Enquete
Leeftijd: 22
Soort Werk/School: HBO, International Tourism Management and Consultancy aand de NHTV in Breda.
1. Wat vind jij belangrijk op vakantie qua vermaak ?
Ik ben meer een cultuurzoeker als een feestbeest. Oude, mooie steden die goed te bereiken zijn vind ik het belangrijkste.
2. Wat voor weer wil jij het liefst op vakantie ?
Warm, maar niet TE, je moet wel goed actief bezig kunnen zijn zonder half dood neer te vallen van de hitte. Tussen de 22 en 24 graden is optimaal.
3. Wat heb jij gemiddeld voor je vakantie te besteden ?
Bar weinig! Maar dat geeft niet. Lekker met de auto op vakantie, en als het even kan kamperen in de bossen, of anders een zo goedkoop mogelike camping...
4. Wat verwacht je van en bij je verblijf ?
Vrijwel niets. Ik moet er rustig kunnen slapen, en ik moet schoner uit de douche stappen als dat ik er in ga.
5. Met wat voor vervoersmiddel ga je het liefst op
vakantie ?
Ideaal natuurlijk met het vliegtuig. Maar ik vind het ook heerlijk om lange stukken te rijden, 800km er dag draai ik m'n hand niet voor om.
6. Zou je een keer naar Hongarije op vakantie willen ?
Jah.
7. Is Hongarije bij jou bekend als vakantie land ?
Stedentrips naar Budapest zijn geen nieuwtje meer in ieder geval. Verder is natuurlijk het gebied rond het Balaton meer bekend als feestgebied. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik stel me er niet veel positiefs bij voor. Soort van zoetwater-Salou ofzo...
8. Wat voor een beeld heb jij over een vakantie in
Hongarije ?
Het zou voor mij waarschijnlijk onderdeel zijn van een tocht door Europa. Ikzou niet zo snel twee weken alleen in Hongarije doorbrengen.