Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-11-2005 om 17:09. |
![]() |
||
Citaat:
Eén van de weinige "classic" Bergman films die ik nog moet zien. ...Ja, ja ik heb nog niet alles gezien... |
![]() |
||
Citaat:
ik keek vandaar der untergang over hitler & co, het woord "mooi" is hier dubieus maar intrigerende film. vooral de man die hitler speelt erg goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel een vette sfeer, trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
die teksten zijn hilarisch!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb jij dan ook elke dinsdagmiddag "les" in Cinerama? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, wel elke dinsdagmiddag les in o.a. films, maar dat is op de Uithof in Utrecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
* Geen verhaallijn * zinloze gesprekken die helemaal nergens op slaan * veel te lange scene's * allemaal onzin in de film wat uiteindelijk nergens op uitdraait enz enz enz Op een gegeven moment dacht ik: Nou, nou is het hopelijk straks afgelopen... Duurde het nog een uur!!! Een vriendin van me was zelfs in slaap gevallen, maar toen ik de zaal rondkeek, bleek ze niet de enige te zijn.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() "Notting Hill", ja het is ernstig, maar die film had ik nog nooit gezien... nu wel, en hij was top.
|
I Kina Spiser de Hunde - Zwaar oké. En natuurlijk een aanrader voor iedereen die Lock Stock en Snatch konden waarderen.
7/10 |
![]() |
||
Citaat:
Nou, mooi niet. Ik ga zometeen het tweede deel van 06/05 kijken. |
![]() |
||
Citaat:
Over discussies gesproken; ik moet Dirk Diggler nog beantwoorden! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Net het tweede deel gezien van 06/05 Bijzonder intrigerende film. Fenomenaal. Machtig interessant. Buitengewoon knap scenario. Spannend. Nu ben ik toch echt geen Fortuynist of iemand die fictie niet van werkelijkheid kan onderscheiden, maar deze film heeft me toch tot nadenken gestemd over 6 mei 2002 en de moord op Pim Fortuyn. De film laat je vertwijfeld achter. Stof tot nadenken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gisteravond: Doom leuk! Vooral de link die naar het spel wordt gemaakt. Al was het begin iets vaag, verhaallijn was nergens te vinden ;x
Laatst gewijzigd op 05-11-2005 om 12:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar zeg ik dat het verhaal complex is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|