Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - heel veel (gestreepte of geruite) polo en tommy met de kraag omhoog - altijd marlboro peuken binnen handbereik - patsen hoeveel BrEeZaH/Smirnoff Ice ze het afgelopen weekend hebben gedronken - Levi/G-sus/Diesel/Replay strakke 3/4 (gebleekte) broeken en spijkerjasjes - Timberland/Puma schoenen - top 40 muziek - soms blowen of "skate-invloeden" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() k heb niet echt leuke klasgenoten ofzow, misschien verandert dat nog naja we zien wel
|
Ik moet morgen voor het eerst naar mijn nieuwe school, heel spannend. Ik ken er niemand, net als de rest, hoop ik.
Verder is volgende week maandag pas mijn echte nieuwe eerste schooldag, morgen is de intro.
||
Citaat:
![]() vandaag mn rooster opgehaald, uiteraard heb ik weer t kutste en meest ingewikkelde rooster van alle 6v-ers ![]() ![]() ![]()
|
Heb vandaag boeken een rooster opgehaald wat al een hele gebeurtenis was!
Mijn naam wordt opgenoemd, ik loop naar binnen, wil de boeken pakken: 'hoo stop. ga maar even daar staan' ik:'maar dit zijn toch mijn boeken? mijn naam werd toch net opgenoemd?' man: 'ja maar ..... even terug. klaar? okay alsjeblieft.' Ik had echt zoiets van ![]() Verder heb ik even een alle gezakten gezien waar ik nu bij in de klas kom en de van vwo-komenden. Domme toespraak gehad van sector-adjunct waarbij hij het nog even speciaal oven een jongen had die weer eens te laat was. Heel 5 havo weet nu wie die jongen is. Lullig. Rooster gehaald, opnieuw de huisregels enzo ontvangen... Toen nog even geklaagd tegen mijn mentor dat ik de tijd van het gym-uur BELACHELIJK vond. Oja, ik kreeg ook nog eens te horen dat mijn ouders de boeken niet hadden betaald wat ze thuis gekomen dus wel hadden gedaan! Poeh, zwaar hoor, naar school gaan. Morgen mijn echte eerste dag.
|
Moest vandaag boeken en rooster ophalen.
Heb een kutrooster met op 4 dagen om 4 uur uit(waarvan op 3 dagen van 1e tot 10e uur les). En toen gingen ze ook nog is vertellen wat we morgen op de introductiedag gaan doen. En das dus naar het museum Naturalis in Leiden.. echt geweldig dus(NOT). En ik kreeg van mijn mentor te horen dat ze iets nieuws hebben ingevoerd op school. Dat je namelijk als je allochtoon bent, swt(=studiewerktijd, hulp bij een vak, heeft iedereen dagelijks) nederlands MOET nemen. ![]() ![]() Om je nederlands te verbeteren.. woordenschat enz. enz. Slaat dus echt nergens op!!!! |
![]() |
|
Mijn 1e schooldag ging ongeveer zo: Ik kwam aan en begon me te ergeren aan al die ongelooflijke geiten die hier rond lopen. Vervolgens ging ik me er nog meer aan ergeren en bedacht m dat ik toch eigenlijk wel heeeel graag van deze school af wil.... Hoop stiekem nog ergens op een spoedhavo terecht te kunnen
![]() ![]()
|
Een hoop huiswerk opgekregen, mensen die vroegen of ik soms ziek was omdat ik wat deed in de les. Zeurende engelse leraar omdat ik mijn werkboek aan het ondertekenen was, eemmm zeurverhaal van mijn mentor gehad en de dag beeindigd met bruggers uitlachen die de deur niet openkregen
![]()
|
Verwijderd
|
Was dus vandaag weer voor het eerst op school. Had wel het eerste uur vrij. Vervolgens begon ik met natuurkunde, maar die docent is rooster maker, en begon ons eerst alles uitteleggen over nieuwe reglementen. Vervolgens besteedde hij een 20 minuten aan de uitleg voor de functie: f(t)=-6+3t, dat leer je dus in 5 VWO
![]() Derde uur frans: Dacht ik dat ik yes!! Ik heb die gast die geen onvoldoendes geeft. Maar hij besloot dus dat nu afteschaffen ![]() ![]() 4e uur godsdienst, film: wereld van Sofie aan het kijken 5e: wiskunde, niet veel gedaan ofzow 6e: tussenuur, nieuwe vriendin ![]() ![]() 7e uur: Nederlands, vervolgens alleen maar over boeken gesproken |
![]() |
|
![]() |
Ik ben vandaag van 8.30 tot 15.55 naar school geweest
![]() Ik vertel mijn dag wel ff op de manier van darkshooter: 1e uur: engels, mijn 4e leraar die de 1e les van het jaar verteld dat hij altijd in het engels praat. Ik denk dat dit de 1e wordt die dat ook echt doet! Hij praat nogal Australisch engels ofzo ![]() 2e uur: biologie, we moesten gaan bedenken door welke kenmerken soorten dieren worden ingedeeld 3e uur: tussenuur, kwt ingetekend, en de Harry Potter superquiz gedaan ![]() 4e uur: gym. ongeveer 30 min gevoetbald, en toen was de les afgelopen. We hebben dit jaar nog maar 75 minuten gym ipv 100 (we mogen de school aanklagen volgens de leraar!), dit komt doordat we te weinig gymzalen hebben. (vorig jaar is mijn school verbouwd, alleen er zijn geen nieuwe gymzalen bijgebouwd! door het nieuwe gebouw heeft mijn school een betere reputatie gekregen ofzo, dus er zijn 450 nieuwe brugklassers ![]() ![]() 5e uur: nog een half uur gym 6e uur: wiskunde. Een heel verhaal, wat niemand begreep. 7e uur: scheikunde. Herhaling van vorig jaar. 8e uur: anw. We moesten gaan bedenken wat we het grootste en het kleinste gevaar voor onszelf en de wereld vinden. Was wel grappig. En toen eindelijk naar huis........ Ik kan nog geen boeken kaften trouwens, want dat is nog niet op school. (wij krijgen dat van school namelijk) Lang verhaal........... ![]() |
![]() |
|
Nou, ik moet het toch nog even kwijt over vandaag: we hebben bij alle vakken helemaal niks gedaan behalve het gezuer aanhoren van de leraren dat 5 havo zo'n kort jaar is en dat het zo zwaar wordt en wat we allemaal gaan doen.
Maar natuurlijk moet onze leraar biologie wel meteen huiswerk en uitgebreide tekeningen met uitleg op het bord zetten! Ik ben gewend om op de eerste dag nog even niks te doen maar dat viel tegen..
|
![]() |
ik ging vandaag (eerste school dag) min of meer out.
opeens begon het te duizelen, we hadden het over een onderwerp waar ik zenuachtig van word(en nee het had niet met voortplanten te maken), ik vroeg of in naar de wc mocht en in de gang viel ik keihard op mijn knieen. of ik op mijn hoofd ben gevallen weet ik niet, ik heb in ieder geval geen pijn daar. school dag verder af gerond, ik denk dat ik te lage bloed druk heb ofzo... ik heb wel vaker hoofdpijn of licht in me hoofd. Nu maar goed eten en slapen misschien gaat het beter anders topic openen op gezond forum. nou tja... ![]() exuus voor de typfouten |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ripper
|
![]() |
Telt de eerste introductiedag ook?
![]() 9:30 Met de bus van school in Zwolle. 11:00 Aankomst in Amsterdam. 12:00 Met de Ms. Koningin Juliana naar IJmuiden. 15:00 Aankomst te IJmuiden, bus weer naar Zwolle. 17:00 Aankomst te Zwolle. -Extra interessant was dat ik op de brug mocht blijven toen we door de sluis van IJmuiden gingen (de middensluis). Woensdag... 9:00 Met de bus van school in Zwolle. 11:30 Schepen kijken en het grootste droogdok (90 meter breed, 400 meter lang, 16 meter diep!!) van West-Europa gezien bij Verolme Botlek. (Europoort dus, de hele dag overigens.) 13:00 Stormvloedkering bij Maassluis gezien. 13:30 Lunch bij EIC. 15:00 Rondrit over de ECT-terminal (grootste containerterminal van de wereld), o.a. de Carsten Maersk gezien (350 meter lang, kunnen 25 containers naast elkaar op ![]() 16:00 Richting jeugdherberg Bruinisse. 18:00 Aankomst Bruinisse. -'s avonds eten, dorp in, ik ben vroeg gaan slapen... Donderdag... 7:00 Opstaan, maar ik was al wakker. ![]() 7:45 Ontbijt. 8:30 Vertrek met de bus. 10:00 Aankomst bij RISC in Europoort. Rondleiding, het RISC is waar je overlevingszaken leert (van brandbestrijding tot brandcoordinatie tot hechten, infuzen leggen, en met een reddingsvlot van een schip... of massa-controle, om bvb. een cruiseschip te evacueren). 12:30 Richting Rotterdam, bus. 13:00 Rondvaart door de Botlek. 16:00 Weer in Rotterdam. 18:30 Terug in Zwolle. De opleiding die ik nu doe mag je raden... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Overleven metallica | 20 | 25-06-2004 21:26 | |
Eindexamens 2004 |
Wat wordt er zoal georganiseerd rondom jullie eind? kleinedraak | 87 | 15-05-2004 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |