Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een meisje dat ik goed kende heeft zelfmoord gepleegd, ze dacht dat niemand ermee zou zitten, het is nu bijna 3 jaar geleden en ik zit er nogsteeds mee en ik ken er meer die er nogsteeds mee zitten, doe het alsjeblieft niet, het lost niets op, het kan altijd nog goedkomen, al lijkt dat nu niet zo te zijn.
Sterkte ermee, en volhouden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn beste vriend heeft het ook gedaan en zijn begrafenis was zo erg er waren zoveel mensen echt waar heeel veel ik hou nog steeds veel van hem en ik kan er me maar niet over heen zitten no ook bijna drier geleden en als er aan denkrijg ik bijna tranen in mijn ogen het verschrikkelijk pijn om iemadand zo te verliezen
|
Verwijderd
|
Ik snap de manier van reageren in dit topic, maar omdat dit DoP is, heb ik toch het vriendelijke verzoek of jullie de reacties zoveel mogelijk op de kwalitatieve aspecten van het gedicht willen richten en niet voornamelijk op de inhoud. Als het voornamelijk om de inhoud gaat (debsweet?), dan wil ik de topic best naar psychologie verplaatsen, daar kan wél op de inhoud gereageerd worden.
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (22-02-2002).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |