Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 14:48
merels
merels is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-11-2005 @ 15:32 :
houd je mij voor het lapje zeg?

eh nee hoezo
Oud 11-11-2005, 14:49
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
merels schreef op 11-11-2005 @ 15:48 :
eh nee hoezo
dan is het goed.
Oud 11-11-2005, 14:51
Verwijderd
ik heb vandaag nagedacht over wat voor werk ik eens zal gaan zoeken
verder heb ik boodschappen gedaan en een la van mijn kast gesloopt, die ik straks ga fixen met houtlijm

ik maak zoveel mee deze week
Oud 11-11-2005, 14:53
merels
merels is offline
oh ja ik heb over mijn toekomst nagedacht en ik ben al iets meer tevreden.
Oud 11-11-2005, 14:55
Haligh
Haligh is offline
en vrolijker?
Oud 11-11-2005, 14:55
Jolene
Jolene is offline
Het omaatje vertelde me net dat ik het hele jaar door gratis shirts mag bedrukken .Net een the cure dingetje gemaakt die ik volgende week op een shirt ga zetten.Nou kan ik eindelijk eens shirts bedrukken(jaa ik ben arm) en dan weet ik niks leuk meer .
Oud 11-11-2005, 14:56
merels
merels is offline
ja dat ook
Oud 11-11-2005, 14:57
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
merels schreef op 11-11-2005 @ 15:56 :
ja dat ook
.
Oud 11-11-2005, 15:46
Broeder
Broeder is offline
Net ging ik even door de stad lopen dikke mensen kijken om me beter te voelen over mezelf en opeens stond ik over een bak tweedehands LP's te kwijlen dus toen heb ik er maar een paar gekocht want zou gaan die dingen he.
Oud 11-11-2005, 16:10
Boas
Boas is offline
Vandaag meegeholpen op de open dag van school.. alles voor de PUNTEN natuurlijk. Daarna nog wat biertjes gedaan in de kroeg en zonet zat ik in de bus scheef achter een jongen die de bus onder kotste en het was warm en zweterig en GODVERDOMME wat een eikel
Oud 11-11-2005, 16:20
Jolene
Jolene is offline
Ik ben weer thuis en ik ben aan het lachen om mn vader die een engels iemand aan het bellen is.Weer een traumatische openbaar vervoer ervaring gehad .Een kwijlend geestelijk gehandicapt mens begon tegen me aan te lullen en toen liet ze dr nieuwe bzn cd zien.Toen ik zei dat ik er geen nummers van kende begon ze keihard voor me te zingen .Net mn kamer opgeruimd en nu wil ik even lui doen want ik ben het zat.
Oud 11-11-2005, 16:23
vixen
vixen is offline
Gisteren was ik naar Tivoli en dat was leeuuuk, jammer genoeg stond er om 2 uur een hele lange rij en kon mn vriendje niet meer naar binnen, dus toen ging ik naar huis. Vanochtend heel lang geslapen en thee gedronken en naar mn ouders gegaan. Nu heb ik van mn mamma een heel gaaf blad gekregen en lollies. En vanavond eet ik boerenkool
Oud 11-11-2005, 18:27
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vandaag tot 4 uur op school gezeten en de laatste 2 uur heb ik niet bewust meegemaakt daarna had ik een sollicitatie gesprek toen smste mijn huisgenote 3 keer achter elkaar dat ik naar haar werkgever moest bellen want ze zochten mensen dus nu heb ik 3 baantjes waarvan ik kan kiezen het moet niet veel gekker worden dus toen dacht ik oh ik word rijk en ben ik maar langs de h&m geweest om wat te kopen en de collectie van Stella is kenkiesaai. Net een uur in de trein gestaan en met een vriendin wat wezen eten in de stad en straks ga ik naar mijn lover en moet ik alweer in de trein zitten
ohoh
Oud 12-11-2005, 10:53
Glory
Glory is offline
ik droomde vannacht dat er een knapperd met krullen in mijn bed lag maar mss was het nog de afterkaterkater na donderdag avond
Oud 12-11-2005, 11:15
Verwijderd
ik werd net wakker met een ochtendhumeur
Oud 12-11-2005, 11:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 12-11-2005 @ 11:53 :
ik droomde vannacht dat er een knapperd met krullen in mijn bed lag
Omg Ik ook! Ik droomde dat m'n dude naast me lag, maar toen ik wakker werd bleek dat ik m'n knuffelkonijn half had liggen verkrachten.
Dus nu mis ik m'n dude en kijk ik uit naar volgende week vrijdag.
Straks ga ik nog effe een broodje in m'n melis douwen, naar sinterklaas kijken en dan weer an der arbeit tot 23:00
Dus dan mis ik de nieuwe serie van daar vliegende panters.
Oud 12-11-2005, 11:46
Sjoerd
Sjoerd is offline
vroeg wakker en alleen maar gecomputerd gegeten en gedoucht en gebeld over kadootjes kopen voor een vriendin waar k morgen heen ga die dan jarig is.
en straks ga ik met een groep mensen kadootjes kopen voor haar.
Oud 12-11-2005, 11:56
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ben me nu een beetje aan het vervelen en vanavond ga ik m'n ouders verassen met een bezoekje .
Oud 12-11-2005, 11:56
Verwijderd
Ik werd wakker van Sinterklaas die heel hard toeterde toen ie aankwam in Gorcum (ja nee, niet van tv natuurlijk), en nu ga ik iets voor m'n zus maken want die is jarig vandaag en ik ga haar een schilderij achtig iets geven en nog een ander kadootje.
Oud 12-11-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 12-11-2005 @ 11:53 :
ik droomde vannacht dat er een knapperd met krullen in mijn bed lag maar mss was het nog de afterkaterkater na donderdag avond
Ik droomde dat ik een vriendje had en ik vond het strontvervelend en hij bleef me maar lastig vallen
Ik was mijn wekker dankbaar.
Oud 12-11-2005, 12:58
Jolene
Jolene is offline
Ik werd wakker met kauwgum aan mn reet en bonkende koppijn .Gister zal dus wel leuk geweest zijn .Net lekkerrr gekotst en het lucht echt op(L).Vanavond ga ik niks doen want ik heb geen zin in mensen.
Oud 12-11-2005, 13:01
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Broeder schreef op 10-11-2005 @ 23:52 :
Terror koe valt alleen op 666+.
Ik quote het even
Oud 12-11-2005, 13:27
schimmel
schimmel is offline
ik wil vandaag naar de stad en veel cds kopen, maaaar. dan werkt die dude van de cd winkel misschien weer en de vorige keer kreeg ik ook al een rooie kop toen ik af moest rekenen dus dat doe ik maar niet denk ik.
ik wil een winterjas en cds iwdgfiwfv
Oud 12-11-2005, 13:28
Verwijderd
ik heb een hyves aangemaakt
Oud 12-11-2005, 13:38
Glory
Glory is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 12-11-2005 @ 14:28 :
ik heb een hyves aangemaakt
wat is het eigenlijk?
oh ik zwelg in joy division vandaag.
Oud 12-11-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 12-11-2005 @ 14:38 :
wat is het eigenlijk?
ik ook, want ik heb gister de lp van les bains douches gekocht, alleen het geluid is kut
Oud 12-11-2005, 13:49
Verwijderd
Ik werd wakker, heb de kat geaaid en toen vertelde ik ineens heel veel op de LJ van Dr. Aep over de zin van het leven, daarbij de begrippen 'bier' en 'Bodegraafse Kaaskoningin' veelvuldig gebruikend. Die laatste blíjft me achtervolgen. Misschien moet ik voortaan minder met Broeder omgaan.
Oud 12-11-2005, 14:00
Broeder
Broeder is offline
Ik was mijn handen in onschuld.
Oud 12-11-2005, 14:00
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koe schreef op 12-11-2005 @ 14:01 :
Ik quote het even
Ik zie het
Oud 12-11-2005, 14:01
Broeder
Broeder is offline
ON TOPIC: Ik ben net wakker en daar ga ik nu even van bijkomen
Oud 12-11-2005, 14:28
melkpakje
melkpakje is offline
ik was gisteren alleen thuis, dat was al zielig
toen belde er eindelijk iemand op maar die was verkeerd verbonden
en toen belde hij nog een x en toen wilde hij iets met mij drinken omdat ik zo'n leuke stem had
Oud 12-11-2005, 14:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb gister met 2 vriendinnen voor de jeugd van tegenwoordig gekookt, gegeten, ziek geworden van het eten (als enige, gelukkig), optreden gezien wat echt vet was toen gaan slapen en vanmiddag sinterklaas gezien en zometeen ga ik eten maken want mn vriend komt eten
Oud 12-11-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 11-11-2005 @ 15:55 :
Het omaatje vertelde me net dat ik het hele jaar door gratis shirts mag bedrukken .Net een the cure dingetje gemaakt die ik volgende week op een shirt ga zetten.Nou kan ik eindelijk eens shirts bedrukken(jaa ik ben arm) en dan weet ik niks leuk meer .
hoe vet! je mag voor mij ook wel eens wat drukken hoor(A)
Oud 12-11-2005, 15:06
woezel
woezel is offline
gisteren zat ik op de trein met 2 meisjes uit mn klas van vorig jaar. en de 1 kotste op de trein en het was te vadsig en het stonk . en dan niets meer
Oud 12-11-2005, 15:15
Verwijderd
ik heb hard geleeeerd voor tentamens

die ik niet ga halen denk ik
Oud 12-11-2005, 15:22
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben net een bril wezen uitzoeken met m'n moeder en toen kwam sinterklaas en was bang voor de zwarte pieten.
Oud 12-11-2005, 15:38
Tom Violence
Tom Violence is offline
SUPS.
Gisteravond was ik bij een indoor circus . Vanmorgen ging ik foto's ophangen bij een kunstmarkt want daar doe ik aan mee, maar ik ging snel weer weg dus ik weet niet of er wat verkocht is. Oh nu net zegt een vriend van me op MSN dat hij een paar foto's wil kopen

Maar goed. Ik zat in de trein en toen had ik de sleutels van m'n moeder nog in m'n zak en ze had geen reserve . Ik zou naar Britt gaan maar ik liet haar uitslapen en ging naar een vriend van mij om een opdracht te maken. Toen we gezellig aan de THEE zaten in zijn huis zag ik opeens een zeldzame Autechre EP in zijn collectie *gasp* en toen heb ik snel een foto gemaakt en ik voelde me heel stom, en terecht . Toen ik de bus terug wilde nemen stond ik als een idioot te zwaaien met mijn vervoersbewijs maar hij reed gewoon voorbij .

DADELIJK ga ik mijn band plakken. En vanavond ga ik met een vriend van mij en Otis en Avelon naar een theater iets in de nieuwe Anita en daarna een DJ en cocktails .

Excuses voor de overload aan smilies .
Oud 12-11-2005, 15:45
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb vandaag mijn angst voor fruit overwonnen en voor het eerst een hele kiwi gegeten Je begrijpt dat ik zo trots ben op mezelf dat ik zo even wat bier ga halen bij de buurtsuper
Oud 12-11-2005, 15:48
Louel
Louel is offline
Ik ben al zelfs buiten geweest! (kwam er om kwart voor 4 achter dat de winkels over een kwartier dicht gingen en ik nog een cadeautje moest kopen voor een vriendin )

En ik ga zo m'n dreads maar eens haken.
Oud 12-11-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-11-2005 @ 12:33 :
Omg Ik ook! Ik droomde dat m'n dude naast me lag, maar toen ik wakker werd bleek dat ik m'n knuffelkonijn half had liggen verkrachten.
Dus nu mis ik m'n dude en kijk ik uit naar volgende week vrijdag.
Straks ga ik nog effe een broodje in m'n melis douwen, naar sinterklaas kijken en dan weer an der arbeit tot 23:00
Dus dan mis ik de nieuwe serie van daar vliegende panters.
http://www.uitzendinggemist.nl
Oud 12-11-2005, 16:16
Broeder
Broeder is offline
Mijn plannen voor dit weekend zijn mijn bioritme herstellen Ha aha ha . Dat is maar één plan .
Oud 12-11-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 12-11-2005 @ 14:38 :
wat is het eigenlijk?
een soort ehh cu2, gewoon zo'n suffe profielsite dus, tja.

ik hoorde dat er een reunie was van de middelbare school vandaag, mijn broertje ging natuurlijk wel en ik mooi niet, ik hoef al die mensen echt niet meer te zien.

nu lees ik een boek van renate dorrestein en het is heel zielig <3

vanavond wil ik wel uit maar er zijn geen leuke feestjes
Oud 12-11-2005, 16:40
botulismf
botulismf is offline
gisteren wilde ik NIET uit maar er waren WEL leuke feestjes.
Oud 12-11-2005, 17:25
Haligh
Haligh is offline
gister naar music in my head en dat was geweldig.

werd aangesproken door een chick van myspace en die was kk lam en praatte het meeste platte amsterdams dat ik ooit gehoord heb.
verder liet ze me foto's zien van dikke katten .
Oud 12-11-2005, 17:57
Metal
Metal is offline
Ik ging net met de hond lopen door het bos en toen hing er opeens een lijk opgehangen in een boom. ofja, op het pad gespannen.
Het blijkt dat er een spooktocht hier in de buurt is maar of het nou gepast is voor kinderen van 6, dat is de vraag.

het zag er aardig echt uit
Oud 12-11-2005, 17:59
Haligh
Haligh is offline
zo ben ik ooit eens met mijn hoofd op een boomstronk gevallen omdat mijn groep 8 leraar het zo leuk vond om om middernacht een speurtocht door het bos te houden en zich evrstopt had in een gat in de grond en mij liet schrikken
Oud 12-11-2005, 18:21
merels
merels is offline
ik heb gister gedasnt in elf en vooral de laatste artiest was erg goed, vandaag naar de open dag geweest van de un.utrecht zz en nu kan weer een studie afschrijven, verder niets gedaan uitgebrakt en nu ga ik passen op twee jonge drukke kinderen hmm.
Oud 12-11-2005, 20:33
Verwijderd
ik ben een vriendin gaan bezoeken en het was weer zeer leuk zoals altijd maar ook wel een beetje verontrustend, nu ga ik leren en daarna een film kijken want ik ben moe.
mijn week was wel een pak boeiender, ik had achtereenvolgens problemen met mijn studie, met mijzelf, met een kater en nu met de liefde of ja, eigenlijk is dat allemaal (behalve de kater) wel een constante in mijn leven ik heb al zin in volgende week
Oud 12-11-2005, 23:41
Broeder
Broeder is offline
Iemand zei me zojuist dat ik de man van haar hart ben. Het wordt nu toch echt een beetje te gek hoor
Oud 12-11-2005, 23:42
Verwijderd
ik was eigenlijk van plan om te leren maaarjaa dat doe ik weer niet want ja
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten