Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2005, 21:17
Nijn*
Nijn* is offline
Het mooiste nummer ooit heb ik eindelijk kunnen downloaden, ook al maakt het me zo verdrietig, het is zo prachtig. Ben weer helemaal terug in mijn wicca-fase, weer bijna net zo krachtig als hij vroeger was.
Oud 13-11-2005, 21:41
Verwijderd
ik heb het helemaal gehad met mezelf en mijn onverantwoordelijke gedrag. ik denk ook echt nooit na bij de dingen die ik doe en deze keer ben ik gewoon te ver gegaan en er is niets wat het goed kan praten, athans voorlopig niet. Ik heb me in tijden niet zo slecht gevoeld. Ik ben echt verdrietig. Het spijt me. Het spijt me dat ik zo dom ben. Het spijt me dat ik me niet kan inhouden. Het spijt me dat jij je nu zo voelt. Dit hele weekend mag gewist worden.
Oud 13-11-2005, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 13-11-2005 @ 20:05 :
en die stommerds wilden maar niet zwaaien.
Bel dan even aan, mafkees. Als je langsloopt. Nou moesten we zelf de appel- en heksentaart opeten.

Ik heb wel een paar heerlijke dagen gehad in die rust met alleen hem. Dat maakt het waard. Hoewel ik wel vreselijk veel tv heb gekeken dit weekend. Maargoed, dat gun ik mezelf voor een keertje. Vanavond was het ook weer zo vreselijk gezellig. Tijdens het eten ook. Ik snap niet waarom dat hier niet kan. Hadden we wel een leuk gesprek over. Lootjes getrokken daarna. Ging wel 4 keer over, maar dat geeft niet. Als iedereen steeds zichzelf trekt, gheghe. Nou heeft mijn moeder wel ineens besloten dat we het op 5 december zelf vieren, terwijl dat niet het plan was en ze mij dat nooit verteld heeft. Dus nu ga ik daar al vieren. Jammer, maar helaas. Ze kiezen hier maar een andere dag. Ik moet wel nog voor zaterdag een lijstje inleveren, gheghe.

En ik heb ze niet gemist dit weekend, ole, ole, ole. En ik kon gewoon slapen eindelijk, ole, ole, ole.

Ne me quitte pas...
Je ne vais plus pleurer
Je ne vais plus parler...

En ik heb cadeautjes van hem gehad
Oud 13-11-2005, 22:29
Roosje
Roosje is offline
Hmmm. Nee. Het gaat niet goed met me, ook al zou ik dat eigenlijk wel verwachten. De omstandigheden zijn er wel naar.

Het is alleen niet zo.

Tsk.

Ik moet misschien maar eens ophouden met sarcastisch naar mezelf zijn, schiet er vast niet veel mee op. Ik wil slapen en weg. Vraag me maar niet waarom, ik weet het ook niet.

Oké, misschien weet ik het wel, maar heb ik geen zin om het te weten. Vergeet het dan ook maar.
Oud 13-11-2005, 23:33
WolterB
WolterB is offline
Vandaag was best wel een hele fijne dag eigenlijk

Heb alleen geen zin om te slapen en ga met gemengde gevoelens op kamp van opleiding (wat ik overigens ook liever bij beter weer had willen hebben dan nu, maar dat terzijde), want het is ook erg prettig als ik gewoon een paar dagen hier kon zijn
Oud 14-11-2005, 06:16
George
George is offline
Godverdomme wat haat ik Sinterklaas zeg.
Oud 14-11-2005, 06:31
JaJ
JaJ is offline
Nou, eindelijk even mezelf hiervoor de tijd geven:

achterlijke kansverdeling, ik kan je hebben!

hoop ik, en anders toch op de herkansing
Oud 14-11-2005, 07:31
Roosje
Roosje is offline
Welterusten.

Waarom zeg ik welterusten om half negen? Waarom zit ik überhaupt om half negen op de computer, ik geloof dat ik over een half uur op school moet zijn. Dat wordt haasten, maar dat is dan maar jammer, ik heb de tijd.

Nee, ik ga niet spijbelen, daar ben ik een veel te braaf derdeklassertje voor.

