Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ot: hij is inderdaad heet <3
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Een zwarte H120 van iRiver. Slecht verkrijgbaar in Nederland. Nu is hij helaas terug voor reparatie, omdat ik hem geprobeerd heb met een nokia lader op te laden. ![]() 20 Gig opslag, ogg en wma support (tja, dat laatste is niet echt nodig, maargoed), optical in en out, voice recorder, fm radio, plug&play mogelijkheid als je geen behoefte hebt aan een database in je speler, Rockbox. Meegeleverde accesoires: hoesje, afstandsbediening met verlicht schermpje, oordopjes (sennheiser mx300), kabels en shit. De dopjes heb ik weten te slopen, dus meteen maar een setje EX71sl's gehaald. Kwaliteit was al meteen nog beter. Later de sharp md33's besteld. De sony's hadden namelijk last van iets te veel bass en te weinig midrange tonen. Deze klinken echt super voor de prijs (37,-). Volgens testers benaderen ze zelfs de kwaliteit van de shure e2's. Soms zie ik in de trein mensen zitten met de goedkope dopjes die ze bij hun blokker spelertje hebben gekregen. Ik krijg gewoon spontaan de neiging om een schaar uit mijn tas te pakken en de draadjes door te knippen. De minimale acceptabele geluidskwaliteit van oordopjes ligt voor mij toch wel bij iPod dopjes (die eigenlijk al vrij crappy zijn). iPod's zijn sowieso voor kuddeschapen. "Ik koop een ipod want dat is dope" e.d. zijn uitspraken die je overal tegenkomt op internet. Verder zie ik altijd een tegenstrijdigheid in de onderbouwing van iPod gebruikers. De meesten zeggen dat ze hun iPod hebben, omdat hij heel handig is in het gebruik en omdat hij goede kwaliteit levert enzo (wat op zich al niet waar is), maar in GoT topics over oordopjes zie ik ook dat de meeste iPod gebruikers koste wat het kost witte dopjes willen hebben. Wat dat betreft geeft Jolt het op zijn minst toe dat hij graag veel betaald voor weinig mp3-speler omdat hij er leuk uitziet (en dat is nog uiterst relatief/subjectief ook nog). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, als je wel geïnteresseerd bent in de kwaliteit van de sharp MD33's, maar niet in het over laten komen uit Japan en het klooien met verlengsnoeren kun je de Creative EP630 kopen. Die schijnen dezelfde dopjes te zijn met een ander merkje erop gedrukt. Laatst gewijzigd op 30-10-2005 om 15:36. |
![]() |
||
Citaat:
jij bent ook heet <3 ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het enige nadeel van een iRiver H10 tov iPod is dat je WindowsXP moet hebben, maar dat heeft tegenwoordig toch wel iedereen op (één van) zijn pc('s). Zelf heb ik een H10 20Gb als vervanging gekregen voor mijn H120. Daar ben ik persoonlijk minder over te spreken, ondanks dat de H10 veel handiger is in het algemeen gebruik. De H10 mist tov H120:
De H10 biedt meer tov H120:
Verder vindt ik het jammer dat ik nu geen rockbox kan draaien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar wat ik een nadeel vind aan mijn iRiver (wat ik al zei) is dat ie bij bijna ieder nummer hapert en ik heb het niet beter kunnen krijgen. Wat ik me trouwens afvraag (zal vast wel te vinden zijn, maar nu ik hier toch bezig ben..) is er voor de iRiver ook een kabel te koop zodat je m kan aansluiten op je stereo? En kan je zoiets ook aansluiten op de boxen van je dvd-speler? Edit: ik heb t al gevonden alleen zie ik 3 verschillende kabels op deze site en ik snap het verschil niet zo ![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 09:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-12-2005 om 11:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Psp Vice | 208 | 15-02-2005 05:30 | |
De Kantine |
Wat voor geluidsdrager heb jij? Tommie/Aligogo | 75 | 09-04-2004 07:55 | |
Software & Hardware |
[Nero] Foutmelding tijdens branden Phreak | 13 | 03-10-2003 04:19 | |
De Kantine |
het-stel-een-vraag-topic 2 Ketjing | 495 | 04-08-2003 14:04 | |
Software & Hardware |
[mp3/wav/sample software] mix programma waarbij je zelf ook kan invoegen!! Verwijderd | 6 | 23-10-2002 08:56 | |
Muziek |
mp3's De Goede Heer | 7 | 30-07-2002 19:28 |