![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@TS: Heb je hem duidelijk gemaakt dat het je niet eens echt om de seks gaat maar gewoon de relatie die erachter zit en dat je ergens het idee hebt dat hij er helemaal geen zin meer in heeft? Want daar gaat het uiteindelijk om, die seks tja jammer, maar is niet belangrijk als de relatie verder goed loopt (en dan komt de seks ook vanzelf wel, hoef je er niet om te zeuren), maar dat loopt hij niet bij jullie omdat jullie ook niet echt normaal over dingen kunnen praten. Hij moet natuurlijk niet gaan denken dat je klaagt over een sekstekort en daarom gefrustreerd bent, het gaat om de reden waarom er geen seks meer is.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is dat je nu gezegd hebt (ik weet niet of je dat tegen hem gezegd hebt?) dat je hem een maand geeft, dan zou het nu wat ongepast zijn om toch ineens aan te komen met: nee, ik wil nu een goed gesprek. Bovendien: al zou zijn zin terugkomen, dan is het nog niet opgelost, want je weet niet wat er zich afgespeeld heeft in zijn hoofd, en wanneer dat weer gaat terugkomen. Je moet echt weten waarom denk ik. Je kan misschien alsnog zeggen dat je er nog over na gedacht heb maar niet tevreden bent met een maand wachten en gewoon echt wil weten waarom hij zo doet. Anders wacht je een maand, en als ie dan nog geen normale reden kan geven maak je het uit, want dit gaat echt nergens heen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelfde als dr vriend denk ik. Als je dr al vet vaak gehad heb, heb je het wel een beetje gezien... |
![]() |
||
Citaat:
![]() No offence TS ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hehehe zo snel niet hoop ik ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geen sex meer? DaichiDechu | 68 | 18-02-2012 16:18 | |
Seksualiteit |
geen sex meer....snif voice | 16 | 14-11-2004 10:51 | |
Liefde & Relatie |
Hij liegt tegen me Coertlover | 20 | 29-08-2004 20:00 | |
Liefde & Relatie |
hij wil minder sex... 4774 | 42 | 05-08-2004 08:41 | |
Seksualiteit |
hij wil niet meer SilverAngel | 19 | 24-01-2003 13:21 | |
Liefde & Relatie |
ik kan me niet hechten en houden van komt me ook niet bekend voor.....hij snapt ut ni nikky3x3 | 1 | 06-06-2002 09:44 |