Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2005, 13:38
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-09-2005 @ 22:36 :
[afbeelding]

Oud 24-09-2005, 14:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
1985/86 Sparta 16 5 Eredivisie
1986/87 Sparta 25 7 Eredivisie
1987/88 Sparta 29 14 Eredivisie
1988/89 PSV 21 11 Eredivisie
1989/90 PSV 25 6 Eredivisie
1990/91 PSV 29 16 Eredivisie
1991/92 PSV 28 12 Eredivisie
1992/93 PSV 23 8 Eredivisie
1993/94 PSV 5 2 Eredivisie
1994/95 FC Twente 10 1 Eredivisie
1995/96 FC Twente 21 7 Eredivisie
1996/97 FC Twente 3 0 Eredivisie
1996/97 NEC 14 2 Eredivisie
1997/98 NEC 22 2 Eredivisie
1998/99 NEC 21 3 Eredivisie
1999/00 Helmond Sport 29 6 Eerste divisie
2000/01 Helmond Sport 34 13 Eerste divisie
2001/02 Helmond Sport 33 3 Eerste divisie

Totaal 388 wedstrijden, 118 goals

wat een carriere
Oud 30-09-2005, 13:33
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
FC Twente en PSV eens over Culina

PSV en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de directe overgang van Jason Culina naar de Eindhovense club.

De middenvelder moet nog gekeurd worden door PSV. De Brabanders verwachten later op de dag de definitieve overgang en de details van de overeenkomst bekend te kunnen maken. FC Twente vond een bod van PSV eerder deze week nog te laag.

De Australiër speelde in het verleden voor Ajax en De Graafschap.
Zat er aan te komen, zeker nu Hiddink bondscoach van Australië is.
Oud 30-09-2005, 14:24
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-09-2005 @ 14:33 :
Zat er aan te komen, zeker nu Hiddink bondscoach van Australië is.
Tja, idd, zal er wel mee te maken hebben...
AZ wilde hem ook hebben, maar dan in ruil voor Ramzi (en misschien ook wel een kleine som geld ernaast). Vraag me af of men in Enschede dat liever hadden gehad. Ramzi was in zijn Twente tijd toch wel heel aardig op dreef.
Oud 30-09-2005, 16:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ramzi is nog altijd gewild hier, maar na anderhalf seizoen op de bank weet ik niet of hij nog wel zo scherp is. Toch had ik dat liever gezien dan bedrag x dat ze nu ontvangen hebben. Het gaat al minder, kan je dit slecht hebben. Maarja vertrekken ging hij toch, in dat opzicht is het natuurlijk positief dat je er nog wat aan verdienen kan
Oud 01-10-2005, 16:38
Ketjing
Ketjing is offline
PSV richt pijlen nu op Vitesse's Dingsdag

Nadat de transfer van Pedrag Filipovic afgeketst lijkt te zijn richt PSV zich nu op Michael Dingsdag, aldus De Gelderlander. Zijn club Vitesse lijkt niet helemaal onwelwillend tegenover een overgang te staan.

Dingsdag zelf meldt he volgende tegenover de Gelderse krant: "Het is niet concreet. Ik kan niets met die verhalen over belangstelling, zolang er niet gesproken is. Ik richt me op Vitesse. Hier heb ik onlangs mijn contract met drie seizoenen verlengd."

Op de vraag of hij ook al wist dat Borussia Mönchengladbach interesse in hem heeft antwoordt hij: "Voor mij is het natuurlijk positief als je naam in verband wordt gebracht met zulke clubs. Het zijn niet de minste namen. Voor mij is het prettig, het is inderdaad een bevestiging van de ontwikkeling die ik doormaak."

Verder lijkt de komst van de Serviër Filipovic van Roda JC van de baan. De Limburgers wilden meewerken aan een overgang, mits er een vervanger kon worden aangetrokken. Dat bleek niet het geval.

