de tentamenweken noch in aankomende maand in z'n geheel of om morgen naar dat klote ziekenhuis te gaan in m'n eentje. Gadverdamme ik wil nú tegen iemand aan kunnen lullen. Dit is echt weer zo'n dag dat ik overal de ziekte over heb... Verdomme!
Oud 31-10-2005, 08:00
Verwijderd
Ik ben sinds gister weer vrijgezel. Aan de ene kant voel ik me opgelucht, aan de andere kant heb ik ook een klein beetje liefdesverdriet.
Oud 31-10-2005, 09:00
Verwijderd
Geen zin in vandaag, geen zin in de hele week.
Ik zie hem ook niet (dat is dan wel mn eigen schuld).
Is het dan zo vreemd dat ik wil dat hij ook eens moeite voor me doet en wil dat hij voelt hoe het is om iemand te missen?
Het doet gewoon zo'n pijn als hij weer moet gaan, ik zie hem al zo weinig. Het voelt alsof ik tijd voor hem moet hebben en hij niet voor mij.
Ik zal me denk ik wel aanstellen, ben ik de laatste tijd namelijk wel erg goed in.
Oud 31-10-2005, 11:00
Verwijderd
met de moedervlek waarvan ik dacht dat het mis was is niets mis..
moet alleen wel met mn schimmel nagel grote teen door blijven lopen
Oud 31-10-2005, 11:19
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 30-10-2005 @ 21:53 :
Ik heb alleen nog maar zin om te slapen.
Leven in dromen waar je niks voelt.
Nooit angst dat je verlaten zult worden en geen verplichtingen.
Alleen maar mooie dromen dan. Of miss vind ik de werkelijkheid toch interessanter...
Oud 31-10-2005, 11:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Pff.. niets is vervelender dan dagenlang thuis te zitten in je eentje. Het enige wat ik op zulke momenten doe is nadenken, en nadenken... Het gevolg: Het gaat bijna standaard fout. Ik denk dingen die er helemaal niet zijn.. en.. aaaah kappen!

Niet alleen m'n vriend vroeg of ik naar de stad kwam, ook wat mensen van school, en een vriend van me die nog nieuwe schoenen nodig had. Hmm ja, ik was allang blij dat ik vandaag eindelijk een keer NIET naar de stad hoefde, en dus een keer niet bezig hoef te zijn met spanning zus en zo onder controle te houden. Het kwam nu gewoon niet uit met de tijd, anders was ik wel gegaan... Maar dit maakte dat ik uberhaupt geen zin had. Vandaag even niet.
Het mooie blijft nog altijd dat de meeste mensen die gevoelens niet begrijpen [het moeite hebben met naar buiten gaan] Ze zijn het allang en breed weer vergeten dat ik het zelfs vorige maand nog maar niets vond om alleen op pad te gaan. Tegenwoordig wordt het alweer normaal bevonden dat ik alles weer gewoon in m'n eentje onderneem. Probleem is, die keren dat ik wél alleen ging waren de dagen dat ik me goed voelde... En nee ik voel me niet elke dag goed. Het is nog steeds een feit dat ik het 10x niets vind, probleem is: Inmiddels moet ik wel in m'n eentje, anders zou het raar zijn, maar het voelt altijd zo leeg..

Morgen ga ik wel weer de stad in, evenals woensdag... Het ging de vorige keren in iedergeval 4 van de 10 keer ook goed? Mag het asjeblieft binnen een heel korte tijd 10 van de 10 keer worden? Oh.. Jakkes!
Oud 31-10-2005, 12:12
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Ik ben vandaag gewoon fout bezig. Ik weet het, maar kan er niets aan doen. =S. Eigenlijk hoor ik nu op school te zitten en heeel veel in te halen, maar ik zit thuis, een beetje niets te doen. Ik voel me echt slecht. Morgen is mn moeder weer thuis. Vind ik diep van binnen toch best fijn. Bem er van het weekend achter gekomen dat ik nog steeds best bang ben in het donker, en dat ik niet weet of ik nu echt verliefd op hem ben, of dat ik dat alleen maar wil.

Ik ben vandaag niets.
Oud 31-10-2005, 12:30
Miracle
Miracle is offline
Godver, ik voel me beroerd. Vanochtend een kies laten trekken bij de tandarts. M'n vader zegt wel dat ik een baaldag in moet lassen, maar hey, moet ik dan de hele dag in m'n bed gaan liggen? Hopelijk gaat die verdoving gauw over (en werken de pijnstillers goed) dan kan ik even wat eten, misschien dat ik me dan niet meer zo misselijk voel.

Bah, over twee uur moet ik me toch echt wat lekkerder gaan voelen.

Ik had ook gewoon op tijd moeten gaan slapen, maarja, sommige dingen heb je niet in de hand. Ik ben moe, misselijk, m'n mond is raar en ik mis iemand heel erg.
Oud 31-10-2005, 13:11
Cookie
Cookie is offline
ik ben bang voor dingen die er (hoop ik) niet eens zijn. Heel vervelend.
Oud 31-10-2005, 13:51
JaJ
JaJ is offline
hmm, hmmmmhmhmm. yeah whatever, als iemand het maar weet he. Is pauze nu iets goeds of iets dat maakt dat je gewoon weer van voor af aan kunt gaan beginnen?
Ben er vandaag eens langgefietst, de scherven liggen er zelfs nog. grappig hoe plaatsen niet veranderen ondanks de gebeurtenissen, ofzo.
Oud 31-10-2005, 14:10
JaJ
JaJ is offline
Hmm, ik zou dit spelletje best nogw at langer spelen, eerlijk waar, maar ik vrees dat ik moet gaan
Oud 31-10-2005, 14:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al een van de zeven hoorcolleges van biochemie geleerd en eigenlijk snap ik het ook nog wel vrij goed

Ik voel me alleen zo raar
Oud 31-10-2005, 14:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb vanavond rijles

En vanochtend tentamen gehad, ging op zich wel goed maar niet goed genoeg naar mijn zin.
Oud 31-10-2005, 14:48
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 29-10-2005 @ 20:44 :
Genietze en onthaastze
Thanks.
We vertekken pas morgen naar Nederland ipv vandaag.
En nou voel ik me leeg en down en heb nergens meer zin in... Geweldig...
Oud 31-10-2005, 14:58
Lilium
Lilium is offline
Alles is stom vandaag. Zonder aanleiding verdrinken in het leven.

Doe dat nou niet, niet vandaag. Misschien dat ik morgen weer kan leven.

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 15:03.
Oud 31-10-2005, 15:06
Louel
Louel is offline
Eigenlijk vind ik mezelf heel stom dat ik N&T niet aankan en nu van profiel ga switchen..
Oud 31-10-2005, 15:16
Halflight
Halflight is offline
Lekkere dag vandaag. Niks bijzonders, maar wel gezellig op school. Morgen een proefwerk dat ik niet snap, nog een creatieve manier bedenken om dat probleempje op te lossen Vanavond sporten, totaal geen zin in, maar ik moet wel met deze nieuwe stok achter de deur (vriendin). Nou, jippie.

Waarom droom ik over jongens uit het verleden .
Oud 31-10-2005, 15:57
Nyawa
Eigenlijk zou ik nu heel hard mijn Grieks moeten leren omdat ik mijn her van morgen niet wil verknallen, maar de gedachten blijven door mijn hoofd dwalen. Waarom is het zo moeilijk om te bedenken wat ik echt wil?
Oud 31-10-2005, 16:23
Flip!
Flip! is offline
Wat moet ik er nou mee aan.
Oud 31-10-2005, 16:46
Skilly
Skilly is offline
Dus ik loop dus met haar. Ik wil bijenkorf in..wat zegt ze: Ja bijenkorf is duur kom andere blabla. Zucht
Oud 31-10-2005, 17:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom word mij niets verteld? Waarom moet er via anderen achter komen? Wordt er niet gedurfd iets aan mij te vertellen? Ik probeer altijd voor anderen klaar te staan, te helpen, maar waarom worden er dan dingen verzwegen? Ik zou het graag vertelt willen hebben, aan mij.

Het geeft het gevoel dat iedereen om mij heen het weet, behalve ik.

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 17:27.
Oud 31-10-2005, 19:46
cagie
cagie is offline
Gister super lang met haar aan de telefoon gezeten. Voelde goed om mijn hart bij haar uit te storten en had na afloop eindelijk een beetje rust in mijn hoofd. Ze heeft ontzettend gelijk dat ik moet uitzoeken wat ik wil. Maar het probleem is dat ik dat op dit moment niet zo goed weet. Wat zou het makkelijk zijn om iemand te hebben die precies weet wat en wanneer ik iets wil. Maar ja zal het toch echt zelf uit moeten zoeken.
Daarnaast had ik ergens beter niet mijn ex moeten bellen. Voelde allemaal veel te vertrouwt om hem te horen. Maar ben er wel uit dat ik niet zo zeer hem mis maar het vertrouwde. Al mijn vriendschappen zijn tot nu toe nogal oppervlakkig en ik heb juist behoefte aan iemand die maar aan een half woord genoeg heeft om te weten wat er mis is. Kan ook niet verwachten dat ik in 2 maanden al diepgaande vriendschappen heb gemaakt.
Mijn hart ging trouwens wel te keer toen ik hoorde dat ik R. over anderhalve maand zeker ga zien tijdens een groepsuitje. Ben echt benieuwd of het mijn gevoelens zal versterken of juist zal verminderen...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten