Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 10:35
Miracle
Miracle is offline
*zenuw zenuw*
Oud 15-11-2005, 12:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Zo, nu ga ik echt vakantie houden. Gisteren en eergisteren was alleen maar leren. Maar is niet voor niets geweest, want heb het lekker wel gehaald

Miracle, nogmaals succes!
Oud 15-11-2005, 12:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-11-2005 @ 13:31 :
Zo, nu ga ik echt vakantie houden. Gisteren en eergisteren was alleen maar leren. Maar is niet voor niets geweest, want heb het lekker wel gehaald

Miracle, nogmaals succes!
Gefeli
Oud 15-11-2005, 13:45
farai
farai is offline
It feels good to be back.

Kheb scholieren gemist in mijn "vakantie".

Kzou zoveel willen vertellen maar ik weet ni waar ik moet beginnen. Zoveel beleefd, ni te doen. Kwil gewoon zo snel mogelijk trug. Kheb een superweek beleefd.

en nu eh, nu ga kik mailtjes checken se.

Dikke knuffel voor mn engeltje.
Oud 15-11-2005, 13:47
Miracle
Miracle is offline
Gehaald hoor.

Nu druk bezig met m'n tentamen.
Oud 15-11-2005, 14:18
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een kutdag. Op dit moment ben ik boos op alles en iedereen, zonder enige aanleiding. Hoe krijgt die kutschool van mij het voor elkaar..? De enige twee examens die ik dit trimester gelukkig hoef te maken (over een tijd van drie schooldagen) hebben ze lekker met twee tussenuren ertussen(1), op dezelfde dag gezet! Hoe krijgen ze het voor elkaar?!

Ik haat mensen die niet doorlopen in de gangen, ik haat mensen die opeens stil gaan staan, mensen die tijdens een toets de deur open rukken en luidruchtig binnen komen, docenten die daar niets van zeggen, vechtende bruggertjes die nog net hun houten zwaard vergeten zijn, mensen die doen alsof ze alles beter weten, docenten die niet komen opdagen en je vervolgens absent opschrijven als jij al weg bent gelopen, docenten die uit zichzelf weglopen en je een uur laten nakomen, docenten die altijd gelijk willen hebben, mensen die niet duidelijk uitleggen, mensen met een vreemde of irritante stem, en vooral mensen die liegen, bedriegen en je naaien waar je bij staat!

OMFG, wat ben ik teringchagerijnig, ik sta verbaasd van mezelf. En waarom had ik ook alweer niet geleerd voor mijn toetsen, om het mezelf nog maar eens makkelijker te maken? Waarom wilde ik ook alweer spijbelen, omdat ik nog niet genoeg in de problemen zat met school? GRR, ik ben super irritant en ik erger me aan mezelf! BAH!
Oud 15-11-2005, 15:15
Roosje
Roosje is offline
Kutdag. Is het raar dat je je alleen voelt als er een stelletje mensen om je heen hangt, je probeert op te vrolijken en lief doet?
Zo ja, dan ben ik raar. Niet dat dat me ook nog maar iets uitmaakt, want ik geloof dat de halve wereld dat al vindt. Jammer dan, ik kom er wel uit, hoor.
...maar misschien niet alleen en dat is het nou net.

Géén zin in morgen. Géén zin in de rest van de week. Of ja, toch wel, donderdagmiddag, maar de rest wordt bagger. Gelukkig ga ik vrijdag eindelijk op toneelweekend en het werd tijd ook.
Oud 15-11-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 15-11-2005 @ 16:15 :
Zo ja, dan ben ik raar.
Ik denk altijd maar zo: Ik ben niet raar, maar de rest van de wereld is raar!
Gheghe

Ik vind stage leuker dan school
Oud 15-11-2005, 16:09
Verwijderd
He, het loopt niet lekker met m'n profielwerkstuk.
Oud 15-11-2005, 16:16
Gothic
Gothic is offline
Concentratie en motivatie... wie komt het me ff brengen? Gewoon doen en dan ben ik er vanaf. Ff doorzetten, maar ik heb geen zin ...
Oud 15-11-2005, 16:17
Christiana
Christiana is offline
Dat gekloot met Duits en Nederlands moet maar eens afgelopen zijn.
Oud 15-11-2005, 16:17
Verwijderd
Wie weet veel over wolkenkrabbers in Rotterdam?
Oud 15-11-2005, 16:24
Verwijderd
Het was een rot dag. Therapie ging niet zo als ik wilde. Over 3 weken pas weer afspraak. En dan gaat ze al bijna weg. En dan? Sinds lange tijd weer eens gehuild. Ik weet het gewoon echt niet meer. Hoe moet ik nou verder? Hoe moet het verder met therapie? Wil ik wel doorvechten? Kom er steeds achter dat het voor mij niet hoeft, dat het niet gaat. En wie wil me helpen? Uiteindelijk moet ik het zelf doen, maar mag ik iets van hulp?
Oud 15-11-2005, 16:29
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 15-11-2005 @ 16:50 :
Ik denk altijd maar zo: Ik ben niet raar, maar de rest van de wereld is raar!
Gheghe
Dat werkt niet bij mij, dan bedenk ik er altijd bij: "Raar is vreemd ten opzichte van de meesten, en ik ben minder dan de meesten."

Of zo.

En ik ken mijn Latijn zo'n beetje. Toch wel lekker, met een half uurtje stampen een proefwerk kennen. Ik werd iig minder afgeleid dan normaal en misschien is dat maar goed ook. Wel heb ik chocolademelk in mijn boek gemorst, maar dat is dan maar jammer, want dat kan wel wat hebben.

De hemel breekt open, voor de allerlaatste keer, en wij fantaseren onszelf daar naar binnen...

En nu ga ik schrijven.
Oud 15-11-2005, 17:13
Dolores
Dolores is offline
Leuke middag gehad. En morgen onverwacht vrij.
Nu nog even snel iets afmaken, maar verder valt deze week toch nog best mee.
Oud 15-11-2005, 17:14
Verwijderd
Zo een lief meisje van msn log is dood. Zelfmoord, vorige week. Kut. Waarom? Waarom zij nou? Vrdmm...
Oud 15-11-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 15-11-2005 @ 17:29 :
Dat werkt niet bij mij, dan bedenk ik er altijd bij: "Raar is vreemd ten opzichte van de meesten, en ik ben minder dan de meesten."

Iedereen is gelijk geboren.
Nouja, bíjna iedereen dan.
Oud 15-11-2005, 17:39
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 15-11-2005 @ 18:18 :
Iedereen is gelijk geboren.
Nouja, bíjna iedereen dan.
Nee, ik bedoel, in mijn eentje ben ik in aantal minder dan "de rest".

En een *knuf* voor Sonho. Sterkte ermee.
Oud 15-11-2005, 18:00
rots
rots is offline
Ik voel me helemaal jibbediediebahoeeeee
Oud 15-11-2005, 18:31
Skilly
Skilly is offline
Ik wil niet met haar om blijven gaan heleboel kinderen denken nu dat ik hetzelfde ben als haar.
Oud 15-11-2005, 19:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sylph schreef op 15-11-2005 @ 17:17 :
Wie weet veel over wolkenkrabbers in Rotterdam?
Informeer eens bij de Hogeschool Rotterdam, volgens mij hebben die daar een keuzevak over. Misschien is er wel een reader van die je kan kopen ofzo.

Je hebt PM

Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 19:21.
Oud 15-11-2005, 19:59
Roosje
Roosje is offline
Maar eigenlijk gaat het schrijven wel lekker, of zo. Misschien dat ik het dan toch ga halen. Deze week moet ik flink doorschrijven, anders ga ik na toneelweekend achterlopen.
Oud 15-11-2005, 20:13
cagie
cagie is offline
Voel me ronduit slecht. Heb het gevoel alsof ik heb gefaalt en dat het allemaal gewoon te hoog gegrepen is voor mij. Voel me eenzaam en wil iemand hebben die me gewoon even vast houdt. Al het vertrouwde en al mijn vrienden lijken zo vreselijk ver weg.
Oud 15-11-2005, 20:24
Roosje
Roosje is offline
(Ik post teveel vandaag, maar dat is dan maar jammer.)

Ik wil verdomme práten, er is alleen niemand in de buurt en dan kan ik wel gaan schrijven, maar dan slaap ik pas om half twaalf en ik wilde vroeg naar bed.
Werkt weer lekker mee.
Oud 15-11-2005, 21:04
moon
moon is offline
het zit niet echt mee vandaag. Mijn hond heeft: een ontsteking in haar gebit, een ontsteking aan haar baarmoeder, een onsteking aan haar poot en tumorren. Deze avond kruipt ze de hele tijd weg in hoekjes, ze verliest bloed (door die baarmoeder ontsteking) en je ziet gewoon aan haar dat ze zich slecht voelt. We hebben de dierenarts gebeld maar die zegt dat het geen spoedgeval is en dat ze morgen geopereerd kan worden. Ik vind het een naar gezicht om haar deze avond nog zo te moeten zien lijden. Hoop dat de operatie goed gaat, ze is al een oude hond: 12 jaar.
Eerder op de dag voelde ik me al niet goed na het lezen van een krantenbericht (trek me daar soms nogal veel van aan). Een invalide vrouw overvallen en mishandeld door 2 jongens die vervolgens haar hondje met riem aan een hek op hadden gehangen. De vrouw moest toekijken hoe haar hondje dood ging en ze is zelf opgenomen met gekneusde ribben. Wat zijn het voor totaal achterlijke mensen die zoiets doen?!ik heb er echt om zitten huilen, dat mensen zoiets kunnen doen, echt walgelijk gewoon.
Dan heb ik vandaag ook nog eens ontzettend hard geleerd voor mijn tentamen, heb er echt de hele dag aan gewerkt....doe ik een proeftoets......weet ik op geen enkele vraag een antwoord. Ik snap er echt helemaal niks van. Mijn vriend heeft vandaag ook nog heel lang uitgelegd en toch....ik snapte er niks van, wist geen één antwoord.
Kortom, het zit vandaag niet echt mee. Morgen een betere dag?
Oud 15-11-2005, 21:06
steefos
steefos is offline
yeey ik heb wat gewonnen
minder leuk is dat je dan ook nog moet naar waar het tentoongesteld wordt, ik wil helemaal niet speechen want daar hou ik neit van

Waarom kan ik niet gewoon superhappy zijn in plaats van twee gevoelsn tegelijkertijd
Oud 15-11-2005, 21:26
Verwijderd
Ik heb lang niet meer zo gelachen Heb buikpijn van het lachen

Citaat:
Sarah schreef op 31-10-2005 @ 18:09 :
je kunt ook zeggen dat je goesting hebt
dan ben je net een Belg
maar ik vind het wel sexy klinken
Citaat:
Amma schreef op 31-10-2005 @ 18:16 :
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik mn lach niet kunnen inhouden
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 31-10-2005 @ 21:54 :
Allee Ammake, iek 'eb zoonen gggggoesting eeh!!!

Ik proeste het letterlijk uit van het lachen

Wow.. Dit kon ik wel even gebruiken na een rare dag. Nu maar mn bedje in kruipen
Oud 15-11-2005, 22:11
Verwijderd
Het is weer een nek-kraak dag. Yes. . Zowel zangles als pianoles was wel leuk. Beetje vermoeiend alleen toch om weer te spelen. Zeker omdat ik meer wil dan dat ik kan. Eigenlijk moet ik ook eens gewoon een dagje thuisblijven om beter te worden. Maarja, ik ben eigenwijs. Oooh, morgen filmen voor Engels en ik ben benieuwd of dat wat wordt. Wel leuk dat we de jongens hebben gestrikt. Ik ben wel de Queen. Ghe. En Prince not so Charming. En die stomme internetmsncomputer.

Aargh, ik heb honger. Stomme hutspot.

Vandaag ben ik gaan lopen, omdat dat is wat ik wou.
Ik heb geen idee waarom men zei dat het niet kon.
Zeg liever: ga maar, dat is leuk.
En moet je doen.
Want kijk me lachen man.
Hier loop ik nou.
Oud 15-11-2005, 22:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik mis mn biologische vader die ik nu net 2 keer gezien heb... Waarom mis ik hem? Het is zo vervelend want zo vaak kan ik hem niet zien... En ik vind het ook zo vreemd om hem te missen...
Oud 16-11-2005, 00:45
Verwijderd
Het is kwart voor twee... veel te laat natuurlijk. Maar ik moet nog zoooveel doen... Ik ben echt gek dat ik het allemaal doe, maar goed. Waarom zie ik nu echt pas in dat het allemaal zo belangrijk is en dat ik ook nog eens maar één her heb...
Morgen 10% SE, overmogen 20% en 33%
Aaahrrghhh! Ik heb er ook gewoon geen zin meer in. Voel me niet lekker, ben eigenlijk nog steeds ziek. En tis gewoon allemaal klote. Soms dacht ik even: dit gaat goed. maar het zakt altijd weer terug... Bah! Ik hou niet van dit leven en ik maak het mezelf ook veel te zwaar.
Oud 16-11-2005, 07:51
Halflight
Halflight is offline
Sigur Ros was helemaal geweldig. Damn.
Oud 16-11-2005, 10:29
Lilium
Lilium is offline
Ik heb naar gedroomd, had een saai college en moet nog bergen huiswerk maken. En toch kan ik niet meer stoppen met lachen; ik geloof dat ik een beetje doorgeschoten ben.
Ach, dat kan me eigenlijk niks schelen, ik heb al iemand een boel zelfvertrouwen bezorgd.
Oud 16-11-2005, 10:31
coopergirl
coopergirl is offline
wh000t 7 kilo afgevallen <3 &hearts;
Oud 16-11-2005, 10:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-11-2005 @ 11:31 :
Nice Goed zeg! (als je tenminste niet al te licht was )
Oud 16-11-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
rots schreef op 15-11-2005 @ 19:00 :
Ik voel me helemaal jibbediediebahoeeeee
Hihi
Oud 16-11-2005, 10:49
JaJ
JaJ is offline
ok, mensen mogen dan af en toe wat vrolijker zijn, maar ze veranderen echt nooit. ik ben weer online
vector begint steeds stommer te worden, maar dat trekt wel weer bij na het tentamen
Oud 16-11-2005, 10:55
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Wow, goed zeg!
Oud 16-11-2005, 12:35
Gothic
Gothic is offline
kut ik ben zo bang dat ik m'n tentamen niet haal, ik maak mezelf helemaal gek. Terwijl het niet eens een ramp is als ik hem niet haal. Dan herkans ik hem gewoon. Maar ondanks die wetenschap kan ik het gewoon niet loslaten ...
Oud 16-11-2005, 12:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb zin in morgen want het gaat vast gezellig worden.

Maar hm, ook een beetje zenuwachtig.

Had ik maar niet zo nodig sociaal willen gaan doen
Oud 16-11-2005, 12:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm ik voel me kut.
Oud 16-11-2005, 14:14
Roosje
Roosje is offline
Verdomme verdomme.

Moest dat nou?
Oud 16-11-2005, 14:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
Wat veel! Zoiets zou ik me echt niet voor kunnen stellen.

Ik ga zo maar even in bad. En ik zal wel in slaap donderen, maar dat maakt niet zo uit. Ik ben op en het is te zien, en ik zal mijn lenzen zo ook uit moeten zetten want mijn ogen werken niet meer mee.
Vanavond lekker vroeg naar bed, na nog wat geleerd te hebben.
Oud 16-11-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
ik 5. maar er is niemand die het ziet. en ikzelf ook niet.

verder is het koud en donker. en ik slaap echt supervast, ik snap er niets van. Ben 's ochtends niet wakker te krijgen. Vanmorgen was ik 1,5 uur te vroeg op school, die stomme projectheks had echt zeker weten waar gezegd dat beide groepen tegelijk mochten evalueren. En toen was ik daar, en bleek het niet zo te zijn. *gromt*. stom rotwijf. Nu ben ik thuis, en heb ik vanavond zomaar niets. Ja, dat is opeens een beetje vreemd. Gisteren ben ik naar de kapper geweest. Nou ja, naar een vriendin van mijn zus die stage loopt bij kinki-kappers. En ik was model. t is niet bijster veranderd, maar het dode is er tenminste weer af. En volgende week mag ze me verven. Ik heb beloofd dat alles mag. Leuk!!

@Mushu: dat met die Viva was echt wel per ongeluk
Oud 16-11-2005, 17:40
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-11-2005 @ 23:35 :
Ik mis mn biologische vader die ik nu net 2 keer gezien heb... Waarom mis ik hem? Het is zo vervelend want zo vaak kan ik hem niet zien... En ik vind het ook zo vreemd om hem te missen...
Logisch, je weet nu wie hij is, dus wat je mist.

Gister was T. hier weer, we gingen Thirteen kijken. Ik wilde weten hoe hij op de automutilatie in de film reageerde, en als hij goed reageerde er met hem over praten.
Toen dat stukje met am kwam voelde ik mijn hart helemaal kloppen, ik vond het doodeng. Hij zei 'Daar schiet je toch helemaal niets mee op.' met een beetje medelijden in zijn stem.
Fijne reactie, ik besloot het hem na de film te vertellen. Halverwege de film draaide hij zich om en keek me heel lief aan. Ik begon hem te zoenen, en de rest van de film hebben we wat gezoend en tegen elkaar aan gelegen. Geen moment om doodleuk te vertellen dat jij ook am't, hij weet nog steeds van niets.

Net brief van het RIAGG gehad, eindelijk. Vertellen ze dat de groepstherapie toch niet doorgaat, godverdomme. Ik had me er al op ingesteld. Nu zou mijn oude behandelaar weer contact met me op nemen om een alternatief te zoeken. IK zit al zo lang bij het RIAGG, en ze hebben nog niets voor me gedaan. Ze luisteren niet, nemen me niet serieus, blijven me door verwijzen. Zodra ik weer een afspraak heb met mijn oude behandelaar zal ik eens even zeggen wat ik van die hele kloteorganisatie vind.

Daarnaast gaat het gewoon slecht. Weer gehad vandaag, en weer niets gegeten. Ik word gek. Ook weer gespijbeld. Godsamme, ik merk dat ik weer begin met mijn oude stijl. Liegen, bedriegen, iedereen naaien waar ze bij staan. En tegen anderen verzwijg ik de hele zooi. Niemand kent me. Ik wilde toch verbeteren? Voor mijn vriendin? Voor T.? Waarom doe ik dat niet dan?

so I'd like to make some changes
before you arrive
so when your new eyes meet mine,
they won't see no lies
just love.
just love.
Oud 16-11-2005, 18:17
Roosje
Roosje is offline
Tralalala.

Ik heb mezelf maar voor de rest van de week vrijgegeven en nu hoef ik niets meer te doen, behalve morgenavond wat Franse woordjes leren die ik vast al ken. Vrijdag eindelijk toneelweekend, een vriendin van me gaat mee en we bereiden ons vast voor, oftewel, we huppelen de hele dag als blije bruggers door school en het is zooooooo leuk.

Maar dan nog.
Oud 16-11-2005, 18:27
Redhair
Redhair is offline
Godver, T. en ik hebben het nu over am op msn en ik durf maar niet te zeggen dat ik het doe. Hij heeft gezegd dat hij het niet dom vind maar er geen oordeel over kan geven omdat hij niemand kent die het doet. Hij moest eens weten.

Regels voor berichten