Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2005, 23:44
Broeder
Broeder is offline
Verder vind ik alles nog steeds moeilijk en ingewikkeld en ga ik al mijn zorgen en dilemma's maar verdrinken in Albert Heijn-bier .
Oud 12-11-2005, 23:45
Verwijderd
ik ga zo maar eens richting kroeg
Oud 13-11-2005, 06:04
infamous
infamous is offline
filmpjes gemaakt -> concert van pimpass gitarist -> gevj'ed op jungle feest -> shoarma gehaald + tv gekeken en gegitaard -> en nu op s.com op deze tijd

moet maar eens gaan slapen
Oud 13-11-2005, 08:09
adon1s
adon1s is offline
Gister beetje wild gedaan, wordt ik net wakker met me kleding aan lig ik in me bed tv aan licht aan en een enorme bende
Oud 13-11-2005, 09:56
biep
biep is offline
vannacht tot 3 uur biertjes moeten tappen.
Zometeen naar de W2 in Den Bosch, naar The Spirit That Guides Us en Awaiting Seasons om vervolgens met een van hun die een busje heeft mijn kamer in Tilburg leeg te ruimen, Amsterdam is nu de bom namelijk!
Daarna die spullen naar mijn ouders in Apeldoorn brengen en daarna hopelijk als er nog tijd is naar het vriendje in A'dam.

Ik wil een weeeekeend OV erbij
Oud 13-11-2005, 10:36
Verwijderd
ik ben leip van de morfine en nu ben ik vrolijk.
Oud 13-11-2005, 10:39
Quantes
Quantes is offline
Vannacht tot drie uur gewerkt en m9ijn hand gebrand aan een kaarsje wat nog niet uit was. Verder collega's en bazen die me vreemd aankeken, omdat ik vreemd deed omdat ik chagrijnig was, vandaag weer werken en vanavond vroeg bedje in.
Oud 13-11-2005, 10:59
Verwijderd
zondag huiswerkdag
Oud 13-11-2005, 12:20
idontcare
idontcare is offline
gister te laat gekomen op m'n werk omdat het eergister weer veel te laat was geworden. maar gewerkt tot 5 en 's avonds had ik eerst een verjaardag. maar die verjaardag miste de bekende x-factor dus ik en een vriendinnetje gingen ergens anders de party zoeken. d'r was een hockey feest maar we hadden geen kaartje en in de kroeg was een of ander fout sensation feest en daar was het veel te druk. toen maar naar delft gegaan, naar speakers. het was leuk
Oud 13-11-2005, 12:23
Verwijderd
ik was gisteren op een bruiloft van mijn vorige baas in zeeland en daar had ik teveel gedronken en vervolgens aangepapt met een leuk uitziende jongen met bretels maar hij bleek een omhooggevallen student uit Delft. daarna kon ik niet slapen van alle wodka redbull en nu ben ik brak en straks komt er visite.
Oud 13-11-2005, 12:26
biep
biep is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 13-11-2005 @ 13:23 :
ik was gisteren op een bruiloft van mijn vorige baas in zeeland en daar had ik teveel gedronken en vervolgens aangepapt met een leuk uitziende jongen met bretels maar hij bleek een omhooggevallen student uit Delft. daarna kon ik niet slapen van alle wodka redbull en nu ben ik brak en straks komt er visite.
gefeliciteerd !
Oud 13-11-2005, 12:34
capibara
capibara is offline
Gisteren een klein indoor festival aangedaan. `s Avonds tekno.
Brakheid.
Oud 13-11-2005, 13:04
vixen
vixen is offline
Gisteren ging mn 'relatie' uit en toen weer aan, dus dat was interessant. Daarna naar een concert geweest in fucking Ede, wat op zich wel gezellig was. Topen naar de stairway gegaan en naar mn zatte vriendje gekeken. Toen maar naar huis gelopen. Vandaag ruim ik een beetje op en doe ik verder geen ene flikker.
Oud 13-11-2005, 13:05
Broeder
Broeder is offline
Ik fleur mijn zondagmiddag wat op met Ramses Shaffy en martini .
Oud 13-11-2005, 13:17
Nona Star
Nona Star is offline
Gisteren van 9.30 tot 17.00 gewerkt en skyradio geluisterd
Nu wijn en bolletjes met pindakaas.
Straks een Simpsons-marathon en meer wijn met lasagna.
Oh ja ik ga lekker op tijd naar bed want ik moet er morgen weer om 5.30 uit hoeraaa
Oud 13-11-2005, 15:25
Jolene
Jolene is offline
Gister was ik de hele dag verrot dus maar niet uitgegaan en op de bank film gekeken.Vandaag is saai en irritant want ik kon net een uur lang mn ogen niet openhouden omdat ze zoveel pijn doen .Zometeen naar een verjaardag van mn saaie oma.
Oud 13-11-2005, 16:05
Verwijderd
ik ben vandaag met m'n leuke stellage onder de douche geweest, en daarna bleef ik ermee achter de deurklink haken. kkveel pijn. nu is m'n opa er, en dat is eigenlijk saai. ik verheugde me op vanavond, omdat m'n chick zou komen, maar die komt niet meer, dus nu ga ik films kijken met een vriend.
Oud 13-11-2005, 17:10
kuik
kuik is offline
ik werd vanmorgen wakker met een kater, terwijl ik heel fris naar bed ging en ik liters water had gedronken. voor de rest heb ik heel veel geslapen en mensen gebeld en ge-emaild. oh ja en the oc gekeken en ik moest bijna huilen nerd.
Oud 13-11-2005, 18:09
Verwijderd
Ik verveel me, er is niemand op MSN en ik heb me uit verveling aangemeld op 'n achterstallig gothicforum. Weldra ga ik in m'n eentje aan het bier.

Ik kan niet dieper zinken.
Oud 13-11-2005, 18:10
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Met Metal, FabDisaster en Amma geshizzled in Eindhoven
Oud 13-11-2005, 18:18
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-11-2005 @ 19:09 :
Ik verveel me, er is niemand op MSN en ik heb me uit verveling aangemeld op 'n achterstallig gothicforum. Weldra ga ik in m'n eentje aan het bier.

Ik kan niet dieper zinken.
Oud 13-11-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 13-11-2005 @ 19:18 :
Wat nou? Jij bent anders ook niet online. Ik ben vast geblokkeerd.

Ik kon wél dieper zinken, merkte ik trouwens net. Ik geef namelijk relatieadvies aan iemand die nachtmerries heeft over haar vriend.

Het komt neer op 'dumpen en aan het bier', maar toch.
Oud 13-11-2005, 18:35
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-11-2005 @ 19:29 :
Wat nou? Jij bent anders ook niet online. Ik ben vast geblokkeerd.

Ik kon wél dieper zinken, merkte ik trouwens net. Ik geef namelijk relatieadvies aan iemand die nachtmerries heeft over haar vriend.

Het komt neer op 'dumpen en aan het bier', maar toch.
Oh. Daar wil ik wel meer over weten. Ik kom vlug online.
Oud 13-11-2005, 18:40
merels
merels is offline
ik moet de hele dag hoesten en niezen, bah, daar krijg ik geirriteerde neusvleugels van en het voelt naar maar het ziet er ook niet uit. verder de hele dag gewerkt en toen kwam er een man die met een briefje van honderd wilde betalen, en ik vertelde hem dat dit niet wordt geaccepteerd, waarop hij zei ´ach cheapo´s op zijn gooisch. Hij liet zogenaamd onbewust zien dat hij nog wel meer honderdjes had. ik zei ´dan pint u toch´ en toen lachte hij schamper en kwam er iets van ´pinnen haha´. wat ik niet begreep omdat pinnen juist een hele makkelijke manier van betalen was. het was overigens een artestieke kakker met lange haren en een rond brilletje wat ik wel waarderen kon.
nu moet ik veel leren omdat ik morgen een herkansing heb maar ik heb echt geen zin.
Oud 13-11-2005, 19:04
ZerO
ZerO is offline
Ik heb tot half 2 in bed gelegen met mijn lover en later op de middag ging ik naar huis en ik haat treinen en ik haat het als de trein voor mijn neus wegrijd wat me vanmiddag alweer is overkomen en toen kwam ik te laat voor een optreden van de enige echte missing coins en toen ben ik maar met 2 vrienden wat wezen eten in de stad en nu doe ik de was en lak ik mijn nagels en ik ga zo hersenloos zappen
Oud 13-11-2005, 19:29
Louel
Louel is offline
Ik werd om 10 uur al wakker gemaakt terwijl dat helemaal niet nodig was waardoor ik strontchagerijnig werd. En toen ging ik om 1 uur naar een super saai feest van mijn opa en oma. Waar ik net pas van terug kom -_-. Stomme dag..
Oud 13-11-2005, 19:32
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Broeder schreef op 13-11-2005 @ 14:05 :
Ik fleur mijn zondagmiddag wat op met Ramses Shaffy en martini .
yeah

ik heb net een optreden gehad en dat ging best goed.. nu ben ik wel moe en heb ik hoofdpijn
Oud 13-11-2005, 19:40
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb vanmiddag malkovich gezien wat echt vet was, en nu ga ik een detective kijken op tv en ik ben ziek
Oud 13-11-2005, 20:13
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik voel me een beetje zo-zo...

Oud 13-11-2005, 20:15
Broeder
Broeder is offline
Nu vindt Mijns. je een schatje
Oud 13-11-2005, 20:16
ZerO
ZerO is offline
een emo furbie
Oud 13-11-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 13-11-2005 @ 20:40 :
ik heb vanmiddag malkovich gezien wat echt vet was, en nu ga ik een detective kijken op tv en ik ben ziek
ik dacht al wel dat ik jou zag.

isteren ging ik uit in amersfoort en dat is een beetje een waas want ik was heel dronken,en vandaag heb ik de hele dag nog na"genoten"van de alcohol van gisteren.
verder ben ik naar malkovich,the maple room en medicines oid geweest vanmiddag en dat was ook wel gaaf,en nu ga ik slapen
Oud 13-11-2005, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 13-11-2005 @ 21:18 :

isteren ging ik uit in amersfoort en dat is een beetje een waas want ik was heel dronken,en vandaag heb ik de hele dag nog na"genoten"van de alcohol van gisteren.
verder ben ik naar malkovich,the maple room en medicines oid geweest vanmiddag en dat was ook wel gaaf,en nu ga ik slapen
Waar was je uit? Ik dacht al dat ik je ergens zag
Oud 13-11-2005, 20:25
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik ben om half 3 uit een bed gekropen van een vriendin, daarna croissantjes gemaakt. Vervolgens maar beetje film gekeken. Daarna moest ik haar masseren omdat ze last van haar rug had, en dat eindigde vervolgens in sex.
Oud 13-11-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 13-11-2005 @ 21:22 :
Waar was je uit? Ik dacht al dat ik je ergens zag
voornamelijk boothill,maar ik ben ook meegesleept naar een hoop andere kansloze tenten
Oud 13-11-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 13-11-2005 @ 21:25 :
voornamelijk boothill,maar ik ben ook meegesleept naar een hoop andere kansloze tenten
boothill waarom ga je ook uit in amersfoort haha
Ben je ook naar dat cafe geweest schuin tegenover de boothill? Er zat een meisje bij de deur die helemaal out was, volgensmij zag ik je daar maar ik weet het niet helemaal meer
Oud 13-11-2005, 20:27
Broeder
Broeder is offline
de uitslag is: Uitslag 160 - 239 punten:

Jij vond 2003 een prima jaar, maar gaat toch een aantal dingen bewust of onbewust veranderen. Je bent bereidt om dingen aan te grijpen, maar op een zeer kleine schaal en op jouw eigen manier. Je zal daarom veranderingen alleen toepassen die jij al in je hoofd had zitten. Spontane acties zitten er dit jaar dan ook niet veel in. Zekerheid is namelijk erg belangrijk voor je en je wilt die liever niet verliezen. Op zich goed, maar als je je vast blijft klampen aan de verkeerde gewoontes, schiet het niet op natuurlijk. Wees kritisch naar jezelf. En bedenk: wie niet waagt, die niet wint.

--------------------------------------------------------------------------------
Terug | meer TumultTesten!
Oud 13-11-2005, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 13-11-2005 @ 21:27 :
boothill waarom ga je ook uit in amersfoort haha
Ben je ook naar dat cafe geweest schuin tegenover de boothill? Er zat een meisje bij de deur die helemaal out was, volgensmij zag ik je daar maar ik weet het niet helemaal meer
ik had een verjaardag in amersfoort,vandaar,en voglens mij ben ik daar ook wel even binnen geweest,maar echt zeker weten doe ik het allmeaal niet meer en dat hoeft natuurlijk ook niet
Oud 13-11-2005, 20:46
merels
merels is offline
roxane was je op de open dag van de uu? ik zag iemand die op je leek maar je zit toch in amsterdam op school?
Oud 13-11-2005, 20:49
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 13-11-2005 @ 21:46 :
roxane was je op de open dag van de uu? ik zag iemand die op je leek maar je zit toch in amsterdam op school?
Nope ik was er niet, maar ik heb wel op uu gezeten. De Uithof is geen aanrader
Oud 13-11-2005, 20:49
merels
merels is offline
nee ik vond er niets aan maar ik heb eerlijk gezegd geen hoge verwachtingen van utrecht dus ach.
Oud 13-11-2005, 21:04
Lady Jane
Lady Jane is offline
Gisteravond ging ik uit en dat was raar maar wel leuk. Vanmiddag werd ik wakker met een kater dus ging ik maar Twin Peaks de serie kijken en nu wil ik verdomme het tweede seizoen zien maar die is nog niet uit. Nu probeer ik aan school te werken maar het lukt niet echt.
Oud 13-11-2005, 21:05
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 13-11-2005 @ 22:04 :
Gisteravond ging ik uit en dat was raar maar wel leuk. Vanmiddag werd ik wakker met een kater dus ging ik maar Twin Peaks de serie kijken en nu wil ik verdomme het tweede seizoen zien maar die is nog niet uit. Nu probeer ik aan school te werken maar het lukt niet echt.
die is al lang uit maar nog nooit op dvd uitgebracht
Oud 13-11-2005, 21:10
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 13-11-2005 @ 22:05 :
die is al lang uit maar nog nooit op dvd uitgebracht
en ik zou m echt downloaden en kijken want deel 2 is nog toffer.
Oud 13-11-2005, 21:14
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 13-11-2005 @ 21:13 :
Ik voel me een beetje zo-zo...

[afbeelding]
kan de populairste forummer je troosten?
Oud 13-11-2005, 21:41
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 13-11-2005 @ 21:18 :

ja, fran en ik hadden jouw aanwezigheid ook al geconstateerd
hoe was medicines (medications toch? whatever) nog? we zijn tijdens the maple room weggegaan, we konden het niet meer aan
Oud 13-11-2005, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 13-11-2005 @ 22:41 :
ja, fran en ik hadden jouw aanwezigheid ook al geconstateerd
hoe was medicines (medications toch? whatever) nog? we zijn tijdens the maple room weggegaan, we konden het niet meer aan
medicines was super
helaas zelf ook niet afgekeken,ik hield het ook niet meer vol
Oud 13-11-2005, 22:23
grandmommy
grandmommy is offline
strychnine draaide vandaag disneydeuntjes
Oud 13-11-2005, 22:41
biep
biep is offline
The Spirit That Guides Us was buiten verwachting erg leuk, goede zanger. Lekker bandjes dagje gehad dus in Den Bosch, lekkere vega wraps gekregen daar met de band, erg gezond vooral.
Veeeeeeel myspacers gezien (13 ) en ik herkende ze allemaal, ben er nog niet over uit of ik me nu echt zorgen moet gaan maken.
Net mijn kamertje in Tilburg uitgeruimd en nu ga ik lekker slapen bij papa en mama
Oud 13-11-2005, 23:45
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
biep schreef op 13-11-2005 @ 23:41 :
The Spirit That Guides Us was buiten verwachting erg leuk, goede zanger.
vette band ja!

Regels voor berichten