Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het echt met die jongen te doen....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toen kreeg ik een soort van black-out en toen ik weer een beetje bij m'n verstand kwam bleek dat ik hem nogal toegetakeld had... Het pesten was daarna wel zo goed als voorbij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Soms komen mensen dan met het advies dat je ze gewoon moet negeren omdat het dan niet leuk voor ze zou zijn, maar dat werkt in de meeste gevallen ook voor geen meter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
pesten is bedoeld als pesten en is mishandeling. plagen is over het algemeen leuk bedoeld en meestal valt daar niemand over. pesten is iemand systematisch dag in dag uit, maanden.. jaren tot op het bot krenken met overduidelijke kwade bedoelingen. |
![]() |
||
Citaat:
Pesten begint vaak ook met plagerijtjes, die door de jaren heen steeds erger worden en uiteindelijk resulteren in pesterijen. |
![]() |
||
Citaat:
plagen gebeurt meestal tussen kinderen die elkaar wel mogen. en bij plagen verwacht degene die plaagt nim of meer een plagerij of rake opmerking terug. pesten is het met voorbedachte rade verwoesten van iemands sociale leven. pesten is inderdaad nooit als plagerijtje bedoeld. Ik denk dat Raven dat bedoeld. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Droppiex | 35 | 14-03-2012 19:56 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Psychologie |
Wie kan me helpen... -x-Sanne-x- | 5 | 16-12-2006 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |