Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gheghe Ik vind stage leuker dan school ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of zo. En ik ken mijn Latijn zo'n beetje. Toch wel lekker, met een half uurtje stampen een proefwerk kennen. Ik werd iig minder afgeleid dan normaal en misschien is dat maar goed ook. Wel heb ik chocolademelk in mijn boek gemorst, maar dat is dan maar jammer, want dat kan wel wat hebben. De hemel breekt open, voor de allerlaatste keer, en wij fantaseren onszelf daar naar binnen... En nu ga ik schrijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, bíjna iedereen dan. |
![]() |
||
Citaat:
En een *knuf* voor Sonho. Sterkte ermee.
||
Citaat:
Je hebt PM ![]()
Laatst gewijzigd op 15-11-2005 om 19:21. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Ik heb lang niet meer zo gelachen
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik proeste het letterlijk uit van het lachen ![]() Wow.. Dit kon ik wel even gebruiken na een rare dag. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga zo maar even in bad. En ik zal wel in slaap donderen, maar dat maakt niet zo uit. Ik ben op en het is te zien, en ik zal mijn lenzen zo ook uit moeten zetten want mijn ogen werken niet meer mee. Vanavond lekker vroeg naar bed, na nog wat geleerd te hebben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder is het koud en donker. en ik slaap echt supervast, ik snap er niets van. Ben 's ochtends niet wakker te krijgen. Vanmorgen was ik 1,5 uur te vroeg op school, die stomme projectheks had echt zeker weten waar gezegd dat beide groepen tegelijk mochten evalueren. En toen was ik daar, en bleek het niet zo te zijn. *gromt*. stom rotwijf. Nu ben ik thuis, en heb ik vanavond zomaar niets. Ja, dat is opeens een beetje vreemd. Gisteren ben ik naar de kapper geweest. Nou ja, naar een vriendin van mijn zus die stage loopt bij kinki-kappers. En ik was model. t is niet bijster veranderd, maar het dode is er tenminste weer af. En volgende week mag ze me verven. Ik heb beloofd dat alles mag. Leuk!! ![]() @Mushu: dat met die Viva was echt wel per ongeluk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gister was T. hier weer, we gingen Thirteen kijken. Ik wilde weten hoe hij op de automutilatie in de film reageerde, en als hij goed reageerde er met hem over praten. Toen dat stukje met am kwam voelde ik mijn hart helemaal kloppen, ik vond het doodeng. Hij zei 'Daar schiet je toch helemaal niets mee op.' met een beetje medelijden in zijn stem. Fijne reactie, ik besloot het hem na de film te vertellen. Halverwege de film draaide hij zich om en keek me heel lief aan. Ik begon hem te zoenen, en de rest van de film hebben we wat gezoend en tegen elkaar aan gelegen. Geen moment om doodleuk te vertellen dat jij ook am't, hij weet nog steeds van niets. ![]() Net brief van het RIAGG gehad, eindelijk. Vertellen ze dat de groepstherapie toch niet doorgaat, godverdomme. Ik had me er al op ingesteld. Nu zou mijn oude behandelaar weer contact met me op nemen om een alternatief te zoeken. IK zit al zo lang bij het RIAGG, en ze hebben nog niets voor me gedaan. Ze luisteren niet, nemen me niet serieus, blijven me door verwijzen. Zodra ik weer een afspraak heb met mijn oude behandelaar zal ik eens even zeggen wat ik van die hele kloteorganisatie vind. ![]() Daarnaast gaat het gewoon slecht. Weer gehad vandaag, en weer niets gegeten. Ik word gek. Ook weer gespijbeld. Godsamme, ik merk dat ik weer begin met mijn oude stijl. Liegen, bedriegen, iedereen naaien waar ze bij staan. En tegen anderen verzwijg ik de hele zooi. Niemand kent me. Ik wilde toch verbeteren? Voor mijn vriendin? Voor T.? Waarom doe ik dat niet dan? so I'd like to make some changes before you arrive so when your new eyes meet mine, they won't see no lies just love. just love.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Redhair | 496 | 29-11-2005 12:44 |