Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2005, 12:05
WolterB
WolterB is offline
Ik heb computerogen, zo vroeg op de ochtend al

Even wat anders doen, dan weer doortikken voor verslag, anders red ik het nooit...
Oud 08-11-2005, 12:18
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-11-2005 @ 13:05 :
Ik heb computerogen, zo vroeg op de ochtend al

Even wat anders doen, dan weer doortikken voor verslag, anders red ik het nooit...
't is al middag
succes
Oud 08-11-2005, 12:18
Verwijderd
@ Mushu: ja, 2 jaar al. en vraag niet hoe. *ik plaats nog net geen rol oog*

verder: Tentamens alweer gehad. geen idee of ik ze gered heb. en volgende periode heb ik echt geen ruk te doen. omgerekend 6 uurtjes les ofzo per week. verspreid over 4 dagen. jolijt. Tijd voor een baantje, dit wordt een gouden tijd voor me dan.

zomteeen nog even mijn PTT's en andere verslagen maken, dan heb ik die studiepunten iig binnen.
Oud 08-11-2005, 12:37
rare kwast
rare kwast is offline
pfff snap dr niets van
k+ en na+ uitwisseling ofzo
hoe meer K+ intranogwattus hoe meer Na+ ultra..
geeen idee
Oud 08-11-2005, 13:10
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
ik wordt er gek vand at alles wat hem dwars zit mij dan ook maar even een kut gevoel moet geven
Oud 08-11-2005, 13:25
Roosje
Roosje is offline
Okéoké. Laatste uur viel uit, dus nu heb ik tijd over, maar dan moet ik er wel iets mee gaan doen. Scheikunde, aardrijkskunde, nog meer scheikunde, overtypen, me druk maken om nutteloze zaken en dan is het tijd voor leuke dingen.

Yuk.
Oud 08-11-2005, 13:34
Redhair
Redhair is offline
Ppfft, biologie ging heel goed. Ben blij wat genomen te hebben. K was niet moe, heel geconcentreerd. Engels heb ik wel verkloot.
Oud 08-11-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 08-11-2005 @ 14:34 :
Ppfft, biologie ging heel goed. Ben blij wat genomen te hebben. K was niet moe, heel geconcentreerd. Engels heb ik wel verkloot.
Fijn dat bio goed ging
Oud 08-11-2005, 14:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wow, wow, wow!! Ik zit nog te trillen!!
Heb een brief terug gehad van mn biologische vader. Een hele emotionele brief. Dat hij vooral de laatste jaar heel veel aan me gedacht heeft en dat hij me heel graag wil ontmoeten! Dat had ik echt niet verwacht! Ik had verwacht op een afwijzende brief... Hij heeft zn telefoonnummer erbij gedaan (ook die van zn vrouw) zodat ik hem kan bellen. Ik moet echt eerst diep gaan nadenken naar wie van de 2 ik ga bellen en wat ik ga zeggen. En waar ik hem wil ontmoeten!!

En hij heeft nog 2 kinderen gekregen Een jongen van 1 jaar en een meisje van 3 jaar (samen met een jongen van 7 en een meisje van 10 wat ik al wist).

Mn (stief/adoptie)vader heeft gezegd dat ie t niet erg vindt en het wel begrijpt, maar ik blijf het toch wel zielig voor hem vinden.. Maar dit is wel iets wat ik heel graag wil.
Oud 08-11-2005, 14:07
Stefanie
Stefanie is offline
Niemand zal het overtreffen, niemand...
Oud 08-11-2005, 14:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 15:04 :
Heb een brief terug gehad van mn biologische vader. Een hele emotionele brief. Dat hij vooral de laatste jaar heel veel aan me gedacht heeft en dat hij me heel graag wil ontmoeten! Dat had ik echt niet verwacht! Ik had verwacht op een afwijzende brief... Hij heeft zn telefoonnummer erbij gedaan (ook die van zn vrouw) zodat ik hem kan bellen. Ik moet echt eerst diep gaan nadenken naar wie van de 2 ik ga bellen en wat ik ga zeggen. En waar ik hem wil ontmoeten!!

En hij heeft nog 2 kinderen gekregen Een jongen van 1 jaar en een meisje van 3 jaar (samen met een jongen van 7 en een meisje van 10 wat ik al wist).

Mn (stief/adoptie)vader heeft gezegd dat ie t niet erg vindt en het wel begrijpt, maar ik blijf het toch wel zielig voor hem vinden.. Maar dit is wel iets wat ik heel graag wil.
Spannend zeg!! Ik weet nog dat ik na 8 jaar mijn biologische vader weer ontmoette Stond ik ook te shaken.. Succes met je keuze
Oud 08-11-2005, 14:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 08-11-2005 @ 14:34 :
Genomen in de zin van druqs?
Oud 08-11-2005, 14:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-11-2005 @ 15:10 :
Spannend zeg!! Ik weet nog dat ik na 8 jaar mijn biologische vader weer ontmoette Stond ik ook te shaken.. Succes met je keuze
Dank je

Waar heb jij hem weer ontmoet? Hij zei namelijk dat hij van mij wilde weten waar ik hem zou willen ontmoeten, maar dat vind ik nogal moeilijk..
Oud 08-11-2005, 14:20
rare kwast
rare kwast is offline
@ Chloe Siere

oe das zeker spannend.. dat met je biologische vader is wel moeilijk lijkt me.. zo dubbel
aan de ene kant vind hij het niet erg en wil jij graag maar aan de andere kant wil jij hem geen verdriet er mee doen o.i.d

ik zou (als ik me probeer in te leven) ergens afspeken waar t ongedwongen is iets van een cafeetje ofzo?
of neem een vriendin mee ofzo? helpt ook tegen zenuwen denk

iig heel veel succes
Oud 08-11-2005, 14:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nee ik wil geen vriendin meenemen Ik ga denk ik zijn vrouw bellen omdat ik bang ben dat ik niet uit mijn woorden kom als ik hem aan de telefoon heb Misschien dat zij een idee heeft waar ik hem het beste kan ontmoeten...

Maar ik ben echt bang dat mn vader zich aan de kant voelt gezet door dit... Omdat ik nu mijn biologische vader ga leren kennen. Maar hij blijft natuurlijk altijd mijn vader Hij heeft me opgevoed... Hopelijk blijft hij dat ook denken..

Maar ik heb wel al sterk een vader gevoel bij mn biologische vader En ik ben dus bang dat dat sterker wordt als ik hem ontmoet... Ik moet dus zeker niet vergeten dat ik al een vader heb.

Maar zooo spannend
Oud 08-11-2005, 14:57
Lilium
Lilium is offline
Wat moet ik nu in mijn schrijfplan schrijven? Wazige opdracht. Ik hoop dat dit vak volgend semester beter is.
Tips voor cadeautjes aan meisjes
En ja, ik weet dat mijn antwoorden bagger waren. Moest dat nu zó?
O ja, moet ik daar nu iets over zeggen ofzo?
Oud 08-11-2005, 15:10
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Lilium schreef op 08-11-2005 @ 15:57 :
Wat moet ik nu in mijn schrijfplan schrijven? Wazige opdracht. Ik hoop dat dit vak volgend semester beter is.
Tips voor cadeautjes aan meisjes
En ja, ik weet dat mijn antwoorden bagger waren. Moest dat nu zó?
O ja, moet ik daar nu iets over zeggen ofzo?
hmm, wat doe jij toch boven mij de hele tijd? typisch hoor

Whiee, het werkt wel. je hebt natuurlijk altijd mensen die overal iets achter blijven zoeken, maar daar heb ik zelf net zo'n last van. Nu eens kijken of die stomme droom terugkomt, ik voel me in elk geval rustig ^^
Oud 08-11-2005, 15:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 15:04 :

Wat gaaf zeg Lijkt me voor jou ook erg fijn dat hij ook wel openstaat voor contact en zo goed reageert.

Ik heb zelf een moeder en nu ook een stiefmoeder en ik kan daar heel goed mee omgaan, het heel goed gescheiden houden. Ik snap dat het bij jou wel iets anders ligt omdat je door je stiefvader bent opgevoed echt maar ik zou me niet te druk maken over wie je straks nou moet zien als vader. Meestal krijgt dat vanzelf wel een eigen plekje.
Oud 08-11-2005, 15:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 15:28 :
Nee ik wil geen vriendin meenemen Ik ga denk ik zijn vrouw bellen omdat ik bang ben dat ik niet uit mijn woorden kom als ik hem aan de telefoon heb Misschien dat zij een idee heeft waar ik hem het beste kan ontmoeten...

Maar ik ben echt bang dat mn vader zich aan de kant voelt gezet door dit... Omdat ik nu mijn biologische vader ga leren kennen. Maar hij blijft natuurlijk altijd mijn vader Hij heeft me opgevoed... Hopelijk blijft hij dat ook denken..

Maar ik heb wel al sterk een vader gevoel bij mn biologische vader En ik ben dus bang dat dat sterker wordt als ik hem ontmoet... Ik moet dus zeker niet vergeten dat ik al een vader heb.

Maar zooo spannend
ik heb wel meer van "dit soort" verhalen gehoord.. maar ik denk niet dat je vader zich zo snel aan de kant gezet voelt hoor.
laat gewoon (goed) merken dat hij je vader is..
Oud 08-11-2005, 15:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij ben ik de enige bij wie het leren vandaag goed ging/gaat Zullen we afspreken dat we elkaar wegsturen als er hier iemand gesignaleerd wordt die moet leren?

Vanmorgen even op en af geweest naar Rotterdam voor de praktijktoets. Ik vond het maar wazig maar die man had al gezegd dat we allemaal zouden slagen dus dat hoop ik dan maar. Ik betwijfel echt zo of er echt wel water in mijn spuitfles zat, als dat niet zo is heb ik toch wel een groot probleem maar mijn waarde lag wel in de buurt van die van een klasgenoot dus het zal wel goedkomen Ik heb iig geen stomme dingen gedaan zoals ik normaal altijd deed bij een praktijktoets (houten knijper in de fik steken, bekerglaasje laten vallen, etc). In de trein terug geleerd, het was niet heel rustig maar ook niet heel lawaaierig en het ging goed. Volgens mij ken ik die stof nu wel. Straks de slides nog eens doorkijken en dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag. Een dagje wat minder mag ookw el en ik heb alles gedaan wat ik gepland had. Morgen nog een dagje hard aan de slag met biochemie en dan moet dat wel goedkomen (hoop ik ) Gister even het proeftentamen ingekeken en dat was wel hoopgevend. Ik dacht echt dat ik het neit kende maar veel vragen daaruit kon ik zo op het zich wel beantworoden en het is meerkeuze Straks nog eventjes leren, een uurtje ofzo. En dan vanavond lekker niets doen
Oud 08-11-2005, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-11-2005 @ 16:14 :
Zullen we afspreken dat we elkaar wegsturen als er hier iemand gesignaleerd wordt die moet leren?
*kijkt onschuldig weg*
Oud 08-11-2005, 15:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-11-2005 @ 16:21 :
*kijkt onschuldig weg*
*draait ook hoofd andere kant op*
Oud 08-11-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 16:24 :
*draait ook hoofd andere kant op*
*doet ook alsof ze hier niet is*
Oud 08-11-2005, 15:35
Verwijderd
Ik doe nu ook poging tot LJ maken
Oud 08-11-2005, 15:38
rare kwast
rare kwast is offline
gaan we allemaal lj maken?!
moet ik ook maar eens gaan doen dan...
alhoewel meestal verwoord ik t in gedichten dat is een soort lj voor mij
Oud 08-11-2005, 15:41
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb een mailtje gestuurd naar de decaan van hogeschool (met dank aan het aftellen van sonho ) bedankt!!!
en ik wil nu een mailtje terug ik denk dat het een goede keuze was maar toch ook weer niet....

bibber..
Oud 08-11-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 16:38 :
Ja, ik dicht ook vaker!
Misschien leuk om die ook een keer te plaatsen
Oud 08-11-2005, 15:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-11-2005 @ 16:42 :
Ja, ik dicht ook vaker!
Misschien leuk om die ook een keer te plaatsen
heb ze sowieso in gedichtentopis staan maar als ik tijd heb doe ik ook eens een lj...
heb alleen in mn kamer nog geen internet dus zal niet echt vaak bijgehouden wordne
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 16:38 :
Je kan toch ook dichten in je LJ? Iedereen schrijft toch voor zichzelf op wat ie wil? Ik schrijf op mijn LJ vooral mijn gedachten en de dingen die ik meemaak/doe maar er zijn ook mensen die het heel anders doen.
Roosje
Roosje is offline
Klaar. En het werd tijd ook.

Waarom gaat schrijven altijd net lekker als ik al 1700 woorden heb? En dan kan ik wel door gaan schrijven, maar... Nou ja, laat ook maar.
Oud 08-11-2005, 15:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-11-2005 @ 16:43 :
Je kan toch ook dichten in je LJ? Iedereen schrijft toch voor zichzelf op wat ie wil? Ik schrijf op mijn LJ vooral mijn gedachten en de dingen die ik meemaak/doe maar er zijn ook mensen die het heel anders doen.
ja klopt snap lj wel ongeveer...
maar dit topic (en psych gedichten) gebruik ik ook overmatig... *grin*
Oud 08-11-2005, 15:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 16:45 :
ja klopt snap lj wel ongeveer...
maar dit topic (en psych gedichten) gebruik ik ook overmatig... *grin*
Wordt vanzelf wel minder als je ook een LJ bijhoudt (tenminste bij mij).
Oud 08-11-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-11-2005 @ 16:43 :
Ik vind t knap hoe jij schrijft.
Ik heb eens een kijkje genomen en een klein beetje gelezen.
Volgensmij moet ik nog even oefenen voordat ik zo kan schrijven
Oud 08-11-2005, 15:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het begon als een vrij aardige stagedag vandaag, en dan loopt het zo af. Bah... Nog geen 2 jaar mijn rijbewijs, nog geen 3 maanden een auto en dan rijdt iemand lekker vol achteruit tegen mijn zijkant aan... Gelukkig rijdt ie nog en kan ik er ook nog wel mee rondrijden zo, maar de schade is toch geschat op 850 euro. Fijn. Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds in heb gevuld op dat formulier... Het overviel me ook allemaal... Ik had niet eens tijd om te schakelen en gas te geven (stond stil) of te toeteren....

En dat is dan de heerlijke basis waarmee ik vanavond mijn tentamen zou moeten leren (jaja, ik doe ook mee met het 'zou moeten leren', alleen dan niet fulltime, maar iedere avond na mijn stage). Ik denk dat ik nu maar ga leren, straks even trainen, alle agressie eruit zwemmen en daarna weer trainen en dan slapen. Als dat al lukt...
Oud 08-11-2005, 15:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-11-2005 @ 16:50 :
Het begon als een vrij aardige stagedag vandaag, en dan loopt het zo af. Bah... Nog geen 2 jaar mijn rijbewijs, nog geen 3 maanden een auto en dan rijdt iemand lekker vol achteruit tegen mijn zijkant aan... Gelukkig rijdt ie nog en kan ik er ook nog wel mee rondrijden zo, maar de schade is toch geschat op 850 euro. Fijn. Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds in heb gevuld op dat formulier... Het overviel me ook allemaal... Ik had niet eens tijd om te schakelen en gas te geven (stond stil) of te toeteren....
oe das echt ik heb ook eens zoiets gehad best schrikken..
met jou wel verder alles goed?
Oud 08-11-2005, 16:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-11-2005 @ 16:48 :
Ik vind t knap hoe jij schrijft.
Ik heb eens een kijkje genomen en een klein beetje gelezen.
Volgensmij moet ik nog even oefenen voordat ik zo kan schrijven
Wow, thanx

Hoezo vind je dat knap dan? Wat vind je goed aan mijn schrijven?

Je mag me wel toevoegen als vriend hoor op mijn LJ
Oud 08-11-2005, 16:04
Nona
Nona is offline
Dat ging nu niet bepaald goed.
Oud 08-11-2005, 16:05
Verwijderd
Had ik net een heel stuk geschreven, doet ie t niet-_-
Kan ik alles weer overnieuw doen

Hij doet het toch wel! *Juicht*
Oud 08-11-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-11-2005 @ 17:02 :
Wow, thanx

Hoezo vind je dat knap dan? Wat vind je goed aan mijn schrijven?

Je mag me wel toevoegen als vriend hoor op mijn LJ
Ik kan niet zo goed en uitgebreid schrijven.
Nu zijn de stukjes van mij al helemaal kortaf, omdat ik bang ben dat de pc flipt.
Die heeft hier namelijk vaak kuren
Oud 08-11-2005, 16:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-11-2005 @ 17:08 :
Nu zijn de stukjes van mij al helemaal kortaf, omdat ik bang ben dat de pc flipt.
Iedereen mag schrijven wat en hoeveel hij/ zij wilt, dat is nu juist het leuke van lj. Als het erg walgelijk is, leest gewoon niemand het

En eigenlijk ging het de hele tijd goed, maar toen kreeg ik mijn cijfer terug dat ik te laag vond en nu heb ik hoofdpijn. Hmpf.
Oud 08-11-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 08-11-2005 @ 17:11 :
Iedereen mag schrijven wat en hoeveel hij/ zij wilt, dat is nu juist het leuke van lj. Als het erg walgelijk is, leest gewoon niemand het

En eigenlijk ging het de hele tijd goed, maar toen kreeg ik mijn cijfer terug dat ik te laag vond en nu heb ik hoofdpijn. Hmpf.
Als ik achter mijn eigen pc zit, dan zal ik wel proberen om uitgebreider en mooier te schrijven.
Vind ik zelf ook leuk om te doen, want ik wil graag beter in schrijven worden
Oud 08-11-2005, 16:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-11-2005 @ 17:08 :
Ik vind van mezelf niet dat ik heel goed kan schrijven maar had er op de middelbare school wel vaak goede cijfers voor en hoor het nu ook vaak van anderen dus misschien is het dan toch wel zo :0

Uitgebreid is vaak mijn probleem. Ik ben heel lang van stof, in al mijn doen en laten. Ook als je mij hoort praten ben ik zo. Ik kan gewoon niet iets kort en bondig opschrijven.

Wat is je LJ-naam dan?
Oud 08-11-2005, 16:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 16:52 :
oe das echt ik heb ook eens zoiets gehad best schrikken..
met jou wel verder alles goed?
Ja, gelukkig wel. Ik stond stil en de ander reed denk ik met zo'n 15 km/u achteruit tegen me aan, dus het is vooral lak-, blik- en kunststofschade. Maar inderdaad wel enorm schrikken.
Oud 08-11-2005, 17:02
Nona
Nona is offline
Goed, waarschijnlijk moet mijn moeder per januari haar auto inleveren en hebben we nog maar één auto in het gezin. Geen ramp, nee hoor. Maar ik zie het nu alweer gebeuren. Ik ga niet meer rijden tot ik een eigen auto heb. Want als we maar één auto hebben is die van mijn vader (volgens hem) en in ZIJN auto moet ik maar zo min mogelijk rijden. Wat onder anderen inhoudt dat ik met het openbaar vervoer naar de dansschool zal gaan, vijftien kilometer verderop, en hij met de auto naar zijn tafeltennisvereniging zal gaan, twee kilometer verderop. En dat vind ik best frustrerend.
Oud 08-11-2005, 17:12
Verwijderd
ik ben zooooo blij!!
Nijmegen is echt zo gaaf!
En het huisje is echt heel mooi geworden!
Oud 08-11-2005, 17:18
Verwijderd
Dan maar verlagen tot dat niveau, je zult weten hoe het voelt, geloof me. Ik kan ook goed zijn in afstandelijk gedragen, ik ben ook zeker niet van plan om als een hondje achter je aan te lopen!
Oud 08-11-2005, 19:05
Dolores
Dolores is offline
Ik heb het gevoel dat het met eten elke dag een klein beetje slechter gaat. Ik krijg er steeds meer angst voor en ik begin steeds extremere dingen te doen. Medelijden heb ik met mijn lichaam. Niet met mijzelf, maar met m'n lichaam.
Maarja, laten we ons maar weer richten tot de positieve dingen van 't leven. :/
Oud 08-11-2005, 19:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dolores schreef op 08-11-2005 @ 20:05 :
Ik heb het gevoel dat het met eten elke dag een klein beetje slechter gaat. Ik krijg er steeds meer angst voor en ik begin steeds extremere dingen te doen. Medelijden heb ik met mijn lichaam. Niet met mijzelf, maar met m'n lichaam.
Maarja, laten we ons maar weer richten tot de positieve dingen van 't leven. :/
Niet doen joh Gewoon proberen goed te blijven eten. Let goed op jezelf nu je weet dat het mis kan gaan. Dan ben je er op tijd bij om het te stoppen.
Oud 08-11-2005, 19:17
Verwijderd
Okeej, ik ben dus niet zo gezond bezig. Ik slaap te weinig, ik eet te raar, ik denk te raar... nou goed... bah, ik heb echt geen zin meer. Vooral dat weinige slapen breekt me echt op. Ik merk het ook met het verkeer. Ik val zovaak bijna, schrik honderd keer zo erg als eerst (en het was al erg!), enz. Ik pieker veel te erg. Ik kan me niet concentreren, maar ik kan ook niet niets doen. Ik moet heel veel tegelijk doen, zodat andere gedachten geen kans krijgen.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Het kan allemaal de pot op wat mij betreft.
Ik ga het nooit redden *snif*
Oud 08-11-2005, 19:54
Gothic
Gothic is offline
ik zit in het 1e en we hebben gewonnen terwijl de trainer de hoop al had opgegeven .

Regels voor berichten