--------------

Ja, een domper voor Vitesse maar mooi voor Dingsdag deze interesse. Al dnek ik dat hij op dit moment nog net iets te kort komt voor PSV
Oud 01-10-2005, 19:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bas Jacobs naar MVV?
Het gerucht gaat dat Bas Jacobs en zijn zaakwaarnemer in gesprek zijn met MVV. Nu Bas bij VVV op een zijspoor lijkt me zijn beland, en vaak op de bank mag plaatsnemen, heeft MVV haar oog laten vallen op de rappe linksbuiten. Naar het schijnt zijn de eerste gesprekken tussen MVV en Jacobs ondertussen al verleden tijd.

Bron: www.venlonaren.nl

Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen...
Oud 04-10-2005, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 01-10-2005 @ 17:38 :
PSV richt pijlen nu op Vitesse's Dingsdag

Nadat de transfer van Pedrag Filipovic afgeketst lijkt te zijn richt PSV zich nu op Michael Dingsdag, aldus De Gelderlander. Zijn club Vitesse lijkt niet helemaal onwelwillend tegenover een overgang te staan.

Dingsdag zelf meldt he volgende tegenover de Gelderse krant: "Het is niet concreet. Ik kan niets met die verhalen over belangstelling, zolang er niet gesproken is. Ik richt me op Vitesse. Hier heb ik onlangs mijn contract met drie seizoenen verlengd."

Op de vraag of hij ook al wist dat Borussia Mönchengladbach interesse in hem heeft antwoordt hij: "Voor mij is het natuurlijk positief als je naam in verband wordt gebracht met zulke clubs. Het zijn niet de minste namen. Voor mij is het prettig, het is inderdaad een bevestiging van de ontwikkeling die ik doormaak."

Verder lijkt de komst van de Serviër Filipovic van Roda JC van de baan. De Limburgers wilden meewerken aan een overgang, mits er een vervanger kon worden aangetrokken. Dat bleek niet het geval.

--------------

Ja, een domper voor Vitesse maar mooi voor Dingsdag deze interesse. Al dnek ik dat hij op dit moment nog net iets te kort komt voor PSV
Oud 04-10-2005, 15:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zou dat dan wel weer een goede zet van PSV vinden, en Majstorovic als vervanger van Alex? Ik hoop het niet, maar zou het voor PSV een perfecte oplossing vinden
Oud 04-10-2005, 18:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Er zijn trouwens ook geruchten dat Willem II interesse heeft in onze Ibad Muhamadu. Alweer, dat waren ze vorig seizoen ook al en toen vonden ze hem uiteindelijk te licht voor de eredivisie. Terwijl hij vorig seizoen beter speelde dan nu...
Oud 04-10-2005, 19:01
Gimme more beer
Misschien is hij nu wel te zwaar geworden voor de eerste divisie
Oud 04-10-2005, 21:21
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nooit gedacht dat die nog van betekenis zou kunnen zijn in de Nederlandse competities. Evenals De Visscher en Houwing trouwens.. maargoed, van Da Costa verwachtte ik dan wel weer wat en die zit nog steeds zonder club.
Oud 05-10-2005, 18:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2005 @ 20:01 :
Misschien is hij nu wel te zwaar geworden voor de eerste divisie
Lijkt letterlijk misschien wel waar te zijn, zo sloom als hij er in diverse wedstrijden bij ons bij loopt dit seizoen.
Oud 06-10-2005, 13:00
WolterB
WolterB is offline
[quote]LEVERKUSEN GOOIT NOWOTNY OP STRAAT

Jens Nowotny is niet langer voetballer van Leverkusen. De Duitse eersteklasser zet de 31-jarige verdediger op de keien na een dispuut over zijn salaris.

Nowotny wordt ontslagen omdat hij voor een rechtbank een zaak had aangespannen tegen Bayer, de sponsor van Leverkusen. Nowotny revalideert nog altijd van een knie-operatie en meent dat Bayer hem nog zes weken salaris moet uitbetalen.

De rechtbank stelde Nowotny in het ongelijk. Leverkusen zet hem nu op straat omdat hij "zulke zaken intern had moeten regelen". Hij mag zijn revalidatie wel binnen de club voortzetten.[/b]
Oud 10-10-2005, 18:09
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-10-2005 @ 19:39 :
Lijkt letterlijk misschien wel waar te zijn, zo sloom als hij er in diverse wedstrijden bij ons bij loopt dit seizoen.
Mooi, dan kan vrijdag misschien zelfs Martijn Kuiper -met zijn 135 kilo en zijn patathoofd- hem bijhouden!
Oud 10-10-2005, 18:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 10-10-2005 @ 19:09 :
Mooi, dan kan vrijdag misschien zelfs Martijn Kuiper -met zijn 135 kilo en zijn patathoofd- hem bijhouden!
Laat het nou net de laatste wedstrijd weer wat beter met Ibad gaan!
Komen jullie komende vrijdag weer slechts met 12 man? Ik zou er meer naar Maastricht sturen, kans is groot dat jullie winnen, want wij lijken alleen maar punten te kunnen pakken tegen ploegen die boven ons staan.
Oud 11-10-2005, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kevin Begois speelt per direct voor Roda JC

Kevin Begois is per direct aan de selectie van Roda JC toegevoegd. Roda JC maakt gebruik van de clausule in het contract van de Belgische keeper om hem, in geval van nood, terug te halen naar Kerkrade. Omdat het herstel van tweede keeper Bram Castro langer op zich laat wachten, heeft de technische staf besloten om de huidige eerste keeper van VVV-Venlo terug te halen. Begois was dit seizoen wederom uitgeleend aan de club uit Venlo. Vanmiddag zal hij reeds meetrainen met de selectie.

Bron: www.rodajc.nl

Maakt VVV een goede kans om kampioen te worden, kapen ze hun keeper weg. Slim van Roda, maar jammer voor VVV en de ontwikkeling van Begois, die waarschijnlijk toch wel niet aan de bak zal komen.
Oud 13-10-2005, 18:19
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-10-2005 @ 19:33 :
Laat het nou net de laatste wedstrijd weer wat beter met Ibad gaan!
Komen jullie komende vrijdag weer slechts met 12 man? Ik zou er meer naar Maastricht sturen, kans is groot dat jullie winnen, want wij lijken alleen maar punten te kunnen pakken tegen ploegen die boven ons staan.
Dat probleem hebben wij ook, dus ik denk niet dat het erg druk gaat worden. We hebben een hele goede aanvaller (misschien wel de beste sinds tien jaar) en een hele slechte verdediging (sowieso de slechtste sinds tien jaar), dus ik verwacht er nog niet heel veel van.
Tweede probleem is de verbinding, er wordt nu al geadviseerd om net voor de ochtendspits te vertrekken zodat we misschien nog net de tweede helft kunnen zien. Tot op heden heb ik volgens mij nog nooit een aftrap gezien (behalve die voor de 2e helft).
Maar ik acht de kans vrij groot dat ik morgen mijn vrijdagavond toch weer laat verneuken!
Oud 13-10-2005, 19:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 13-10-2005 @ 19:19 :
Dat probleem hebben wij ook, dus ik denk niet dat het erg druk gaat worden. We hebben een hele goede aanvaller (misschien wel de beste sinds tien jaar) en een hele slechte verdediging (sowieso de slechtste sinds tien jaar), dus ik verwacht er nog niet heel veel van.
Tweede probleem is de verbinding, er wordt nu al geadviseerd om net voor de ochtendspits te vertrekken zodat we misschien nog net de tweede helft kunnen zien. Tot op heden heb ik volgens mij nog nooit een aftrap gezien (behalve die voor de 2e helft).
Maar ik acht de kans vrij groot dat ik morgen mijn vrijdagavond toch weer laat verneuken!
Onze verdediging vind ik de laatste anderhalf jaar vrij stabiel maar vooral in het begin van het seizoen kwamen we tekort in de aanval. Net andersom dus. Komt ook doordat meneertje Jonker het elftal misschien wat te verdedigend laat spelen.

Haha, altijd leuk die files op vrijdagmiddag tussen vliegveld Maastricht-Aachen Airport en centrum Maastricht. Jullie kunnen ook beter afslag Meerssen-Valkenburg nemen en dan het laatste stukje binnendoor rijden, dan vermijden jullie de files...
Oud 14-10-2005, 21:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 13-10-2005 @ 19:19 :
Dat is dan toch weer aardig gelukt.
1-0, ik vond het wel verdiend, maar toch benauwd omdat we het ons weer ontzettend lastig maakten door niet meer doelpunten te maken. Dan geeft die Supi met zijn lamme benen ook nog een terugspeelbal, maar gelukkig voor ons had die GAE'er zijn vizier niet op scherp.
Toch wel redelijk wat Eagles-fans daar. Ik hoop voor je dat de files meevielen (zodat je ons prachtige volkslied nog hebt kunnen horen voor de wedstrijd ) en dat de terugreis na zo'n nederlaag niet al te lang is geweest.
Oud 17-10-2005, 13:22
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-10-2005 @ 22:46 :
Dat is dan toch weer aardig gelukt.
1-0, ik vond het wel verdiend, maar toch benauwd omdat we het ons weer ontzettend lastig maakten door niet meer doelpunten te maken. Dan geeft die Supi met zijn lamme benen ook nog een terugspeelbal, maar gelukkig voor ons had die GAE'er zijn vizier niet op scherp.
Wat een wedstrijd…! MVV is ongeveer drie keer voor de goal geweest en Go Ahead één keer. Gelukkig zaten er wat collega-supporters naast ons, anders hadden we nog voetbal moeten kijken ook!
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-10-2005 @ 22:46 :
Toch wel redelijk wat Eagles-fans daar. Ik hoop voor je dat de files meevielen (zodat je ons prachtige volkslied nog hebt kunnen horen voor de wedstrijd ) en dat de terugreis na zo'n nederlaag niet al te lang is geweest.
Geen files! We zijn met de trein gegaan. Maar wegens lange rijen bij de McDonalds heb ik het volkslied gemist. De reis was wel het enige positieve, dat heeft in elk geval voor meer sensatie gezorgd dan de wedstrijd. Helaas zorgde deze sensatie er wel voor dat we een noodstop moesten maken in Roermond en dat we vanaf Venlo per taxi terugmoesten.
Oud 17-10-2005, 16:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, avondje MVV: altijd een duur grapje!

Maar om maar eens ontopic te gaan:
Gregoor van Dijk van Roda in de belangstelling van Utreg. Als-ie weg gaat, heeft Roda nóg minder Nederlanders in de selectie.
Oud 24-10-2005, 15:04
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tieme Klompe zet een punt achter zijn loopbaan. De verdediger kwam dit seizoen op amateurbasis bij de A-selectie van FC Groningen, maar mist de motivatie. De 29-jarige Klompe speelde acht jaar bij sc Heerenveen. Vorig jaar ging hij naar RKC Waalwijk.
Best jong om te stoppen als profvoetballer, vind ik, maar zonder motivatie wordt t idd lastig
Oud 24-10-2005, 18:49
Gimme more beer
Tumba stopte en Björn van der Doelen stopt ook rond die leeftijd. Ik vind het altijd wel zonde.
Oud 24-10-2005, 19:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
HENRY KAN 300.000 EURO PER WEEK KRIJGEN

Roman Abramovitsj, de eigenaar van Chelsea, heeft veel geld over voor Thierry Henry, de ster van Arsenal.

Henry zou op Stamford Bridge 300.000 euro per week kunnen verdienen. Geen enkele voetballer verdient meer. De kans dat Henry naar een Engelse club trekt, is echter heel klein, uit respect voor Arsenal.

Arsenal wordt ondertussen wat ongerust, omdat Henry nog niet wil praten over een contractverlenging. "Dat begrijp ik niet, ik heb nog een contract tot juni 2007. Het lijkt me niet abnormaal om na dit seizoen te gaan praten", zegt hij.
Oud 26-10-2005, 11:49
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-10-2005 @ 19:49 :
Tumba stopte en Björn van der Doelen stopt ook rond die leeftijd. Ik vind het altijd wel zonde.
Ik snap daar niets van?

Denken ze buiten het voetbal en betere baan te kunnen vinden?

Of hebben ze al genoeg geld?
Oud 26-10-2005, 12:23
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-10-2005 @ 12:49 :
Ik snap daar niets van?

vd Doelen heeft aangegeven het niet meer leuk te vinden, geen plezier meer heeft in het voetballen
Oud 26-10-2005, 12:56
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-10-2005 @ 12:49 :
Ik snap daar niets van?

Allebei geen lol meer in het voetballen. Tumba wilde iets met gehandicapte kinderen gaan doen, geloof ik en vd Doelen vindt andere dingen leuker.
Oud 26-10-2005, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Geen opmerkelijk bericht, want dit bericht gaat over transfers.

Transfermarkt voetballers plots dicht

ENSCHEDE - Voetbalclubs die nog een speler willen halen, hebben daarvoor nog een week de tijd. Op last van de wereldvoetbalbond Fifa sluit de KNVB volgende week maandag om twaalf uur 's nachts de binnenlandse transfermarkt.

De clubs worden daarmee voor het blok gezet. Tot gisteren ging iedereen er vanuit dat tot 31 januari zaken gedaan konden worden. De internationale transfermarkt sloot weliswaar al op 31 augustus, maar in Nederland konden de clubs altijd nog gebruik maken van de zogeheten jokerregeling.

Die hield in dat tussen 31 augustus en 31 december de clubs in eigen land nog twee spelers mochten kopen, verkopen, huren of verhuren. Zo haalde PSV onlangs Jason Culina van FC Twente.

Op 1 januari gaat internationaal de transfermarkt weer open, tot 31 januari. De Fifa ergerde zich aan de Nederlandse uitwijkmogelijkheid, waardoor de KNVB nu heeft ingegrepen en de clubs dit weekeinde verraste met de mededeling dat de transfermarkt over een week op slot gaat. Volgend jaar gaat de binnenlandse markt, net als in het buitenland, op 31 augustus dicht.

Volgens technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord treft de maatregel jonge spelers. ''Spelers die bij hun club niet aan spelen toekomen, hadden altijd nog de kans ergens anders wel te kunnen voetballen. Dat houdt nu op.''

Bron: Het Parool, 25-10-2005
Oud 26-10-2005, 20:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Enschede - (...)

maarja, kan hier nu een slotje op
Oud 27-10-2005, 10:51
Gimme more beer
Dat is een kutactie.
Oud 02-11-2005, 12:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Marcel Cas (FC Den Bosch) heeft zijn loopbaan moeten beëindigen. De 33-jarige speler, die 224 profduels speelde, kampt met een ernstige rugblessure. Doorgaan met voetballen zou een onverantwoord medisch risico met zich meebrengen. Cas gaat bij FC Den Bosch aan de slag als hersteltrainer.
Zonde om zo te moeten stoppen
Oud 02-11-2005, 12:19
Gimme more beer
Citaat:
Barry van Galen overweegt om na zijn loopbaan als profvoetballer, zich bij de technische staf van AZ te voegen. De middenvelder van de Alkmaarders stopt na dit seizoen waarschijnlijk met voetballen op het hoogste niveau.

Wanneer AZ de Champions League weet te bereiken, voetbalt Van Galen mogelijk toch nog een seizoen door. Gebeurt dit echter niet, ziet hij een baan als assistent-trainer wel zitten. AZ heeft aangegeven open te staan voor dat laatste.
Oud 02-11-2005, 12:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
@ GMB; Twente schijnt zeer concrete interesse te hebben in Boutahar, mag bij NEC vertrekken omdat hij te veel op de begroting zou drukken. Vond ik toch altijd wel een aardige speler, laten ze die zo makkelijk gaan?
Oud 02-11-2005, 12:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-11-2005 @ 13:19 :
Geweldige voetballer, maar of ie ook een geweldige trainer zou zijn waag ik te betwijfelen...
Oud 02-11-2005, 16:49
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-11-2005 @ 13:44 :
@ GMB; Twente schijnt zeer concrete interesse te hebben in Boutahar, mag bij NEC vertrekken omdat hij te veel op de begroting zou drukken. Vond ik toch altijd wel een aardige speler, laten ze die zo makkelijk gaan?
Hij staat niet in de basis. En dat is een gruwelijk stomme keuze.

Als hij weg mag, gun ik het hem van harte, hij verdient veel en veel meer waardering dan hij nu krijgt van Cees Lok. Doelen verkiezen boven Boutahar als je tegen RBC, Heracles of Sparta speelt is gewoon dom. Punt.

Maar ze zullen hem inderdaad makkelijk laten gaan, al staat het merendeel van de supporters daar absoluut niet achter. Dan vraag ik me altijd af wat Lok meer ziet dat wij niet zien.
Oud 02-11-2005, 16:50
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-11-2005 @ 13:55 :
Geweldige voetballer, maar of ie ook een geweldige trainer zou zijn waag ik te betwijfelen...
Als van Basten bondscoach kan worden, kan van Galen hoofdtrainer worden
Oud 07-11-2005, 15:11
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-11-2005 @ 17:49 :
Hij staat niet in de basis. En dat is een gruwelijk stomme keuze.
Inderdaad! Die Lok houdt niet echt rekening met mensen die meedoen met profcoach hè!
Oud 07-11-2005, 15:13
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 07-11-2005 @ 16:11 :
Inderdaad! Die Lok houdt niet echt rekening met mensen die meedoen met profcoach hè!
Hehe, maar als je slim was geweest had je Barreto, Olsson of Wisgerhof geselecteerd in plaats van Boutahar, daarvan was namelijk allang duidelijk dat ze dit jaar prima zouden gaan presteren

Boutahar deed vorig jaar ook al vaak niet mee onder Lok.
Oud 07-11-2005, 15:57
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
lol ik zit ook met Boutahar opgescheept
Oud 07-11-2005, 16:57
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-11-2005 @ 16:57 :
lol ik zit ook met Boutahar opgescheept
Tegen Ajax speelde hij trouwens prima
Oud 07-11-2005, 19:52
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Trabelsi en Pienaar weg bij Ajax

Uitgegeven: 7 november 2005 15:22
Laatst gewijzigd: 7 november 2005 16:15

AMSTERDAM - Hatem Trabelsi en Steven Pienaar vertrekken aan het einde van het seizoen transfervrij bij Ajax. Beide spelers hebben de Amsterdamse club laten weten dat ze hun aflopende contract niet willen verlengen. Trabelsi en Pienaar, die allebei bezig zijn met hun vijfde seizoen bij Ajax, hebben nog geen nieuwe werkgever gevonden.

De Amsterdamse club onderhandelt nog met Maxwell, Nigel de Jong en Tomas Galasek over een nieuw contract. Ook de verbintenissen van deze drie spelers lopen aan het einde van het huidige seizoen af. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax wil binnen een maand duidelijkheid van het drietal.

"We moeten de beslissing van Trabelsi en Pienaar accepteren", aldus Van Geel. "We praten al heel lang met elkaar. Het heeft geen zin om verder te onderhandelen wanneer beide spelers liever naar een andere club willen. We weten nu waar we aan toe zijn. Aan het einde van het seizoen nemen we afscheid van elkaar."
Oud 08-11-2005, 11:27
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Derksen: 'Nieuw transferbeleid Ajax'

Ajax gaat een nieuw transferbeleid voeren. Technisch directeur Martin van Geel richt zijn pijlen voortaan op de Nederlandse markt. Dit meldde Johan Derksen maandagavond in Voetbal Insite.

De Amsterdammers zouden zich voornamelijk richten op Gijs Luirink (FC Groningen), Ron Vlaar (AZ) en Klaas-Jan Huntelaar (SC Heerenveen). Het drietal zou mogelijk al in de winterstop naar Ajax komen.
Citaat:
'Vlaar en Huntelaar versterken Ajax'

Ron Vlaar komt in de winterstop naar Ajax, dit zei journalist Hugo Borst in het NOS-programma Studio Voetbal. De verdediger zou inmiddels gesproken hebben met trainer Danny Blind.

Ajax kan Vlaar voor een schijntje losweken bij AZ, omdat de speler nog altijd een jeugdcontract heeft. De Alkmaarders probeerden de afgelopen periode tevergeefs het contract van het talent te verlengen.

Presentator Jack van Gelder voegde hieraan toe, dat Ajax ook Klaas-Jan Huntelaar gaat vastleggen. Hij hield echter nog wel een slag om de arm. Van Gelder wist niet wanneer de aanvaller in Amsterdam tekent.
bron: voetbalzone.nl
Oud 08-11-2005, 12:05
Wawl
Wawl is offline
Vlaar en Huntelaar zijn natuurlijk beloften voor in de (nabije) toekomst, dus ik denk dat Ajax er goed aan doet ze vast te leggen. Zeker gezien het feit dat er na dit seizoen wel eens een leegloop kan plaatsvinden, als óók de Jong, Maxwell en Galasek eventueel vertrekken. Trabelsi en Pienaar zijn ze inmiddels kwijt.
Oud 08-11-2005, 12:23
Supreme Dutch
Van Maxwell, Trabelsi en de Jong is het spijtig als ze weggaan.. Dan stort wederom je hele verdediging in elkaar
Oud 08-11-2005, 12:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja Vlaar is een koopje en Ajax zou gek zijn als ze hem zouden laten lopen, maar ik vraag me af of het een directe versterking is. Er moet achterin iemand staan die duidelijk boven de rest staat, met persoonlijkheid en leiderschap. Dat was zondag bij Madrid mooi. Robinho mist een penalty en krijgt er daarna nog een, wil hem persé zelf nemen maar dan komt Roberto Carlos er aan lopen en verteld hem dat hij even een pasje achteruit moet doen en dat hij hem neemt (En schiet hem bijna door het net zo hard). Die hierarchie ontbreekt volledig bij Ajax, ik zie maar 2 spelers die er perfect zouden passen en dat zijn Stam en Majstorovic. En dat klinkt een beetje BrainDamage achtig als Twente fan maar hij heeft zoveel charisma, zal Ajax veel sterker maken dan met Vlaar erbij.
Oud 08-11-2005, 13:03
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ heeft aangegeven Vlaar aan zijn contract te houden...
Citaat:
AZ laat Vlaar niet gaan

Marcel Brands, technisch directeur van AZ, zegt dat Ron Vlaar zijn contract bij de Alkmaarse club gewoon uitdient, zo meldt het NHD vandaag. De verbintenis loopt tot de zomer van 2007. De geruchten gaan dat Ajax de verdediger al tijdens de winterstop wil inlijven.

AZ heeft Vlaar al tweemaal een nieuwe aanbieding gedaan - een contract voor drie jaar en vijf jaar - maar de twintigjarige international weigert vooralsnog bij te tekenen. Brands: ,,Dat is zijn goed recht, maar Ron blijft gewoon tot 2007 bij ons.''

In zijn contract is geen gelimiteerde transfersom opgenomen. Brands: ,,Dat heeft geen enkele speler bij AZ.''

De club wil niet onderhandelen met Ajax over een overgang van Vlaar. Mochten de Amsterdammers en de speler zelf toch op een overgang willen aansturen, dan rest hen een gang naar de arbitragecommissie van de KNVB. Vlaar, die op dit moment geen basisspeler is van AZ, zou zich kunnen beroepen op positieverbetering.

AZ is niet bang voor zo'n arbitragezaak. De club staat immers vijf plaatsen hoger op de ranglijst dan Ajax. Bovendien heeft AZ Vlaar een schriftelijk aanbod gedaan met een forse salarisverhoging. Het is maar de vraag of Ajax zo diep in de buidel wil tasten.

Behalve met Vlaar zou Ajax zich ook willen versterken met Klaas-Jan Huntelaar, spits van Heerenveen. Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, sluit niet uit dat de club nog vóór de winterstop zaken doet met een nieuwe speler. Ook de binnenlandse transfermarkt is weliswaar gesloten (sinds 31 oktober), maar als twee clubs akkoord zijn met een overgang is een transfer ook voor 1 januari mogelijk.
Oud 08-11-2005, 19:23
Verwijderd
Vlaar moet even met beide voeten op de grond worden gezet.
Van Basten moet hem niet oproepen.
Oud 08-11-2005, 22:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-11-2005 @ 20:23 :
Vlaar moet even met beide voeten op de grond worden gezet.
Van Basten moet hem niet oproepen.
Ben ik het stiekem wel mee eens...
Oud 09-11-2005, 10:00
Supreme Dutch
en toen..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten