![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je je daarover schaamt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn broer is vrijgezel, date regelen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een dobbelsteen, ooit gewonnen op mijn kerst-gala. Daar had ik toen ook een soort van kaarten gewonnen waar karaters op stonden die je dan moest "spelen" (nooit gebruikt, geen idee meer waar ze zijn).
Een vibrator; ooit gekregen van mijn vriend. Geen idee hoe groot deze precies is. Ligt op mijn kamer, en ben nu bij mijn moeder. Purple clit kisser Cockring van flexibele jelly. (Een bron van geluk en tevredenheid voor hem en haar. De Clit Kisser is een fantasische uitvinding en speciaal ontworpen om de clitoris van de vrouw te stimuleren en de erectie van de man te versterken http://www.christineleduc.nl/). Ooit eens samen met mijn vriend gekocht. Ik vond het best wel tegen vallen (mertke er best wel weinig van). Condooms met ribbeltjes en nopjes; maar ook die vind ik niet echt een meerwaarden geven aan de seks. |
![]() |
||
Citaat:
het kunne leuke kadotjes zijn, of is wat anders of wat dan ook
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb d'r vandaag vastgebonden met handboeien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geen speeltjes en ik weet ook niet of ik me daar ooit mee zou kunnen vermaken. Ik denk dat ik me bij gebruik enorm ongemakkelijk zou voelen en dat stimuleert de opwinding nu niet echt.
|
|