| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Meisje, k kan je alleen een knuffel geven.

Digital ash in a digital urn. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

En al die latijnse benamingen van de hersenen en wat deze doen zijn ook niet erg leuk   Pfff... Ik vraag me af hoe ik dit allemaal in mn hoofd moet krijgen. Het is ook zo lang geleden dat ik echt heb zitten blokken (uh, misschien een keer in de tweede voor engels ofzo?). Hopelijk gaat het inderdaad vanzelf beter. Ben blij dat ik vandaag begonnen ben en dus nog 7 dagen heb om te leren. Tijd zat gelukkig.
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik moest vorig jaar ook ineens weer kunnen blokken en dat had ik ook al sinds 3vwo niet meer gedaan. Tis heel lastig om zo'n manier van leren jezelf weer eigen te maken. Ik kan het nu nog steeds niet goed maar gelukkig ligt bij mij de nadruk nu weer meer op begrijpen. Succes ermee  

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

), kon ik het redelijk. Oefening baart kunst en dat is zeker het geval bij iets als autorijden.  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar maar het is wel Sinterklaastijd  

Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen) 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Bovendien worden er ook best vaak wat positieve dingen ingepost, hoor. Veel genoeg, vind ik  

Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen) 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Vanochtend veel gedaan, nu voel ik me moe, hopelijk krijg ik zo nog wat energie om even flink geconcentreerd aan de slag te kunnen, anders komt er wel erg veel druk op te liggen 

Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn. 
	A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

En: doe het dan ook echt niet, wees sterk.Ot: ik vind de wond op haar buik eng, heb niet gekeken.  | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | 

Ctrl + V Topic #66 Retro*Love  | 500 | 19-04-2007 11:19 | |
| Psychologie | 

Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Redhair  | 496 | 29-11-2005 13:44 | |