Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil ontzettend graag kinderen en als ik ze per ongeluk nu krijg, dan is dat maar zo. Nou heb ik een aantal voordelen en een aantal nadelen. Mijn grootste voordeel is dat m'n moeder me zou steunen. Dat weet ik zeker, dat zegt ze zelf ook. Als dat niet het geval was geweest, zou ik het nog steeds willen houden maar zou ik wel een behoorlijk probleem krijgen. Omdat ik arbeidsongeschikt ben en niet naar school ga, heb ik aan de ene kant veel tijd en geen carriere die naar de bliksem gaat.. maar aan de andere kant natuurlijk wel de reden waarom ik arbeidsongeschikt ben. Als ik geen steun zou kunnen verwachten, zou ik het waarschijnlijk niet trekken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Genoeg jongeren die een baby met hun studie combineren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op dit moment is de situatie anders: ik ben volwassen en getrouwd, we hebben een appartement (met een extra kamer ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij weet je eigenlijk alleen wat je gaat doen als je echt voor die beslissing staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou er met mijn partner samen uit proberen te komen, maar wel mijn mening proberen te laten domineren wanneer ik een duidelijk standpunt ingenomen zou hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hehe ja jouw situatie is net een beetje beter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
... een kind moet geen straf zijn ![]() |
Advertentie |