Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel als een meisje tegen mij zou zeggen dat ze het al met 5 jongens had gedaan zou ik haar denk ik ook een beetje 'sletterig' vinden. Ik denk dat een jongen dat ook vindt en dan afhaakt. Daarom durfde ik het ook niet goed tegen mijn laatste vriend te vertellen.. ik wist sowieso dat hij er niet voor was om veel exen te hebben.. dus was gewoon erg bang om hem kwijt te rakan als ik het vertelde.. Ik heb sowieso tegen niemand verteld dat ik het al met 5 jongens heb gedaan, niet tegen vriendinnen niet tegen familie, dus niemand weet dat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou me er niet te druk om maken, 5 jongens is helemaal niet zo ongeloofelijk veel, daarbij: iedereen doet wel eens stomme dingen. Heb het zelf eigenlijk nooit over mijn exen (t zijn er ook niet zo gek veel) en zij eigenlijk ook niet (goddank, want het interesseert me totaal niet en het is allemaal al meer dan 2 jaar geleden).
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zeker over 1 ex hebben mn vriend en ik het er vaak en uitgebreid over maar ja hij komt ook eigenlijk in ieder gesprek voor soms is dat er irri maar ja ik ken er ook nix aan doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
of 2) met haar stoppen omdat je haar verleden niet aankan en opzoek gaan naar een meisje die nog geen verleden heeft met jongens en waar het misschien veel minder goed mee klikt. Je moet ook niet vergeten dat als jouw relatie zou eindigen dat je dan ook een ex hebt. en dus een verleden. Het lijkt me moeilijk, vooral omdat je waarschijnlijk beelden van je vriendin vormt en dat ze dan iets doet met andere jongens. iig dat deed mijn ex... maar toch zal je moeten proberen om die beelden los te laten anders word je gek. Ik praat nu vanuit haar, want ik zou laat maar zeggen haar zijn in jouw relatie.. en IK heb heel erg veel spijt van dat ik die dingen heb gedaan en dat ik toen niet besefte dat het iets speciaals is wat je eigenlijk alleen maar doet als je van iemand houdt. Dat zie ik nu wel in, en juist daarom baal ik zo van mijn verleden. Ik had het liever maar 1x gedaan en dan meteen met mn ware.. want het is iets heel speciaals en iets wat je niet zomaar weggeeft aan iedereen. Als ik de tijd terug kon draaien had ik al die 'vriendjes' overgeslagen en was ik pas dingen gaan doen met mn laatste vriend. Want daar heb ik wel van gehouden, en dan vind ik het ook niet raar.. Nouja ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel... voor jou vriendin is het misschien nog wel rotter dan voor jou. Want jij kan bij haar weggaan en dan ben je ook meteen van haar verleden af, maar ze kan zelf haar verleden nooit meer weg doen. Ik moet wel zeggen dat ik er erg veel van heb geleerd, en dat ik blij ben dat ik het 'licht' heb gezien en nu inzie dat het iets heel speciaals en bijzonders is.. en dat die dingen die ik met die 'vriendjes'' heb gedaan niks voorstellen bij wat ik kwa liefde en houden van met mijn laatste vriend heb meegemaakt. Probeer het los te laten, het is het niet waard om hier je relatie en jouw geluk op te laten stranden Ik ben wel erg netjes geworden zeg ![]() Zou mezelf ook nooit meer zomaar weggeven... maar alleen aan een jongen waarvan ik denk daar oud mee te worden. |
![]() |
|
|