Kutzooi.
Oud 14-11-2005, 08:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-11-2005 @ 18:33 :
Een beetje vervelend om te doen, maar kun je die afspraak dan niet beter verzetten?
Ik had afgesproken met mn biologische vader die ik gisteravond voor de tweede keer gezien heb Hoezo verzetten?
Oud 14-11-2005, 09:02
JaJ
JaJ is offline
hahaha, netjes op tijd dacht ik, begint het tentamen pas over 5 uur. het is ook verdomme altijd hetzelfde met mij.
nouwja, de muziek zit in elk geval mee vandaag
Oud 14-11-2005, 09:20
Lilium
Lilium is offline
Waarom houd ik mezelf nooit aan mijn eigen beloften? Alle mensen verbannen en ondertussen wel irritant vrolijk doen. Bah, bah, bah. Ik kruip zodadelijk lekker weg met een dik boek.
Oud 14-11-2005, 10:58
Verwijderd
Of je krijgt een wiskunde toets met 4 opgaven
Niet gewoon 4 opgaven

Nee 4ABCDE opgaven. Niet eens die stomme toets afgekregen. Een onvoldoende in da pocket denk ik..

Ik had net vraag 2 af en toen was het al 11.00 toen maar snel in 10 minuten de rest geprobeert te doen, en ik had niet eens een blackout ofzo. Nouja het komt vast wel weer goed...

Ns vragen of Patrick de toets wel af heeft gekregen..

*zucht* en ik had nog wel zo goed geleerd..
Oud 14-11-2005, 11:10
Verwijderd
Ik kan zó slecht tegen dat heilige gedoe hč? Gatverdamme.
Oud 14-11-2005, 11:12
JaJ
JaJ is offline
ok, stay focused! over vier uur met een onzekerheid van 10 minuten mag je die muur van uiterste concentratie rond de kansberekening opblazen, en kan je de gedachten van uiterste verwarring en hernieuwde vrolijkheid, die bij de poorten staan te dringen, binnenlaten.

zoiets.

maar toch.. nee, toch maar niet maar toch, ik kan het me niet veroorloven dit tentamen te verspillen aan allerlei maar tochs
Oud 14-11-2005, 12:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-11-2005 @ 19:33 :
ik moet echt nog even leren maar kan alleen maar huilen en denken..
Dat had ik woensdag, echt rot. Succes en zo!

Het gaat goed, wordt alleen ziek van al die onduidelijk gestelde vragen/foto´s bij die oefenexamens, hoop dat dat morgen beter is. Ik moet het echt echt echt halen...

Hmpf, negen vragen fout bij theorieles.com Kut.

Maar verhalen lezen die ik vorig jaar heb geschreven is wel leuk
Oud 14-11-2005, 14:57
Gothic
Gothic is offline
ik ben zo ontzettend moe, moet nog zoveel doen en daar word ik ook moe van. Moet mezelf overal toezetten, kost nog meer energie en van het feit dat ik daarvan baal word ik ook moe. Lekker cirkeltje. Ik wil gewoon paar dagen slapen en ontspannen, maar helaas... dat is er kennelijk niet meer bij. Nu is het wachten op m'n lichaam, wanneer ze weer eens besluit ermee op te houden.
Oud 14-11-2005, 15:20
Nijn*
Nijn* is offline
Die stomme kut school van mij! Er klopt geen zak van mijn PTA en er is niemand die het misschien in zijn hoofd haalt het ons uit te leggen, en dat terwijl ik over twee weken al SE-dagen heb.. Moet veel doen voor morgen maar ik zie er niet echt tegenop, ik zie nu wel in dat ik het me niet meer kan veroorloven het nu weer te verkloten.

Heb best een goede bui vandaag. Vanochtend was ik echt aan het genieten, ik liep naar de bushalte en zag zo die zon opkomen, een laagje wit over het hele landschap en een hoop mist, het zag er zo prachtig uit. En het verhaal dat ik nu op Letteren kwijtkan helpt toch ook wel een hele boel Bovendien begint het tweede trimester bijna, dat betekend dat ik waarsch. les krijg van een hele leuke docente en dat het derde trimester en dus het einde van het schooljaar er ook weer aan zit te komen (kromme denkweg).. En daarbij ben ik goed bezig om te stoppen met roken, en heb weer heel veel lol met vrienden.. Zo gaat het goed, nu dit gevoel nog vasthouden.. En het wordt winter, en daar houd ik van *jeej*
Oud 14-11-2005, 15:23
Verwijderd

hmpf.
Oud 14-11-2005, 15:51
Verwijderd
Eerste dag stage was leuk!
Oud 14-11-2005, 15:53
Roosje
Roosje is offline
Tsk.

Jezus, wannéér houd ik op met sarcastisch zijn?
Oud 14-11-2005, 16:29
ilse
ilse is offline
het is echt te vervelend hier

bah had net zo een positieve bui even.. nu ik dus met medicijnen aan het afbouwen ben ben ik weer zo een stuiterball!! vrolijk, verdrietig, geirriteerd, etc etc
Oud 14-11-2005, 16:56
Roosje
Roosje is offline
Oh, en trouwens: Latijnse stamtijden leren is leuk.
Oud 14-11-2005, 17:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 14-11-2005 @ 17:56 :
Oh, en trouwens: Latijnse stamtijden leren is leuk.
wacht maar tot je ze allemaal krijgt ... incl de conj. ed. Dan piep je wel anders. Al die uitzonderingen, al die dezelfde termen . Maar als je het allemaal weet, dan is het heerlijk als de docent net zo lang SO's blijft geven totdat iedereen ze weet . Dan sta je opeens bijna een 10 gemiddeld ...
Oud 14-11-2005, 17:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm ik heb mn toets waarschijnlijk gewoon gehaald Ben ik voor niets zo ongelofelijk in de stress geschoten vanochtend. Toen was ik echt depressief en kon ik mezelf wel voor mn hoofd slaan dat ik zo slecht geleerd had. Het viel zoooo mee...!

Mn tweede tentamen was wel multiple gok Maar die heb ik helemaal niet geleerd en daar ben ik ook bewust voor de her gegaan. Was ook geen verplicht onderdeel.
Oud 14-11-2005, 17:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tentamen ging echt goed Ben echt heel erg blij nu Het is echt gaaf om gewoon een keer een tentamen te hebben waar je een week enorm hard en goed voor geleerd heb maar dat als je dan bij je tentamen zit dat je dan alles goed kan vinden en weet en zo op kan schrijven enzo, en wow

Alleen slaat dan tegelijk ook wel de twijfel weer toe. Ik ben zo onzeker, heb zo weinig zelfvertrouwen. Zou ik het niet weer te optimistisch inschatten? Zou ik het niet verkeerd gelezen hebben omdat ik het zo makkelijk vond? Heb ik niet iets over het hoofd gezien? Ik denk/hoop van niet. Na de les even nagepraat met mijn klasgenoten en we hadden wel ongeveer dezelfde antwoorden dus of we hebben het allemaal fout of allemaal goed en dan lijkt dat laatste me toch het logischt.

's Middags nog computermodule geleerd voor het tentamen van donderdag. Krijg net een mailtje van de docent dat er toch nog wat dingen belangrijk zijn die ik niet geleerd heb Misschien toch nog maar even heen en weer naar Rotterdam dan morgen of woensdag al heb ik eigenlijk echt geen zin. Ga denk ik woensdag wel even. Morgen eerst maar even een dagje blokken.

Mijn tentamens gaan zo goed tot nu toe. Een heb ik er zeker weten al gehaald, twee vrijwel zeker en een met een beetje geluk ook wel dus straks heb ik gewoon alles in een keer gehaald en dat is echt al zolang niet meer gebeurt Ik zit hier misschien toch wel op mijn plek. Heb maar besloten dat ik waarschijnlijk een bovengemiddeld HBO'er ben en een ondergemiddeld WO'er dus dan zit ik hier misschien toch wel op mijn plek
Oud 14-11-2005, 17:19
Nijn*
Nijn* is offline
*mekker* Nu voel ik me toch een stuk slechter. Blehg, weet niet waarom. Moet toch nog meer doen voor school dan ik had verwacht en ik heb juist nu zo'n inspiratie qua toneel (weet ineens precies hoe ik mijn monoloog ga neerzetten) en schrijven (wil heel graag verder aan m'n verhaaltje) maar dat kan ik nu niet gebruiken want ik moét echt verder aan school *schupt onder kont* Hup, werken jij!
Oud 14-11-2005, 18:11
JaJ
JaJ is offline
blijven bewegen om aan mijn figuur te denken... maak het nou
Oud 14-11-2005, 18:21
Halflight
Halflight is offline
Ik mis hem. Ik mis hem. Ik mis hem.

en ik weet niet wat ik moet doen. contact zoeken of het laten rusten?
Oud 14-11-2005, 18:42
Verwijderd
@ daantje: Had je nog vragen trouwens?

Hij is zooooooooooo lief!
Oud 14-11-2005, 18:56
moon
moon is offline
eerste tentamen ging best ik was echt zo zenuwachtig en toch ging ie goed.
Oud 14-11-2005, 19:04
ilse
ilse is offline
er is crisis uitgeroepen over onze afdeling. er lopen zoveel mensen weg, iedereen heeft t zwaar, veel therapieen vallen uit en sociotherapie vertelde vandaag dat het voor hun ook te zwaar is. er gaan nu dingen veranderen zodat het lichter wordt, maar ze gaan dus dan ook minder diep op dingen in. wat meot ik dan doen? we moeten terug naar de basis ofzo.. nou.. ik vind het zo wazig, durf nu ook al niet meer naar sociotherapie als er iets is. naar groepsgenoten was al moeilijk want iedereen zit er zo slecht bij..

ik word er gek van
Oud 14-11-2005, 19:07
JaJ
JaJ is offline
kijken is echt veel minder prettig dan communiceren, maarja,ik begin me onderhand een beetje een iritante sukkel te voelen om elke keer maar weer mijn mond open te doen.
hoewel ik dat eigenlijk net zo lief wel deed.
Oud 14-11-2005, 19:31
Redhair
Redhair is offline
Zwaar weekend gehad. Samen met mijn vriendin in hotel in zeeland gezeten. Vrijdag had ik weer veel genomen, te veel. Zaterdag niet. Zondag beetje. Vandaag niet. Daar veel gepraat. Ze heeft een deel van het zwarte gat uit mijn verleden opgevuld. Verteld hoe ik in die tijd was. Ik leefde totaal in mijn eigen wereld. Alles daarbuiten moest voor mij perfect zijn. Ik probeerde overal controle over te hebben. Ondertussen zat ik in het dieptepunt van mijn eetstoornis en automutilatie. Nu begrijp ik ook waarom ik toen al mijn vrienden ben verloren. Ik was zo'n kreng. Maar dat was mijn manier van overleven. Nu heb ik van die tijd alleen mijn beste vriendin nog over, die me altijd is blijven steunen. Die ik in die tijd zoveel pijn gedaan heb, die ik zo gekwetst heb. Ik ben blij dat ik nu inzie wat ik haar allemaal aangedaan heb. Dat is allemaal zo'n jaar geleden, maar ik wil nu echt ook een goede vriendin voor haar zijn.

En gister kwam ik teug van ons weekendje weg. Op msn sprak ik T., hij wilde komen. Heel relax samen op bed gelegen en wat tv gekeken, toen ik tegen hem aanlag zei ik dat ik zo in slaap kon vallen. Nou komt hij vrijdag bij me slapen. Vind het eng. Maar heb er ook wel zin in. Alleen ik hoop dat hij niet al te veel van mij verwacht.
Oud 14-11-2005, 19:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 14-11-2005 @ 19:42 :
@ daantje: Had je nog vragen trouwens?
Nog altijd niet maar misschien binnenkort wel als ik weer eens een inzinking heb of als ik vind dat het niet snel genoeg gaat met zelfvertrouwen kweken

Ik hoop dat ik goede cijfers heb voor mijn tentamens en dat dat ook werkt als duwtje in mijn rug
Oud 14-11-2005, 20:45
Verwijderd
ghegheghe...ghighi...*giechel*...whi...*proest*

ghe
Oud 14-11-2005, 20:54
Nijn*
Nijn* is offline
Goed, huiswerk is niet helemaal gelukt, grootste gedeelte gelukkig wel. Voel me toch nogal kut, misschien goed om even met iemand te praten, morgen. Ik ga nu gewoon vroeg slapen, kijken hoe het morgen gaat. Waarom vind ik het zo moeilijk afscheid te nemen van mijn verleden? Shit, hoe kom ik eruit, maar most of all: hoe blíjf ik eruit? *huilt*
Oud 14-11-2005, 20:55
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-11-2005 @ 18:02 :
wacht maar tot je ze allemaal krijgt ... incl de conj. ed. Dan piep je wel anders. Al die uitzonderingen, al die dezelfde termen . Maar als je het allemaal weet, dan is het heerlijk als de docent net zo lang SO's blijft geven totdat iedereen ze weet . Dan sta je opeens bijna een 10 gemiddeld ...
Ja, dat zei mijn zus ook nog, maar het is nu leuk, want ik kende de meesten in één keer en mijn proefwerk van overmorgen bestaat voor de helft uit stamtijden, dus ik hoef nauwelijks meer te leren.

En au. Kutpony. Kutspringen. Kutevenwicht. Kutmuur.
Maar toen ik er weer opzat, ging het lekker wel goed. Toen sprong hij gewoon en deed hij wat ik wilde en ging hij niet zo ontzettend jakkeren en was hij gewoon lief. Sukkel.

Ik wil slapen, moet nog huiswerk maken en een stuk-of-veel woorden schrijven.
Oud 14-11-2005, 21:07
Skilly
Skilly is offline
IK voel me weer down. Ik dacht dat ik het was vergeten. Maar toen ik de fotoboek pakte sloeg er opeens een foto om van iemand. Toen voelde ik me weer slecht Ik dacht dat ik het vergeten was waarschijnlijk heb ik die persoon alleen maar weggeprop.

Verder vandaag was het wel leuk op school. Iedereen gezellig enzo. Vriendin kwam langs bij me gingen we samen Sims spelen. Het is wel een ardig meisje. En dat iedereen haar vreemd vindt. Ze is alleen wat verlegen tegen vreemden, maar als je haar goed kent is het een aardige meid
Oud 14-11-2005, 21:36
Verwijderd
godverdomme ik haat die thuissituatie, priotiteiten stellen noemen ze dat.. wel 4 keer per jaar op vakantie maar andere dingen kunnen er niet vanaf.
Oud 14-11-2005, 21:45
Verwijderd
Koppijn koppijn hoesten hoesten. Bah. En ik heb niet echt een goede dag. Hoewel drama achteraf nog wel meeviel. Het scheelt als ze gewoon tegen elkaar praten. Verder heb ik niet zo veel zin meer in school, zeker niet als het op die manier gaat. En ik ben moe en ik wil slapen, maar ik moet ook nog douchen. Bah.
Verder ging het wel hoor, vandaag. Heb ik mezelf vrolijk gezongen aan het eind van de middag en was ik vergeten dat ik Nederlands had, maargoed.

I can't live with or without you..
Oud 14-11-2005, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 14-11-2005 @ 22:45 :

I can't live with or without you..
u2!

ot: Ik weet ook niet wat ik er van moet denken hoor.
Oud 14-11-2005, 21:55
Optima
Optima is offline
WAAROM BEN IK TOCH ZO LUI EN EEN PERFECTIONIST EN STREBER TEGELIJK!

i'm gonna kill myself someday
Oud 14-11-2005, 22:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
vertel mij geen dingen die ik niet horen wil. Vrij simpel.
Oud 14-11-2005, 22:37
Verwijderd
I want you back in my life..
Oud 15-11-2005, 02:12
Verwijderd
Jaaaa ze heeft m'n brief gehad en wat reageerd ze er goed op.
Beste vriendinnetje. <3
Oud 15-11-2005, 06:18
Roosje
Roosje is offline
Zeven uur les vandaag, voor zeven uur boeken mee en mijn tas weegt zó veel, echt ziek.

Verder is het hier koud, werd ik vannacht om half drie wakker en heb ik geen zin in vandaag. En niet in morgen. Daarna... Wel, denk ik. Dins- en woensdagen zijn een ramp. Kutrooster.

Oh, en mijn rug doet pijn. Ik ga nooit meer van pony's afvallen.
Oud 15-11-2005, 07:59
Verwijderd
Het is vandaag 15 november. Zucht. Klote dag. Klote weegschaal. Klote klas. Klote ik. En die depressieve gedachten zijn ook niet alles. Straks eindelijk weer Riagg. En dan maar 3 kwartier... heb wel stof voor 4 dagen. We gaan van vandaag maar het beste maken, al blijft het een dag met een zwart randje.
Oud 15-11-2005, 08:37
JaJ
JaJ is offline
zucht, daar was hij: de gedachte "dat houd je gewoon niet vol en je weet het, jochie." Waarom nu nog volhouden, als ik zojuist heb besloten op te geven. opgeven? zover ben ik al heen, dat ik het opgeven noem. sinds wanneer trek ik me iets aan van wat de wereld van mij vind? Ik weet toch zeker hoever ik al gekomen ben. als het niet voor het verleden was geweest, denk je eens in...
Maar ja, ik moet ook weer perse zo'n gruwelijk cliche leven hebben. excentriek noemen ze me, maar wat er morgen weer met me gebeurt valt verdomme in elk slecht boek dat je kunt vinden te lezen.
gelukkig lees ik geen slechte boeken, ik vecht het denk ik toch maar liever zelf uit.

Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 08:54.
Oud 15-11-2005, 08:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Vanavond voor t eerst daar werken en voel me daardoor gewoon rot. Ben echt bang om veel fouten te maken en me de hele avond ongemakkelijk te voelen
Oud 15-11-2005, 10:29
tiq
tiq is offline
het is vandaag echt een kutdag om wakker voor te blijven

Regels voor berichten