Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb wel een paar heerlijke dagen gehad in die rust met alleen hem. Dat maakt het waard. Hoewel ik wel vreselijk veel tv heb gekeken dit weekend. Maargoed, dat gun ik mezelf voor een keertje. Vanavond was het ook weer zo vreselijk gezellig. Tijdens het eten ook. Ik snap niet waarom dat hier niet kan. Hadden we wel een leuk gesprek over. Lootjes getrokken daarna. Ging wel 4 keer over, maar dat geeft niet. Als iedereen steeds zichzelf trekt, gheghe. Nou heeft mijn moeder wel ineens besloten dat we het op 5 december zelf vieren, terwijl dat niet het plan was en ze mij dat nooit verteld heeft. Dus nu ga ik daar al vieren. Jammer, maar helaas. Ze kiezen hier maar een andere dag. Ik moet wel nog voor zaterdag een lijstje inleveren, gheghe. En ik heb ze niet gemist dit weekend, ole, ole, ole. En ik kon gewoon slapen eindelijk, ole, ole, ole. Ne me quitte pas... Je ne vais plus pleurer Je ne vais plus parler... En ik heb cadeautjes van hem gehad ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat goed, wordt alleen ziek van al die onduidelijk gestelde vragen/foto´s bij die oefenexamens, hoop dat dat morgen beter is. Ik moet het echt echt echt halen... Hmpf, negen vragen fout bij theorieles.com Kut. Maar verhalen lezen die ik vorig jaar heb geschreven is wel leuk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat ik goede cijfers heb voor mijn tentamens en dat dat ook werkt als duwtje in mijn rug ![]()
||
Citaat:
![]() En au. Kutpony. Kutspringen. Kutevenwicht. Kutmuur. Maar toen ik er weer opzat, ging het lekker wel goed. Toen sprong hij gewoon en deed hij wat ik wilde en ging hij niet zo ontzettend jakkeren en was hij gewoon lief. Sukkel. Ik wil slapen, moet nog huiswerk maken en een stuk-of-veel woorden schrijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Ik weet ook niet wat ik er van moet denken hoor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |