Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2005, 19:30
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Yo,

Ik word schijtziek van die M&M-topics waarin opheldering gevraagd wordt over een ban. Bovendien is er veel verwarring over bans. Wie is er nu wel geband, en wie niet?

Op veel andere fora bestaan er 'ban-topics'. Topics waarin de forumbazen aangeven wie er geband zijn, voor hoe lang en de reden.

Misschien een idee voor s.com?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2005, 19:41
Ieke
Ieke is offline
Er bestaat een status, maar die werkt helaas niet goed genoeg. Verder is dit wel een discussie die echt al zovaak langs geweest is: we geven geen informatie over bans van anderen, dus ook op die manier niet.
Verder vinden sommige mensen het leuk om met zo veel mogelijk nicks in die lijst te komen. We hebben geen trek in een soort famelijstje.

Daarbij is het zo dat de banduur kan worden aangepast, dus het ook weinig zin heeft om te posten.
Oud 31-10-2005, 19:59
mandi
mandi is offline
Citaat:
Ieke schreef op 31-10-2005 @ 20:41 :
Daarbij is het zo dat de banduur kan worden aangepast, dus het ook weinig zin heeft om te posten.
Dat kan gewoon aangepast worden toch?
Oud 31-10-2005, 20:17
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
mandi schreef op 31-10-2005 @ 20:59 :
Dat kan gewoon aangepast worden toch?
Alles kan, of we het willen is meer het probleem.
Oud 31-10-2005, 20:38
Hakuna
Hakuna is offline
Het is en blijft spannend om te zien wie er in de ban zit, of online is.

Ook al ontgaat mij het nut hiervan.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 22:21
Verwijderd
Ik denk ook dat wat meer openheid hierover de zaak zéér ten goede zou komen. Uiteraard alleen de hoofdnick van de persoon in kwestie vermelden, zodat er geen eer te behalen valt (voor zover dat eer te noemen is natuurlijk) met meerdere nicks.

Het zou jullie in ieder geval een hoop gezeur schelen en het forum wat duidelijker/doorzichtiger maken. Dat kan ik principe nooit kwaad natuurlijk.

Al begrijp ik ook wel dat een ban doorgaans een optelsom is, en je dus met het aanwijzen van een enkele overtreding scheve gezichten kunt krijgen: waarom hij geen ban en ik wel?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 31-10-2005 @ 21:17 :
Alles kan, of we het willen is meer het probleem.
Het is dat ik anti-roloog ben.

Heerlijk open staan voor ideeën? Er wordt niet gezegd als er iemand gebanned wordt en als je er naar vraagt of wat dan ook hangt er ook al snel een ban aan je broek. Heerlijk overzichtelijk ja.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 31-10-2005 @ 23:43 :
Het is dat ik anti-roloog ben.

Heerlijk open staan voor ideeën? Er wordt niet gezegd als er iemand gebanned wordt en als je er naar vraagt of wat dan ook hangt er ook al snel een ban aan je broek. Heerlijk overzichtelijk ja.
Je kan toch gewoon aan diegene vragen waarom en voor hoe lang hij gebanned is.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 07:59
mandi
mandi is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 01-11-2005 @ 08:43 :
Niet iedereen heeft een emailadres in zijn/haar profiel staan. Het is gewoon ontzettend handig voor andere gebruikers om te weten wie er gebanned is, ook als je het zelf niet zeker weet. Het komt lullig over om te zeggen 'of we het willen is meer het probleem'. Forumbaas zijn is niet alleen orde houden lijkt mij. Ertur heeft een goed punt, je hoeft heus niet alle koffers van mensen in zo'n lijst te zetten.
Het bespaart je een hele berg troep op M&M
Oud 01-11-2005, 08:02
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 01-11-2005 @ 08:59 :
Niet iedereen heeft een emailadres in zijn/haar profiel staan. Het is gewoon ontzettend handig voor andere gebruikers om te weten wie er gebanned is, ook als je het zelf niet zeker weet. Het komt lullig over om te zeggen 'of we het willen is meer het probleem'. Forumbaas zijn is niet alleen orde houden lijkt mij. Ertur heeft een goed punt, je hoeft heus niet alle koffers van mensen in zo'n lijst te zetten.
Het bespaart je een hele berg troep op M&M
Daarvoor is een status (verbannen lid), deze werkt alleen nog niet altijd. Misschien kunnen we dat nog helemaal werkend krijgen, maar dan moet er wel iemand zijn die daar zin in heeft.

Zulk soort topics verbieden bespaart ook een hoop troep op M&M

Laatst gewijzigd op 01-11-2005 om 08:04.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 08:10
mandi
mandi is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 01-11-2005 @ 09:02 :
Daarvoor is een status (verbannen lid), deze werkt alleen nog niet altijd. Misschien kunnen we dat nog helemaal werkend krijgen, maar dan moet er wel iemand zijn die daar zin in heeft.

Zulk soort topics verbieden bespaart ook een hoop troep op M&M
Je kan het verbieden, maar dat betekent niet dat mensen er daadwerkelijk mee stoppen er zijn genoeg mensen op dit forum die er schijt aan hebben, om het maar even subtiel te zeggen.
Die status heb ik meer niet dan wel voorbij zien komen. Jammer dat dat systeem zo slecht werkt, maar tot het gaat werken zullen die bantopics/banpm's/etc blijven denk ik..
Oud 01-11-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 01-11-2005 @ 09:10 :
Je kan het verbieden, maar dat betekent niet dat mensen er daadwerkelijk mee stoppen er zijn genoeg mensen op dit forum die er schijt aan hebben, om het maar even subtiel te zeggen.
Die status heb ik meer niet dan wel voorbij zien komen. Jammer dat dat systeem zo slecht werkt, maar tot het gaat werken zullen die bantopics/banpm's/etc blijven denk ik..
Als je er schijt aan hebt krijg je uiteindelijk gewoon een ban, net als bij het overtreden van de andere regels.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 09:04
mandi
mandi is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 01-11-2005 @ 09:17 :
Als je er schijt aan hebt krijg je uiteindelijk gewoon een ban, net als bij het overtreden van de andere regels.
Dat snap ik, maar ik wil er alleen maar mee zeggen: zo'n ban schrikt sommige mensen niet af. Die gaan rustig door tot ze die ban daadwerkelijk hebben. Sommige mensen zijn niet voor niets meerdere keren gebanned
Oud 01-11-2005, 09:10
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-11-2005 @ 10:04 :
Dat snap ik, maar ik wil er alleen maar mee zeggen: zo'n ban schrikt sommige mensen niet af. Die gaan rustig door tot ze die ban daadwerkelijk hebben. Sommige mensen zijn niet voor niets meerdere keren gebanned
Dat is dan toch niet ons probleem. Bannen is heel simpel en wij hebben er verder geen last van.
Wie zegt overgens dat er juist niet meer topics komen? Nu is er zo af en toe eens een topicje van waarom/tot wanneer is .... gebanned? Krijg je straks topics van: Ik vind het belachelijk dat ... gebanned is. En dan nogsteeds de waarom vraag, in verschillende mogelijkheden.
Ik geloof niet zo in ter voorkomimg van topics. Daarbij zijn het er ook niet zoveel. Met name als iemand uit een bepaald groepje gebanned is en zijn of haar vriendjes het nogal stom vinden en dan maar een beetje gaan lopen zieken.
Oud 01-11-2005, 09:16
mandi
mandi is offline
Citaat:
Ieke schreef op 01-11-2005 @ 10:10 :
Dat is dan toch niet ons probleem. Bannen is heel simpel en wij hebben er verder geen last van.
Wie zegt overgens dat er juist niet meer topics komen? Nu is er zo af en toe eens een topicje van waarom/tot wanneer is .... gebanned? Krijg je straks topics van: Ik vind het belachelijk dat ... gebanned is. En dan nogsteeds de waarom vraag, in verschillende mogelijkheden.
Ik geloof niet zo in ter voorkomimg van topics. Daarbij zijn het er ook niet zoveel. Met name als iemand uit een bepaald groepje gebanned is en zijn of haar vriendjes het nogal stom vinden en dan maar een beetje gaan lopen zieken.
Het komt een beetje gemakszuchtig over, sorry.
Er is toch niet voor niets een verbod op het openen van topics over gebande leden? Dan zullen er niet meer topics komen als mensen er een waarschuwing/ban op krijgen (denk ik).Vragen over gebande leden kunnen toch alleen toegestaan worden in dat specifieke topic? Mits het dringende/belangrijke vragen zijn?
Oud 01-11-2005, 09:33
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-11-2005 @ 10:16 :
Het komt een beetje gemakszuchtig over, sorry.
Er is toch niet voor niets een verbod op het openen van topics over gebande leden? Dan zullen er niet meer topics komen als mensen er een waarschuwing/ban op krijgen (denk ik).Vragen over gebande leden kunnen toch alleen toegestaan worden in dat specifieke topic? Mits het dringende/belangrijke vragen zijn?
Natuurlijk, er wordt hier beweerd dat je geen topics meer over gebande leden krijgt als je een lijstje vrijgeeft. Ik geloof daar niet in, eerder in het tegendeel. Tja, als jij het gemakszuchtig vind om geen lijst te publiceren mag je dat, maar er zijn meer redenen om het niet te doen. Beetje kort door de bocht hier.
Wat is een brandende/dringende vraag die je echt moet stellen over de ban van een ander?
Oud 01-11-2005, 09:37
mandi
mandi is offline
Citaat:
Ieke schreef op 01-11-2005 @ 10:33 :
Natuurlijk, er wordt hier beweerd dat je geen topics meer over gebande leden krijgt als je een lijstje vrijgeeft. Ik geloof daar niet in, eerder in het tegendeel. Tja, als jij het gemakszuchtig vind om geen lijst te publiceren mag je dat, maar er zijn meer redenen om het niet te doen. Beetje kort door de bocht hier.
Wat is een brandende/dringende vraag die je echt moet stellen over de ban van een ander?
Ik beweer verder niets, ik zeg alleen dat als je een topic maakt voor gebande leden voor andere topics waarschuwingen geeft dat het misschien toch wil lukken. Als er een speciaal topic is hoeven mensen in principe geen andere topics te openen.
Ik vind het gemakszuchtig om iedere keer te zeggen dat het jullie probleem niet is. Je bent niet voor niet forumbaas toch? Alleen omdat jullie forumbazen er geen last van hebben betekent niet dat andere leden er ook geen last van hebben.
Brandende vragen kunnen optreden als forumbazen geen email terug sturen.
Oud 01-11-2005, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 01-11-2005 @ 08:43 :
Dat is op zich geen probleem, als dat systeem ook werkt.

Ik wil best wat moeite doen om dat soort dingen checken zodra jullie de moeite nemen om het forum een beetje normaal te laten draaien.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 01-11-2005 @ 10:58 :

Ik wil best wat moeite doen om dat soort dingen checken zodra jullie de moeite nemen om het forum een beetje normaal te laten draaien.
Lol, wat een zouteloze opmerking.
Het forum draait prima, check je internetconnectie.

Maargoed, ik ben opzich wel voor de suggestie.
Dan heb je geen gezeik meer met 'Verbannen Lid' wat toch niet werkt.
En natuurlijk alleen vaste leden die verbannen zijn. Iemand met 10 topics/posts die allemaal spam zijn, hoeft niet in die topic te komen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 01-11-2005 @ 12:07 :
Lol, wat een zouteloze opmerking.
Het forum draait prima, check je internetconnectie.
Mn internet werkt perfect, op school misschien niet.
En als je eerst even verder kijkt dan je neus lang is.

Citaat:
Ieke schreef op 31-10-2005 @ 12:11 :
Deze laatste werkt niet altijd optimaal door een een of andere vertraging, waardoor het kan voorkomen dat je ineens veel dezelfde reply's post.
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 01-11-2005 @ 09:02 :
Daarvoor is een status (verbannen lid), deze werkt alleen nog niet altijd.

Je had het over zoutloze opmerkingen? You'll take the cake I guess?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:

Het systeem werkt, echter als jij diegene niet in je msn hebt of geen mailadres van diegene hebt, vinden jullie elkaar kennelijk niet boeiend genoeg. Waarom zou je dan nog willen weten waarom hij gebanned is?

Het forum draait normaal
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 11:47
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Ertur schreef op 31-10-2005 @ 23:21 :

Het zou jullie in ieder geval een hoop gezeur schelen en het forum wat duidelijker/doorzichtiger maken. Dat kan ik principe nooit kwaad natuurlijk.
Integendeel, van het gros van de bans is het gemiddelde lid niet op de hoogte. Als er nu over een ban geklaagd wordt is dat vaak alleen een vriendje van de gebande. Als je een lijst met gebande leden maakt, dan kan het halve forum klagen over elk lid dat ook maar enigszins bekend is.
En inderdaad, als je vervolgens de reden van de ban er niet bijzet gaan mensen vragen waarom iemand geband is en als we het er wel bijzetten gaan mensen klagen dat iemand te snel, te lang of juist te kort geband is of zeggen ze 'vier maanden geleden was er iemand voor hetzelfde vergrijp geband en kreeg een minder lange ban.
Citaat:
mandi schreef op 01-11-2005 @ 08:59 :
Niet iedereen heeft een emailadres in zijn/haar profiel staan. Het is gewoon ontzettend handig voor andere gebruikers om te weten wie er gebanned is, ook als je het zelf niet zeker weet.
Misschien gaat het andere leden ook niets aan of iemand geband is. Een boel leden willen hun ban niet aan de grote klok hangen.
Oud 01-11-2005, 11:50
mandi
mandi is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-11-2005 @ 12:47 :
Misschien gaat het andere leden ook niets aan of iemand geband is. Een boel leden willen hun ban niet aan de grote klok hangen.
Er wordt vaak genoeg door de gebande leden gevraagd om opheldering via een medeforummer hoor.
Oud 01-11-2005, 12:19
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-11-2005 @ 12:50 :
Er wordt vaak genoeg door de gebande leden gevraagd om opheldering via een medeforummer hoor.
Uiteraard, maar moet je daarom alle gebande leden in een lijst zetten? Bovendien kunnen (en horen) ze dat over het algemeen zelf aan een plusser vragen.
Oud 01-11-2005, 12:24
mandi
mandi is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-11-2005 @ 13:19 :
Uiteraard, maar moet je daarom alle gebande leden in een lijst zetten? Bovendien kunnen (en horen) ze dat over het algemeen zelf aan een plusser vragen.
Nee, niet alleen daarom. Het is overzichtelijk en duidelijk wie er wel en niet gebanned is dmv zo'n lijst.
Gebande leden kunnen dat inderdaad vragen, maar het kan zijn dat dat door omstandigheden niet mogelijk is. Het komt overigens ook voor dat fb'ers niet eens terugmailen.
Oud 01-11-2005, 13:16
Verwijderd
Het is voor ons ook heel overzichtelijk wie er geband is. Wij hebben namelijk een banman. Een ban op dit forum is een zaak tussen de gebande forummer en de mods. Andere leden hebben daar niets mee te maken. Als ze geïnteresseerd zijn in de banmotivering dan kunnen ze dat aan de gebande persoon zelf vragen. Die krijgt namelijk een banmail.

Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat een banmail niet duidelijk is in de ogen van de gebande forummer. Het kan ook wel eens gebeuren dat een + niet (meteen) terugmailt of in het geheel niet. Dat zijn ook mensen met een leven die niet 24/7 met bans bezig zijn. Om daarvoor nu een heel systeem met banoverzicht voor de leden in het leven te roepen, dat zie ik niet bepaald zitten, temeer omdat het anderen dan de gebande forummer helemaal niet aangaat.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 01-11-2005 @ 12:42 :
Je had het over zoutloze opmerkingen? You'll take the cake I guess?
Die statussen hebben ansich natuurlijk níéts met het forum te maken
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2005 @ 14:16 :
Het is voor ons ook heel overzichtelijk wie er geband is. Wij hebben namelijk een banman. Een ban op dit forum is een zaak tussen de gebande forummer en de mods.
De réden van de ban is tussen de mods en de desbetreffende (l)user.
échter. Dát een user geband is, is altijd publiek, er wordt over gepraat op de subfora waar de desbetreffende gebruiker het meest zit en natuurlijk is het ook zo dat er vaak op M&M door derden opheldering gevraagd wordt (Zie topics Master HJ bv), de reden krijgen ze dan wel niet, maar altijd een bevestiging dat er gebanned is.
Dan houdt het punt "Een ban is een zaak tussen Mods en Users" het niet lang vol.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 17:14
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
mandi schreef op 01-11-2005 @ 10:37 :
Ik beweer verder niets, ik zeg alleen dat als je een topic maakt voor gebande leden voor andere topics waarschuwingen geeft dat het misschien toch wil lukken. Als er een speciaal topic is hoeven mensen in principe geen andere topics te openen.
Dat is dus precies waar ik niet in geloof. Er blijven altijd topics komen over gebande leden, of je nu wel of niet een lijstje maakt.

Citaat:
Ik vind het gemakszuchtig om iedere keer te zeggen dat het jullie probleem niet is. Je bent niet voor niet forumbaas toch? Alleen omdat jullie forumbazen er geen last van hebben betekent niet dat andere leden er ook geen last van hebben.
Een ban is toch niet ons probleem? Bannen is makkelijk en gaat snel. Dat is wat ik bedoel. Je roept dat mensen zich niks aantrekken van dreigen met bans, dat is niet ons probleem, maar van de gene die zich er niks van aantrekt. Het werk wat ik heb aan een ban en evt een paar topics verwijderen is helemaal niks vergeleken met de duur van een ban. Wie heeft hier een probleeem? Juist ja, het betreffende lid.

Citaat:
Brandende vragen kunnen optreden als forumbazen geen email terug sturen.
Leden krijgen altijd een banmail (als dat niet gebeurt gaat er wat mis en zou het ook mis gaan in het topic. Voor gebande leden heeft zo'n topic geen zin omdat ze het hele forum al niet kunnen zien als ze gebanned zijn. Dus je moet met wat anders komen.

Citaat:

Tja, ik heb ook liever dat het wel werkt. Helaas heb ik niet de kennis om het op te lossen. Verder denk ik dat het niet werken van de status in hetzelfde probleem ligt als de ipbans.

Citaat:
deadlock schreef op 01-11-2005 @ 17:17 :
échter. Dát een user geband is, is altijd publiek, er wordt over gepraat op de subfora waar de desbetreffende gebruiker het meest zit en natuurlijk is het ook zo dat er vaak op M&M door derden opheldering gevraagd wordt (Zie topics Master HJ bv), de reden krijgen ze dan wel niet, maar altijd een bevestiging dat er gebanned is.
Dan houdt het punt "Een ban is een zaak tussen Mods en Users" het niet lang vol.
Ben ik het niet mee eens. Dat iemand gebanned zou zijn zou al lang bekent zijn als de status goed werkte. (wil je nu ervoor zorgen dat hij werkt moet je heel wat extra handelingen doen) Dat iemand gebanned is is dus in principe al openbaarder. Maar voor hoe lang en de reden is niet openbaar en dat blijft een zaak tussen user en fb's. Dat de user dan zelf aan andere users vertelt hoe lang, waarom etc is prima, maar dat gaan wij niet vertellen. (hoewel er over duur iets opener gedaan wordt dan ove reden)
Oud 01-11-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 01-11-2005 @ 17:17 :
Oh, waarom dan wel niet? Ons uitgangspunt is gewoon dat we alleen aan de gebande user zelf meedelen wat de reden is. Dat op sommige subfora de community nogal ons-kent-ons-inteelt is, en dat mensen zich afvragen waarom pietje populair geband is, maakt dat niet anders; en dat meestal wel snel publiekelijk wordt dát hij geband is, ook niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 18:55
T_ID
T_ID is offline
Tja, op zich is er goede reden waarom geen mededelingen over bans worden gedaan. Ik snap ook eigenlijk niet waarom mensen die over andersmans ban topics openen op M&M dit niet via PM of mail kunnen doen.
Oud 01-11-2005, 21:04
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 01-11-2005 @ 12:44 :
Het systeem werkt, echter als jij diegene niet in je msn hebt of geen mailadres van diegene hebt, vinden jullie elkaar kennelijk niet boeiend genoeg. Waarom zou je dan nog willen weten waarom hij gebanned is?
Alsof ik 500 forummers in mijn msn ga proppen, alleen om ze aan te spreken als ik vermoed dat ze gebanned zijn...

Daar gebruik ik MSN niet voor. Beetje scheiding forum/privé leven is wel op z'n plaats.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 21:08
Wammus
Wammus is offline
Ik vind de regel die er nu is vrij duidelijk. Je word gebanned en als je het daar niet mee eens bent stuur je een mailtje terug naar degene die jou je banmail heeft gestuurd en dan krijg je een antwoord. Hier moet je het mee doen. Daar heeft de rest van het forum niet zo gek veel mee te maken lijkt mij.

Ik snap eigenlijk niet dat jullie uberhaupt nog op dit soort topics in gaan. Zo krijg je nooit duidelijkheid over het beleid en blijven er mensen over dit soort dingen zeiken.
Oud 01-11-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Sperziekoe schreef op 01-11-2005 @ 22:04 :
Alsof ik 500 forummers in mijn msn ga proppen, alleen om ze aan te spreken als ik vermoed dat ze gebanned zijn...

Daar gebruik ik MSN niet voor. Beetje scheiding forum/privé leven is wel op z'n plaats.
Waarom intresseert het je dan wel als ze gebanned zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 21:22
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 01-11-2005 @ 22:17 :
Waarom intresseert het je dan wel als ze gebanned zijn?
Omdat ik wel met ze forum. Bovendien gaat het hier niet alleen om mijn wensen. Ik zie tig topics van mensen.

En ik vind het fijn om overzicht te hebben
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 23:23
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-11-2005 @ 22:08 :
Ik vind de regel die er nu is vrij duidelijk. Je word gebanned en als je het daar niet mee eens bent stuur je een mailtje terug naar degene die jou je banmail heeft gestuurd en dan krijg je een antwoord. Hier moet je het mee doen. Daar heeft de rest van het forum niet zo gek veel mee te maken lijkt mij.
Naja, je kan nog naar de bemiddelaar als gebanned lid, maar idd, de rest heeft daar niks mee te maken.

Citaat:
Ik snap eigenlijk niet dat jullie uberhaupt nog op dit soort topics in gaan. Zo krijg je nooit duidelijkheid over het beleid en blijven er mensen over dit soort dingen zeiken.
Het lijkt me vrij duidelijk dat we het niet doen, dus waar is die onduidelijkheid? Als we er niet op reageren is het ook niet goed.
Oud 02-11-2005, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Sperziekoe schreef op 01-11-2005 @ 22:22 :
Omdat ik wel met ze forum. Bovendien gaat het hier niet alleen om mijn wensen. Ik zie tig topics van mensen.

Maar de opmerking geldt voor ieder apart natuurlijk. Daarnaast gaan die tig topics ook niet op, omdat er nooit wordt gevraagd: "[i]Is[/] x gebanned?", maar "Waarom is x gebanned.
Dat hij gebanned is, is dus duidelijk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Sperziekoe schreef op 01-11-2005 @ 22:22 :

Ja, fijn voor je. Als een van jouw geliefde medeforummers geband is dan vang je dat snel genoeg in de community op. Als je wilt weten waarom hij/zij geband is dan stuur je maar een mail. Als er geen mailadres zichtbaar is dan stelt die persoon dus geen prijs op mail. Kun je niet mailen dan kijk je maar in je MSN-lijst. Dat die een rommeltje van vijfhonderd personen is, is niet ons probleem.

Sim-pel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2005 @ 19:41 :
Oh, waarom dan wel niet? Ons uitgangspunt is gewoon dat we alleen aan de gebande user zelf meedelen wat de reden is. Dat op sommige subfora de community nogal ons-kent-ons-inteelt is, en dat mensen zich afvragen waarom pietje populair geband is, maakt dat niet anders; en dat meestal wel snel publiekelijk wordt dát hij geband is, ook niet.
Dat waarom dan wel niet staat erboven.
Er wordt voorbijgegaan aan mijn punt dat ik de reden niet hoef te kennen maar het makkelijk vind om te weten dát een user geband is.
Het interreseert me echt geen ene moer wáárom.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten